Alfa Romeo 159 kao polovnjak
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
A sta je Quadrifoglio Verde?
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Alfa 159 ima problem sa probojem vode u kabinu. Problem su limovi na vratima koji su lepljeni necim sto lici na pur penu, koja se vremenom raspadne, i onda krene voda da ulazi u auto. Resenje je skidanje te iolacije i postavka nove.
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Hvala nidzo 8-)
Bio sam danas da pogledam,nisam stigao da je isprobam jer nisam hteo da cimam momke ako ortak nije toliko zainteresovan.
Sto se tice haube, auto ima malo udubljenje pored znaka (kao da je pustio kocnicu na nekoj nizbrdici pa se nabio na stubic) i hauba je malo i na sredini od toga iskrivljena. Vidi se trag i na braniku u vidu jedne pukotine ali on je od plastike pa se vratio na mesto. Motor lepo radi,tandrce samo plasticni poklopac sraf se neki olabavio pretpostavljam, kvacilo lepo razdvaja koliko sam ja primetio. Unutrasnjost je u super stanju,vide se malo tragovi koriscenja ali vrlo malo imajuci u vidu kakvih ima. Bocna potpora sedista jeste malo sje*ana sa leve strane,ali na to je imalo uticaja i sto su sedista uska a i celokupan prostor nije bas veliki pa je kabina prilicno knap. Sta ce dalje biti videcemo,javljam
Sent from my XT910 using Tapatalk 2
Bio sam danas da pogledam,nisam stigao da je isprobam jer nisam hteo da cimam momke ako ortak nije toliko zainteresovan.
Sto se tice haube, auto ima malo udubljenje pored znaka (kao da je pustio kocnicu na nekoj nizbrdici pa se nabio na stubic) i hauba je malo i na sredini od toga iskrivljena. Vidi se trag i na braniku u vidu jedne pukotine ali on je od plastike pa se vratio na mesto. Motor lepo radi,tandrce samo plasticni poklopac sraf se neki olabavio pretpostavljam, kvacilo lepo razdvaja koliko sam ja primetio. Unutrasnjost je u super stanju,vide se malo tragovi koriscenja ali vrlo malo imajuci u vidu kakvih ima. Bocna potpora sedista jeste malo sje*ana sa leve strane,ali na to je imalo uticaja i sto su sedista uska a i celokupan prostor nije bas veliki pa je kabina prilicno knap. Sta ce dalje biti videcemo,javljam
Sent from my XT910 using Tapatalk 2
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Alfa 159 je ozbiljno napravljen auto i jako je kvalitetan. Praktično, ne postoji bilo kakva ozbiljna zamerka na njegov kvalitet svih ovih godina.
Inače, počeo je da se pravi 2005.
Inače, počeo je da se pravi 2005.
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Uz to je fantastično pristupačan i pri kupovini polovnjaka, i pri održavanju. Sa mnogo aspekata ga ima svakog smisla posedovati.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23802
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
O Alfi 147 na posebnoj temi. Molim vas da otvorite posebne teme za rasprave o drugim modelima.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Samo da dodam, čitajući tekst koji je inicirao ovu temu primetio sam ozbiljnu grešku. Naime, autor teksta ne zna da postoje zapravo 3 (u realnosti i više kombinacija) presvlaka na sedištu. Osnovni modeli koji su bili službena vozila obično su išli sa običnim štofom, a najčešće su imali plastičan enterijer. Alfateks je, kao i koža, deo dodatnog paketa (tj možda je doplata bila manja, jer je u pitanju 90% veštački materijal i samo 10% koža) - po meni najbolji materijal za sedišta koji može da postoji u kolima. U nekim najvišim paketima opreme je bilo moguće dobiti i kožna sedišta koja su u sedalnom delu i na leđima alfateks - retka i fenomenalna kombinacija.
Da me ne razumete pogrešno, kožna sedišta jesu lepša kada se gledaju, ali se na alfateksu bolje sedi bez dileme.
Kod mene u autu je tamno braon, skoro crn Alfateks, sa detaljima na vratima od istog materijala, a mrvica te braon nijanse postoji i u tamno sivoj boji automobila. Ko god da ga je kockao u Italiji, imao je ukusa. Konzola je od izgraviranog alumunijuma, volan i detalji na pragovima i vratima takođe.
Da me ne razumete pogrešno, kožna sedišta jesu lepša kada se gledaju, ali se na alfateksu bolje sedi bez dileme.
Kod mene u autu je tamno braon, skoro crn Alfateks, sa detaljima na vratima od istog materijala, a mrvica te braon nijanse postoji i u tamno sivoj boji automobila. Ko god da ga je kockao u Italiji, imao je ukusa. Konzola je od izgraviranog alumunijuma, volan i detalji na pragovima i vratima takođe.
