Jeftini terenac za off road

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23802
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Jeftini terenac za off road

Post od dragvorl » 14 Jul 2015, 00:35

Mislio sam novija, cvrsca skoljka, zastita od korozije, i slicno...
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45800
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Jeftini terenac za off road

Post od Geza » 14 Jul 2015, 00:37

Za te pare teško da može, znaš i sam. Duster je veći, bolje opremljen, komforniji... verovatno će izbor pasti na njega.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Jeftini terenac za off road

Post od HKS » 14 Jul 2015, 00:42

Radiće Duster posao, samo prave gume i to je to.


http://www.youtube.com/watch?v=JGmlVA7CcV8

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23802
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Jeftini terenac za off road

Post od dragvorl » 14 Jul 2015, 00:48

Ok je Duster, samo ne treba biti previse ambiciozan i ostati u domenu realnosti. Za vise para se vec moze i vise i bolje birati.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Jeftini terenac za off road

Post od HKS » 14 Jul 2015, 00:51

Pa naravno, ali sve što smo predložili skupo :D

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23802
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Jeftini terenac za off road

Post od dragvorl » 14 Jul 2015, 00:55

Na zalost ce cena biti presudni faktor. Ja bih voleo da je RR, ali jbg.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Jeftini terenac za off road

Post od HKS » 14 Jul 2015, 01:03


Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Jeftini terenac za off road

Post od nikaragva » 14 Jul 2015, 07:43

Pa da se razumemo i da budemo iskreni to nije auto za do pijace i nazad po aerodromskoj pisti.

Ono, koliko takav auto vredi? Pa vredi onoliko koliko je tebi bitno snalaženje na terenu. Onaj kome je to bitno sigurno ne žali recimo, 35.000 za dobrog terenca.

Isto kao i hiltika. Ne možeš kupiti womax ili villager, ako radiš uvođenje klima 10h dnevno i koristiš samo fi32. Jednostavno zaboravi. Zna se šta se kupuje tada. Svaki drugi alat, na kraju dođe skuplji. Automobil koji ti tražiš u ovom trenutku je ništa drugo nego alat, zar ne?

Ne znam koliko vozila kupujete. Ali recimo ako uzimate 5 komada, uzmete jednog hard core terenca i 4 dustera, npr.

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Jeftini terenac za off road

Post od Kuzmanovic » 14 Jul 2015, 09:36

dragvorl je napisao:Pa ne bih se bas kladio da je kupljen, daleko od toga. Sto je fazon, da je ta Niva malo sredjenija i modernizovana ja ni ne bi razmisljao o bilo cemu drugom.
Pa i Niva ima troja vrata, kao i Jimny.

Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk

rascsnin
Postovi: 46
Pridružio se: 13 Jun 2015, 18:38

Re: Jeftini terenac za off road

Post od rascsnin » 14 Jul 2015, 10:38

Kad malo bolje razmisliš, jeftin a nov terenac su reci koje ne idu jedna sa drugom, naročito ukoliko se iz liste izbora izbaci Niva.


Sent from my Iphone 6

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10571
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Jeftini terenac za off road

Post od Sloba » 14 Jul 2015, 10:56

Kuzmanovic je napisao:
dragvorl je napisao:Pa ne bih se bas kladio da je kupljen, daleko od toga. Sto je fazon, da je ta Niva malo sredjenija i modernizovana ja ni ne bi razmisljao o bilo cemu drugom.
Pa i Niva ima troja vrata, kao i Jimny.

Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Ima i sa petoro, samo ne znam nude li je jos.

Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Jeftini terenac za off road

Post od Kuzmanovic » 14 Jul 2015, 11:06

Ima ali mislim da sam negde procitao da se vise ne proizvodi. Na beolada.rs pise samo za trovratnu verziju, ali sajt im je neozbiljan.

ftj
Postovi: 13036
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Jeftini terenac za off road

Post od ftj » 14 Jul 2015, 11:35

@dragvorl

Ni ja to nisam znao ali u teskom terenu se uvek vozi pod redukcijom, nevezano da li je uzbrdica ili ne. U suprotnom se sprzi lamela mnogo brze.

ljubitelj
Postovi: 10581
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Jeftini terenac za off road

Post od ljubitelj » 14 Jul 2015, 11:40

dragvorl je napisao: E sad, prvo kazes nema prolaza kroz blato bez 3 blokirana difa, a onda kazes da je Nivu dobro imati za takve terene, a ona ima blokadu samo centralnog :think: .
Nije napisano tako, za sve rastresite podloge treba da ima, vrlo pozeljno blokade diferencijala, nigde ne pise da nema prolaza. Dogadja se i da obicni 2WD automobili sa otvorenim difom prolaze blato, pesak i slicno ali je to nesto sto se ne preporucuje kao idejaza voznu po takvim terenima
Niva se dokazala da je dobra i za takve terene a ima samo blokadu centralnog difa. Iako je na papiru Niva tek prosecnih terenskih sposobnosti praksa pokazuje da se moze efikasno upotrebiti na tezim terenima.
Kako i zasto ne znam tehnicki, ali to je prosto iskustvo iz prakse mnogih i zato je Niva visoko cenjena sirom planete.

U blatu, pesku, dubokom snegu, gde god se vozilo lako ukopava tj propada blokada uz ravnomernu raspodelu pomaze. Kao i siroke gume.

Voznja po cvrstoj podlozi tipa makadam, utabani sumski put, nabijeni zemljani put prakticno i nije vredan pomena off road, to moze svaki terenac pa i mnogi obicni automobili bez ikakvih problema. Zavisi sta je tebi prioritet i koliko vremena mozes sebi da ostavis luksuza da ne stignes na zeljeni cilj u zadatom vremenskom roku.

Ja sam radio nekada na poslu gde nema odustajanja kada se jednom krene, i ne postoji mogucnost da se zaglavis i tako ostanes da cekas. Posao tokom svih 365 dana, pa kako ispadne a obicno se islo na vece nadmorske visine vozilom, cesto i tamo gde je osnovni vid prevoza konj, tj teren gde nema civilizacije pa time niti pomoci od bilo koga sa strane da pomogne. Nema ni traktor i slicnih pomagala pa ako se zaglavis imas bas veliki problem.

Jeste pomalo specificno pa sve zavisi sta tebi/vama treba pa rekoh da se raspitate sta sada koriste razne sluzbe slicnih potreba.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23802
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Jeftini terenac za off road

Post od dragvorl » 14 Jul 2015, 16:50

Pa sad, da se ne igramo gramatike, ali poprecni difovi su nesto bez cega ce se ipak preziveti ne preteski uslovi, primer je ta Niva.
ftj je napisao:@dragvorl

Ni ja to nisam znao ali u teskom terenu se uvek vozi pod redukcijom, nevezano da li je uzbrdica ili ne. U suprotnom se sprzi lamela mnogo brze.
Moguce da za bas teske terene puno pomaze, nema sta, za uzbrdice, a i nizbrdice za kocenje motorom. To je delimicno reseno kratkom prvom brzinom, to je recimo isto i na Touaregu, na prvoj gen je bio reduktor serija, u drugoj je opcija a serija je skracena prva.

Neko je pitao mane Mazde BT50 i Toyote. Raspitao sam se o konkretnim kvarovima i Mazda je imala problem da kada se nagomila blato oko prednjeg trapa hoce prilikom rotacije da spadnje manzetna HK zgloba, a znate dalje sta se desava kada se to desi. To je jedan od kvarova, napisacu kad saznam sta je jos bilo.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Odgovori