Lizing: Vraća se 10 puta više kola?

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30015
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Lizing: Vraća se 10 puta više kola?

Post od trojanac » 19 Jan 2012, 02:31

Znam pouzdano da se u većini slučajeva može spustiti cena pri otkupu od lizing kuća, a ako znate nekog u toj lizing kući, može se dobiti baš značajan popust. Siguran sam da dobri primerci odlaze bez problema, čak i sa malo jačom cenom, ali im je problem prodati vozila koja nisu u najboljem stanju, a ne žele ih dati ispod neke "realne" cene.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
gibanitza
Postovi: 31
Pridružio se: 16 Jan 2012, 14:12
Lokacija: Beograd

Re: Lizing: Vraća se 10 puta više kola?

Post od gibanitza » 19 Jan 2012, 11:11

Možda je off, ali je zanimljiva priča i nadovezuje se na neke komentare:

Davne 1938. u Nemačkoj je počela proizvodnja KdF Wagena, tj. Bube, vozila namenjenog za poštene radnike i njihove porodice. Verujem da je u tom, po mnogim faktorima mračnom, periodu Nemačka bila zemlja bez korupcije okrenuta napretku, boljem životu baziranom na efikasnosti, zdravom razumu, radu, redu i disciplini. E, dok me niste optužili da sam naci, reći ću samo da tada nisu bile popularne banke koje su davale zelenaške kredite, nisu postojale lizing kuće koje te reketiraju kursom, održavanjem, kaskom i ostalim kriminalnim uslovima već se Buba mogla dobiti tako što biste kupili album (Sparkarte) za 20 Reicshmaraka i lepili unutra nalepnice od po 5RM dok se ukupno ne bi skupilo 1000RM. Kada to skupiš, uzmeš album pod mišku, paravac Wolfsburg (KdF Stadt), pokažeš albumče i sličice, oni ti daju ključeve i ideš kući sa kolima. Nije bilo dilerskih mreža, doduše postojala je opcija da se auto dopremi do kupca uz određenu uplatu.

Slika
Volkswagen Polo 1.4 TNG 2010
Volkswagen Buba 1200 1974

Korisnikov avatar
Texonja
Postovi: 4510
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: Lizing: Vraća se 10 puta više kola?

Post od Texonja » 19 Jan 2012, 11:19

gibanitza je napisao:E, dok me niste optužili da sam naci
[off] Sta ima da te optuzujemo. Dobro se zna da to jesu svi vlasnici VW-a, samo je pitanje da li javno to kazu ili kriju. Slika :mrgreen:
Mada, i BMW je pravio motore za Junkers bombardere (popularne "Stuke")... :pardon:
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!

Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Lizing: Vraća se 10 puta više kola?

Post od Laki021 » 19 Jan 2012, 11:24

Floyd je napisao:@Texonja



@Laki

Teoretski si u pravu ali je u praksi to neizvodljvo, bar za automobile.
Prvo sto fabrike imaju pametnija posla nego da se zahebavaju sa kupcima a kasnije i reklamacijama a drugo sto i njima odgovaraju dileri jer kontam da ovlasceni jedan deo zarade daju (ili prebijaju na neki nacin) i fabrici...

Nema sta fabrika da se zahebava sa kupcima, za sve eventualne reklamacije obracaju se ovlascenim servisima. Upravo nekim dodatnim uslugama, boljom i kvalitetnijom uslugom, podrskom i sl dileri bi trebali da se izbore za svoj deo i ubede kupce da kupe auto kod njih (dakle na primeru Srbije, oni dovoze auto iz recimo nemacke, time imaju znatno nize troskove transporta nego pojedinac, ne moras ti licno da ides tamo i njakas se, oni rade carinjenje, spediciju i sve oko toga i sl).
Takodje, mislim da to ne rade sve marke, ali znam da je kod nekih (makar ranije) bio problem jer niste mogli imati ovlasceni servis ako nemate i prodajni salon.

P.S,

Znam koliko ovde garaze bezobrazno cene polovna kola, ali to je problem i u ljudima koji im prodaju. Da hoce, za sat vremena bi preko oglasa mogli taj auto prodati po cenu koju im garaza nudi, ali nekako preko oglasa uvek i vlasnici traze znatno vise nego sto im garaza nudi (pa je onda sigurnije za malu razliku u ceni kupiti u garazi), i onda ne mogu da prodaju...

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Lizing: Vraća se 10 puta više kola?

