Noviji automobil bez plivajućeg zamajca
Re: Noviji automobil sa dizel motorom bez plivajućeg zamajca
Eto 1,6 hdi u C4 ga nema, može da se probere dobar auto
btw, plivajući se rade još dve godine i idu muzej, radiće se zamajac koji liči na plivajući ali je fiksni i set kvačila sa oprugama
takav sistem se već ubacuje u najnovijeg scuda a valeo već ima te zamenske setove za gomilu aktuelnih modela
naravno i cena je niža u odnosu na sadašnju varijantu
btw, plivajući se rade još dve godine i idu muzej, radiće se zamajac koji liči na plivajući ali je fiksni i set kvačila sa oprugama
takav sistem se već ubacuje u najnovijeg scuda a valeo već ima te zamenske setove za gomilu aktuelnih modela
naravno i cena je niža u odnosu na sadašnju varijantu
- Misha
- Postovi: 3689
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Noviji automobil sa dizel motorom bez plivajućeg zamajca
Rakhil je napisao:Koliko ja kapiram, plivajuci zamajac potraje minimum 100k km, tako da 400 evra i nije neka ubiboze cifra. Razlika u ceni nekih minornih delova koji se menjaju mnogo cesce moze biti veci izdatak.
@gazza - jesi li razmisljao prosto da kupis nekog atmo benzinca i da roknes plin? Em su jeftiniji od dizela i uglavnom manje presli, em su prosti pa i nema sta mnogo da rikne. Jeste da je svaki atmo od 100 konja mrtav u odnosu na turbo dizela, ali neke zrtve bi morao da podneses
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Re: Noviji automobil sa dizel motorom bez plivajućeg zamajca
Plivajuci moze da traje 100k samo ako se neko izivljava po gradu tim autom. U normalnoj voznji se ne menja pre 250.000, na kolima koja su vise na otvorenom i 300.000 km.
Zapravo, mislim da je to jedan od pouzdanijih delova na kolima sa CR motorom.
Pre toga ce pre dizne da ti naprave problem, ili turbina. Ili neki senzori koji mogu da kostaju i 100+ evra komad. Ili protokomer. Ili DPF filter...
Ako ti je izdatak za plivajuci problem, onda bolje uradi sto je Rakhil predlozio.. Na dizelu uvek moze da se desi neki kvar koji je malo skuplji...
Zapravo, mislim da je to jedan od pouzdanijih delova na kolima sa CR motorom.
Pre toga ce pre dizne da ti naprave problem, ili turbina. Ili neki senzori koji mogu da kostaju i 100+ evra komad. Ili protokomer. Ili DPF filter...
Ako ti je izdatak za plivajuci problem, onda bolje uradi sto je Rakhil predlozio.. Na dizelu uvek moze da se desi neki kvar koji je malo skuplji...
Re: Noviji automobil sa dizel motorom bez plivajućeg zamajca
Dvomaseni zamajac je tu zbog zastite menjaca od jakih ostrih impulsa 4cilindricnog motora i povezan je sa jacinom motor u Nm.
To je prilicno trajan sklop koji izdrzi 200.000 pa i 300.000km voznje bez "divljanja" sa naglim promenama rezima pri niskim obrtajima (gas do daske ne sme da se koristi na dizelima,odavno kao nacin voznje).
A i kada se pokvari obicno je zamena jednokratna za to vozilo do kraja radnog veka.
Sto se motor tice ima vise i manje pouzdanih a cena servisiranja je manje vise vrlo slicna jer su i motori manje vise veoma slicni konstrukciono i po izboru materijala.
Na primer, motor koji se dobro pokazao kao pouzdan i dugotrajan sa tipicno 300.000+ km do prvog servisiranja je Volvov 2.4 5 cilindara dizel u bilo kojoj varijanti snage.
Nema kvarova turbine, dizni i slicno uz redovno odrzavanje a primerci sa preko pola miliona km kod taksista nisu retkost.
