2.2 CDI VS 2.0 TDI
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Mercedes je auto ko i svaki drugi. Ne postoji "da ne mislis"...
Mene na E klasi nervira samo malo osetljiviji trap... Sve ostalo je sasvim ok...
Mene na E klasi nervira samo malo osetljiviji trap... Sve ostalo je sasvim ok...
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Jel pricamo o redizajniranoj e klasi ili ne, koja kinta je u opticaju?
- profesorPROST
- Postovi: 3282
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Xepoj87 je napisao:Prosloj seriji restilizovane E klase po meni nema konkurencije...
Never Say Never Again
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
pise ti sve u prvom postuigorche20 je napisao:Jel pricamo o redizajniranoj e klasi ili ne, koja kinta je u opticaju?
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Pa ne znam sta se onda koji moj razmisljas . Jedino gde je mozda audi u prednosti je jeftinije odrzavanje, sve ostalo , rekao bih da je na strani redizajniranog merdzovana
EDIT: i jeftinija ragistracija
EDIT: i jeftinija ragistracija
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
pa jbt, ne znam da li treba da crtam, po cemu je jeftiniji za odrzavanje?
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
sta se busas odmah, rekao sam mozda
Pa neko moje razmisljanje je da kod nas je mnogo jednostavnije odrzavati audi , nego mecu, samim tim sto je mreza ovlascnih i neovlascenih servisa mnoogo veca nego za mercedes...
Ako neces da te deru u porseu na padini, imas veliki broj skodinih ovlascenih servisa gde sve mogu da ti odrade kao i ovi na padini al za manje para, ako ni to neces, uvek ces lako pronaci majstora koji odrzava vag grupaciju , koji ima kompijuter, koji dobro radi svoj posao i kod kog nema radnog sata, pa te nece udarati po usima za vreme provedeno ''u kanalu'', lepo se dogovoris majstore kolko ruke on ti kaze i to je to...
Nadam se da kapiras sad sta htedoh reci
EDIT: cene delova predpostavljam da su tu negde
Pa neko moje razmisljanje je da kod nas je mnogo jednostavnije odrzavati audi , nego mecu, samim tim sto je mreza ovlascnih i neovlascenih servisa mnoogo veca nego za mercedes...
Ako neces da te deru u porseu na padini, imas veliki broj skodinih ovlascenih servisa gde sve mogu da ti odrade kao i ovi na padini al za manje para, ako ni to neces, uvek ces lako pronaci majstora koji odrzava vag grupaciju , koji ima kompijuter, koji dobro radi svoj posao i kod kog nema radnog sata, pa te nece udarati po usima za vreme provedeno ''u kanalu'', lepo se dogovoris majstore kolko ruke on ti kaze i to je to...
Nadam se da kapiras sad sta htedoh reci
EDIT: cene delova predpostavljam da su tu negde
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Ma nije meni problem servis i cene rada. Ima sasvim dobrih servisa za Mercedese, pogotovo sto mi odrzavamo vise kola, pa dobijamo i bolje cene.
Za Audi bih takodje dobio preporuku.
Mene zanima sam auto, tipa da li ima neke hronicne probleme (lupam, usis na CDTI, remenica na HDI, leptir gasa na Pug benzincima i slicno). Da je cest za taj model, a da nije bas jeftin...
I kakav je trap, pre svega koliko je izdrzljiv, a onda i koje su cene... (nazalost, ovo mi postaje najveca stavka u odrzavanju)
Najveci problem E klase pre restilizacije je SBC sistem, a sada se on popravlja za 30-50 evra...
E klasa je dobar auto, odrzavanje nije skupo koliko se moze ocekivati za Merc, al me zanima i kakav je A6...
Za Audi bih takodje dobio preporuku.
Mene zanima sam auto, tipa da li ima neke hronicne probleme (lupam, usis na CDTI, remenica na HDI, leptir gasa na Pug benzincima i slicno). Da je cest za taj model, a da nije bas jeftin...
I kakav je trap, pre svega koliko je izdrzljiv, a onda i koje su cene... (nazalost, ovo mi postaje najveca stavka u odrzavanju)
Najveci problem E klase pre restilizacije je SBC sistem, a sada se on popravlja za 30-50 evra...
E klasa je dobar auto, odrzavanje nije skupo koliko se moze ocekivati za Merc, al me zanima i kakav je A6...
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Pa onda tebe prakticno zanima samo taj 2.0TDI i trap na audiju...
Za trap ne znam, ali za motor mogu da ti kazem koju. Mada sve si vec to cuo i sam znas...
Dizne su bile problematicne samo na tim BKP motorima koji su isli u pasate. Motor po difoltu srce ulje, posebno na otvorenom kada se nategne jace. Po povratku iz grcke mi se upalila lampica za ulje nakon duza voznje od 180-200km/h.
Mene je moj u par navrata zajebavao, tj nije isao kako bi trebalo, fantomski kvar nikada nije pronadjen, a nema sta nije provereno, a da nisam lud, tj da se nisam tripovao shvatio sam, kada sam prozborio sa jednim momkom koji je imao tu masinu u A3 i jednim covom koji je vozio istog golfa kao mog, da li je slucajnost, da li smo sva trojica ludi, ko ce ga znati... E sad , oni koji se razumeju kazu da je mnogo bolja opcija 1.9 tdi 105ks.
Sad da uzimam auto, taj motor bih verovatno zaobisao...
Za trap ne znam, ali za motor mogu da ti kazem koju. Mada sve si vec to cuo i sam znas...
Dizne su bile problematicne samo na tim BKP motorima koji su isli u pasate. Motor po difoltu srce ulje, posebno na otvorenom kada se nategne jace. Po povratku iz grcke mi se upalila lampica za ulje nakon duza voznje od 180-200km/h.
Mene je moj u par navrata zajebavao, tj nije isao kako bi trebalo, fantomski kvar nikada nije pronadjen, a nema sta nije provereno, a da nisam lud, tj da se nisam tripovao shvatio sam, kada sam prozborio sa jednim momkom koji je imao tu masinu u A3 i jednim covom koji je vozio istog golfa kao mog, da li je slucajnost, da li smo sva trojica ludi, ko ce ga znati... E sad , oni koji se razumeju kazu da je mnogo bolja opcija 1.9 tdi 105ks.
Sad da uzimam auto, taj motor bih verovatno zaobisao...
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
E kad mi to kaze neko ko se kune u VW, u glavi mi proradi lampica "2.0 tdi je djubre"
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Ja VW i dizel nikako ne vidim kao dobitnu kombinaciju u istoj recenici.
2.0 od 105KS se pokazao kao OK koliko znam. Inace nemam dobro misljenje o vecini VW dizela ali ima nekih verzija motora koje su izlecene od urodjenih mana.
Sto se tice dizela, mislim da je BMW bez premca po bilo kom kriterijumu u toj kategoriji kubikaze.
2.0 od 105KS se pokazao kao OK koliko znam. Inace nemam dobro misljenje o vecini VW dizela ali ima nekih verzija motora koje su izlecene od urodjenih mana.
Sto se tice dizela, mislim da je BMW bez premca po bilo kom kriterijumu u toj kategoriji kubikaze.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Molim te, pojasni mi ovo, zanima me tvoje misljenje. Ozbiljno pitam posto je meni prva asocijacija na VW upravo TDI.ljubitelj je napisao:Ja VW i dizel nikako ne vidim kao dobitnu kombinaciju u istoj recenici.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Novi momenti u autoindustriji.
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Ja nisam cuo za neke fabricke boljke CDI motora...
Za Bmw dizele sam cuo...
Za Bmw dizele sam cuo...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.