Automobil oko 2000 eura

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1569
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od sasa lbg » 23 Jul 2015, 00:02

Ljubitelj je u pravu za limariju,kad je losa od tog auta nista dzaba farbanja i sl.
A motor u najgoram mogucem slucaju prava generalka i motor je prakticno nov


Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

ljubitelj
Postovi: 10570
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od ljubitelj » 23 Jul 2015, 00:03

16_Valve_ je napisao:Izneli smo coveku ko je sta imao, ali ono najbitnije nismo i ne mozemo. A to je kako kome koji auto odgovara. Nekome ce Marea vise odgovarati od Ibize, nekome ce Ibiza odgovarati vise od Punta... Bilo bi dobro ako covek ima priliku da pre kupovine provoza par takvih kola, jedno je papir i savet, drugo je vozacki osecaj, polozaj vozaca. Gomilu kola koje su ljudi nahvalili bog zna kako, nisam mogao da smislim nakon jednog dana provedenog u njima, a neki drugi koje su pljuvali su mi vise odgovarali, cisto sa vozacke strane. Polozaj sedenja, komande, vozljivost...
To vazo kada imas para da biras, kada se nema para ni za odrzavanje gleda se konkretan dobar primerak i koji model po statistici ima najbolju verovatnocu da bude pouzdan i bez kvarova.
Nema tu mnogo biranja i raznih zelja.

Zato sam u startu i napisao neki Fiat jer su oni dovoljno pouzdani a izuzetno jeftini za odrzavanje.I Pezo 306- Xsara se pokazao kao pouzdan i povoljan auto za odrzavanje.
Ford, Opel, Hyundai, japanci je skuplje po pravilu za popravke od Fiata.

Korisnikov avatar
16_Valve_
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od 16_Valve_ » 23 Jul 2015, 00:07

sasa lbg je napisao:Ljubitelj je u pravu za limariju,kad je losa od tog auta nista dzaba farbanja i sl.
A motor u najgoram mogucem slucaju prava generalka i motor je prakticno nov


Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Prava generalka kosta debelo... Ni ne kazem nista za limariju, pa i moj je bio truo kao sir, zato sad stoji na dizalici iznad svajs aparata :D I vr6 je bio truo po rubovima i pragovima samo tako....

Ljubitelj, i meni je pao 306 na pamet... Mislim da pruza dosta za ulozeno...
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...

Korisnikov avatar
TDI
Banned
Postovi: 1303
Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
Garaža: VW Passat B5.5 Variant
Lokacija: Beograd

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od TDI » 23 Jul 2015, 00:08

HKS je napisao:Alfa bi bila skupa za održavati.
Ne znam bas. Moj burazer je ima. I ne vidim da je skupa za odrzavanje.
Slika
„ Све срећне породице личе једна на другу; свака несрећна породица несрећна је на свој начин. ” - Лав Николајевич Толстој

Korisnikov avatar
16_Valve_
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od 16_Valve_ » 23 Jul 2015, 00:10

Sad sam bas video da je neko u temi automobili clanova prestavio 147 jtd 115ks i da je napisao cene delova koje su me iznenadile, u pozitivnom smislu.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1569
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od sasa lbg » 23 Jul 2015, 00:11

Pa za te starije automobile ni generalka nije preskupa ..500 e nije kraj sveta kad se nema za bolji auto citaj skuplje odrzavan auto.
Uglavnom ponuda polovnih auta je stravicno velika,auti se tesko prodaju ...treba samo traziti i gledati nesto ce naleteti.
Sto ne uzeti i nesto malo kredita kamata je niza nego ikad...pa kupiti nesto skuplje od 2000 e.


Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Poslednja izmena od sasa lbg u 23 Jul 2015, 00:15, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od HKS » 23 Jul 2015, 00:12

TDI je napisao:
HKS je napisao:Alfa bi bila skupa za održavati.
Ne znam bas. Moj burazer je ima. I ne vidim da je skupa za odrzavanje.

