Jeftini terenac za off road
Re: Jeftini terenac za off road
Das Traktor.
Re: Jeftini terenac za off road
Puch G, UAZ 469, Niva, Land 90, Pinzgauer i tako jos pokoji model je dobro imati za takve terene.HKS je napisao:ljubitelj je napisao:
Pretera ga, pa onda bi samo G klasa išla kroz blato.
Pajero recimo nije za prolaz kroz blato. Isprobano vise puta.
Re: Jeftini terenac za off road
Pajero u nekim verzijama ima blokadu zadnjeg diffa, niva i defender nemaju osim ako se ne ugrade u aftermarketu. Vrlo su retki oni koji imaju blokadu sva 3 diferencijala niti je to od presudnog znacaja tj. treba prvo apgrejdovati mnoge druge stvari da bi to doslo do izrazaja.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Jeftini terenac za off road
Ne vidim sta bi reduktor pomogao u voznji po blatu, on samo povecava prenosni odnos-silu na tockovima, a to ne znam koliko ce u blatu bez velikih uzbrdica znaciti. Pre ce znaciti namenske offroad gume.rascsnin je napisao:Za ozbiljan off road samo terenac sa klasicnim reduktorom.
Sent from my Iphone 6
I sa Mazdama imamo probleme sto se tice ostecenja donjeg postroja, ima tu svega, postavicu slike kada i ako ih nadjem. Cene su za padanje u nesvest.dunx81 je napisao:Dragvorl,kako se pokazala BT-50 u odnosu na Hilux?
t
ljubitelj je napisao:Ako je Hilux svilen, Land Rover se tesko odrzava bojim se da prica o Dusteru ili slicnim sminka terencima nije na mestu za takvu ocekivanu zestoku upotrebu.
Voznja po blatnjavim putevima je specificna i treba da ima 3 diferencijala koji se zakljucavaju. Kao sto je i za sve rastresite terene ta osobina vrlo pozeljna.
Mozda porazmisliti o Subaru, tradicionalno se odlicno ponasaju van terena, srednje su cene, kod nas jesu egzotika i odrzavanje je samim tim smanjenih mogucnosti izbora.
Ako je servis bitan ,i neko drugi ce odrzavati automobile a ne vlasnik, Toyota, Isuzu, Mercedes mi prvi padaju na pamet jer imaju ovde podrsku. Moze se videti i VW (kopija MItsubishija bese) posto i oni imaju podrsku.
E sad, prvo kazes nema prolaza kroz blato bez 3 blokirana difa, a onda kazes da je Nivu dobro imati za takve terene, a ona ima blokadu samo centralnog . Ne znam sta bi u blatu pomogla poprecna blokada, ona pomaze u slucaju da se tockovi sa jedne strane nadju na klizavoj podlozi, ili unakrsni tockovi, sto ce se jako retko desiti. Mislim da to nije bas krucijalna stvar u ovom slucaju, a ako ima EDL da uskoci moze dosta da pomogne ako bas nece 24/7 ici u blatu, a u ovom slucaju koji meni igra ulogu nece. I mislim da ne bi trebalo izbacivati Dustera tek tako iz igre kao Miki Maus terenca, da nema blokade svih dif, nemaju ni mnogi drugi, kao ni reduktor, ali kao sto sam rekao, mislim da to nece spasiti situaciju u ovom slucaju.ljubitelj je napisao:Puch G, UAZ 469, Niva, Land 90, Pinzgauer i tako jos pokoji model je dobro imati za takve terene.HKS je napisao:ljubitelj je napisao:
Pretera ga, pa onda bi samo G klasa išla kroz blato.
Pajero recimo nije za prolaz kroz blato. Isprobano vise puta.
Ja ne znam kad si ti video zadnji put Defendera negde, ja se secam samo onih Zandarmerije, pitanje je dostupnost delova sa lagera, jer slaba vajda ako se na sve sto nije filter ili sijalica ceka po mesec dana, uz to po ne bas neznim cenama. Uz to, uskoro prestaje prodaja. Ne vidim neku ultra prednost njega, u odnosu na neke od modernijih terenaca, u 90% situacija. Ovde treba nesto dovoljno sposobno, a opet povoljno za odrzavanje, sa dostupnim lagerom delova i bez preteranih kerefeka.
Ma jok, Hilux je tu uvucen u pricu kao kolateralna steta i on nije tu ni tema, i ne bi se koristio za tu vrstu terena, a pri tom mu i cena ispada iz okvira.ftj je napisao:hilux svilen a razmatra se duster? nesto si pogresno postavio. hiluxu problem moze predstavljati nedostatak bilo kakve blokade ali to se moze resiti u aftermarketu + offroad tockovi + vitlo i hilux postaje solidno sposobno offroad vozilo. Jbg 3-4k evra ulaganja je neophodno za malo ozbiljniju upotrebu za bilo kog fabrickog terenca.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Jeftini terenac za off road
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Jeftini terenac za off road
@Geza
E tek to ima da odbije
E tek to ima da odbije
Re: Jeftini terenac za off road
https://www.youtube.com/watch?v=diMeK5PCPrg
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Jeftini terenac za off road
Svaki vid egzotike je -. Subaru, Kinezi i slicno. Videcemo sta ce biti, u svakom slucaju cu vas obavestiti sta se desilo.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Jeftini terenac za off road
U redu je, znamo da je tender namešten.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Jeftini terenac za off road
I meni deluje kao da je Duster "kupljen".
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Re: Jeftini terenac za off road
Zar Niva nema dijagonalno vezane točkove? Odnosno, ako prokliza prednji levi, moment se prebacuje na zadnji desni? Centralna blokada bi onda blokirala sva 4 točka o istom trošku?
Pričam napamet, nemam pojma o ovome, standardno teoretišem.
Tapatalk
Pričam napamet, nemam pojma o ovome, standardno teoretišem.
Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Jeftini terenac za off road
Pa ne bih se bas kladio da je kupljen, daleko od toga. Sto je fazon, da je ta Niva malo sredjenija i modernizovana ja ni ne bi razmisljao o bilo cemu drugom.
Niva ima centralnu blokadu, dakle moment se deli u odredjenoj proporciji izmedju prednje i zadnje osovine fiksno kada je ukljucena blokada, ali ako klizu istovremeno po jedan tocak na dve razlicite osovine tu si u problemu-snaga ce da ode gde su najmanji otpori.
Niva ima centralnu blokadu, dakle moment se deli u odredjenoj proporciji izmedju prednje i zadnje osovine fiksno kada je ukljucena blokada, ali ako klizu istovremeno po jedan tocak na dve razlicite osovine tu si u problemu-snaga ce da ode gde su najmanji otpori.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Jeftini terenac za off road
Pa i jeste sređena, samo ne znam da li se ta verzija nudi kod nas. Rusi je nude pod oznakom Lada 4x4 Urban.
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... ZHXZfLZvC0
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... ZHXZfLZvC0
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...