2.0 TDI 140ks
Re: 2.0 TDI 140ks
Vidim vratio si se posle na to da vozis Mercedes
Zvanicni stav Mercedesa po pitanju pojma "veliki servis" je da ne postoji.
Prilikom svakog redovnog servisa se proverava stanje PK kaisa i svih tockica/remenica/spanera. Ne postoji propisani servisni interval na kom se menjaju.
Pritom, vodenu pumpu na 212 koja je 25.000 u Mercedesu sa zamenio jednom na 290.000km, dok drugi auto koji je na 190 i dalje tera fabricku.
Zato, ako cemo da poredimo parice koliko te kosta po km, Mercedes moze da ispadne jeftiniji, kao sto se mali servis na superbu radi na 15kkm, koliko sam pohvatao, a na Mercu je propisani interval 25, ja radim na 20.
To sve nije ni bitno za ovu pricu, pitao sam informativno, al cini mi se da cu ipak da kupim jos jednu E klasu.
Mobil1 ESP je sad 1150rsd
edit:
da se razumemo samo o servisnim intervalima, kapiram da je propisan 20-30kkm na TDI, ali vidim po servisnim knjigama da AutoCacak i ostali potenciraju i dalje skracenje istog u Srbiji, dok Mercedes radi onako kako je fabrika rekla.
Zvanicni stav Mercedesa po pitanju pojma "veliki servis" je da ne postoji.
Prilikom svakog redovnog servisa se proverava stanje PK kaisa i svih tockica/remenica/spanera. Ne postoji propisani servisni interval na kom se menjaju.
Pritom, vodenu pumpu na 212 koja je 25.000 u Mercedesu sa zamenio jednom na 290.000km, dok drugi auto koji je na 190 i dalje tera fabricku.
Zato, ako cemo da poredimo parice koliko te kosta po km, Mercedes moze da ispadne jeftiniji, kao sto se mali servis na superbu radi na 15kkm, koliko sam pohvatao, a na Mercu je propisani interval 25, ja radim na 20.
To sve nije ni bitno za ovu pricu, pitao sam informativno, al cini mi se da cu ipak da kupim jos jednu E klasu.
Mobil1 ESP je sad 1150rsd
edit:
da se razumemo samo o servisnim intervalima, kapiram da je propisan 20-30kkm na TDI, ali vidim po servisnim knjigama da AutoCacak i ostali potenciraju i dalje skracenje istog u Srbiji, dok Mercedes radi onako kako je fabrika rekla.
Re: 2.0 TDI 140ks
Pa kad su pilićari, i na Toyotinom D-4D je propisano 30k, a u SRB 15k km.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: 2.0 TDI 140ks
kako se pokazala varijanta 2.0 TDI motora od 170KS? nudi mi se skoda 2013. godiste, do sada sam vozio multijetov motor od 150KS pa mi je ovo kao nastavak dalje jer mi se ne ide unazad, jedino sto cu ga vise voziti u gradu nego napolju, 2-3 duze relacije od po 1000-2000 godisnje. navikao sam na DPF i EGR sranja, samo me zanima da li ova dodatna snaga znaci i povecanu sklonost ka problemima ili je to reseno.
takodje me zanima cena zamene seta kvacila sa plivajucim zamajcem ili barem cena seta, ruke su obicno oko 70-80e.
da li se skodin 4x4 pogon iskljucuje ili je stalno ukljucen. ima dugme off road unutra.
takodje me zanima cena zamene seta kvacila sa plivajucim zamajcem ili barem cena seta, ruke su obicno oko 70-80e.
da li se skodin 4x4 pogon iskljucuje ili je stalno ukljucen. ima dugme off road unutra.
- dag81
- Postovi: 7234
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 140ks
Odlicno se pokazala. Ivanova ima 220 230.000km koliko ja znam oko motora samo veliki servis na 210 215k km i plocice.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: 2.0 TDI 140ks
Cak i za stani kreni u gradu? Pa sjajno.
Re: 2.0 TDI 140ks
sve je to relativna stvar zavisi od auta do auta i kako se odrzava, ja znam par tdi-ja koji su ljudima zadavali ozbiljne probleme a znam i one koji su se slatko navozali tako se ne moze generalizovati koji je motor najbolji.
@gazza
4x4 pogon kod oktavije funkcionise tako sto u normalnim uslovoima voznje sva snaga se prenosi na prednje tockove a samo mali deo na zadnje (mislim 3-5%) u slucaju proklizavanja prednjih tockova automatski se snaga prebacuje i na zadnje i rasporedjuje u odnosu 50:50, znaci nema opcije da sam palis i gasis
set kvacila za tdi od 200e pa na vise, zamajac od 300-350 pa na vise, sad ne znam bas tacno dal su setovi isti-slicni kod svih verzija ali to su okvirne cene, za tdi 130 konja letos placen set oko 22000, bez zamajca naravno.
