ljubitelj je napisao:Godište proizvodnje nije jedino bitno, evo tvoj primer. Samo podatak da je 2011. godište ne otklanja tu tehničku dilemu.
BMW jan-mar 2011. i april, maj, juni...2011 su 2 različita proizvoda po verovatnoći tog problema a isto su godište.
Kod tih fabričkih problema i mana pojedinih serija gleda se od xxx- yyy serijskog broja, za koje tačno primerke je opoziv ili uočen defekt pri izradi.
Opet tu opšte godište mnogo ne znači bez daljih podataka da li je neki potencijalni problem dalje naknadno rešavan bilo tokom opoziva bilo tokom redovne akcije servisiranja preko poziva dilera (za novac, van opoziva).
No ovde je sasvim druga tema, i ja se pridružujem tome da je datum prodaje auta (time i registracije unutar nekoliko dana obično) nulto vreme od koga se odbrojava starost auta.
Te da se ne radi o prevarama.
To važi za osiguranja, to važi za garanciju, to važi u slučaju sudskog spora za nedostatke auta protiv proizvodjača, to važi kada se upisuje u papire auta/ saobraćajnu,...tako se koristi pri prodaji odnosno prvom tehničkom pregledu.
Ne računa se datum sklapanja na traci kao početak od koga teku rokovi.
Isto važi i za rezervne delove, tek od datume prodaje se računa korišćenje i teče garancija, teče rok za zastarevanje (ako je ulje, antifriz, akumulator. gume i slično) iako je naravno proizvedeno ranije od samog datuma prodaje.
Možda je glupo jer i stajanjem neki delovi pa i sam auto kao celina se "troši" ali tako je regulisano da vreme pre prodaje se ne računa.
Nepotrebno filozofiras i komplikujes u svom stilu, ja sam naveo primer.
I u tom mom primeru, ja auto koji je 2010 godiste bih preskocio, a za onaj 2011 bi po broju sasije saznao mesec. Ne znam cemu 3km posta za prostu stvar.
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока