Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
- Saša
- Postovi: 13053
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Misliš na 1.2 HTP se ne radi generalka? To je tačno, lično sam imao taj slučaj sa službenom Fabiom 2005. godište. Inače je kao auto zaista odlična, bolja od mog Punta.
Tapatalk
Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30028
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Da, lapsus. Mislio sam na generalnu, ne na veliki servis.
Ove naše službene su pokupovale neke kolege i znam za slučajeve da su imali dosta ulaganja kasnije. Srećom pa nisam i ja kupio jednu iako sam hteo, bilo jeftino.
Ove naše službene su pokupovale neke kolege i znam za slučajeve da su imali dosta ulaganja kasnije. Srećom pa nisam i ja kupio jednu iako sam hteo, bilo jeftino.
Posetite www.garaza.rs !
- tomejto
- Postovi: 14
- Pridružio se: 27 Apr 2013, 17:19
- Garaža: Clio II ph 2 1.2 8v TNG
- Lokacija: Novi Sad
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Prezadovoljan sam forumom i informacijama na koje sam naleteo, a takođe i vašim uključivanjem i preporukama.
Na Yaris se nikako nisam ograničio, on mi je bio prvi pik, ali nemam nikako pravi utisak koliko auto košta kasnije i kakva će izbijanja iz džepa biti, no to je suviše individualno pa ću se za sada koncentrisati na pravu odluku i pažljiv izbor. Što se kubikaže tiče, ne bih išao preko 1.4, a takođe bih uzeo benzinca. Početnik sam, a i zbog uštede pri registraciji. Komocija na zadnjem sedištu mi je krajnje nevažna, pa je prioritet mala potrošnja.
Razmislio sam detaljnije o kilometraži koju ću imati za godinu dana, i male su šanse da to bude više od 4.000 km, ovo naglašavam zbog servisiranja automobila i da biste imali uvid oko eventualne preporuke u toj kombinaciji. Ne isključujem ni TNG varijantu. Sad sam malo gledao Seat Ibizu i prilično mi se dopada, a video sam da su i vozači uglavnom zadovoljni.
Seat Ibiza mi se čak vizuelno dopada više od Clia, a u igri su i Fabia i sl. Jasno vam je koja klasa je u pitanju, pa možemo da praspletemo izbor preko potrošnje.
Evo nekih Ibiza, ne znam kakav bi tu bio versus protiv nekog Clia, ili sl.
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... eat_ibiza/
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... _ibiza_14/
Na Yaris se nikako nisam ograničio, on mi je bio prvi pik, ali nemam nikako pravi utisak koliko auto košta kasnije i kakva će izbijanja iz džepa biti, no to je suviše individualno pa ću se za sada koncentrisati na pravu odluku i pažljiv izbor. Što se kubikaže tiče, ne bih išao preko 1.4, a takođe bih uzeo benzinca. Početnik sam, a i zbog uštede pri registraciji. Komocija na zadnjem sedištu mi je krajnje nevažna, pa je prioritet mala potrošnja.
Razmislio sam detaljnije o kilometraži koju ću imati za godinu dana, i male su šanse da to bude više od 4.000 km, ovo naglašavam zbog servisiranja automobila i da biste imali uvid oko eventualne preporuke u toj kombinaciji. Ne isključujem ni TNG varijantu. Sad sam malo gledao Seat Ibizu i prilično mi se dopada, a video sam da su i vozači uglavnom zadovoljni.
Seat Ibiza mi se čak vizuelno dopada više od Clia, a u igri su i Fabia i sl. Jasno vam je koja klasa je u pitanju, pa možemo da praspletemo izbor preko potrošnje.
Evo nekih Ibiza, ne znam kakav bi tu bio versus protiv nekog Clia, ili sl.
