156 je generalno ok -tvrdim da je za klasu iznad Maree u zavrsnoj obradi. Ali sto se tice prostranosti u kabini, tu je Marea u prednosti.
Ono sto je bitno za Alfu jeste stanje motora i limarija. Nemoj gledati kakvi su trapovi, stanje kvacila ili ako ima nekih ogrebotina od parkiranja i slicnih gradskih avantura. Trap i kvcilo su delvi koje skines, stavis i teraj.... Što se tice limarije - na dizalicu i trazi tragove korozije, jer su i Alfe sklone tome.
Motor, ako nije redovno odrzavan (Alfa je auto koji se uglavnom przi i gazi), moze da trosi i vodu i ulje ili je turbina pri kraju.
U sustini, moraš ostavi sa strane 500-1000 € za svaki slucaj...ako zelis auto bez ulaganja i voznju sipaj i vozi min 50 000 km.
------/\_______/\______/\---------/\_______
Automobil oko 2000 eura
Re: Automobil oko 2000 eura
Pazi, moja je kupljena nova u Sribji, tako da sam dobio solidnu kolicinu dokumentacije. Gornje viljuske su menjane, prvi put, na 90k km, drugi put ne znam kada, prvi put su menjane fabrickim TRW, po dokumentaciji, a ja sam skinuo neke no name, pri cemu je jedna bila totalno losa, a na drugoj su propali silenti, a kugla je bila bez lufta, tako da sam mogao da prodjem samo sa zamenom silenta, da sam imao dobrog majstora, a ja sam ih menjao na oko 195k km, repariranim, i to funkcionise vec vise od 10k km, a vozim, verovatno, po najlosijim putevima u Srbiji (regionalni put Bor-Pozarevac, Krepoljin-Despotovac-Jagodina, Svilajnac-Petrovac-Kragujevac, itd.)
Gumice balans stangle su bile fabricke do nekih 200k km, kao i donje viljuske. Stabilizatori su menjani kod prethodnog vlasnika, voleo bih da znam ko je proizvodjac, posto su, izgleda, ekstra dobri, nemaju lufta, a ja sam od kupovine auta presao oko 50k km i pitanje je koliko su presli ranije.
Zadnji trap je, jos uvek, skoro fabricki, retko sta je zamenjeno.
Prema onome sto sam procitao na forumima, reparirani trap prelazi 50-80k km, mada sve zavisi od slucaja do slucaja, tj. ciji su delovi, po kakvim putevima se vozi, itd.
Cene plivajuceg su sarene, otprilike oko 250 evra. Video sam na nekom oglasu da je neko stavio racun kao dokaz ad je promenjen plivajuci, kupljen u nekoj prodavnici u NS, i ako se dobro secam, cena je bila oko 25000.
http://www.kupujemprodajem.com/Plivajuc ... d=25139979
Set kvacila, zavisi, npr. ovaj je 18k sa sve druk lagerom, verovatno ima i jeftinijih.
http://www.kupujemprodajem.com/Set-kvac ... -oglas.htm
Selenia WR je, kao sto rece Dag oko 1000 dinara/litar. Mnogi sipaju polusintetiku, valjda se zove Turbo diesel, koja je dosta jeftinija.
Gumice balans stangle su bile fabricke do nekih 200k km, kao i donje viljuske. Stabilizatori su menjani kod prethodnog vlasnika, voleo bih da znam ko je proizvodjac, posto su, izgleda, ekstra dobri, nemaju lufta, a ja sam od kupovine auta presao oko 50k km i pitanje je koliko su presli ranije.
Zadnji trap je, jos uvek, skoro fabricki, retko sta je zamenjeno.
Prema onome sto sam procitao na forumima, reparirani trap prelazi 50-80k km, mada sve zavisi od slucaja do slucaja, tj. ciji su delovi, po kakvim putevima se vozi, itd.
Cene plivajuceg su sarene, otprilike oko 250 evra. Video sam na nekom oglasu da je neko stavio racun kao dokaz ad je promenjen plivajuci, kupljen u nekoj prodavnici u NS, i ako se dobro secam, cena je bila oko 25000.
http://www.kupujemprodajem.com/Plivajuc ... d=25139979
Set kvacila, zavisi, npr. ovaj je 18k sa sve druk lagerom, verovatno ima i jeftinijih.
http://www.kupujemprodajem.com/Set-kvac ... -oglas.htm
Selenia WR je, kao sto rece Dag oko 1000 dinara/litar. Mnogi sipaju polusintetiku, valjda se zove Turbo diesel, koja je dosta jeftinija.
Re: Automobil oko 2000 eura
156 nije sklona koroziji. Treba gledati tragove nekih havarija eventualno.
Za motor je dobar savet jer je JTD raga. Trpi nedoržavanje i loše vlasnike bolje od bilo čega ikad napravljenog.
Tapatalk
Za motor je dobar savet jer je JTD raga. Trpi nedoržavanje i loše vlasnike bolje od bilo čega ikad napravljenog.
Tapatalk
Re: Automobil oko 2000 eura
Ima nekih slabih tacaka na limariji, poput dela gde se spaja zadnja polustranica sa sajtnama i pod uz samu sajtnu. Takva je konstrukcija poda, tu se zadrzava vlaga, blato, itd. pa ako je zastita poda ostecena, hoce da rdja.
Savet je na mestu. Treba traziti tragove vece havarije, koroziju i trulez, ogrebotine i cukanja sa parkinga su zanemarljiva stvar, sredi se lako, pozeljno je i motor da bude dobar i krupnij/skuplji sklopovi, tipa, turbina, zamajac, itd. mada nije neophodno, u slucaju da je ostatak auta perfektan, jer se to lako resi.
