Poslovna limuzina
Re: AW: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Ma znam da preferiras francuze nego onako kazem
607 svakako nije los izbor...samo jos da naleti neki dobar primerak
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
607 svakako nije los izbor...samo jos da naleti neki dobar primerak
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Ma... Ima fore.
Mada mislim da sam nasao auto, videcemo posle Bozica...
Nego, danas sedim sa drugarom i pominje mogucnost da uzme Phaeton.
3.0 TDi, 224ks, sa ili bez 4x4.
U principu, cena je jedva nesto jaca nego E klasi, a ipak je najvisa klasa. Znak mu nije bitan, on moze da se pojavi i u Cromi, pa mu niko nista nece reci.
Za motor nema pitanja, al kakvo je sve ostalo na njemu?
Pre svega automatik, a onda oslanjanje (jel deli sa nekim, ili je posebno za paheton?) Jel ima vazdusno (kao S w220, pa malo-malo vidim neki nakrivljen na parkingu)
Kako se generalno pokazao auto?
Jel pametnije uzeti njega ili A8 koju godinu stariji?
Mada mislim da sam nasao auto, videcemo posle Bozica...
Nego, danas sedim sa drugarom i pominje mogucnost da uzme Phaeton.
3.0 TDi, 224ks, sa ili bez 4x4.
U principu, cena je jedva nesto jaca nego E klasi, a ipak je najvisa klasa. Znak mu nije bitan, on moze da se pojavi i u Cromi, pa mu niko nista nece reci.
Za motor nema pitanja, al kakvo je sve ostalo na njemu?
Pre svega automatik, a onda oslanjanje (jel deli sa nekim, ili je posebno za paheton?) Jel ima vazdusno (kao S w220, pa malo-malo vidim neki nakrivljen na parkingu)
Kako se generalno pokazao auto?
Jel pametnije uzeti njega ili A8 koju godinu stariji?
- dag81
- Postovi: 7262
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
VW je VW, a Audi Audi.
Po meni bolje A8 ako vec ide na tu klasu, zbog svega, od voznje do imidza.
Po meni bolje A8 ako vec ide na tu klasu, zbog svega, od voznje do imidza.
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
VW je VW, a Audi je opet VW
Salu na stranu ali za pravi audi prihvatam tek modele sa motorima kakvi ne postoje u ponudi VW...
A u ovom slucaju ne sumnjam da je iako je VW, Phaeton ipak Audi klasa
Tuareg i Phaethon su ipak retki Audi maskirani u VW, za razliku od zilion VW sa Audi znakom
Salu na stranu ali za pravi audi prihvatam tek modele sa motorima kakvi ne postoje u ponudi VW...
A u ovom slucaju ne sumnjam da je iako je VW, Phaeton ipak Audi klasa
Tuareg i Phaethon su ipak retki Audi maskirani u VW, za razliku od zilion VW sa Audi znakom
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Pa, i meni je vise Audi VW, nego Audi...
Pogotovo ako Phaeton ima motor, menjac i 4x4 isti kao A8.
Razlika moze da bude minimalna u enterijeru, ali to retko ko primeti.
Nisam se nikad vozio u Phaeton-u, ali ne bi se VW igrao sa materijalima iz Passata.
Tako da kontam da moze da bude pametnija kupovina (za pocetak, niko ga nece ukrasti) od A8, ako se uzme u obzir odnos cena/km/god/stanje...
Pogotovo ako Phaeton ima motor, menjac i 4x4 isti kao A8.
Razlika moze da bude minimalna u enterijeru, ali to retko ko primeti.
Nisam se nikad vozio u Phaeton-u, ali ne bi se VW igrao sa materijalima iz Passata.
Tako da kontam da moze da bude pametnija kupovina (za pocetak, niko ga nece ukrasti) od A8, ako se uzme u obzir odnos cena/km/god/stanje...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Phaeton standardno vazdusara i pogon na svim tockovima. Sasiju deli sa Bentleyem.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Bilo je negde na internetu govora da je phaeton napravljen od boljih materijala nego a8, jer je dosta stvari delio sa bentlijem, tako i kozu koja je kvalitetnija itd. ali realno ko izdvaja 60-100k eura za auto koji sluzi za pokazivanje ne zeli da mu se na njusci nalazi znak narodnog auta
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Dobro, ima vas specijalnih slucajeva
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Da ne budem pogresno shvacen, kao sto izgleda jesam (jer ne gajim nekakve simpatije prema vw ili audiju), poenta je da na stranu sto je phaeton odlican auto, u rangu sa vrhunskim limuzinama, moze cak i da ih zaseni u nekim pogledima ali da nikada zbog znaka nece moci ravnopravno da stane pored njih, jer je kod svih luksuznih stvari pa tako i auta ime brenda presudno
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Neka se dobro raspita za cenu odrzavanja...pouzdano znam da je za Touarega paprena (drugar ga je vozio).NexT je napisao: Nego, danas sedim sa drugarom i pominje mogucnost da uzme Phaeton.
3.0 TDi, 224ks, sa ili bez 4x4.
Inace, taj auto je iako relativno jeftin, jako redak na ulici i u oglasima...ovde ces cesce videti Bentley nego njega.
Ja bi A8 jer mi je lepsi a i brate, Audi jeNexT je napisao:Jel pametnije uzeti njega ili A8 koju godinu stariji?
