Poslovna limuzina
Re: Poslovna limuzina
Signum nudi mesta za putnike u rangu vectre karavan. Za 607-icu ne kazem da je u kvalitetu izrade bolja od premijumima u klasi, pa i nekih nepremijum modela, ali mislim da je kao auto bolja od signuma. Signuma je takodje, teze naci bas onakvog kakvog trazis, jer je dosta slabija ponuda, a da je nesto potcenjen. Za Vel Statis se slazem da je dosta potcenjen i da je sasvim ok za malo luksuzniji taksi. Phaeton je takodje ok auto za novac za koji se kupuje, mada ja licnu ne vidim poentu stavljanja A8-ice, S klase i slicnih auta u klasican taksi, ok je npr. za luksunije taksi servise, koji samo takve aute i koriste.
Имам једно потпитање...
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Poslovna limuzina
Ne znam kakav taxi vozi čovek.
Za običan taxi bih uzeo Cromu (nisam jedini, pošto se množe na taksiju). Udoban, pregledan auto, odličan motor, dobro i kvalitetno urađen enterijer, putnici lako ulaze...
Za običan taxi bih uzeo Cromu (nisam jedini, pošto se množe na taksiju). Udoban, pregledan auto, odličan motor, dobro i kvalitetno urađen enterijer, putnici lako ulaze...
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Poslovna limuzina
Signum je prakticno vectra sa gepekom astre, a vectru nikako ne smatram luksuznom i mislim da nikako ne moze da se poredi sa 607icom i velsatisom koji su klasa iznad a kamoli sa phaetonom koji je 2 klase iznad.
Drugar je imao 607 duze vreme i to 2.2hdi, ne secam se tacno 140-150ks, bez ijednog kvara na auto a po udobnosti je u rangu sa mercedesom bez dileme, jedino je motor imao ocajne performanse, tj. isao je npr. slabije od pasata 1.9tdi, nekako ocekivao bi vise od motora sa vise od 2l zapremine (luks tablica).
Ne znam da li si je razmatrao, ali alfa 166 (restajling) je relativno luksuzan auto, udoban i pouzdan (2.4jtd) ako mozes da pretrpis registraciju, jako jeftin u nabavci ali zato poprilicna vencanica
edit: dodao bi jos jedan glas za cromu, nisam ispratio sa kojim se budzetom raspolaze, ali ako mogucnosti dopustaju onda meca e klase bez dileme, zna se sta svi taksisti na zapadu (nemacka pogotovo) furaju, razloge mislim da je suvisno nabrajati
Drugar je imao 607 duze vreme i to 2.2hdi, ne secam se tacno 140-150ks, bez ijednog kvara na auto a po udobnosti je u rangu sa mercedesom bez dileme, jedino je motor imao ocajne performanse, tj. isao je npr. slabije od pasata 1.9tdi, nekako ocekivao bi vise od motora sa vise od 2l zapremine (luks tablica).
Ne znam da li si je razmatrao, ali alfa 166 (restajling) je relativno luksuzan auto, udoban i pouzdan (2.4jtd) ako mozes da pretrpis registraciju, jako jeftin u nabavci ali zato poprilicna vencanica
edit: dodao bi jos jedan glas za cromu, nisam ispratio sa kojim se budzetom raspolaze, ali ako mogucnosti dopustaju onda meca e klase bez dileme, zna se sta svi taksisti na zapadu (nemacka pogotovo) furaju, razloge mislim da je suvisno nabrajati
Re: Poslovna limuzina
Za Cromu se slazem da je za obican taxi best buy za te pare, kao i Stilo SW pre nekoliko godina, prvenstveno zbog nabavne cene i cene odrzavanja.
@Ivan, taj HDI je verovatno stariji od 133KS, to je slican motor kao 2.0 HDI od 90/110KS.
@Ivan, taj HDI je verovatno stariji od 133KS, to je slican motor kao 2.0 HDI od 90/110KS.
Имам једно потпитање...
Re: Poslovna limuzina
Ajmo iz pocetka
Nenade, pratim ih po nemackoj, u planu je da se uzima krajem godine restilizovani Hvala za link placa.
Starce, Opel nikako
Pod broj 1 - moja averzija prema Opelu. Ne znam mnogo, a ono sto znam, ne svidja mi se.
Mislim da Signum koliko god mesta pruza ima jako mali gepek, a ne moze nikako da se poredi sa udobnoscu 607-mice.
Prostora u 607 ima malo vise nego u E klasi (w211) koja je reper za sve, tako da ce biti sasvim ok. Inace se jako retko vozi vise od dvoje u kolima.
Vec rekoh, najveca prednost Pezoa mi je sto ih vozim vec godinama, imam vrhunskog majstora i debele popuste na originalne delove. Kvalitetno odrzavanje me izadje dzabe. S druge strane, 607 se prilicno dobro pokazao, motori su vec provereni, a sa elektronikom je bilo sitnih bagova koji se lako resavaju sad.
Croma takodje otpada pre nego sto krene bilo kakva polemika. Ne sumnjam da je dobar auto, ali nije za mene.
Ide se na lux limuzinu sa minimalnim troskovima. To je iz mog ugla 607.