Doduse, ako se pokvari cena je sve samo ne ugodna, plivajuci zamajac je oko 2200 evra (original u servisu) pa nesto nize kada se ukaze prilika.
Ali, mozes da uzmes automatika i prosto zaboravis na plivajuci zamajac.
E sad kakvi su VW, Pezo, Fiat automatici po trajnosti i izdrzljivosti ne znam.
Uglavnom, svaka fabrika ima neku foru kojom je autu nakon oko 5 godina potrebno nesto skupo uraditi na servisu, toliko skupo da se obicno ne isplati takvo ulaganje pri poredjenju sa zamenom za novi auto uz doplatu.
Cilj je da se stalno kupuje novi auto a da se stari ne popravlja jeftino.
E sad obicno kada naidje vreme za tako nesto takav auto se posalje kao odlican polovni i zavrsi kod nas i u slicnim zemljama gde novog vlasnika ceka ubrzo ili odmah taj skupi servis.
I kod jacih benzinaca je odavno plivajuci zamajac u primeni ali za slabije (do reda 250-300Nm) ima sijaset modela bez istog.
Svaki model motora i auta je prica za sebe oko cene odrzavanja i potencijalne kvarljivosti a obicno je napravljeno da ne bude kvalitetno i jeftino istovremeno u svemu i da ostane neka caka za dopunu zarade kroz servisiranje. Tu ne bih izdvojio neki brend.
Za jeftino odrzavanje kao sto je predlozeno moze neki atmo benzinac, ima ih jako puno do 200KS koji su gotovo nepokvarljivi.
Turbo benzicni su po meni takodje jeftiniji u odrzavanju od turbo dizela i daleko pouzdaniji.
To je prilicno trajan sklop koji izdrzi 200.000 pa i 300.000km voznje bez "divljanja" sa naglim promenama rezima pri niskim obrtajima (gas do daske ne sme da se koristi na dizelima,odavno kao nacin voznje).
A i kada se pokvari obicno je zamena jednokratna za to vozilo do kraja radnog veka.
Sto se motor tice ima vise i manje pouzdanih a cena servisiranja je manje vise vrlo slicna jer su i motori manje vise veoma slicni konstrukciono i po izboru materijala.
Na primer, motor koji se dobro pokazao kao pouzdan i dugotrajan sa tipicno 300.000+ km do prvog servisiranja je Volvov 2.4 5 cilindara dizel u bilo kojoj varijanti snage.
Nema kvarova turbine, dizni i slicno uz redovno odrzavanje a primerci sa preko pola miliona km kod taksista nisu retkost.
Doduse, ako se pokvari cena je sve samo ne ugodna, plivajuci zamajac je oko 2200 evra (original u servisu) pa nesto nize kada se ukaze prilika.
Ali, mozes da uzmes automatika i prosto zaboravis na plivajuci zamajac.
E sad kakvi su VW, Pezo, Fiat automatici po trajnosti i izdrzljivosti ne znam.
Uglavnom, svaka fabrika ima neku foru kojom je autu nakon oko 5 godina potrebno nesto skupo uraditi na servisu, toliko skupo da se obicno ne isplati takvo ulaganje pri poredjenju sa zamenom za novi auto uz doplatu.
Cilj je da se stalno kupuje novi auto a da se stari ne popravlja jeftino.
E sad obicno kada naidje vreme za tako nesto takav auto se posalje kao odlican polovni i zavrsi kod nas i u slicnim zemljama gde novog vlasnika ceka ubrzo ili odmah taj skupi servis.
I kod jacih benzinaca je odavno plivajuci zamajac u primeni ali za slabije (do reda 250-300Nm) ima sijaset modela bez istog.
Svaki model motora i auta je prica za sebe oko cene odrzavanja i potencijalne kvarljivosti a obicno je napravljeno da ne bude kvalitetno i jeftino istovremeno u svemu i da ostane neka caka za dopunu zarade kroz servisiranje. Tu ne bih izdvojio neki brend.