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... eat_ibiza/
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... _ibiza_14/
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Firma ima jos uvek par ovakvih, benzin i dizel varijante. Auto je jako pouzdan, jos uvek dopadljiv.tomejto je napisao: http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... _ibiza_14/
- Milos_kg
- Postovi: 3525
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
- Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Za novac koji ces da das za Yaris star 12-13godina, mozes da uzmes do 5 godina mladjeg Punta. Ima ih gomila u oglasima 2003+ sa plinom, sto pridodaje ekonomicnosti. Uz to mi je ta generacija Yarisa nevidjeno ruzna
Sledeci oglasi su pokazatelj odnosa godiste/cena:
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... _punto_12/
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... to_12b_8v/
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... astava_10/
Pored Punta, gledao bih i sledece modele, bas ovim redom kao sto su i navedeni:
1) Citroen Saxo - 1.4 VTS (ovo je bio moj favorit onda kada sam trazio auto za sebe, nalazio sam samo na hvalisanja, odrzavanje nije skupo, a i nije veliki potrosac)
2) Vw Polo - 1.4 16v (imamo jednog ovakvog u porodici, odlicno sluzi. za 3 godine koliko je kod nas, zamenjen samo zadnji lonac i akumulator)
3) Opel Corsa C - 1.2 16v
EDIT: Ako ti nije ruzna, moze i Panda 1.3mjt.
Sledeci oglasi su pokazatelj odnosa godiste/cena:
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... _punto_12/
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... to_12b_8v/
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... astava_10/
Pored Punta, gledao bih i sledece modele, bas ovim redom kao sto su i navedeni:
1) Citroen Saxo - 1.4 VTS (ovo je bio moj favorit onda kada sam trazio auto za sebe, nalazio sam samo na hvalisanja, odrzavanje nije skupo, a i nije veliki potrosac)
2) Vw Polo - 1.4 16v (imamo jednog ovakvog u porodici, odlicno sluzi. za 3 godine koliko je kod nas, zamenjen samo zadnji lonac i akumulator)
3) Opel Corsa C - 1.2 16v
EDIT: Ako ti nije ruzna, moze i Panda 1.3mjt.
1) Volkswagen Polo 6n2 1.4 16V Comfortline
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
ako velicina nije bitna meni je za prvi auto do 2500e najzanimljiviji smart fortwo... on mi najlepse izgleda
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
- Stefy
- Postovi: 212
- Pridružio se: 31 Mar 2013, 21:15
- Garaža: Dacia Sandero II Laureate 1.2 16v
- Lokacija: Sombor
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Mozda je najbolje da pogledas nekog Punta, na primer one koje je milos_kg postavio. Mladji su, delova ima na sve strane...
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Namam sta da dodamMilos_kg je napisao:Za novac koji ces da das za Yaris star 12-13godina, mozes da uzmes do 5 godina mladjeg Punta. Ima ih gomila u oglasima 2003+ sa plinom, sto pridodaje ekonomicnosti. Uz to mi je ta generacija Yarisa nevidjeno ruzna
2) Vw Polo - 1.4 16v
EDIT: Ako ti nije ruzna, moze i Panda 1.3mjt.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30028
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Svaki auto može biti dobar, bitno da je dobro održavan. Standardno, teško je naći mlađi auto, a da je jeftin i kvalitetan.
Ja bi tražio dobar auto, da ispunjava ono što mi treba, a par godina gore-dole nije toliko bitno. I svaka čast Fiatovom 1.2 motoru koji je dokazano pouzdan i kvalitetan, plus jeftin za održavanje, ali Punto kao Punto nije baš najbolji u klasi kako se često predstavlja. Ne znam po čemu zaostaje Yaris ili bilo koji drugi auto te klase, osim što je možda stariji par godina? Većina Puntića za te pare nema klimu, dok bi skoro svaki drugi auto za te pare imao klimu i 2 x airbag i ABS.
Puntu jedino priznajem malu potrošnju i jeftino održavanje.
Ja bi tu gledao i Hyundai Getz.
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... ndai_getz/
Evo Bane ga ima pa može da kaže više o tom autu, a znam da je vrlo zadovoljan.