Skuplja od Astre G npr.

ljubitelj
Postovi: 10570
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od ljubitelj » 23 Jul 2015, 00:13

16_Valve_ je napisao:Po komforu, vozackoj poziciji, unapredjenim motorima. Ja ti kazem, imao sam dvojku kao casa gti 8v, digfant, sa klimom, siberom, sve sem koze. Kasnije trojku vr6 i gti kojeg i sada vozim, nista nije bolje napravljeno u dvojci sem limarije u odnosu na trojku. Dvojke su uglavnom bile sa karburatorima, 1.8 verzije su imale K-jetronick ubrizgavanje koje kad se rasteluje mozes da rodis mecku, nece raditi kako treba. U sustini je 1.6 u trojci isti motor kao 1.6 u dvojci, samo sto nije vise imao karburator nego direktno ubrizgavanje. Danas ces na svaku dvojku gti sa k-glavom koja radi kako treba naci 10 trojki gti-jeva koji rade bez greske. I jos nesto, najskuplji deo za popravku je motor. Mene je motor kostao bez zamene klipova 600e, a limarija sa farbanjem 500.

Iste batine trpi trojka kao i dvojka, u svakom smislu :)
Digifant je bio u dvojkama. Inace karburatori su vrlo pouzdane sprave.
K Jet je vrlo jednostavan za podesavanje, samo treba znanje. Lakse se namesti nego karburator.
Zamena limarije sa farbanjem 500 evra, ma daj. Mozda tebe kosta, to nije trzisna cena.
Samo materijal je skuplji od toga, lim i sve sto treba za farbanje.

Trojka ne valja po kvalitetu izrade, sto pokazuje koliko je otislo rano na otpade. Prosto TUV zabranjuje registraciju usled trulezi. Za razliku dvojke se i dalje voze iako su starije.

Korisnikov avatar
16_Valve_
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od 16_Valve_ » 23 Jul 2015, 00:19

sasa lbg je napisao:Pa za te starije automobile ni generalka nije preskupa ..500 e nije kraj sveta kad se nema za bolji auto citaj skuplje odrzavan auto.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Da samo je poenta da li ima logike kupovati auto kojem treba da se otvara motor i menja sve zivo, posto dok poplacas sve, izacice vise nego da si kupio auto u boljem stanju... Jeste da posle imas uradjen, prakticno nov motor, ali to je samo u varijanti ako zelis da se vencas sa autom na 10 godina npr.... Ja nisam hteo da radim motor na trojci, bio sam prinudjen, moja greska sto je nisam prodao pre nego sto je crkao. Nije to samo zamenis letece, karike, uradis glavu... Dok imas krs od motora, sve funkcionise, a kada se to jednom raskupusa i dodje sve novo od mehanickih delova, pola ostalih stvari pocrkava...

Lubitelju, samo jedna verzija dvojke je imala digifant, 1.8 8v i ugradjivao se cele 2 godine, g60 ne racunam. Karburator je pouzdana sprava ali ne moze da se meri po ekonomicnosti sa direktnim ubrizgavanjem. Znas da stelujes K jet? Imam jednog korada da ti doteram odmah.... 2 nova praga, 2 nova ruba i 2 nova blatobrana za trojku kostaju 8400din. Ostalo je varenje i farbanje... Naravno, ako neko voli da filozofira pa da hoce ovakvu ili onakvu farbu, onda moze da kosta i 1200e sve zajedno.... Ali treba biti realan, pricam o kolima kojima je trzisna vrednost 1000-1500e, i ludost je izvolevati...
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1569
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od sasa lbg » 23 Jul 2015, 00:24

Generalka je prosta stvar rutinska naravno bolje da je nema .


Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
16_Valve_
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od 16_Valve_ » 23 Jul 2015, 00:25

Jel ima neko da je otvarao JTD-ja, posto je vec to u domenu teme za izbor auta, kakvi su tu troskovi sto se tice delova?
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...

Korisnikov avatar
TDI
Banned
Postovi: 1303
Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
Garaža: VW Passat B5.5 Variant
Lokacija: Beograd

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od TDI » 23 Jul 2015, 00:33

HKS je napisao:
TDI je napisao:
HKS je napisao:Alfa bi bila skupa za održavati.
Ne znam bas. Moj burazer je ima. I ne vidim da je skupa za odrzavanje.