Za jeftino odrzavanje kao sto je predlozeno moze neki atmo benzinac, ima ih jako puno do 200KS koji su gotovo nepokvarljivi.
Turbo benzicni su po meni takodje jeftiniji u odrzavanju od turbo dizela i daleko pouzdaniji.
Re: Noviji automobil sa dizel motorom bez plivajućeg zamajca
Koje paušalno ocenjivanje. A tek ono da se na dizelu ne daje pun gas stvarno ne bih komentarisao.
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Noviji automobil sa dizel motorom bez plivajućeg zamajca
Automatski menjači nemaju, ali DSG ima...
Kia Pro Ceed 1.6 CRDI 115 Ks, nema plivajući zamajac...
Kia Pro Ceed 1.6 CRDI 115 Ks, nema plivajući zamajac...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Noviji automobil sa dizel motorom bez plivajućeg zamajca
Tačno, dok je Volvo ugradjivao Audijev„problematični” motor prelazio je i preko 1.000.000 km...ljubitelj je napisao:Na primer, motor koji se dobro pokazao kao pouzdan i dugotrajan sa tipicno 300.000+ km do prvog servisiranja je Volvov 2.4 5 cilindara dizel u bilo kojoj varijanti snage.
Nema kvarova turbine, dizni i slicno uz redovno odrzavanje a primerci sa preko pola miliona km kod taksista nisu retkost.
Re: Noviji automobil sa dizel motorom bez plivajućeg zamajca
Pa ako hoces dizela koji nema plivajući zamajac, koji je prilično pouzdan, nema problema sa diznama, sa turbinom i sa usisnom granom, zapravo nema nikakvih problema, a hteo bi da se zadržiš u opelu, zbog dobrog majstora kojeg si našao, onda bi mogao da se vratiš stepenicu unazad i pokušaš da nadjes neku očuvanu sa malo km (ovo je najteži deo, ali nije nemoguć) astru/vektru sa 2.0dti motorom od 74kW, a imaš i malo slabije. Na tom motoru ćeš u prvih 500,000km morati možda samo da menjaš grejače
Na bilo kom novom dizel motoru ćeš kad tad imati igranku sa menjačem i/ili diznama.
Taj motor u astri je prilično dobar i jedini problem koji on ima, ako se to može nazvati problemom, je problem sa usisnom granom (imali su i drugi motori, to je valjda bila moda tih godina) i problem usled snage motora sa zamajcem, te ako divljaš po gradu samim tim skraćuješ vek tom zamajcu.
Apsolutno nikakvih problema nema sa diznama, pumpom, turbinom i svim ostalim džidža bodžama koje dizeli imaju. Ne kažem da neko nije imao neki od ovih problema, ali nije common stvar u pitanju, kao za ove gore dve pomenute.
Tako da sve u svemu, teško ćeš naći dizela kakvog ti tražiš. Na stranu što je to gore opel što sam ti preložio, ali to je motor kakav tebi treba. Otvaraćeš haubu samo kada treba da doliješ tečnost za stakla.
Na bilo kom novom dizel motoru ćeš kad tad imati igranku sa menjačem i/ili diznama.
Taj motor u astri je prilično dobar i jedini problem koji on ima, ako se to može nazvati problemom, je problem sa usisnom granom (imali su i drugi motori, to je valjda bila moda tih godina) i problem usled snage motora sa zamajcem, te ako divljaš po gradu samim tim skraćuješ vek tom zamajcu.
Apsolutno nikakvih problema nema sa diznama, pumpom, turbinom i svim ostalim džidža bodžama koje dizeli imaju. Ne kažem da neko nije imao neki od ovih problema, ali nije common stvar u pitanju, kao za ove gore dve pomenute.
