2.0 TDI 140ks

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od NexT » 12 Nov 2017, 11:35

Vidim vratio si se posle na to da vozis Mercedes :)

Zvanicni stav Mercedesa po pitanju pojma "veliki servis" je da ne postoji.
Prilikom svakog redovnog servisa se proverava stanje PK kaisa i svih tockica/remenica/spanera. Ne postoji propisani servisni interval na kom se menjaju.
Pritom, vodenu pumpu na 212 koja je 25.000 u Mercedesu sa zamenio jednom na 290.000km, dok drugi auto koji je na 190 i dalje tera fabricku.

Zato, ako cemo da poredimo parice koliko te kosta po km, Mercedes moze da ispadne jeftiniji, kao sto se mali servis na superbu radi na 15kkm, koliko sam pohvatao, a na Mercu je propisani interval 25, ja radim na 20.
To sve nije ni bitno za ovu pricu, pitao sam informativno, al cini mi se da cu ipak da kupim jos jednu E klasu.

Mobil1 ESP je sad 1150rsd

edit:
da se razumemo samo o servisnim intervalima, kapiram da je propisan 20-30kkm na TDI, ali vidim po servisnim knjigama da AutoCacak i ostali potenciraju i dalje skracenje istog u Srbiji, dok Mercedes radi onako kako je fabrika rekla.

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19189
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Heinz » 12 Nov 2017, 12:56

Pa kad su pilićari, i na Toyotinom D-4D je propisano 30k, a u SRB 15k km.

gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od gazza » 23 Dec 2017, 12:22

kako se pokazala varijanta 2.0 TDI motora od 170KS? nudi mi se skoda 2013. godiste, do sada sam vozio multijetov motor od 150KS pa mi je ovo kao nastavak dalje jer mi se ne ide unazad, jedino sto cu ga vise voziti u gradu nego napolju, 2-3 duze relacije od po 1000-2000 godisnje. navikao sam na DPF i EGR sranja, samo me zanima da li ova dodatna snaga znaci i povecanu sklonost ka problemima ili je to reseno.

takodje me zanima cena zamene seta kvacila sa plivajucim zamajcem ili barem cena seta, ruke su obicno oko 70-80e.

da li se skodin 4x4 pogon iskljucuje ili je stalno ukljucen. ima dugme off road unutra.

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7234
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od dag81 » 23 Dec 2017, 15:02

Odlicno se pokazala. Ivanova ima 220 230.000km koliko ja znam oko motora samo veliki servis na 210 215k km i plocice.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od gazza » 23 Dec 2017, 17:24

Cak i za stani kreni u gradu? Pa sjajno.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7971
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od OMP » 26 Dec 2017, 09:23

sve je to relativna stvar zavisi od auta do auta i kako se odrzava, ja znam par tdi-ja koji su ljudima zadavali ozbiljne probleme a znam i one koji su se slatko navozali tako se ne moze generalizovati koji je motor najbolji.

@gazza
4x4 pogon kod oktavije funkcionise tako sto u normalnim uslovoima voznje sva snaga se prenosi na prednje tockove a samo mali deo na zadnje (mislim 3-5%) u slucaju proklizavanja prednjih tockova automatski se snaga prebacuje i na zadnje i rasporedjuje u odnosu 50:50, znaci nema opcije da sam palis i gasis

set kvacila za tdi od 200e pa na vise, zamajac od 300-350 pa na vise, sad ne znam bas tacno dal su setovi isti-slicni kod svih verzija ali to su okvirne cene, za tdi 130 konja letos placen set oko 22000, bez zamajca naravno.

gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od gazza » 02 Sep 2018, 10:02

OMP je napisao:
26 Dec 2017, 09:23

@gazza
4x4 pogon kod oktavije funkcionise tako sto u normalnim uslovoima voznje sva snaga se prenosi na prednje tockove a samo mali deo na zadnje (mislim 3-5%) u slucaju proklizavanja prednjih tockova automatski se snaga prebacuje i na zadnje i rasporedjuje u odnosu 50:50, znaci nema opcije da sam palis i gasis
jel to taj famozni haldex koji se ugradjuje u sva VAG vozila, od skode do SEAT-a?

nego da se vratim na temu, da li je cenjenoj forumskoj inteligenciji poznato da li postoji verzija PD motora 2.0 140KS koja se moze smatrati pouzdanom i proverenom na nivou kasnijih CR motora? jasno da to nije verzija sa simens diznama ali se po forumima moze tu i tamo naci misljenje o nekim drugim verzijama motora (po serijskom broju ili oznaci na poklopcu) kao "pouzdanijim". nisam nasao nista ovde na tu temu pa moram da pitam. ukratko ako se recimo radi o VAG vozilu 2009. godiste sa PD motorom 140KS, da li to zaobilaziti u sirokom luku ili ne? ono sto me sustinski zbunjuje je sto vidim vozila koja su bila kod prvog vlasnika do danas, znaci 9 godina, sa ozbiljnim km tima 200.000, valjda bi se svako normalan ratosiljao mnogo ranije problematicnog vozila.