Savet je na mestu. Treba traziti tragove vece havarije, koroziju i trulez, ogrebotine i cukanja sa parkinga su zanemarljiva stvar, sredi se lako, pozeljno je i motor da bude dobar i krupnij/skuplji sklopovi, tipa, turbina, zamajac, itd. mada nije neophodno, u slucaju da je ostatak auta perfektan, jer se to lako resi.
Re: Automobil oko 2000 eura
I to vazi manje vise (razlike u novcu) za svaki polovni auto kod nas u dobrom stanju koji je na prodaju. Prosto auto zahteva ulaganje tokom eksploatacije i to mora da se ukljuci u troskovnik.Martin je napisao: U sustini, moraš ostavi sa strane 500-1000 € za svaki slucaj...ako zelis auto bez ulaganja i voznju sipaj i vozi min 50 000 km.
------/\_______/\______/\---------/\_______
Kada se oduzme od ukupne raspolozive sume, ostaje 1000-1500evra za sam auto sa svim pratecim taksama.
Ja ne znam kako neko ocekuje da pri tome moze da izvoljeva godiste ili bilo sta specificno.
I ta Alfa, i Marea, i Golf4 i sijaset drugih modela koji se kod nas voze bez bitnih problema su iz proslog veka i ja prosto ne razumem stav da je to krs samo zbog toga.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Automobil oko 2000 eura
stefanan je napisao:Filteri ok,mogu da se nadju za male pare. Ali ulje mora 5l jer staje nesto preko 4.5l a najjeftinije sam nasao 900din litar (x5=4500). Aj pitaj ga gde je uzimaoTDI je napisao:Uroše, Ivane,
Najrastrošniji? Nije tenk, ali nije ni lagan i to je 1.9 motor. Po gradu 7-10 litara, zavisi kakvo je stanje stvari, to je realno, meni Passat isto toliko trosi. I toliko od prilike trose svi dizeli slične kubikaze, tezine i veličine.
Stefane,
Burazer radio. Sva 4 filtera do 2000 dinara. Selenia 4l, da kazeš i 5 ako hoćeš da imaš litar u rezervi da drziš u kolima, kako ja praktikujem, 3000-3500 dinara. I za ruke majstoru, ako ne radiš sam, do 1000 dinara...Dođe oko 6000 dinara (50 evra). Najviše sam se pozitivno iznenadio kada sam video da je filter za gorivo klasičan na zavrtanje kao jedan od dva tipa za starije automobile i platio sam ga 300 dinara. A najviše negativno kada sam video koja je gimnastika da zameniš filter za vazduh.
U onom diskontu ulja na Zrenjanincu u Borči. Tada, pre dve godine, je bilo toliko. Oni su inace jeftiniji od radnji auto-delova. Prodaju samo ulje i fitere. Dva kanistera po 2 litra je kupio. Baš sam ga onda pitao kada je obe sipao na servisu, da li ima još jednu za dolivanje. On kaze, ako bude trosila, kupiće, da ne stoji. Ali nema potrebe za dolivanjem. Motor je inače dobar. 1.9 JTD sagoreva najmanju količinu ulja od motora drugih proizvođača, koji su mu vršnjaci.dag81 je napisao:Ma iljadarka je selenija sintetika. Polusintetika je 600-700.
Kvacilo za jtd je 100 koji juro, druklager isto toliko ako ne i vise, zamajac 300mislim.
Mada knjiga kaze da staje oko 4.5 L u karter. U sve automobile koje sam lično ja imao, a raspitao se koliko im ulja po knjizi staje u motor, uvek je u praksi stajalo manje od te cifre. Ne puno manje, ali manje, od prilike kao u ovom slučaju.
Dobro i ja se..m malo, uzeo sam najjeftiniju moguću varijantu sto se tiče ulja, nije realno. Ali i da daš 4500-5000 za ulje i 2000 za filtere, pa i 1000 za majstora, opet...toliko je realno ili bar puno ne odskače od nekog VW-a. Da uzmemo i tu drugu krajnost, najskuplju varijantu.
Kad uporedim sa mojim autom...Meni je ulje jeftinije. Kantica 4 litra (Castol, Mobil, Total) 5w40 (2500-3000 dinara) ili kantica 5L, što je merodavniji podatak (3300-3800). Meni su skuplji fiteri. Samo filter goriva mi je 1500 dinara, veliki, 600 za vazduh, 400 ulje i 500 klima (na moj auto pasuje i filter za gorivo od golfa 2, koji nije ni 500 dinara, eto još 1000 ustede, mada to nećemo ) Za Alfu je filter za gorivo jeftin, klasičan na zavrtanje i isto nije ni 500 dinara, ovi drugi filteri kada se sabere su tu nedge slična cena kao za passata. Tako da opet sve kada sabereš dodješ na isto.
Jbg, ne može manje.
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Automobil oko 2000 eura
S obzirom na to da sam se prvi put pojavio na ovoj temi, sa pitanjem asta g ili focus, eto samo da prijavim da je godinu dana posle (iako je trebalo još tada) kupljena ipak Astra g. 2001. 1.7 dti
Nadam se lepom druženju sa njom.
Nadam se lepom druženju sa njom.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Automobil oko 2000 eura
Cestitke, da te sluzi dobro i da ga zamenis jos boljim
Brzine idu u H-a !!!
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Automobil oko 2000 eura
Cestitke i sa moje strane, mogao bi da predstavis auto i napises utiske. Verujem da bi nekome pomogao ko trazi slican auto...