@gazza
4x4 pogon kod oktavije funkcionise tako sto u normalnim uslovoima voznje sva snaga se prenosi na prednje tockove a samo mali deo na zadnje (mislim 3-5%) u slucaju proklizavanja prednjih tockova automatski se snaga prebacuje i na zadnje i rasporedjuje u odnosu 50:50, znaci nema opcije da sam palis i gasis
set kvacila za tdi od 200e pa na vise, zamajac od 300-350 pa na vise, sad ne znam bas tacno dal su setovi isti-slicni kod svih verzija ali to su okvirne cene, za tdi 130 konja letos placen set oko 22000, bez zamajca naravno.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: 2.0 TDI 140ks
jel to taj famozni haldex koji se ugradjuje u sva VAG vozila, od skode do SEAT-a?OMP je napisao: ↑26 Dec 2017, 09:23
@gazza
4x4 pogon kod oktavije funkcionise tako sto u normalnim uslovoima voznje sva snaga se prenosi na prednje tockove a samo mali deo na zadnje (mislim 3-5%) u slucaju proklizavanja prednjih tockova automatski se snaga prebacuje i na zadnje i rasporedjuje u odnosu 50:50, znaci nema opcije da sam palis i gasis
nego da se vratim na temu, da li je cenjenoj forumskoj inteligenciji poznato da li postoji verzija PD motora 2.0 140KS koja se moze smatrati pouzdanom i proverenom na nivou kasnijih CR motora? jasno da to nije verzija sa simens diznama ali se po forumima moze tu i tamo naci misljenje o nekim drugim verzijama motora (po serijskom broju ili oznaci na poklopcu) kao "pouzdanijim". nisam nasao nista ovde na tu temu pa moram da pitam. ukratko ako se recimo radi o VAG vozilu 2009. godiste sa PD motorom 140KS, da li to zaobilaziti u sirokom luku ili ne? ono sto me sustinski zbunjuje je sto vidim vozila koja su bila kod prvog vlasnika do danas, znaci 9 godina, sa ozbiljnim km tima 200.000, valjda bi se svako normalan ratosiljao mnogo ranije problematicnog vozila.
- 123456
- Postovi: 1894
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: 2.0 TDI 140ks
2.0 tdi 140 ks BRE, bosch dizne i nema problema sa uljnom pumpom i ostalim stvarima. Procitao sam brdo pozitivnih iskustava o njemu i na nasim i na stranim forumima pre kupovine i nisam se pokajao.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: 2.0 TDI 140ks
Dodao bih da je motor sa 8 ventila, BMM oznaka.....
- Gaginh0
- Postovi: 8779
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Sve najbolje!
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: 2.0 TDI 140ks
Svaki Srbin ima svoju oznaku 2.0 motora za koju tvrdi da valja. Pisao sam vec, mozda cak i u ovoj temi sto se tice ovih od 140ks da su 2003-2005 imali A glavu koja je pucala, pa su ugradili B sa kojom takodje nisu imali srece, a od polovine 2006. ugradjuju C glavu sa kojom nije bilo problema, tj koja je retko pucala.
Sto se tice uljne pumpe sa njom su imali problema samo motori koju su bili poprecno postavljeni, tj kod Audija.
A sto se tice dizni, najvise problema su imali BKP od 170ks.
Moj je BKD sa C glavom 16v, ima 230k na satu, ne vidim neke probleme da ne ureknem. Mislim da je clan ddanijel ako se ne varam imao BKD na Seatu i da mu je pukla glava na primer. Nema pravila izgleda, samo mozes birati manjeg djavola.
Sto se tice uljne pumpe sa njom su imali problema samo motori koju su bili poprecno postavljeni, tj kod Audija.
A sto se tice dizni, najvise problema su imali BKP od 170ks.
Moj je BKD sa C glavom 16v, ima 230k na satu, ne vidim neke probleme da ne ureknem. Mislim da je clan ddanijel ako se ne varam imao BKD na Seatu i da mu je pukla glava na primer. Nema pravila izgleda, samo mozes birati manjeg djavola.
Re: 2.0 TDI 140ks
Ja sam uzeo peticu pre par dana 2007 godina 11 mesec, u sasiji 8.
BKD 16v, oznaka glave C.
Nadam se da necu imati problema sa istom, vlasnik mi tvrdi da mu nije trosio vodu tako da se nadam da ce biti kako valja.
Da li ovaj motor ima problem sa osovinicom uljne pumpe?
BKD 16v, oznaka glave C.
Nadam se da necu imati problema sa istom, vlasnik mi tvrdi da mu nije trosio vodu tako da se nadam da ce biti kako valja.
Da li ovaj motor ima problem sa osovinicom uljne pumpe?
- carov2
- Postovi: 4119
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 140ks
Kako to misliš, samo kod Audija je bilo pehova sa uljnom pumpom?Gaginh0 je napisao:Svaki Srbin ima svoju oznaku 2.0 motora za koju tvrdi da valja. Pisao sam vec, mozda cak i u ovoj temi sto se tice ovih od 140ks da su 2003-2005 imali A glavu koja je pucala, pa su ugradili B sa kojom takodje nisu imali srece, a od polovine 2006. ugradjuju C glavu sa kojom nije bilo problema, tj koja je retko pucala.
Sto se tice uljne pumpe sa njom su imali problema samo motori koju su bili poprecno postavljeni, tj kod Audija.
A sto se tice dizni, najvise problema su imali BKP od 170ks.
Moj je BKD sa C glavom 16v, ima 230k na satu, ne vidim neke probleme da ne ureknem. Mislim da je clan ddanijel ako se ne varam imao BKD na Seatu i da mu je pukla glava na primer. Nema pravila izgleda, samo mozes birati manjeg djavola.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Heineken
- Postovi: 6231
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: 2.0 TDI 140ks
Passat B6 isto ima problema sa uljnom pumpom
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: 2.0 TDI 140ks
s obzirom da su ovakvi motori uglavnom stari od 10 godina pa jače, da li postoje neki serviseri koji mogu da sprovedu potrebne radnje da se sprece negativni ishodi, da se zameni ili promeni drugim delom ono sto treba. ako ima takvih podelite informaciju pa da pitam za BMM motor sa DPF, 2009.
- Heineken
- Postovi: 6231
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: 2.0 TDI 140ks
Taj mehanizam uljne pumpe moze da se zameni samo ne znam kakva je sad cena. Ranije je to bilo 500+ evra. Dizne bezi od simensa samo, ove ostale su manje vise kao i kod svih ostalih proizvodjaca.