Automobil oko 2000 eura

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
ljubitelj
Postovi: 10571
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od ljubitelj » 23 Jul 2015, 17:40

Ralee je napisao:Pretece me dzoni, mozda 147 ili 156 bezinac? Oni nisu na ceni kao dizelasi, jeftiniji su za odrzavanje, doduse trose koju litru vise al ih ima i sa plinom, a ti koliko vidim neces puno prelaziti pa ti se to mozda i isplati.
To bi bilo dobro ali receno je da nece auto iz 90tih ni da razmatra.
Ima citav niz modela konstruisanih 90tih koji su pogodni..
Noviji auto niske cene ima sigurno razlog zasto se prodaje po toj niskoj ceni, pravilo uz retke izuzetke.

botr
Postovi: 451
Pridružio se: 27 Maj 2013, 19:10
Lokacija: Istok Srbije

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od botr » 24 Jul 2015, 16:06

16_Valve_ je napisao:
Velja je napisao:Off topic
@16_Valve

Pazi, G4 je počeo da se pravi pre 17/18 god na pitajbogakolko lokacija, vozi se na svim kontinentima i nije ni čudo da je negde bio više izložen soli, rizli ili nečem sl. Takođe, uvek kod nas završe i primerci dignuti iz groba. Ja nisam svojim očima video nijednog na ulici sa tragovima korozije, a mišljenja raznih ,,majstora'' sam odavno otkačio. Kakvih gluposti sam se naslušao od mudraca iz kanala i berbernica, pa mogao bi knjigu da napišem. Ako te ovo baš zanima, potrudi se malo pa izguglaj - bar o Golfu ima šta god ti treba :)
To jeste... Moguce je cak da su za odredjena trzista isli bolje zasticeni modeli.... Ali me raduje cinjenica da su pocinkovani, posto u buducnosti gledam to kao auto koji cu posedovati :)

Jel moze neko da kaze ovde u temi kakve su zaista alfe 147 sa odrzavanjem? Za 2000e nema lepsi auto da se kupi, sto spolja sto unutra, ali jesu li im cene delova stvarno paprene kako se prica?

Evo nesto iz mog iskustva sa Alfom 156 i za 147 je manje vise ista situacija, dele vecinu delova. Cena delova za Alfu je ista kao i za sve druge automobile tih godina, da su Alfe preskupe za odrzavanje, kvarljiva roba, itd. je neka prica od pre 30 godina, a to danas vise ne vazi. Realno, Alfa nije pouzdana kao npr. Mercedes, BMW, mada i oni iz tih godina imaju razne probleme, npr. kod Mercedesa limarija, kod BMW-a sistem hladjenja, ali je sasvim ok auto.

Ono sto je skuplje za odrzavanje su trapovi, zato sto su kompleksni, ali se to vraca kroz fenomenalno lezanje i uzivanje u voznji. Sledeca mana je varijator kod benzinaca, koji se u sustini ne kvari, tj. ne gubi svoju funkciju time sto pocinje da se cuje, a cuje se zato sto popusti opruga, dobije luft i onda zupcanici ne nalezu savrseno jedan na drugi, pa dolazi do lupanja. Reparacijom, u slucaju da je tek poceo da se cuje, se problem resava na neko vreme, nekoliko desetina hiljada km. U slucaju da se ne reparira na vreme, reparacija ne pomaze, ali ce on i dalje funkcionisati najmanje nekoliko desetina hiljada km, ako ne predje i celih 100.000.

Kao sto je vec poznato, ima 8 svecica, set originala ide oko 100-150 evra, zavisno od motora, menja se na 100k km, sto je odlicno, ali je neprijatno kad tih 100k km dodje bas kod tebe.

Benzinci se nisu bas prostavili sto se tice pouzdanosti, mada na alfinim forumima nema crknutih benzinaca u preteranom broju. Najcesci problem je radilica, tj. lezajevi radilice, koji ako se ne dijagnostikuje problem na vreme, sa sobom vuku i klipnjace. Sa glavom nema problema, a od istrosenih karika i klipova mahom pate primerci koji su presli dosta km i oni koji su lose odrxavani. Ja sa mojim benzincem, da kucnem u drvo, za 4 godine nemam apsolutno nikakvih problema.

Kod kupovine benzina, obavezno naci dobrog majstora koji ce da pregleda auto, svasta se nudi, nrp. napisu u oglasu cuje se varijator, a ono lupa radilica. Definitivno nisu za izbegavanje, ali isto tako definitivno treba povesti dobrog majstora, koji poznaje te motore, da znas na cemu si. O JTD mislim da nema potrebe trositi reci, motor neunistiv, ali ga muce standardne stvari za novije dizele.

Plocice, diskovi, i ostali potrosni delovi kostaju isto koliko i za druge automobile +- par stotina dinara.