Tako da sve u svemu, teško ćeš naći dizela kakvog ti tražiš. Na stranu što je to gore opel što sam ti preložio, ali to je motor kakav tebi treba. Otvaraćeš haubu samo kada treba da doliješ tečnost za stakla.
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Noviji automobil sa dizel motorom bez plivajućeg zamajca
Suma sumarum Astra G 1.7dti Isuzu
Re: Noviji automobil sa dizel motorom bez plivajućeg zamajca
Bas sam bio taj VW motor naveo kao odlican i bez gresaka, u drugoj temi kao izuzetak od ostalih VW dizela tih zapremina.mr.Big je napisao:Tačno, dok je Volvo ugradjivao Audijev„problematični” motor prelazio je i preko 1.000.000 km...ljubitelj je napisao:Na primer, motor koji se dobro pokazao kao pouzdan i dugotrajan sa tipicno 300.000+ km do prvog servisiranja je Volvov 2.4 5 cilindara dizel u bilo kojoj varijanti snage.
Nema kvarova turbine, dizni i slicno uz redovno odrzavanje a primerci sa preko pola miliona km kod taksista nisu retkost.
Ovde je prica o modernijim dizelima, CR tipa a navedeno 2.4 motor je 100% Volvov i isto tako odlican i bez gresaka.
Ni na jednom 4 cilindricnom motoru se ne daje pun gas pri nizim obrtajima, a pogotovu ne kod dizela inace se ubija zamajac, menjac itd elementi prenosa i skracuje bitno radni vek.ftj je napisao:Koje paušalno ocenjivanje. A tek ono da se na dizelu ne daje pun gas stvarno ne bih komentarisao.
Re: Noviji automobil sa dizel motorom bez plivajućeg zamajca
To je već druga priča. Ali i tu treba definisati šta znače niži obrtaji.
Re: Noviji automobil sa dizel motorom bez plivajućeg zamajca
Ja sam poprilično ubedjen da su ti kvarovi na jačim verzijama Audija posledica džibranja službenih kola (kako je to već običaj u Srba), a 90% ih je državno. Pored toga, doprinos daju i naši ovl.servisi koji na tim kolima jajare i kradu na inače preskupim redovnim servisima. Stručnost im je takodje upitna - imali smo na forumu člana kome su uništili motor na A8 pogrešnom montažom španera...
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Одг: Noviji automobil sa dizel motorom bez plivajućeg za
ovako, ko je pratio moje postove na temi servis zna zasto pitam.sasa lbg je napisao:Plivajuci oko 400 eur...nije malo ali nije ni toliko mnogo da bi coveka odbilo od kupovine dizel automobila.
HTC
vozim astru H sa 1.9 CDTI (multijet) motorom od 150KS.
auto je fantastican, dovezao sam ga iz nemacke licno, nije kupljen na placu, vozio sam ga od 135.000 do 202.000 koliko ima sada.
i - vreme je da se menja plivajuci. naravno i sve ostalo oko kvacila, jer, mozda ce korpa i lamela poziveti jos 5-10.000km a onda opet 90e za ruke.
plivajuci je 37.000 din
set kvacila je 22.000 din
druk lager je oko 17.000
ukupno sve 690e plus 90e ruke.
mozda je ovo normalno, ali sam pre jedno 6 godina na 1.9TDI motoru na 220.000 menjao samo druk lager i kvacilo i po secanju ne verujem da je sve sa rukama kostalo vise od 250e. plivajuci je bio u dobrom stanju a i majstor mi je rekao da on strada kasnije na tim vagenima (to je bio golf 4 karavan).
znaci da redefinisem pitanje, moze da ima plivajuci ali da po nekom pravilu ne strada pre 300-400.000 km.
i najmanje 100 konja ili vise....
informacija za ceed sw sa CR od 115KS je odlicna, sad treba proveriti da li ovaj novi kia motor sa 130Ks isto nema plivajuci zato sto bi to bio hit. em mu je cena super za novo vozilo (oko 14k)....