TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Korisnikov avatar
vladayeti
Postovi: 8
Pridružio se: 22 Feb 2013, 22:05
Lokacija: Valjevo- Beograd

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od vladayeti » 23 Feb 2013, 08:34

Moj model nema sestu brzinu, u modelu sa 4x4 i istim motorom ima ali ja sa 2wd nemam. Ali u petoj brzini se pri 100km/h vrti na nekih 1800 o/min. Ni pri 120 ne prelazi mislim 2500 o, ne secam se sada. Ali bas bi mu prijala setsa brzina to sam primetio na brzinama preko 150.
Ima taj DPF filter i samo je fora da kad god mozes vozis zustirje pa makar i na kratko. ZNaci kad su neke uzbrdice voziti pod vecim gasom i kad u neki pravci voziti malo vecom brzinom da obrtaji predju 3000 i tako voziti nekoliko minuta. Pogotovu ako se vozi po gradu, kada se ne po stize radna temperatura, kratke relacije i slicno. Tada on pali automatsku regeneraciju. Jednom me prepao nisam znao sta je, pocelo je da smrdi u motoru, da pali venntilatore, nece da ih ugasi, podize obrtaje na leru i slicno. To je samo jednom za 25000km uradio i vise nije jer sam mu sad nasao foru pa ga kad god mogu isforsiram kao sto sam rekao.

Servis mali je u zavsinosti da li se menja filter goriva ili ne izmedju 12000 i 15000 din. Radi se na svakihh 15000km.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od Xepoj87 » 23 Feb 2013, 16:19

DPF filter se regenerise na konstantnoj brzini na otvorenom,jer mu treba vremena,a pri divljanju i gradskoj voznji je suprotno,vise se zapusava,jer je emisija gasova povecana...
I ne bi trebalo nista da smrdi i slicno,znam da se kod mene to nikada nije desilo...

Generalno,skoro svako u 30.000km predje barem 15 minuta na otvorenom od jednom,tako da DPF ne bi trebalo da bude problem...
Cak i kada se lampica upali,to nije zato sto se sjebalo,vec samo znak da treba da ga isteras na otvoreno 15-ak minuta kada motor postigne radnu temperaturu...

Evo vam obojici sta treba da znate o DPF filteru i regeneraciji u VW-u:
http://uk-mkivs.net/forums/t/343695.aspx
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od Uroš S. » 23 Feb 2013, 20:22

Regeneriše se kada proceni da treba, ako je to dok si u gradu na 5 minuta od odredišta onda neće uspeti da dovrši regen, počeće da naliva gorivo, da podiže obrtaje, da smrdi, ne gasi ventilatore...

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od Xepoj87 » 23 Feb 2013, 21:10

Nisam nigde citao za takve probleme,samo da se upali lampica kada ne uspe par puta da se regenerise,pa tek posle nekog vremena ako mu ne das 15 min da se regenerise,da pravi probleme...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od Day Walker » 23 Feb 2013, 21:43

Podigne br. obrtaja popali sve ventilatore jer dize temperaturu ulja da bi sagoreo tu prljavstinu.
Treba da se vozi preko 3000 obraja par minuta, i to je to..
Da sam znao na vreme ne bih morao na 7500km da menjam ulje..
Ne znam kakav smrad i odakle bi se pojavio?

viewtopic.php?f=10&t=1720
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21087
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od nidza » 23 Feb 2013, 22:11

Kakvo podizanje temperature ulja? Nema ulje veze sa tim. Jedina posledica po ulje je da ga rastvara nafta koja se nesagorela ušpricava u izduv i diže temperaturu do rešetke DPF-a i sagoreva čestice. Deo ušpricane nafte ne ode u izduv nego se niz zidove cilindra spušta u karter i degradira ulje - zato je DPF poguban za automobile koji se voze po gradu.

Jednostavno ne treba kupovati Euro4 dizelaše ako se retko izlazi na autoput. Čak ni magistralne brzine na nižim obrtajima nisu dovoljne da se regeneracija obavi kako treba, potrebni su malo veći obrtaji i to dobrih desetak minuta, ako ne i duže.

Sve u svemu ne baš sjajno rešenje, ali još gore je da se trujemo. Doduše, i dizel bez DPF je cveće u odnosu na gomilu matorih krševa koji troše ulje i smrde po gradu.

Tapatalk HD

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od Day Walker » 23 Feb 2013, 22:14

Koji dizel da kupis kad su svi sada Euro5? (novi)
Pa sta dize temperaturu motora? Vazduh ili ulje?
Gorivo se ubrizgava da bi "ono" sagorelo tu cadj..
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23803
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od dragvorl » 23 Feb 2013, 22:27

Ne razumem ni ja kako to ulje utice toliko na zagrevanje motora. Inace evo inserta u vezi DPF iz uputstva.
Prikačeni fajlovi
untitled.JPG
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od Day Walker » 23 Feb 2013, 22:35

Pa sigurno nece da ubrizgava gorivo u ulje koje nije zagrejano? Ili nesto propustam? :zbunjen:
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23803
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od dragvorl » 23 Feb 2013, 22:38

Izvini, ali nisam u toku sta zelis da kazes. Mozda nisam pazljivo procitao. Molim te da objasnis jos jednom.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od Day Walker » 23 Feb 2013, 22:48

