Ne crkava preko noci kvacilo, ono danas odlicno i super a sutra se raspalo i moramo generalni remont kompleta.
Samo ti slusaj price a i idi u Lav auto i slicne....ja bio da pitam za relativno sitnu intervenciju bas u Lav autu i napricase celu bajku koja je ukljucila rasklapanje motora, obradu glave i svasta nesto uz obavezni veliki servis jer...se sve to je vec na polovnom autu ko zna stanje pa je predlog da se menja.
A da bi mi (lav auto) radili vas auto morate nam potpisati blanko nalog pa cemo videti sta sve treba.
A cena??? Pa ko zna od nekoliko desetina do nekoliko stotina a moze i preko hiljadu evra, kako ispadne tokom rada.
Inace redovna cena servisa koji rade tu intervenciju je 50-80 evra, samo nece mnogi da rade jer je pipavo i pomalo rizicno a treba iskustvo/osecaj.
Na kraju smucili su mi se svi redom oje sam pitao i zavlacili (tipa donesi auto, ja dodjem a onda izgovori da bas sada ne mogu eto iskrslo nesto), zasukao rukave, ukljucio mozak i sve uradio sam svojim rukama.
Drugi slucaj, Macura u Zemunu, Trebala procena popravke koja ce se naplatiti posredno od osiguranja. Gledali, poceli isto bajke da pricaju i nabrajaju da bi stigli do cifre 3.500 evra. Na kraju kod drugo, strucnijeg i postenijeg, servisa ukupno cifra 250 evra i nije bilo potrebno ni pola onoga sto su ovi u Macuri pobrojali kao pod obavezno.
Sto se kvacila tice, zavisi od auta i da li je zaista potreban neki specijalni alat. Uglavnom nije nista komplikovano i mozes i sam da uradis ako imas prosireni set radionickog alata.
Pa nekada se nije ni islo u sevise za zamenu lamele, to se radilo na parkingu ispred zgrade za vikend.
A sve i da nastane potreba da se uradi zamena kvacila to se radi jednom, nije to nesto posebno kvarljivo.
Svakako ako se kupi u startu auto u losem stanju, neispravan pa se krece u popravku onda to moze da bude vrlo skupa nabavka "jeftinog" auta koji se u startu plati znanto nize upravo zbog stanja.
A da ima svega i svacega u ponudi polovnih vozila ima, i neispravnih, i lupanih, i sumnjivog porekla i dokumenata, i pohabanih, i taksija vracenih na civilne tablice...kako ovde tako i sirom Evrope slicno. Uostalom ti biras po tvojoj volji i proceni vrednosti /stanja a izbor je ogroman.
Noviji automobil bez plivajućeg zamajca
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Automobili sa plivajućim zamajcem
Šta je to majko mila 2k evra dizne u tom segmentu? 700e bombine...auuuBax je napisao: ↑14 Okt 2019, 20:31Ja kad sam vozio Colta, auto sam jedva prodao za 3000e, dok je zamena brizgaljki na njemu bila 2000e.
Pre pola godine hteo da uzmem Jazz benzinac 1900e, on nesto trzao, kazu tipicno, zamena bombina za njega 700e. Takovda ima tu sve i svasta sto moze ti presedne i na jefitnim kolima. Kome je frka za lovu, Punto 1.2 benz, i teraj...
Re: Automobili sa plivajućim zamajcem
Mozda GDI motor prve serije iz 90i neke?? Oni su imali problem sa diznama tj preosetljivi na tip goriva a i teska egzotika su bili u Evropi pa sve mora original a dodatno i Mitsubishi je kod nas imao katastrofa servis/prodaja organizaciju.
To znam iz jednog primera Galanta, nov kupljen kod nas.
To znam iz jednog primera Galanta, nov kupljen kod nas.
Re: Noviji automobil bez plivajućeg zamajca
koja je fora sa bobinama za jazz, pa nova bobina kosta oko 50e, otkud sad cifra od 700e, sve i da je u ovl. servisu preterano je
Re: Noviji automobil bez plivajućeg zamajca
Imalo je 8 bobina u jazz.
Colt je bio obican 1,3 motor benz.
Colt je bio obican 1,3 motor benz.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Noviji automobil bez plivajućeg zamajca
pa nikad ne crknu svih 8 obicno stradaju 1-2 bobine, ima tih hondi dosta na ulicama nisu toliki bauk