Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Post od Saša » 28 Apr 2013, 11:40

Misliš na 1.2 HTP se ne radi generalka? To je tačno, lično sam imao taj slučaj sa službenom Fabiom 2005. godište. Inače je kao auto zaista odlična, bolja od mog Punta. :)

Tapatalk

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30014
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Post od trojanac » 28 Apr 2013, 11:55

Da, lapsus. Mislio sam na generalnu, ne na veliki servis.
Ove naše službene su pokupovale neke kolege i znam za slučajeve da su imali dosta ulaganja kasnije. Srećom pa nisam i ja kupio jednu iako sam hteo, bilo jeftino.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
tomejto
Postovi: 14
Pridružio se: 27 Apr 2013, 17:19
Garaža: Clio II ph 2 1.2 8v TNG
Lokacija: Novi Sad

Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Post od tomejto » 28 Apr 2013, 16:09

Prezadovoljan sam forumom i informacijama na koje sam naleteo, a takođe i vašim uključivanjem i preporukama.

Na Yaris se nikako nisam ograničio, on mi je bio prvi pik, ali nemam nikako pravi utisak koliko auto košta kasnije i kakva će izbijanja iz džepa biti, no to je suviše individualno pa ću se za sada koncentrisati na pravu odluku i pažljiv izbor. Što se kubikaže tiče, ne bih išao preko 1.4, a takođe bih uzeo benzinca. Početnik sam, a i zbog uštede pri registraciji. Komocija na zadnjem sedištu mi je krajnje nevažna, pa je prioritet mala potrošnja.

Razmislio sam detaljnije o kilometraži koju ću imati za godinu dana, i male su šanse da to bude više od 4.000 km, ovo naglašavam zbog servisiranja automobila i da biste imali uvid oko eventualne preporuke u toj kombinaciji. Ne isključujem ni TNG varijantu. Sad sam malo gledao Seat Ibizu i prilično mi se dopada, a video sam da su i vozači uglavnom zadovoljni.

Seat Ibiza mi se čak vizuelno dopada više od Clia, a u igri su i Fabia i sl. Jasno vam je koja klasa je u pitanju, pa možemo da praspletemo izbor preko potrošnje.

Evo nekih Ibiza, ne znam kakav bi tu bio versus protiv nekog Clia, ili sl.

http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... eat_ibiza/
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... _ibiza_14/

Korisnikov avatar
Aca BG
Postovi: 1965
Pridružio se: 06 Mar 2013, 11:22
Lokacija: Beograd

Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Post od Aca BG » 28 Apr 2013, 17:15

Firma ima jos uvek par ovakvih, benzin i dizel varijante. Auto je jako pouzdan, jos uvek dopadljiv. :)

Korisnikov avatar
Milos_kg
Postovi: 3525
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
Lokacija: Kragujevac

Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Post od Milos_kg » 28 Apr 2013, 18:39

Za novac koji ces da das za Yaris star 12-13godina, mozes da uzmes do 5 godina mladjeg Punta. Ima ih gomila u oglasima 2003+ sa plinom, sto pridodaje ekonomicnosti. Uz to mi je ta generacija Yarisa nevidjeno ruzna :)

Sledeci oglasi su pokazatelj odnosa godiste/cena:
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... _punto_12/
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... to_12b_8v/
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... astava_10/

Pored Punta, gledao bih i sledece modele, bas ovim redom kao sto su i navedeni:
1) Citroen Saxo - 1.4 VTS (ovo je bio moj favorit onda kada sam trazio auto za sebe, nalazio sam samo na hvalisanja, odrzavanje nije skupo, a i nije veliki potrosac)
2) Vw Polo - 1.4 16v (imamo jednog ovakvog u porodici, odlicno sluzi. za 3 godine koliko je kod nas, zamenjen samo zadnji lonac i akumulator)
3) Opel Corsa C - 1.2 16v

EDIT: Ako ti nije ruzna, moze i Panda 1.3mjt.

ADrei
Postovi: 2699
Pridružio se: 21 Sep 2012, 18:34

Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Post od ADrei » 28 Apr 2013, 19:03

ako velicina nije bitna meni je za prvi auto do 2500e najzanimljiviji smart fortwo... on mi najlepse izgleda :)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Korisnikov avatar
Stefy
Postovi: 212
Pridružio se: 31 Mar 2013, 21:15
Garaža: Dacia Sandero II Laureate 1.2 16v
Lokacija: Sombor

Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Post od Stefy » 28 Apr 2013, 19:54

Mozda je najbolje da pogledas nekog Punta, na primer one koje je milos_kg postavio. Mladji su, delova ima na sve strane...

Korisnikov avatar
BAJKER
Postovi: 6087
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Post od BAJKER » 28 Apr 2013, 19:55

Milos_kg je napisao:Za novac koji ces da das za Yaris star 12-13godina, mozes da uzmes do 5 godina mladjeg Punta. Ima ih gomila u oglasima 2003+ sa plinom, sto pridodaje ekonomicnosti. Uz to mi je ta generacija Yarisa nevidjeno ruzna :)

2) Vw Polo - 1.4 16v

EDIT: Ako ti nije ruzna, moze i Panda 1.3mjt.
:plusone: Namam sta da dodam :)
Slika

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30014
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Post od trojanac » 28 Apr 2013, 20:00

Svaki auto može biti dobar, bitno da je dobro održavan. Standardno, teško je naći mlađi auto, a da je jeftin i kvalitetan.
Ja bi tražio dobar auto, da ispunjava ono što mi treba, a par godina gore-dole nije toliko bitno. I svaka čast Fiatovom 1.2 motoru koji je dokazano pouzdan i kvalitetan, plus jeftin za održavanje, ali Punto kao Punto nije baš najbolji u klasi kako se često predstavlja. Ne znam po čemu zaostaje Yaris ili bilo koji drugi auto te klase, osim što je možda stariji par godina? Većina Puntića za te pare nema klimu, dok bi skoro svaki drugi auto za te pare imao klimu i 2 x airbag i ABS.
Puntu jedino priznajem malu potrošnju i jeftino održavanje.

