Stranica 3 od 3

Re: Kupe / Kabrio kao porodican automobil?

Poslato: 09 Jun 2019, 08:14
od ljuba
Ja sam vozio bas mustang-a kabria 2 meseca po Kaliforniji I uživanje je maksimalno - ali sa par velikih ali. Prvo oni su skuceniji posebno nazad. Drugo brzo izgoris od sunca i nije ti do njega ni najmanje plus na svim malo većim putevima vetar toliko duva da moras da spustis krov. Kada spustis krov on je često niži od običnih krovova, mračan klaistofobicni plus zvučna izolacija krova je dosta slabija. Moj zaključak je ako si u jednom mestu kabrio je super stvar ali ako obilazis nikako.. Zaboravih da kažem da su kabriji bas teži od standardnih verzija, a Američki automobili i onako za minimalno broj veći od Evropskih, pa ces imati vozne osobine kamionceta uz veliku potrošnju - ako je to uopšte i bitno ::

PS: A da ne pričam da sa zatvorenim krovom (ako si na većim ili suncanijim putevima je 90% voznje) zadnja sedišta imaju dosta skucen pogled sa strane (a i nazad što I nije bitno) zbog konstrukcije krova.. Sve to je malo manje osetno na CC verzijama sa tvrdim krovom ali nije mnogo velika razlika..

Re: Kupe / Kabrio kao porodican automobil?

Poslato: 09 Jun 2019, 08:29
od Rolla
grujicd je napisao:Problem je što sve rentakar kuće kažu “auto taj i taj - ili sličan”. Tako da nema da si baš 100% siguran šta dobijaš, bar u toj budžet klasi. Moraću još malo da istražim.
Dobijas slican auto prema onom sto je prikazano, slicnih karakteristika, ista kategorija ili visa od toga sto si rezervisao.
Npr u Evropi kada rezervises Golfa dobices nesto iz te klase (Golf, Focus, Astra, I30,...) ne mozes dobiti npr Pola ili I20.

Sent from my E5603 using Tapatalk


Re: Kupe / Kabrio kao porodican automobil?

Poslato: 09 Jun 2019, 10:52
od shandu90
ljuba je napisao:Ja sam vozio bas mustang-a kabria 2 meseca po Kaliforniji I uživanje je maksimalno - ali sa par velikih ali. Prvo oni su skuceniji posebno nazad. Drugo brzo izgoris od sunca i nije ti do njega ni najmanje plus na svim malo većim putevima vetar toliko duva da moras da spustis krov. Kada spustis krov on je često niži od običnih krovova, mračan klaistofobicni plus zvučna izolacija krova je dosta slabija. Moj zaključak je ako si u jednom mestu kabrio je super stvar ali ako obilazis nikako.. Zaboravih da kažem da su kabriji bas teži od standardnih verzija, a Američki automobili i onako za minimalno broj veći od Evropskih, pa ces imati vozne osobine kamionceta uz veliku potrošnju - ako je to uopšte i bitno ::

PS: A da ne pričam da sa zatvorenim krovom (ako si na većim ili suncanijim putevima je 90% voznje) zadnja sedišta imaju dosta skucen pogled sa strane (a i nazad što I nije bitno) zbog konstrukcije krova.. Sve to je malo manje osetno na CC verzijama sa tvrdim krovom ali nije mnogo velika razlika..
Skolski ima mx5, tu si skoro hermeticki zatvoren. A cc varijante tipa 307 i sl. uopste ne ostavljaju takav utisak. Dosta sam vozio taj auto, i vozio se u njemu i ta klasa je pun pogodak jer ne gubis mnogo u odnosu na ostala auta sa 3 vrata.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk