Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 13664
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Post od passenger » 25 Jan 2019, 12:59

Neću zinat eto

Bobanov bio 200ks?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10052
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: Lancia Delta III Oro /AR 147 Veloce
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Post od TheWickerMan » 25 Jan 2019, 13:01

Taj od 200 ks ne bih uzimao u obzir, znam da su svi koje znam sa tim motorom imali problema sa glavom. od 210 ks u svakom slučaju ne bih bežao uopšte, ako ti ne smeta čudan zvuk petocilindraša.

Heineken je napisao:Moze, pusti na pp mada moze i ovde
Ako je ta crvena u stvari bordo sa svetlim enterijerom, BG table nju sam gledao :kezo:
Sobzirom da imam problem sa bojama, moguće je da je to ta :D sad ću da ti izbunarim link.


Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk



Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 13664
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Post od passenger » 25 Jan 2019, 13:04

Ma ne smeta meni ništa. Onako usput gledam, još je rano, ali dobro je biti upućen kad dodje vreme za zamenu Corse
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 8472
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 5 e60, bmw 5 f10, bmw 3 e46
Lokacija: Novi Sad

Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Post od Ivan » 25 Jan 2019, 13:04

Meni 2.4jtd baš ima moćan zvuk, mislim da je Bobanova Brera 210ks. Svakako ima manje problema nego 200ks.Slika

Sent from my STF-L09 using Tapatalk


Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 13664
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Post od passenger » 25 Jan 2019, 13:09

Vidim ja da će opet bude neki atmosferac benzinac sa pešes senzora i kukanje u temi "Koliko troši?"
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 8472
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 5 e60, bmw 5 f10, bmw 3 e46
Lokacija: Novi Sad

Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Post od Ivan » 25 Jan 2019, 13:33

Za svaki auto možeš naći neku ili slabu tačku, dobro je kada znaš koja je slaba tačka, središ to i vozis se kao car.

Savršen motor nećeš naći ni dizel ni benzin.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk


Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 5301
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Post od Heineken » 25 Jan 2019, 14:09

Kako mene rodjak mehanicar savetuje oko kupovine 159...kaze nemoj to skupo ko otrov za odrzavanje sto ne uzmes e90 pre restajlinga :rofl:

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 1739
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Post od OMP » 25 Jan 2019, 14:12

tu ces da se usrecis :)
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 5301
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Post od Heineken » 25 Jan 2019, 14:17

Ma sto se tice D segmenta samo 159 dolazi u obzir to sam zacrtao i nema dalje.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 8472
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 5 e60, bmw 5 f10, bmw 3 e46
Lokacija: Novi Sad

Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Post od Ivan » 25 Jan 2019, 14:28

Treba si ispuniti želju svakako

Sent from my STF-L09 using Tapatalk


Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 8552
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Post od sebekkg » 25 Jan 2019, 14:32

Pa da. Alfa je dobar auto i vozacki. Zna pass u kg krivinu posle nadvoznjaka u vašarištu. Alfa tu ulazi sa 80 kao neki auto sa 40. Naravno samo dobre gume. E sad i mene interesuje kad se gleda 1.9 da li je bolje ici na 120 pa cip ili 150? Secam se da moraju neka krilca da se sredjuju ili usisna grana?

Poslato sa mog(a) RM-320 koristeći komšijin vajrles


Slika

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 8472
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 5 e60, bmw 5 f10, bmw 3 e46
Lokacija: Novi Sad

Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Post od Ivan » 25 Jan 2019, 14:34

Samo da sednem za komp pa ću opširnije, a mogu baciti i paralelu e90-159

Sent from my STF-L09 using Tapatalk


Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 17571
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Post od nidza » 25 Jan 2019, 14:38

Mnogo je bolji motor za vožnju 16v, 150KS, pa čipuj njega na blizu 200KS, to onda već ozbiljno ubrzava. U principu za 9tku i jeste realno da ima 200tinjak KS, tek onda se ponaša auto kako su ga očigledno i zamislili.