Ja bi tražio dobar auto, da ispunjava ono što mi treba, a par godina gore-dole nije toliko bitno. I svaka čast Fiatovom 1.2 motoru koji je dokazano pouzdan i kvalitetan, plus jeftin za održavanje, ali Punto kao Punto nije baš najbolji u klasi kako se često predstavlja. Ne znam po čemu zaostaje Yaris ili bilo koji drugi auto te klase, osim što je možda stariji par godina? Većina Puntića za te pare nema klimu, dok bi skoro svaki drugi auto za te pare imao klimu i 2 x airbag i ABS.
Puntu jedino priznajem malu potrošnju i jeftino održavanje.
Ja bi tu gledao i Hyundai Getz.
http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... ndai_getz/
Evo Bane ga ima pa može da kaže više o tom autu, a znam da je vrlo zadovoljan.
Posetite www.garaza.rs !
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Postoje delovi naravno, u ETKI postoji po broju svaki deo koji je ugrađen u bilo koji proizvod Škode, do najsitnijeg, npr. kazaljke brzinomera, kanapčeta koje podiže natkrov prtljažnog prostora kada se otvori gepek itd, tako da postoji i za svaki deo u motoru, zajedno sa cenom, i moguće ga je naručiti kod svakog ovlašćenog a verovatno samim tim i kod ostalih.
Pitanje je njihove umešnosti i želje da rade tako nešto budući da su ovlašćeni servis, meni kada je vibrirala neka cevčica u motornom prostoru u drčala u kabini došao sam u ovl. a oni naprskali WD40 po nosaču motora i naravno rekli mi ne znamo šta je ovo. Predviđena je zamena polumotora, ali je generalnu moguće raditi i znam da je rađena u AutoČačku. Takođe znam za slučaj jedne havarisane kojoj je iz tog razloga urađena generalna. Ne znam koja je cena, to priznajem.
Pitanje je njihove umešnosti i želje da rade tako nešto budući da su ovlašćeni servis, meni kada je vibrirala neka cevčica u motornom prostoru u drčala u kabini došao sam u ovl. a oni naprskali WD40 po nosaču motora i naravno rekli mi ne znamo šta je ovo. Predviđena je zamena polumotora, ali je generalnu moguće raditi i znam da je rađena u AutoČačku. Takođe znam za slučaj jedne havarisane kojoj je iz tog razloga urađena generalna. Ne znam koja je cena, to priznajem.
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Zasto je bitno da li moze da se radi generalna?
Takav auto se i ne kupuje
Kod tog motora je najisplativije kupiti nov motor
Takav auto se i ne kupuje
Kod tog motora je najisplativije kupiti nov motor
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Bane je prezadovoljan sa svojim Getzom. Međutim...
Iskreno se ne smatrama reprezentativnim primerkom iz prostog razloga što je auto kupljen nov, davne 2005 godine, i trenutno je na 37 hiljada kilometara. To jesu 37 hiljada kilometara bez ikakvog kvara (da kucnem u drvo), ali kilometraža je zaista mizerna.
Da li bih kupio Getza da sam na tvom mestu??? Apsolutno ne. Razlozi uglavnom leže u tome što je potrošnja u proseku oko 7lit/100 km (grad-magistarala, pola-pola), a na svako stiskanje pije i daleko više. Drugi razlog je i zbog čitave komplikacije oko polovnjaka i mačke u džaku. Na jednom od okupljanja Bax je primeto da Hyundai, a naročito starija generacija Hyu vozila deli slične ili iste delove kao i Mitsubishi, tako da me to zaista zabrinjava u smislu cene rezervnih delova... Takođe verovatno to i sam znaš, ali Hyundai automobili uopšte ne drže cenu kao polovnjaci, tako da i očigledni leševi i dobri primerci se nalaze u istom košu odn cenovnom rangu.
E sad, postavlja se pitanje, koji automobil bih ti ja preporučio za pomenutu sumu. Ukoliko si u stanju da zažmuriš na određene sada već tradicionalne nedostatke to bi bio Fiat Punto 1.2 ili Fiat Panda 1.2. Razlog je samo jedan, a to je jeftina eksploatacija. Čini mi se da će uskoro Fiat delova biti svuda, tako da ćeš u pekari opušteno moći da naručiš burek sa mesom i kvačilo.