Znate li nesto o ovoj Alfi 159?
Pozdrav,
Jedan drugar iz reprezentacije bi da kupi auto pa sam ovde da pitam za njega. Interesuje ga ova Alfa iz oglasa, ne morate pisati koji je auto bolja kupovina za ove pare jer ga za sada samo ovaj interesuje, ali bih voleo da znam ako znate nesto o konkretnom primerku ili njegovom vlasniku
Hvala!
http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... port_look/
Jedan drugar iz reprezentacije bi da kupi auto pa sam ovde da pitam za njega. Interesuje ga ova Alfa iz oglasa, ne morate pisati koji je auto bolja kupovina za ove pare jer ga za sada samo ovaj interesuje, ali bih voleo da znam ako znate nesto o konkretnom primerku ili njegovom vlasniku
Hvala!
http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... port_look/
- TheWickerMan
- Postovi: 10471
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Znate li nesto o ovoj Alfi 159?
Ovako sa telefona gledano, bivša pandurka, krov je crn zbog fleka od rotacije a ne zbog sport looka, koji inače ne postoji. Ja bi bežao od ove kao đavo od krsta
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Re: Znate li nesto o ovoj Alfi 159?
Vidi se da je ofarbana cela, i da je presla propisnu kilometrazu. 159kama je sediste na 200.000 km novo...
Re: Znate li nesto o ovoj Alfi 159?
159 je jedna kvalitetna raga i da bi imala ozbiljne tragove upotrebe mora bas biti njakana. Strpljivo sa kupovinom, ima dobrih primeraka.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Znate li nesto o ovoj Alfi 159?
Nadovezao bih se na ovu temu.
Moja Astra H je presla 230.000km, vreme je da se trazi mladja raga.
Alfa 159 (crvena ) je jedan od prvih izbora, cena u Srbiji dobra ali nikada nisam kupovao kola ovde pa molim pomoc
Vidim da poslednja godista, 2009-2011 imaju neku novu generaciju JTD motora sa nesto vecom zapreminom i svakako vise snage, umesto 120/150KS prethodne generacije, ovi imaju 135/175KS.
Pitanje broj jedan, kakvi su troskovi eksploatacije za obe verzije i koja je jeftinija? Kako stojimo sa kvarovima po kojima je poznata prethodna generacija motora i inherentnim problemima, kao sto je usisna grana na 150KS motoru, plivajuci zamajac na obe, dizne, DPF, EGR?
Znam da su ovo tipicni kvarovi za sve fiatove nove dizel mjet modele (sem usisne grane) pa bi mi znacila preporuka poznavaoca koji je od ova 2 motora prosto manje problematican.
Sto se snage tice, danas sam probao drugarevu novu lanciu deltu sa jtd 120KS i da budem iskren razlika u odnosu na mog opela sa 150KS istim motorom nije neka (mada je moj auto sa 3x vecom kilometrazom i 5 godina stariji). zato mi je sto se tice snage svejedeno koji od dva gore.
Poslednje pitanje, kakvi su alfini automatic menjaci u ovoj generaciji?
Zivotna zelja mi je da vozim automatic dizel velike snage (u mom vlasnistvu a ne samo za probu), narocito ako je tiptronic varijanta.
I kako utice automatic na zivot plivajuceg zamajca?
Moja Astra H je presla 230.000km, vreme je da se trazi mladja raga.
Alfa 159 (crvena ) je jedan od prvih izbora, cena u Srbiji dobra ali nikada nisam kupovao kola ovde pa molim pomoc
Vidim da poslednja godista, 2009-2011 imaju neku novu generaciju JTD motora sa nesto vecom zapreminom i svakako vise snage, umesto 120/150KS prethodne generacije, ovi imaju 135/175KS.
Pitanje broj jedan, kakvi su troskovi eksploatacije za obe verzije i koja je jeftinija? Kako stojimo sa kvarovima po kojima je poznata prethodna generacija motora i inherentnim problemima, kao sto je usisna grana na 150KS motoru, plivajuci zamajac na obe, dizne, DPF, EGR?
Znam da su ovo tipicni kvarovi za sve fiatove nove dizel mjet modele (sem usisne grane) pa bi mi znacila preporuka poznavaoca koji je od ova 2 motora prosto manje problematican.
Sto se snage tice, danas sam probao drugarevu novu lanciu deltu sa jtd 120KS i da budem iskren razlika u odnosu na mog opela sa 150KS istim motorom nije neka (mada je moj auto sa 3x vecom kilometrazom i 5 godina stariji). zato mi je sto se tice snage svejedeno koji od dva gore.
Poslednje pitanje, kakvi su alfini automatic menjaci u ovoj generaciji?