Skuplja od Astre G npr.
Tu su nedge. Ulje, filteri, kočione pločice i ostali potrosni materijali...dodješ od prilike na isto kada uporediš. Ovi drugi delovi, da kazemo, koji ne spadaju u redovno odrzavanje...Takođe su tu nedge. Nisu Alfe toliko skupe za odrzavanje kao nekad. Realno, svaki auto je skup za odrzavanje kada ga odrzavaš sa original delovima za prvu ugradnju. Odkad ima kineskih, turskih i delova iz male privrede i onih koji su takođe iz zemalja, odakle je i auto, ali nisu za prvu ugradnju, mnogi automobili su postali jeftini za odrzavanje.
Slika
„ Све срећне породице личе једна на другу; свака несрећна породица несрећна је на свој начин. ” - Лав Николајевич Толстој

Korisnikov avatar
dzoni
Postovi: 61
Pridružio se: 26 Maj 2012, 22:00
Lokacija: Cacak

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od dzoni » 23 Jul 2015, 01:25

Evo ja cu da vam kazem neke cene delova za Alfu Jtd. Set za zupcenje, to sam zapamtio 7200 din, gumice balans stangle oko 300-400din, to znam za nove delove. Polovni, turbina u ekstra stanju 150e, zamajac od 50-80e, pumpa visokog pritiska 40e,dizne 10e/kom, amortizer 15e, senzor abs-a 10e...Drugar uzeo i motor i turbinu za 300e,motor ekstra.(turbina mu povukla ulje, pa sjebala sve) To je nesto sto znam od cena, ne mogu trenutno da se setim jos. Trvrdim da trenutno nema jeftiniji motor za odrzavanje od jtd-a, a po kvalitetu je u vrhu. Svaki otpad ima brdo jtd motora, ne mogu da se prodaju. Samo sto je kod alfe malo skuplje, to je trap, mada ni to njje strasno, reparacija viljuske je 2500din, i svi kazu da se bolje uradi nego nova da se kupuje. Trenutno su Alfe jako dobar odnos cena-kvalitet, pod uslovom da su jtd.

Послато са ALCATEL ONE TOUCH 7047D уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
TDI
Banned
Postovi: 1303
Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
Garaža: VW Passat B5.5 Variant
Lokacija: Beograd

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od TDI » 23 Jul 2015, 04:13

Ako pricamo o porodičnim automobilima o kojima prosecan Srbin moze da razmislja, Alfa 156 je najbolji izbor u smislu da se za što manje novca dobije što više.
Slika
„ Све срећне породице личе једна на другу; свака несрећна породица несрећна је на свој начин. ” - Лав Николајевич Толстој

ljubitelj
Postovi: 10570
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od ljubitelj » 23 Jul 2015, 12:01

16_Valve_ je napisao: 2 nova praga, 2 nova ruba i 2 nova blatobrana za trojku kostaju 8400din. Ostalo je varenje i farbanje... Naravno, ako neko voli da filozofira pa da hoce ovakvu ili onakvu farbu, onda moze da kosta i 1200e sve zajedno.... Ali treba biti realan, pricam o kolima kojima je trzisna vrednost 1000-1500e, i ludost je izvolevati...
To su cene VW original limarije kod nas?
Ili ti pricas o krperzu, menja se ceo pod ako odu pragovi, uvek i on bude zahvacen kao i vertikalne grede unutar pragova. Pa cinkovanje, potapanje u vosak karoserije...kosta to da bude u stanju kao sto je G2 ili neki drugi auto kvalitetne limarije gde se sve to dobije kupovinom polovnog bez dodatnog troska.

Cena popravke nema veze sa trzisnom vrednosti poluispravnog vozila vec sa troskom materijala i rada da se uradi po fabrickim servisnim uputstvima i dovede u stanje kako je fabrika zamislila.

Trzisna vrednost G3 je jako mala kao posledica malog kvaliteta, i tvoje iskustvo pokazuje da je kvalitet karoserije los (ispod proseka auto industrije).

K Jet se vrlo lako podesava uz alata za taj sistem, ja alat nemam. Ako nadjes alat/ pozajmis nema problema da se javis.
Pri tome obrati paznju na razliku podesavanja K Jet i popravke neispravnog K Jet koji je mehanicki pohaban.

Kada kupujes polovni auto u koji nema mogucnosti ulaganja novca biras model i primerak kome se ne radi generalna, ne radi limarija vec model koji je poznat kao pouzdan, nekvarljiv, ne korodira, nema elektricne gremline, uopste koji retko zahteva posetu servisu. Jedan od takvih je Audi 100/ A6 koji je izuzetno zahvalan kao polovni auto uz sto manje novca. Takav je i Audi 80 posle 86, takav je i Golf 2 posle 87 godista, takav je Pezo 405, ima jos dokazanih modela koji su kupovima sa veoma malim rizikom da se nesto pokvari.

Fiati su pouzdani i kvalitetne limarije, imaju tipicno nesto nize cene delova, Stilo nije bez razloga toliko prisutan kao i Punto uostalom.

Odgovori