Ja bi tu gledao i Hyundai Getz.
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... ndai_getz/

Evo Bane ga ima pa može da kaže više o tom autu, a znam da je vrlo zadovoljan.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Post od Uroš S. » 28 Apr 2013, 20:24

Postoje delovi naravno, u ETKI postoji po broju svaki deo koji je ugrađen u bilo koji proizvod Škode, do najsitnijeg, npr. kazaljke brzinomera, kanapčeta koje podiže natkrov prtljažnog prostora kada se otvori gepek itd, tako da postoji i za svaki deo u motoru, zajedno sa cenom, i moguće ga je naručiti kod svakog ovlašćenog a verovatno samim tim i kod ostalih.
Pitanje je njihove umešnosti i želje da rade tako nešto budući da su ovlašćeni servis, meni kada je vibrirala neka cevčica u motornom prostoru u drčala u kabini došao sam u ovl. a oni naprskali WD40 po nosaču motora i naravno rekli mi ne znamo šta je ovo. Predviđena je zamena polumotora, ali je generalnu moguće raditi i znam da je rađena u AutoČačku. Takođe znam za slučaj jedne havarisane kojoj je iz tog razloga urađena generalna. Ne znam koja je cena, to priznajem.

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13409
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Post od McGruja » 28 Apr 2013, 20:27

Zasto je bitno da li moze da se radi generalna?
Takav auto se i ne kupuje

Kod tog motora je najisplativije kupiti nov motor

Korisnikov avatar
bane valjevo
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Post od bane valjevo » 28 Apr 2013, 20:49

Bane je prezadovoljan sa svojim Getzom. Međutim...

Iskreno se ne smatrama reprezentativnim primerkom iz prostog razloga što je auto kupljen nov, davne 2005 godine, i trenutno je na 37 hiljada kilometara. To jesu 37 hiljada kilometara bez ikakvog kvara (da kucnem u drvo), ali kilometraža je zaista mizerna.

Da li bih kupio Getza da sam na tvom mestu??? Apsolutno ne. Razlozi uglavnom leže u tome što je potrošnja u proseku oko 7lit/100 km (grad-magistarala, pola-pola), a na svako stiskanje pije i daleko više. Drugi razlog je i zbog čitave komplikacije oko polovnjaka i mačke u džaku. Na jednom od okupljanja Bax je primeto da Hyundai, a naročito starija generacija Hyu vozila deli slične ili iste delove kao i Mitsubishi, tako da me to zaista zabrinjava u smislu cene rezervnih delova... Takođe verovatno to i sam znaš, ali Hyundai automobili uopšte ne drže cenu kao polovnjaci, tako da i očigledni leševi i dobri primerci se nalaze u istom košu odn cenovnom rangu.

E sad, postavlja se pitanje, koji automobil bih ti ja preporučio za pomenutu sumu. Ukoliko si u stanju da zažmuriš na određene sada već tradicionalne nedostatke to bi bio Fiat Punto 1.2 ili Fiat Panda 1.2. Razlog je samo jedan, a to je jeftina eksploatacija. Čini mi se da će uskoro Fiat delova biti svuda, tako da ćeš u pekari opušteno moći da naručiš burek sa mesom i kvačilo.

Sa kilometražom koju ti godišnje prelažiš, ja bih ti savetovao da potražiš najbolji mogući primerak, odn primerak u najboljem mogućem stanju, bez obzira na marku automobila.

Srećno u potrazi...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Post od Saša » 28 Apr 2013, 22:42

McGruja je napisao:Zasto je bitno da li moze da se radi generalna?
Takav auto se i ne kupuje

Kod tog motora je najisplativije kupiti nov motor
Bitno je, jer nećeš baciti (u našim uslovima) na otpad mlad auto sa velikom kilometražom i "sahranjenim" motorom (jer je pržen i tovaren nemilice), već ćeš uraditi generalnu i nastaviti eksploataciju. A kada ti kažu - " e, neće da može" već mora drugi motor - koji vredi više nego ceo auto, onda si u problemu...

Uroše, verujem da se može poručiti svaki deo (deo po deo pa ceo nov motor :) ), no da li su među njima i zaista delovi za generalku? Oni imaju drugačiji tolerancije u odnosu na prvu ugradnju, bar koliko se ja laički razumem ("1. specijala", 2. "specijala"...). A toga navodno nema za ovaj motor već idu neoriginalni klipovi, klipnjače i druga čudesa koja se "ubudžuju",prerađuju, pa kako ispadne... Tako sam negde čuo/pročitao... A možda i grešim...

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11082
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Post od Bax » 28 Apr 2013, 23:00

Tu je problem u aluminijumskom bloku, mislim da kad jednon to otvore, nema vise zatvaranja ni obrade...
Moze samo neka budzevina da padne.
Ista prca je i sa 1,6 bezincem iz koga je ovaj agregat potekao...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10399
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Одг: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć

Post od sebekkg » 28 Apr 2013, 23:45

Ako onda nekom i crkne htp onda bolje kupiti polovan 1.4 16v motor i ubaciti njega. Ne verujem da je to losa solucija.

poslato sa tapatoka koristeći komšijin vajrles
Slika

Odgovori