Ono sto je veliki plus su jeftini polovni delovi, sve se moze naci za male pare. Sto se toga tice mislim da su delovi za Alfe ubedljivo najjeftiniji. Par kocionih klesta oko 20, branici 30-50 evra, farovi 15-20 evra, pumpe goriva 30-50 evra, opruge, 30-40 standarde, SP nize za cm-dva 40-50, Eibach 50-60, amortizeri 20-30 evra, itd.

Podizac prozora sam platio 10 evra.

Reparirani trapovi, prednji+zadnji oko 200-250 evra, sa sve rukama i reglazom, u Kragujevcu.

Tu i tamo se mogu naci original ricambi delovi po povoljnim cena, a oni su 2-3 klase iznad skupjih koji se mogu naci po nasim prodavnicama. Npr. ja sam plaito zadnje plocice 1800 dinara, bile su kompletne balans stangle sa gumicama oko 6000 dinara, takvom zamenom se prakticno trajno (150-200k km) resava problem sa balans stanglom.

Price o kvarljivoj elektronici kod Alfe su BUDALASTINE. Alfa ima Bosch elektroniku, osim onih standardnih boljki koje muce i sve ostale automobile, poput konektora airbegova ispod sedista i tih sitnica.
dzoni je napisao:
16_Valve_ je napisao:Dzoni, po tim cenama je ista za odrzavanje kao Golf 3... Naravno, pricamo o polovnim delovima, jel tako?

Naravno, polovni. Ljudi jos uvek kada cuju Alfa, prvo sto im pada na pamet je skupo odrzavanje i da se kvari mnogo, a ustvari je situacija skroz drugacija. Alfa je ustvari Fiat u malo kvalitetnijem pakovanju, tako da su i cene odrzavanja iste. Pricam samo za jtd motor, benzinci su vec losiji. Pa benzinski motor iz alfe je 500e, a jtd 150-200e, i to ne mogu da prodaju dizela, a benzinci odmah odu. To je bar prica ovoga sto drzi auto otpad.

Послато са ALCATEL ONE TOUCH 7047D уз помоћ Тапатока
Benzinski motori idu od 250 evra pa na gore, zavisno od mongo faktora, npr. papira, stanja, itd. npr. 400 evra sa garancijom od 1 godine. Sve zavisi od slucaja do slucaja, neko za jtd trazi dosta novca.

Za 2k evra, ne verujem da se moze kupiti neki mladji auto, ne racunajuci Punto i slicno, a i tu je iskutabilno u kakvom su stanju, tako da je neko realno godiste za te pare odprilike 2000-2003.

Korisnikov avatar
Martin
Postovi: 2866
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
Lokacija: Sremska Mitrovica

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od Martin » 24 Jul 2015, 17:40


Korisnikov avatar
Pulp Fiction
Postovi: 1629
Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
Garaža: Astra G 1.7 dti

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od Pulp Fiction » 25 Jul 2015, 21:57

Hvala za detaljan izveštaj za alfu 156, interesuje me samo kad središ trapove koliko to traje, pod uslovom da voziš po regularnim srpskim putevima, autoput i lokal...
Nudi mi se neka 156 sw, jtd, rekao sam da ne volim karavane ali lepšeg od sw nema, tako da mogu to prihvatiti. 2500e plus registracija...2002. godište... I da zlu ne trebalo plivajući kod te alfe koja je cena.

Korisnikov avatar
TDI
Banned
Postovi: 1303
Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
Garaža: VW Passat B5.5 Variant
Lokacija: Beograd

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od TDI » 25 Jul 2015, 22:31

Moj burazer ima A.R. 156 SW 1.9 JTD. Prezadovoljan je njome. 2 godine i 5 meseci je kod njega. Tada je nešto škripuckalo na trapu i sređeno je. Sa tim više nije bio problem.

Mali servis je oko 5000 dinara, veliki oko 30000. Kao i za većinu vozila tog godišta o kojima prosečan Srbin moze da razmislja (izvinite što to stalno govorim, ali to je većina nas, pa uzimam jasan primer).

Set kvačila još nije menjao, pa ne znam tačno koja je cena. Ali i to se lako proveri.

Ali odgovorno tvrdim, da nema auta koji za taj novac više nudi kada podvučeš crtu i sabereš dobro i loše.

-Ima lepu liniju.
-Pouzdan 1.9 JTD motor, dokazan u eksplataciji kao dobar. Dobre snage, startan i izdrzljiv.
-Prihvative cene delova i njihovu dostupnost, što novih, što polovnih.
-Nije veliki potrošač za svoju veličinu.
-Ne spada u vrh udobne automobile, ali je dovoljno udobna da i čovek većih gabarita od proseka, ne nalazi nikakve mane u tom smislu, čak i kada je u pitanju duze putovanje.
-Utovarni prostor nije veliki kao kod Passata B5 karavana ili Audija A4 B5, A6 C5 karavana. Ali je sasvim korektan da se spakuješ za more ili nešto slično, čak i ako nosiš kolica i ostalu ,,opremu,, za bebu.