Day Walker je napisao:Podigne br. obrtaja popali sve ventilatore jer dize temperaturu ulja da bi sagoreo tu prljavstinu.
Treba da se vozi preko 3000 obraja par minuta, i to je to..
Ovo sam napisao u vezi regeneracije na sta se nadovezao Nikola.. Onda si ti uleteo, sa uljem i zagrevanjem motora zbog ovoga:
Day Walker je napisao: Pa sta dize temperaturu motora? Vazduh ili ulje?
A zaprova sam hteo da napisem koji su uslovi za regeneraciju:
Za pocetak regeneracije moraju biti ispunjei sledeci uslovi:
a) Motor radi od ukljucenja > 2 minuta.
b) Izracunata zasicenost > 80%
c) Temperatura rashladnog sredstva > 70C najmanje 2 minute.
d) U sastavu nema prijavljenih kvarova u svezi sa DPF-om.
e) Mora da je bio prekoracen zadat prag brzine vozila (npr. >80% punjenja 100km/h).

A meni se deilo da sam par puta prekinuo regeneraciju:
Kod svake regeneracije ili pokusaja regeneracije, mala kolicina dizel goriva ubrizgava se u motorno ulje, sto smanjuje vek trajanju ulja. Ako se u sklopu instrumenata upali lampica "INSP" motorno ulje je na izdisaju tj, njegova viskoznos je ravno nuli i mora se zameniti. Ako se to ne ucini moze doci do ostecenja motora.
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23803
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od dragvorl » 23 Feb 2013, 22:58

Gorivo se ne ubrizgava u ulje, nego se sliva niz cilindre i deo pored karika dospe u karter, to je ovaj tip sa Opel foruma malo nespretno napisao. A i ovo sto je napisao viskoznost jednaka nuli, mislim da bas nije u pravu...Uglavnom, nema nikakvog sagorevanja u ulju ili bilo sta slicno, dodatna temperatura se stvara sagorevanjem goriva.


EDIT:

Nasao sam i odakle je preveden ovaj nesrecni tekst. Ko je prevodio nije bas to sjajno uradio.
Question 8: How does regeneration affect the oil life?

Answer: On each regeneration or attempted regeneration, a certain
diesel fuel amount is injected into the engine oil which reduces the
oil life. If the "INSP" light in the instrument cluster comes on, the
engine oil is exhausted and must be changed. Failure to do so could
damage the engine.
Pitanje 8: Kako regeneracija utice na vek trajanja ulja?

Odgovor: Kod svake regeneracije ili pokusaja regeneracije, mala kolicina dizel goriva ubrizgava se u motorno ulje, sto smanjuje vek trajanju ulja. Ako se u sklopu instrumenata upali lampica "INSP" motorno ulje je na izdisaju tj, njegova viskoznos je ravno nuli i mora se zameniti. Ako se to ne ucini moze doci do ostecenja motora.
http://www.opelteamserbia.com/forum/vie ... 67&t=12897

http://opeltis.spaghetticoder.org/doc/en/75375
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21087
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od nidza » 23 Feb 2013, 22:59

To je otprilike to , ali ne može da se kaže da se ubrizgava gorivo u ulje. Tamo ne dospeva namerno, nego nesavršenošću progresivne. Ubrizgava se u cilindar, a do ulja dospeva iz cilindra deo nesagorelog goriva. Veći deo goriva u vidu aerosoli sa izduvnim gasovima dospeva i izduv i tu sagoreva. Ne diže se temperatura motora, ona je uvek maksimalno radna, tj 90C, nego temperatura u izduvu.

Zato je dobro da se auto dosta pegla na otvorenom, jer će da se hladi kako treba, a regeneracija će biti uspešna.

Tapatalk HD

Korisnikov avatar
BobRock
Moderator
Postovi: 739
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Octavia 1.9 TDI A5 FL,Kia Ceed 1.4 2014
Lokacija: Batajnica

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od BobRock » 25 Feb 2013, 13:25

Odluka je pala i uzimamo auto :presrecan: .

Na kraju smo se nasli na 22.690 EUR, 4 god garancije+4 godine kasko besplatno,metalik boja, 200 litara goriva i prvi servis besplatan + tempomat gratis.

Oprema je odlicna na standardnu Trend&Fun dolazi jos dosta opreme
Climatronic“ automatski digitalni klima uređaj
• „Portland“ aluminijumske felne, gume 215/65 R 16
• „RCD 510“ radio CD/MP3 sa kolor ekranom osetljivim na dodir
• Osam zvučnika i magacin za šest diskova
• Multimedijalna utičnica
• Multifunkcionalni kožni volan
• Ručica menjača obložena kožom
• Elektropokretni retrovizori sa odvojenim grejanjem
• Centralni naslon za ruke napred
• Krovni nosači
• Svetla za maglu napred

Jedino sto nedostaje su mozda parking senzori, ostalo je sve tu, preko ESP,ABS, jastuci sa vazdusnim zavesama, svi podizaci, Hill hold, dnevna svetla, lumbalna podrska i ostale sitnice.

Nadam s e da će stići u toku sledeće nedelje.

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10571
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od Sloba » 25 Feb 2013, 13:27

:bravo:

Zaključana tema