Post od Floyd » 19 Jan 2012, 12:32

swemir je napisao:mercedes npr. nema dilere. Tu kompanija direktno sama prodaje automobile, i u svakoj zemlji posalje coveka iz centrale da vodi. tako i mercedes srbiju vodi nemac. a u svakoj zemlji se zove mercedes, i sufix ime zemlje
Tacno ali se njihov sistem rada ne razlikuje mnogo od ovl dilera ;)
Laki021 je napisao:Znam koliko ovde garaze bezobrazno cene polovna kola, ali to je problem i u ljudima koji im prodaju. Da hoce, za sat vremena bi preko oglasa mogli taj auto prodati po cenu koju im garaza nudi, ali nekako preko oglasa uvek i vlasnici traze znatno vise nego sto im garaza nudi (pa je onda sigurnije za malu razliku u ceni kupiti u garazi), i onda ne mogu da prodaju...
Ma nije samo ovde, svuda je tako, posebno kada su u pitanju skuplji automobili...uostalom Texonja je naveo primer iz Srbije ;)
Prodavci uglavnom nastupaju arogantno prema kupcu i postave se kao da kupac zavisi od njih a ne potpuno obrnuto.

Ko kupuje skup auto, koji se teze prodaje, treba da bude maksimalno bezobrazan prema prodavcu.
Bacis mu pare na sto, pa uzmi ili ostavi...

Umesto toga ona kupce koji se kolebaju "kupuju" nekim glupostima tipa zimske gume i sl.
Ponudi mu "poklon" koji vredi 3-4000 a na njemu zaradi 3 puta vise.

Korisnikov avatar
Dule
Postovi: 110
Pridružio se: 19 Jan 2012, 12:09
Garaža: S350 bluetec, CLS350 cdi, smart
Lokacija: Beograd

Re: Lizing: Vraća se 10 puta više kola?

Post od Dule » 19 Jan 2012, 13:04

Ovo sam morao da ponovim i da podvucem, svaka cast Floyd >

Lizing kao i kupovina novog automobila u nestabilnoj zemlji kakva je Srbija je veoma zahebana rabota.
Uz to jos i banke deru sa kamatama a ovlasceni servisi sa cenama...
Toliko ljudi poznajem koji su se zaleteli jer mi je posao npr. krenuo na nekih god dve i pomislili da ce da preko noci sednu u skup nov auto. Sada su neki od njih docekali (jedan od njih je jako dobar drugar) da mu lizing kuca uzme auto nakon uplacenih preko 45.000EUR jer nije u stanju da prati ratu+reg+odrzavanje+potrosnju istog auta.

Mnoge velike firme koje su uzele mehanizaciju i kamione na lizing/kredit sada samo rade kako bi otplacivale isto i to budu zadovoljne ako mogu da posluju da na vreme otplate sve rate kredita.

Sto se mene tice kredit ili lizing pod ovakvim uslovima i ovakvim uslovima poslovanja u drzavi - NIKAD :nonono:
Slika

Korisnikov avatar
dunx81
Postovi: 5576
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Lizing: Vraća se 10 puta više kola?

Post od dunx81 » 19 Jan 2012, 15:55

Srecom ili nesrecom prosao sam kroz igru zvani lizing i trajala je od 2005 do 2010,srecom bez posledica. To je bio jedini nacin da dodjemo do novog auta posto cale nije hteo da uzima kredit. Nije zeleo da trazi od nekog da mu bude zirant i stoga smo usli u lizing-pa sta bude. Na kraju je ok ispalo..
Mada u firmi smo imali rent-lizing i uzese nam 3 auta...
Cak je bilo i ucenjivanja. Npr za jednog nam nisu dali saglasnost da ga registrujemo jer za ovog drugog nismo platili neku ratu, iako su to 3 medjusobno odvojena ugovora i nemaju veze jedan s drugim tj trecim.
Kada je bas zapelo,trazili smo da dodju da sednmo da se dogovorimo al nisi ih mogao udostojiti da sednu a kamoli dodju do nas. A kad je trebalo da potpisemo ugovor,nisu nam izbijali iz firme..

Korisnikov avatar
nuk
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Lizing: Vraća se 10 puta više kola?

Post od nuk » 22 Jan 2012, 20:35

dag81 je napisao:I ja gledam sta je sve radjeno na Peugeotu 207 kojeg smo uzeli iz Francuske sa liznga. ALD Automative lizing je u pitanju.
Pred samu predaju auta stavljene nove prednje gume(zadnje su sa 7mm ), novi diskovi i plocice(ajde plocice ali diskovi ne verujem da su bili pred zamenu), odradjen kompletan servis sa bukvalno svim tecnostima( od antifriza, kocione tecnosti, do ulja i svvih filtera i provere klime), vidim i neke sijalice da su menjali, znaci sve sve sto su nasli da bi u dogledno vreme trebalo promenuti je promenjeno.
Ovo je dobro jedino za buduceg kuppca, za onog ko vraca svakako nije.

Sad gledam listing, to je sve odradjeno na 123.809km a auto je predat sa 129.482km. A za servise je vlasnik dao za 129k km tacno 3.095,78e bez registracija. A nije bilo vandrednih kvarova.
Bivseg megana sam isto kupio od Dragana i Vlade , isto je bio sa ALD lizinga, kupljen sa 140k a na 120k u FR je radjeno sledece:
komplet veliki i mali servis, zamenjene gume, akumulator, spone i krajevi spona, svi diskovi i plocice, sve tecnosti, servis klime, sitne popravke na karoseriji i to je valjda to.

Odgovori