Dobar primerak sa solidnom opremom će te sigurno odlično služiti. Srećna kupovina. :masem:
Slika
„ Све срећне породице личе једна на другу; свака несрећна породица несрећна је на свој начин. ” - Лав Николајевич Толстој

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od Uroš S. » 25 Jul 2015, 22:35

Jedino što mi se čini da taj 1.9JTD važi za rastrošnije u klasi. Nije to pet litara više, ali među turbodizelima te zapremine troši najviše. Neka me neko ispravi ako grešim.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od Ivan » 25 Jul 2015, 22:36

Ne gresis :)

Послато са GT-N7100
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od Kuzmanovic » 25 Jul 2015, 22:42

7 litara po Zemunu i Novom Beogradu, sa malim kilometrazama i nije tako lose, mereno na osnovu kolicine sipanog goriva i predjene km. Pricam o verziji sa 140ks.

Korisnikov avatar
stefanan
Postovi: 9518
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od stefanan » 25 Jul 2015, 23:22

TDI kako mali servis za 5000 kad ja računao treba barem 6000 samo za delove

Korisnikov avatar
TDI
Banned
Postovi: 1303
Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
Garaža: VW Passat B5.5 Variant
Lokacija: Beograd

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od TDI » 26 Jul 2015, 00:21

Uroše, Ivane,

Najrastrošniji? Nije tenk, ali nije ni lagan i to je 1.9 motor. Po gradu 7-10 litara, zavisi kakvo je stanje stvari, to je realno, meni Passat isto toliko trosi. I toliko od prilike trose svi dizeli slične kubikaze, tezine i veličine.

Stefane,

Burazer radio. Sva 4 filtera do 2000 dinara. Selenia 4l, da kazeš i 5 ako hoćeš da imaš litar u rezervi da drziš u kolima, kako ja praktikujem, 3000-3500 dinara. I za ruke majstoru, ako ne radiš sam, do 1000 dinara...Dođe oko 6000 dinara (50 evra). Najviše sam se pozitivno iznenadio kada sam video da je filter za gorivo klasičan na zavrtanje kao jedan od dva tipa za starije automobile i platio sam ga 300 dinara. A najviše negativno kada sam video koja je gimnastika da zameniš filter za vazduh.
Slika
„ Све срећне породице личе једна на другу; свака несрећна породица несрећна је на свој начин. ” - Лав Николајевич Толстој

Korisnikov avatar
dzoni
Postovi: 61
Pridružio se: 26 Maj 2012, 22:00
Lokacija: Cacak

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od dzoni » 26 Jul 2015, 00:25

Ako te interesuje moja Alfa, mozemo da se dogovaramo.
viewtopic.php?t=3652


Послато са ALCATEL ONE TOUCH 7047D уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od Ivan » 26 Jul 2015, 00:31

Cuj nije lagan, pa jedva 1300kg da ima, a trosi kao 200-300kg tezi auti.

Послато са GT-N7100
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
stefanan
Postovi: 9518
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od stefanan » 26 Jul 2015, 00:52

TDI je napisao:Uroše, Ivane,

Najrastrošniji? Nije tenk, ali nije ni lagan i to je 1.9 motor. Po gradu 7-10 litara, zavisi kakvo je stanje stvari, to je realno, meni Passat isto toliko trosi. I toliko od prilike trose svi dizeli slične kubikaze, tezine i veličine.

Stefane,

Burazer radio. Sva 4 filtera do 2000 dinara. Selenia 4l, da kazeš i 5 ako hoćeš da imaš litar u rezervi da drziš u kolima, kako ja praktikujem, 3000-3500 dinara. I za ruke majstoru, ako ne radiš sam, do 1000 dinara...Dođe oko 6000 dinara (50 evra). Najviše sam se pozitivno iznenadio kada sam video da je filter za gorivo klasičan na zavrtanje kao jedan od dva tipa za starije automobile i platio sam ga 300 dinara. A najviše negativno kada sam video koja je gimnastika da zameniš filter za vazduh.
Filteri ok,mogu da se nadju za male pare. Ali ulje mora 5l jer staje nesto preko 4.5l a najjeftinije sam nasao 900din litar (x5=4500). Aj pitaj ga gde je uzimao

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7256
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Одг: Automobil oko 2000 eura

Post od dag81 » 26 Jul 2015, 07:45

Ma iljadarka je selenija sintetika. Polusintetika je 600-700.
Kvacilo za jtd je 100 koji juro, druklager isto toliko ako ne i vise, zamajac 300mislim.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21084
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Automobil oko 2000 eura

Post od nidza » 26 Jul 2015, 08:39

Tako nekako i ne mora sve da crkne, barem ne u isto vreme.

Potrošnja nije nešto bitno veća u odnosu na konkurenciju i da li je uopšte? Deklarisane potrošnje su oko 4.5 na otvorenom što je slično za motore te generacije.

Ako troši 0.2 litre više nego neki TDI iz tog vremena, to nije ništa strašno. Više mi troši Multijet u ovom teškom autu nego JTD u Stilu. Multijet troši manje od drugih kola koje vozim na autoputu.

Tapatalk

Odgovori