Honda Civic 8. generacija
- zdushan
- Postovi: 1645
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 8. generacija
Ima skala, al tesko se vidi bez svetlosti. Ja kad proveravam spustim tel sa lampom dole, osvetli dovoljno. Idealno bi bilo ona lampica na teleskopskom drzacu.
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
- grujicd
- Postovi: 8373
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 8. generacija
Uz sav rizik da ovom izjavom izazivam karmu, nikad nisam proveravao nivo rashladne tečnosti u mojim Hondama. Jedva i ulje proveravam, i kad god sam ga gledao nije bilo nikakvih neprijatnih iznenađenja.
Re: Honda Civic 8. generacija
+1
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Re: Honda Civic 8. generacija
Meni je tako za svaki auto
Re: Honda Civic 8. generacija
Drugar je uzeo Akorda 190.000km, zna za auto, jer je od poznanika kupljen, 2007, benzinac 2.0.
Odusevljen, ali gori ulje, kaze mi 1l na 1500 km.
I pre sam citao da ti motori imaju problem.
Odusevljen, ali gori ulje, kaze mi 1l na 1500 km.
I pre sam citao da ti motori imaju problem.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Honda Civic 8. generacija
Pa neka ga otvori i sredi šta treba.
Re: Honda Civic 8. generacija
to je prilicna potrosnja ulja, ne znam dal taj motor fabricki troskari i kolika je deklarisana potrosnja ako postoji, ali ovo je u rangu alfinih ts motora kod kojih je to manje vise normalno ali kod njih fabrika propisala do 400g na 1000 kao normalnu potrosnju, kod vecine tih motora potrosnja se krece 0,5-1l na 1000km i niko se ne buni
Re: Honda Civic 8. generacija
Ma nijedan motor ne treba da troši ulja kao da ide na dvotaktol mešavinu.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Honda Civic 8. generacija
Iz prakse i dokumentacije preko 0,1 do 0,15 /1,000km je alarm za uzbunu, baš potrošnje.
Ne i curenja, ako ulje curi opet se primeti na nivou ali treba naći gde ne zaptiva.
Čim dostigne potrošnja 0,3-0,4 lit vreme je da se planira popravka da li klipnog sklopa da li glave motora.
Naravno važno je proveriti i da li je ispravan PCV sistem, da nije zapušen ili nekontrolisano veliki vakum na usisu.
Ovo važi za sve motore osim vankelovih, nezavisno od proizvodjača.
To što često proizvodjači sebe pravno zaštite sa navodjenjem da potrošnja ulja tipa 1litar /1,000km ili 0,5litara za njih ne predstavlja obavezu popravke ne menja činjenicu da je motor sa tolikom potrošnjom u problemu i da je potrebna popravka što pre.
I naravno ne važi za sportsko trkačke načine korišćenja vozila.
Ne i curenja, ako ulje curi opet se primeti na nivou ali treba naći gde ne zaptiva.
Čim dostigne potrošnja 0,3-0,4 lit vreme je da se planira popravka da li klipnog sklopa da li glave motora.
Naravno važno je proveriti i da li je ispravan PCV sistem, da nije zapušen ili nekontrolisano veliki vakum na usisu.
Ovo važi za sve motore osim vankelovih, nezavisno od proizvodjača.
To što često proizvodjači sebe pravno zaštite sa navodjenjem da potrošnja ulja tipa 1litar /1,000km ili 0,5litara za njih ne predstavlja obavezu popravke ne menja činjenicu da je motor sa tolikom potrošnjom u problemu i da je potrebna popravka što pre.
I naravno ne važi za sportsko trkačke načine korišćenja vozila.
Re: Honda Civic 8. generacija
Gledam za oca auto, treba mu nešto do 4500-5000e (bolje i manje od toga), isključivo benzinac, prelazio bi 2-3 hiljade godišnje. Prodao je Megane 2 dizel, a vozi xc60 nov.
Da li je ova Honda, hatch varijanta pogodna u smislu da ne razmišlja previše o kvarovima i popravkama? Verujem da su pouzdane, ali problem može biti majstor u njegovom kraju - tamo se fura vw ali se meni a ni njemu ne sviđa jer ih ima na svakom koraku. Snaga je apsolutno nevažna, njemu bi dosta bilo i 70-80 ks, vozio bi se 90% po gradu i okolini. Potrošnja na tu kilometražu nevažna. Bilo bi lepo i da je registracija jeftinija, ali dobro, nije preterano važno, ali će najveći trošak I biti ta registracija na nivou godine. Čovek je u dobroj formi za 66 godina, ali su prednost udobna sedišta, ne znam koliko je udoban civic?