Zivotna zelja mi je da vozim automatic dizel velike snage (u mom vlasnistvu a ne samo za probu), narocito ako je tiptronic varijanta.
I kako utice automatic na zivot plivajuceg zamajca?
Re: Znate li nesto o ovoj Alfi 159?
Mislim da je samo mapa razlika između 2.0 JTDm motora. Svi su u principu pravljeni za 170 ks.
Po meni je najbolji 1.9 JTDm od 150 ks. Po kupovini treba proveriti usisnu granu i eventualno je zameniti. 2.0 je takođe ima.
Održavanje 2.0 je u rangu 2.4.
Razlika između 120 i 150 je u vožnji čak veća nego što bi se to iz brojki zaključilo, zbog toga ti preporučujem jači ako ti to znači nešto. Ako ti ne znači, 120 ks nema varijabilni usis stoga ni potencijalni problem sa istim.
"Tiptronic" je retkost i postoji samo u selespeed varijanti na 2.2 JTS benzincu kao opcija. Na dizelu nema, samo običan automatik i manuelni.
Tapatalk Pro
Po meni je najbolji 1.9 JTDm od 150 ks. Po kupovini treba proveriti usisnu granu i eventualno je zameniti. 2.0 je takođe ima.
Održavanje 2.0 je u rangu 2.4.
Razlika između 120 i 150 je u vožnji čak veća nego što bi se to iz brojki zaključilo, zbog toga ti preporučujem jači ako ti to znači nešto. Ako ti ne znači, 120 ks nema varijabilni usis stoga ni potencijalni problem sa istim.
"Tiptronic" je retkost i postoji samo u selespeed varijanti na 2.2 JTS benzincu kao opcija. Na dizelu nema, samo običan automatik i manuelni.
Tapatalk Pro
Re: Znate li nesto o ovoj Alfi 159?
I ja verujem da auta, na kojima se unutra primetno vidi pohabanost, dobrano imaju preko 300-400 hiljada km.
Trenutno je kod mene 260,000km na astri. Apsolutno se nista unutra ne vidi da je nenormalno pohabano, sem one glupave kozure oko menjaca. A i to da se sredi kosta smesne pare, samo sto me mrzi
Sediste nije nigde podereno, kvake, drzalje, bilo sta sto se dira rukama. Ako ne racunamo blato
Imam ja podosta kg, zadnjih 140,000km je kod mene, a i nemiran sam u sedistu. Tako da ako ja za to vreme nisam poderao, onda zaista ne znam koliko mora da se vozi auto, pa da ti dodje sa izlizanim i poderanim sedistima. Nazad su sedista kao nova, ne racunajuci fleke od rumenka.
Kvacilo aka plivajuci zamajac, protokomer, dizne, dpf, ... sve su to potrosni delovi, koji imaju svoj vek trajanja. Iluzorno je ocekivati, da kupis polovan auto, i da ti nabrojani delovi, plus jos neki traju narednih 200,000km. Na autu koji je kostao preko 20,000e, je smesna cena od 300e za zamajac i 300-400e za kvacilo, posto si miran recimo 150-200 hiljada km. Po kilometru to ispadne bas malo para (61 paru), a to su valjda najskuplji delovi. Pa ja svake godine dam 300-400e na ulje i filtere koji spadaju u osnovni i najjeftiniji servis na autu. Pa zasto onda ne bih svakih 5 godina dao 800e za kvacilo?
Trenutno je kod mene 260,000km na astri. Apsolutno se nista unutra ne vidi da je nenormalno pohabano, sem one glupave kozure oko menjaca. A i to da se sredi kosta smesne pare, samo sto me mrzi
Sediste nije nigde podereno, kvake, drzalje, bilo sta sto se dira rukama. Ako ne racunamo blato
Imam ja podosta kg, zadnjih 140,000km je kod mene, a i nemiran sam u sedistu. Tako da ako ja za to vreme nisam poderao, onda zaista ne znam koliko mora da se vozi auto, pa da ti dodje sa izlizanim i poderanim sedistima. Nazad su sedista kao nova, ne racunajuci fleke od rumenka.
Kvacilo aka plivajuci zamajac, protokomer, dizne, dpf, ... sve su to potrosni delovi, koji imaju svoj vek trajanja. Iluzorno je ocekivati, da kupis polovan auto, i da ti nabrojani delovi, plus jos neki traju narednih 200,000km. Na autu koji je kostao preko 20,000e, je smesna cena od 300e za zamajac i 300-400e za kvacilo, posto si miran recimo 150-200 hiljada km. Po kilometru to ispadne bas malo para (61 paru), a to su valjda najskuplji delovi. Pa ja svake godine dam 300-400e na ulje i filtere koji spadaju u osnovni i najjeftiniji servis na autu. Pa zasto onda ne bih svakih 5 godina dao 800e za kvacilo?