Sa kilometražom koju ti godišnje prelažiš, ja bih ti savetovao da potražiš najbolji mogući primerak, odn primerak u najboljem mogućem stanju, bez obzira na marku automobila.
Srećno u potrazi...
Iskreno se ne smatrama reprezentativnim primerkom iz prostog razloga što je auto kupljen nov, davne 2005 godine, i trenutno je na 37 hiljada kilometara. To jesu 37 hiljada kilometara bez ikakvog kvara (da kucnem u drvo), ali kilometraža je zaista mizerna.
Da li bih kupio Getza da sam na tvom mestu??? Apsolutno ne. Razlozi uglavnom leže u tome što je potrošnja u proseku oko 7lit/100 km (grad-magistarala, pola-pola), a na svako stiskanje pije i daleko više. Drugi razlog je i zbog čitave komplikacije oko polovnjaka i mačke u džaku. Na jednom od okupljanja Bax je primeto da Hyundai, a naročito starija generacija Hyu vozila deli slične ili iste delove kao i Mitsubishi, tako da me to zaista zabrinjava u smislu cene rezervnih delova... Takođe verovatno to i sam znaš, ali Hyundai automobili uopšte ne drže cenu kao polovnjaci, tako da i očigledni leševi i dobri primerci se nalaze u istom košu odn cenovnom rangu.
E sad, postavlja se pitanje, koji automobil bih ti ja preporučio za pomenutu sumu. Ukoliko si u stanju da zažmuriš na određene sada već tradicionalne nedostatke to bi bio Fiat Punto 1.2 ili Fiat Panda 1.2. Razlog je samo jedan, a to je jeftina eksploatacija. Čini mi se da će uskoro Fiat delova biti svuda, tako da ćeš u pekari opušteno moći da naručiš burek sa mesom i kvačilo.
Sa kilometražom koju ti godišnje prelažiš, ja bih ti savetovao da potražiš najbolji mogući primerak, odn primerak u najboljem mogućem stanju, bez obzira na marku automobila.
Srećno u potrazi...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
- Saša
- Postovi: 13053
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Bitno je, jer nećeš baciti (u našim uslovima) na otpad mlad auto sa velikom kilometražom i "sahranjenim" motorom (jer je pržen i tovaren nemilice), već ćeš uraditi generalnu i nastaviti eksploataciju. A kada ti kažu - " e, neće da može" već mora drugi motor - koji vredi više nego ceo auto, onda si u problemu...McGruja je napisao:Zasto je bitno da li moze da se radi generalna?
Takav auto se i ne kupuje
Kod tog motora je najisplativije kupiti nov motor
Uroše, verujem da se može poručiti svaki deo (deo po deo pa ceo nov motor ), no da li su među njima i zaista delovi za generalku? Oni imaju drugačiji tolerancije u odnosu na prvu ugradnju, bar koliko se ja laički razumem ("1. specijala", 2. "specijala"...). A toga navodno nema za ovaj motor već idu neoriginalni klipovi, klipnjače i druga čudesa koja se "ubudžuju",prerađuju, pa kako ispadne... Tako sam negde čuo/pročitao... A možda i grešim...
Re: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Tu je problem u aluminijumskom bloku, mislim da kad jednon to otvore, nema vise zatvaranja ni obrade...
Moze samo neka budzevina da padne.
Ista prca je i sa 1,6 bezincem iz koga je ovaj agregat potekao...
Moze samo neka budzevina da padne.
Ista prca je i sa 1,6 bezincem iz koga je ovaj agregat potekao...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Одг: Prvi automobil, do 2.500 - pomoć
Ako onda nekom i crkne htp onda bolje kupiti polovan 1.4 16v motor i ubaciti njega. Ne verujem da je to losa solucija.
poslato sa tapatoka koristeći komšijin vajrles
poslato sa tapatoka koristeći komšijin vajrles