Poslovna limuzina

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od Xepoj87 » 05 Jan 2013, 14:15

igorche20 je napisao:Veceras sam vozio ortakovu E 220 CDI celo vece. Mogu reci da ja mecka za klasu udobnija od A6 , bas bas je osetna razlika , odusevio sam se prelaskom preko lezeceg sa nas petoro u autu i samim lezanjem u razlicitim situacijama ...

Sto se masine tice, mislim da je njegov motor od 150 KS i moram reci da sam primetio sve vreme voznje da mu fali onaj sirovi udar obrnog momenta kako to radi 2.0 TDI , mada necu da gresim dusu prilicno dobro ubrzava gledajuci cajger... Zvucna izolacija rekao bih na visem nivou nego na Audi-ju.

Menjac ... Sranje ... GreHota je da jedan ozbiljan automobil ima takav manuelac , bas sam se razocarao, apsolutno nema preciznost kakva bi se ocekivala za jedan mercedes te klase. Moram napomenuti da je drugarov auto odlicno odrzavan i da je u sjajnom tehnickom stanju .

Sto se preciznosti manuelnih menjaca tice mislim da je vagen majka mara i dalje ili bar do neke 2007-2008 god, ove novije nisam imao prilike da probavam ni vagene , a ni ove druge...
Slazem se za sve...
5-obrzinski menjac u tom automobilu ubija uzivanje,a ni motor nije dovoljno jak za taj auto,na samim limitima...
Takodje da VW ima mozda i najbolje manuelne menjace... Mecka jednostavno ima mlitav,nije ostar kao na VW...
Barem se meni vise svidja ostriji manuelni.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od NexT » 05 Jan 2013, 14:30

izvini, koji petobrzinski?

Sam menjac kao menjac je ok ukomponovan sa motorom, ali je osecaj na rucici ocajan.
To je ispravljeno na restilizovanom (potpuno drugi menjac) i drugi osecaj u menjanju. Skoro kao na VW, al i dalje nije to to.

Motor je sasvim dovoljan za normalnu, pa i malo agresivniju voznju. E klasa jednostavno nije pravljena za jurcanje po krivinama, teska je kao tenk i nema poente ni 200 konja da ima kad ne moze da prodje krivinu kao BMW 3/5.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od Floyd » 05 Jan 2013, 17:44

Vozio sam u vise navrata C klasu w203 sa manuelnim menjacem i nisam primetio da je los :pardon:
Bolji je nego kod Alfe a nista losiji nego na BMW-u E90 i F30...
Mada se slazem da Mercu bolje "lezi" automatik :)

A taj motor od 150ks se u C klasi ponasa sasvim dobro...mozda je moj utisak takav zato sto ja na Mercedese limuzine ni ne gledam kao na sportske automobile, te nemam ni takva ocekivanja od njih.

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od NexT » 05 Jan 2013, 19:04

Kud sedoh u Superba danas... :uf:

igorche20
Postovi: 327
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:34
Lokacija: Bg

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od igorche20 » 05 Jan 2013, 19:10

Sto? Ovog novog ?

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od NexT » 05 Jan 2013, 19:12

Ma gledam sta da kupim, i taman sam odlucio i danas nesto vozio Superba 2006. 1.9 tdi u najjacoj opremi...

A vozio sam i novi 3.6 :mrgreen:

igorche20
Postovi: 327
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:34
Lokacija: Bg

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od igorche20 » 05 Jan 2013, 19:15

Dobar a? Jel udoban ?

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od NexT » 05 Jan 2013, 19:17

Novi?

Novim sam previse bio odusevljen motorom i menjacem da bih primetio bilo sta drugo. :kezo:
Ali generalno, nije preterano udoban. Bolji je od prethodnog, odlicno je uradjen enterijer, ali ne moze da se meri sa E klasom ili 607.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od Floyd » 05 Jan 2013, 19:19

Au bre Next, pa neces valjda Pasata da uzmes? :o

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od NexT » 05 Jan 2013, 19:21

:rofl:
Nece ovaj da ga proda :)
Auto presao 98.000 km, garaziran, odrzavan u ovlascenom, koza, xenon, 17ice + 16ice. Uzeo bih ga u roku od odma da je na prodaju.
Ovi iz oglasa mi nisu zanimljivi, tako da ostaje 607 :mrgreen:
I sedista su sranje u odnosu na 607

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od Xepoj87 » 05 Jan 2013, 19:53

NexT je napisao:izvini, koji petobrzinski?

Sam menjac kao menjac je ok ukomponovan sa motorom, ali je osecaj na rucici ocajan.
To je ispravljeno na restilizovanom (potpuno drugi menjac) i drugi osecaj u menjanju. Skoro kao na VW, al i dalje nije to to.

Motor je sasvim dovoljan za normalnu, pa i malo agresivniju voznju. E klasa jednostavno nije pravljena za jurcanje po krivinama, teska je kao tenk i nema poente ni 200 konja da ima kad ne moze da prodje krivinu kao BMW 3/5.
Petobrzinski automatik,taj koji je on vozio...

A ja imam taj novi menjac i jeste on bolji,ali ni priblizno preciza kao VW grupacija...
Motor u E klasi ne moze nikakav filing da pruzi,ide on normalno,kao sto moja C klasa ide sa mojim motorom,ali pored toga,nikakvih performansi nema...
Jak motor i nije potreban za krivinu,nego za pravac...
Ne moze da se poredi osecaj u voznji E 320 CDI,420 CDI i bilo koji slabiji... Jednostavno,totalno razlicite klase automobila sa razlicitim motorima,a dosta i zbog menjaca...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od NexT » 05 Jan 2013, 19:58

Opet nisi spavao?

Vozio je 220 cdi sa manuelnim menjacem.

Na pravcu 220 CDI i sa 150 i sa 170 konja dolazi do 200 bez problema.

Za normalnu voznju od 130-160 po meni stvarno nije potreban jaci motor. Vozio sam 320 CDI cipovan, i to nije auto za normalne vozace.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od Xepoj87 » 05 Jan 2013, 20:00

:srbin: :kezo:
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

nenad.fil
Postovi: 1378
Pridružio se: 21 Maj 2012, 19:16
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od nenad.fil » 05 Jan 2013, 21:08

Evo da se javim i ja povodom ove teme. Ne znam kakav je menjac kod mene, ali moj manuelac salta savrseno. Vozio sam (probao tudje) i skode i vw kao i audi i licno nisam bas primetio tu savrsenost menjaca VAG grupacije. Meni Mercedes sasvim lepo salta. Plus, subjektivan sam. :mrgreen:

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: 2.2 CDI VS 2.0 TDI

Post od NexT » 06 Jan 2013, 00:16

Slika

:kezo:

Odgovori