Korisnikov avatar
123456
Postovi: 1894
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od 123456 » 02 Sep 2018, 10:16

2.0 tdi 140 ks BRE, bosch dizne i nema problema sa uljnom pumpom i ostalim stvarima. Procitao sam brdo pozitivnih iskustava o njemu i na nasim i na stranim forumima pre kupovine i nisam se pokajao.

gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od gazza » 02 Sep 2018, 10:23

Dodao bih da je motor sa 8 ventila, BMM oznaka.....

Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8779
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Sve najbolje!
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Gaginh0 » 02 Sep 2018, 12:04

Svaki Srbin ima svoju oznaku 2.0 motora za koju tvrdi da valja. Pisao sam vec, mozda cak i u ovoj temi sto se tice ovih od 140ks da su 2003-2005 imali A glavu koja je pucala, pa su ugradili B sa kojom takodje nisu imali srece, a od polovine 2006. ugradjuju C glavu sa kojom nije bilo problema, tj koja je retko pucala.
Sto se tice uljne pumpe sa njom su imali problema samo motori koju su bili poprecno postavljeni, tj kod Audija.
A sto se tice dizni, najvise problema su imali BKP od 170ks.

Moj je BKD sa C glavom 16v, ima 230k na satu, ne vidim neke probleme da ne ureknem. Mislim da je clan ddanijel ako se ne varam imao BKD na Seatu i da mu je pukla glava na primer. Nema pravila izgleda, samo mozes birati manjeg djavola.
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

Korisnikov avatar
legendica
Postovi: 162
Pridružio se: 13 Feb 2016, 15:52
Garaža: BMW E60 MTech

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od legendica » 02 Sep 2018, 20:00

Ja sam uzeo peticu pre par dana 2007 godina 11 mesec, u sasiji 8.
BKD 16v, oznaka glave C.
Nadam se da necu imati problema sa istom, vlasnik mi tvrdi da mu nije trosio vodu tako da se nadam da ce biti kako valja.
Da li ovaj motor ima problem sa osovinicom uljne pumpe?

Korisnikov avatar
carov2
Postovi: 4119
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od carov2 » 02 Sep 2018, 21:10

Gaginh0 je napisao:Svaki Srbin ima svoju oznaku 2.0 motora za koju tvrdi da valja. Pisao sam vec, mozda cak i u ovoj temi sto se tice ovih od 140ks da su 2003-2005 imali A glavu koja je pucala, pa su ugradili B sa kojom takodje nisu imali srece, a od polovine 2006. ugradjuju C glavu sa kojom nije bilo problema, tj koja je retko pucala.
Sto se tice uljne pumpe sa njom su imali problema samo motori koju su bili poprecno postavljeni, tj kod Audija.
A sto se tice dizni, najvise problema su imali BKP od 170ks.

Moj je BKD sa C glavom 16v, ima 230k na satu, ne vidim neke probleme da ne ureknem. Mislim da je clan ddanijel ako se ne varam imao BKD na Seatu i da mu je pukla glava na primer. Nema pravila izgleda, samo mozes birati manjeg djavola.
Kako to misliš, samo kod Audija je bilo pehova sa uljnom pumpom?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 6231
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
Lokacija: Šid, Srbija

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Heineken » 02 Sep 2018, 21:16

Passat B6 isto ima problema sa uljnom pumpom

gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od gazza » 03 Sep 2018, 10:48

s obzirom da su ovakvi motori uglavnom stari od 10 godina pa jače, da li postoje neki serviseri koji mogu da sprovedu potrebne radnje da se sprece negativni ishodi, da se zameni ili promeni drugim delom ono sto treba. ako ima takvih podelite informaciju pa da pitam za BMM motor sa DPF, 2009.

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 6231
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
Lokacija: Šid, Srbija

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Heineken » 03 Sep 2018, 13:27

Taj mehanizam uljne pumpe moze da se zameni samo ne znam kakva je sad cena. Ranije je to bilo 500+ evra. Dizne bezi od simensa samo, ove ostale su manje vise kao i kod svih ostalih proizvodjaca.

Odgovori