120KS (stock) eto nema tu usisnu granu, ali vrlo nezanimljiv razvoj snage ima, što se baš oseti u svakodnevnoj vožnji. 150KS (stock) je elastičniji i bolje povlači iz nižih obrtaja. Vredi zameniti usis, dati 300€ i uživati svakodnevno.

Svakako 159 danas nije preambiciozan auto, poprilično malo košta, nije skup za održavanje, a mislim da se baš mnogo dobija. Treba samo naći dobar primerak, što nije bilo lako ni pre nekoliko godina, a tek danas mogu misliti.

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 5301
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Post od Heineken » 25 Jan 2019, 15:14

Ta cena za novu granu se odnosi samo ako imas stariji tip aluminijumske kao sto je bilo kod tebe na tvojoj 159. Nije ni 300 evra sad pala je cena za 200 se uzima nova aluminijumska.
Iskreno ja bih uzeo i 120 konja ako je auto u dobrom stanju. Nisam nikakav trkac plus putevi ovde kod mene su :kuku:

@Ivan

Pisi, bice zanimljivo meni kao potencijalnom kupcu a i ostalima siguran sam.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 8472
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 5 e60, bmw 5 f10, bmw 3 e46
Lokacija: Novi Sad

Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak

Post od Ivan » 25 Jan 2019, 15:30

E ovako da pocnem, samo bih se delmicno slozio sa nidzom, jeste 1.9 jtd 150ks najbolji izbor, ali je 2.4jtd lepsi za voznju, zbog snage, jeste 1.9 malo ostrija u nosu, ali isto tako je i 520d ostrija u nosu i promeni pravca u odnosu na 530d, ali je svima jasno da je za sportsku voznju bolji 530d zbog snage.
Takodje se ne bih ni slozio za razvoj snage, da je na 16v bolji nego na 8v na nizim rpm, meni se cini naprotiv, ako gledamo ono kada klizis recimom u drugoj na 1000rpm ili se nalazis negde na 1400-1500rpm, tek od 1800-2000rpm 16v krece da pokazuje prednost po meni.

Sto se tice recimo 320d e90 prefl protiv 159, da krenemo od motora, onaj od 163ks je usavrsena starda garda i po meni bolji/zilaviji/zahvalniji motor, mozda su male razlike, neka su i egal, ali sigurno nije losiji, nepouzdaniji, skuplji za odrzavanje itd.

Sto se tice voznje dosta zavisi od guma i felna naravno, bmw ima bolji osecaj na volanu, preciznost je izuzetna kod oba, ali je alfa stabilnija i upravljivija.
Mesto u kabini je dosta oskudno, gepek je bolji, prakticniji i veci kod bmwa.

Alfa je takodje primetno udobnija, dok je bmw tisi.

Moj izbor bi bila alfa 159 u tom dvoboju jer nudi slicnu zabavu, uz povecanu stabilnost, bezbednost i udobnost. Osecaj u 159 je kao da je za broj veci auto, naravno uz neke klasicne italijanske propuste, ali kao da je pravljena za klasu iznad pa na silu spustena u segment ispod i pojeftinjavana gde je moglo.

p.s. da slucajno ne zaboravim da napomenem izuzetno bitno za alfu, moraju velike gume ta bi to bilo to od auta, jer su italijanski slepci propisali od 205/55/16 (zimske) pa do 235/40/19, a razlika je monstruoznih 6% sto je maltene nevidjeno, sto je prevedeno cca 40mm precnika tocka, odnosno 20mm klirensa, cak i na 215/55/16 ti fali nekih 15mm dragocenog klirensa.
Mala felna kvari upravljanje i osecaj na volanu, dok velika uglavnom dobija na stabilnost i upravljivosti naustrb udobnosti, pa su to kao kompenzovali vecom gumom, a km sat je isto bazdaren za sve, pa takodje na manjim gumama hoce vise da laze i bord i km sat.

Tako da bih isao na gume koje su egal po precniku sa najvecim fabrickim propisanim.

Odgovori