Zapravo A8 je jedini auto iz te klase koji bih uzeo u razmatranje za kupovinu.
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Audi ima 'spaceframe' sasiju a feton oldskul celicnu sto znacajno menja celu filozofiju automobila.
Sent from my HUAWEI U8815 using Tapatalk 2
Sent from my HUAWEI U8815 using Tapatalk 2
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Ovo je za sad kao ideja... Trenutno vozi w211 270 cdi. Da mu treba toliki - nije neophodan, ali ako nije nesto nenormalno skuplji u odrzavanju verujem da bi uzeo nesto od krstarica. Phaeton se nametnuo kao relativno jeftin izbor, motor koji je isao u sve i svasta i po nekom pravilu bi trebao da bude jeftiniji od A8/S za odrzavanje.
Ukoliko otpadne Phaeton, onda ce verovatno preci na S 320 CDI...
w211 nece opet da uzima, oce da promeni, a 212 nije ispunio nicija ocekivanja...
Ukoliko otpadne Phaeton, onda ce verovatno preci na S 320 CDI...
w211 nece opet da uzima, oce da promeni, a 212 nije ispunio nicija ocekivanja...
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Veceras sam vozio ortakovu E 220 CDI celo vece. Mogu reci da ja mecka za klasu udobnija od A6 , bas bas je osetna razlika , odusevio sam se prelaskom preko lezeceg sa nas petoro u autu i samim lezanjem u razlicitim situacijama ...
Sto se masine tice, mislim da je njegov motor od 150 KS i moram reci da sam primetio sve vreme voznje da mu fali onaj sirovi udar obrnog momenta kako to radi 2.0 TDI , mada necu da gresim dusu prilicno dobro ubrzava gledajuci cajger... Zvucna izolacija rekao bih na visem nivou nego na Audi-ju.
Menjac ... Sranje ... GreHota je da jedan ozbiljan automobil ima takav manuelac , bas sam se razocarao, apsolutno nema preciznost kakva bi se ocekivala za jedan mercedes te klase. Moram napomenuti da je drugarov auto odlicno odrzavan i da je u sjajnom tehnickom stanju .
Sto se preciznosti manuelnih menjaca tice mislim da je vagen majka mara i dalje ili bar do neke 2007-2008 god, ove novije nisam imao prilike da probavam ni vagene , a ni ove druge...
Sto se masine tice, mislim da je njegov motor od 150 KS i moram reci da sam primetio sve vreme voznje da mu fali onaj sirovi udar obrnog momenta kako to radi 2.0 TDI , mada necu da gresim dusu prilicno dobro ubrzava gledajuci cajger... Zvucna izolacija rekao bih na visem nivou nego na Audi-ju.
Menjac ... Sranje ... GreHota je da jedan ozbiljan automobil ima takav manuelac , bas sam se razocarao, apsolutno nema preciznost kakva bi se ocekivala za jedan mercedes te klase. Moram napomenuti da je drugarov auto odlicno odrzavan i da je u sjajnom tehnickom stanju .
Sto se preciznosti manuelnih menjaca tice mislim da je vagen majka mara i dalje ili bar do neke 2007-2008 god, ove novije nisam imao prilike da probavam ni vagene , a ni ove druge...
Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI
Fini opis,dodao bih da limuzini te klase lepo lezi automatik.Manuelac je tu tek ispomoc za one koji bas zele.
Po meni je opis (ne)kultivisanog rada starih VW TDI motora upravo ono sto je nepozeljno u bilo kom autu a pogotovu kada se pominje komfor i opsta udobnost voznje. Kod Audija koji je tezi to i nije toliko izrazeno i mislim da ne predstavlja "problem" za voznju kao na manjim modelima sa takvim motorom.
Neki vole taj subjektivni osecaj, ja vise preferiram da auto klizi i pliva udobno bez mnogo uticaja okoline a da samo skazaljke pokazuju stvarno stanje kretanja.
Jedini auto u kome sam kao putnik mogao da zaspim tokom voznje je Mercedes, i vrlo blizu tome po udobnosti Peugeot 504.
Tezak izbor, ako se dugo vremena provodi u autu ja bih pre glasao za Mercedes, vibracije su dosta nezgodna stvar koja polagano "ubija" kicmu i dosta utice na komfor kada se vozi duze.
Po meni je opis (ne)kultivisanog rada starih VW TDI motora upravo ono sto je nepozeljno u bilo kom autu a pogotovu kada se pominje komfor i opsta udobnost voznje. Kod Audija koji je tezi to i nije toliko izrazeno i mislim da ne predstavlja "problem" za voznju kao na manjim modelima sa takvim motorom.
Neki vole taj subjektivni osecaj, ja vise preferiram da auto klizi i pliva udobno bez mnogo uticaja okoline a da samo skazaljke pokazuju stvarno stanje kretanja.
Jedini auto u kome sam kao putnik mogao da zaspim tokom voznje je Mercedes, i vrlo blizu tome po udobnosti Peugeot 504.
Tezak izbor, ako se dugo vremena provodi u autu ja bih pre glasao za Mercedes, vibracije su dosta nezgodna stvar koja polagano "ubija" kicmu i dosta utice na komfor kada se vozi duze.