Licno bih voleo mozda i Superba da uzmem, ali prvo imam frku od tog auta jer mi je jedna Skoda vec ukradena, a s druge strane Superb nema ni priblizno imidz Pezoa (sto se tice udobnosti).
Sto se tice izbora auta za mene, tu sam odlucio.
Drugar je odustao od Phaetona jer su cene potencijalnih kvarova, pre svega na oslanjanju neverovatne. Isplativije je kupiti S 320 CDI (w220), sto ce verovatno i uraditi. Provozali smo se na kratko, auto je stvarno ladja, ide jako lepo, zvucna izolacija i materijali su vrhunski, ali jednostavno, preskup je za to sto nudi (VW znak na prvom mestu). Ocekivao sam da je odrzavanje mnogo jeftinije.
Nenade, pratim ih po nemackoj, u planu je da se uzima krajem godine restilizovani Hvala za link placa.
Starce, Opel nikako
Pod broj 1 - moja averzija prema Opelu. Ne znam mnogo, a ono sto znam, ne svidja mi se.
Mislim da Signum koliko god mesta pruza ima jako mali gepek, a ne moze nikako da se poredi sa udobnoscu 607-mice.
Prostora u 607 ima malo vise nego u E klasi (w211) koja je reper za sve, tako da ce biti sasvim ok. Inace se jako retko vozi vise od dvoje u kolima.
Vec rekoh, najveca prednost Pezoa mi je sto ih vozim vec godinama, imam vrhunskog majstora i debele popuste na originalne delove. Kvalitetno odrzavanje me izadje dzabe. S druge strane, 607 se prilicno dobro pokazao, motori su vec provereni, a sa elektronikom je bilo sitnih bagova koji se lako resavaju sad.
Croma takodje otpada pre nego sto krene bilo kakva polemika. Ne sumnjam da je dobar auto, ali nije za mene.
Ide se na lux limuzinu sa minimalnim troskovima. To je iz mog ugla 607.
Licno bih voleo mozda i Superba da uzmem, ali prvo imam frku od tog auta jer mi je jedna Skoda vec ukradena, a s druge strane Superb nema ni priblizno imidz Pezoa (sto se tice udobnosti).
Sto se tice izbora auta za mene, tu sam odlucio.
Drugar je odustao od Phaetona jer su cene potencijalnih kvarova, pre svega na oslanjanju neverovatne. Isplativije je kupiti S 320 CDI (w220), sto ce verovatno i uraditi. Provozali smo se na kratko, auto je stvarno ladja, ide jako lepo, zvucna izolacija i materijali su vrhunski, ali jednostavno, preskup je za to sto nudi (VW znak na prvom mestu). Ocekivao sam da je odrzavanje mnogo jeftinije.
Re: Poslovna limuzina
Ali kad sam znao da postoji neki razlog za nisku cenu polovnog Phaetona
A za Signum...ako je kvalitetan kao prve serije Vectre C onda bezi od njega...
A za Signum...ako je kvalitetan kao prve serije Vectre C onda bezi od njega...
- Darko
- Postovi: 9060
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Poslovna limuzina
Ne znam da li mislis na udobnost vesanja ili sedista. Sto se tice vesanja, ja sam odusevljen koliko je superb udoban, sjajno tiho upija rupe i neravnine na putu. Bar za neke moje pojmove, koji sam promenio nekoliko alfi koje moras da vozis kao po jajima..a s druge strane Superb nema ni priblizno imidz Pezoa (sto se tice udobnosti).
Takodje i zvucna izolacija na superbu je odlicna. Bas sam u petak isao do segedina, drzao sam na tempomatu 135-140, uzivancija za krstarenje, cak i ako je pod haubom samo 1390ccm.
Re: Poslovna limuzina
Ti pricas o novom Superbu, a ja o starom
Novi Superb je znatno bolji auto od 607, jednostavno, 10 godina mladji dizajn.
Stari je onako. Dobar auto, kvalitetan, mnogo mesta, ali mene je najvise odbijao enterijer, tj komandna tabla, koja izgleda kao u Octaviji A4, sivo, dosadno i prazno, sa sve onim zelenim osvetljenjem i sedista koja su za moje pojmove pretvrda.
Zvucna izolacija je ok, ali je TDI i dalje prilicno bucan motor.
Inace volim Superb, ali po svemu (osim sto ima 1.9 TDI/130 konja u odnosu na 2.2 HDI 133, zbog registracije) mi je 607 bolji auto..
Novi Superb je znatno bolji auto od 607, jednostavno, 10 godina mladji dizajn.
Stari je onako. Dobar auto, kvalitetan, mnogo mesta, ali mene je najvise odbijao enterijer, tj komandna tabla, koja izgleda kao u Octaviji A4, sivo, dosadno i prazno, sa sve onim zelenim osvetljenjem i sedista koja su za moje pojmove pretvrda.
Zvucna izolacija je ok, ali je TDI i dalje prilicno bucan motor.
Inace volim Superb, ali po svemu (osim sto ima 1.9 TDI/130 konja u odnosu na 2.2 HDI 133, zbog registracije) mi je 607 bolji auto..