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Da li je ova Honda, hatch varijanta pogodna u smislu da ne razmišlja previše o kvarovima i popravkama? Verujem da su pouzdane, ali problem može biti majstor u njegovom kraju - tamo se fura vw ali se meni a ni njemu ne sviđa jer ih ima na svakom koraku. Snaga je apsolutno nevažna, njemu bi dosta bilo i 70-80 ks, vozio bi se 90% po gradu i okolini. Potrošnja na tu kilometražu nevažna. Bilo bi lepo i da je registracija jeftinija, ali dobro, nije preterano važno, ali će najveći trošak I biti ta registracija na nivou godine. Čovek je u dobroj formi za 66 godina, ali su prednost udobna sedišta, ne znam koliko je udoban civic?
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
- Nikolaa
- Postovi: 1316
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic 8. generacija
Bolje gledaj jazz nego sljivika za matorce...
U civic se teze ulazi, mnogo teze...
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
U civic se teze ulazi, mnogo teze...
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Re: Honda Civic 8. generacija
mora da postoji neka potrosnja ulja makar kroz isparavanje pa cak i kod novih motora, one price top motor ne trosi ni gram ulja od zamene do zamene ne piju vodu jer je to prosto nemoguce, to ili neko laze sam sebe ili ga majstor laze jer ipak 15 ili 20k km sto su najcesci intervali zamene ulja nije mali period da motor od kolicine npr. 3-5l ne potrosi ni malo ulja. Naravno zavisi od nacina voznje i normalno je da ce manje trositi ako se sve vreme kulira, voze krace relacije da se motor ne zagreje i sl. ali to haba motor, u suprotnom sto vece brzine i obrtaji motora, vece temperature veca isparenja i eto gde ode neka kolicina ulja. Ne treba biti velika izrazenost na 1000km ali mora da postoji, po meni sve sto je u granicama oko 200-300g na 1000 nije ni najmanji razlog za brigu. Normalnom potrosnjom mnogi smatraju do 0,5l na 1000 to su mnogi proizvodjaci ulja i automobila potvrdili, nebitno dal da sebe zastite ili sta ali to stoji, ko smo mi da sad sudimo dal je to ok ili nije, ko smatra da nije ok neka otvara motor i radi generalnu ako mu se ispalti.
Re: Honda Civic 8. generacija
Sedišta su izuzetno dobro uradjena i udobna, sam auto je na "tvrdjoj" strani. Meni je sasvim odgovarao.dispy je napisao: ↑15 Jan 2021, 12:22Gledam za oca auto, treba mu nešto do 4500-5000e (bolje i manje od toga), isključivo benzinac, prelazio bi 2-3 hiljade godišnje. Prodao je Megane 2 dizel, a vozi xc60 nov.
Da li je ova Honda, hatch varijanta pogodna u smislu da ne razmišlja previše o kvarovima i popravkama? Verujem da su pouzdane, ali problem može biti majstor u njegovom kraju - tamo se fura vw ali se meni a ni njemu ne sviđa jer ih ima na svakom koraku. Snaga je apsolutno nevažna, njemu bi dosta bilo i 70-80 ks, vozio bi se 90% po gradu i okolini. Potrošnja na tu kilometražu nevažna. Bilo bi lepo i da je registracija jeftinija, ali dobro, nije preterano važno, ali će najveći trošak I biti ta registracija na nivou godine. Čovek je u dobroj formi za 66 godina, ali su prednost udobna sedišta, ne znam koliko je udoban civic?
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Kum ima Jazza, ja imao Civica, mnogo je bolji civic, bar meni a razlika u ceni nije bila velika tada.
Re: Honda Civic 8. generacija
Meni je estetski civic takođe mnogo bolji, verujem i ozbiljniji auto. Ovako kad smo krenuli da tražimo, najrazumnija kupovina je trebalo da bude Punto 1.2 8v, ali ćale neće da vozi nešto tako, već malčice bolji auto, i da nije preterano čest na ulici (ovo sam mu ja utuvio). Kakvi su ti motori u jazz-u? Koji je najzahvalniji za njegove potrebe?
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Sent from my SM-G985F using Tapatalk