Jeftini terenac za off road
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Jeftini terenac za off road
u vezi jimnyja ako još neko razmišlja - po italijanima tj tamošnjim servisima za jimny, ne treba uzimati motor sa plinom, navodno dosta skraćuje vek trajanja. normalan benzinac prelazi 300-400k bez intervencija, najmanje. info iz servisa u rimu koji je na glasu kao najbolji u italiji (šta god to značilo). isto dizel nije prva opcija, više problema u praksi.
evo i FB grupa, ili parlajte talijanski ili prevodite
https://www.facebook.com/groups/565758170163785/
evo i FB grupa, ili parlajte talijanski ili prevodite
https://www.facebook.com/groups/565758170163785/
Re: Jeftini terenac za off road
Plin mode on.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14191
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Jeftini terenac za off road
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... -4-nova-ch
Koliko može biti namučeno ovih 60 benzinskih konja po "ravnoj" CH, sa 4x4 i kukom?
TapaT
Koliko može biti namučeno ovih 60 benzinskih konja po "ravnoj" CH, sa 4x4 i kukom?
TapaT
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Jeftini terenac za off road
mislim da zamena kvacila ne kosta bubreg ali ovaj model je sto se tice sminke vrlo bazican, nema one za pandu 4x4 tipicne odbojnike/zastitnike ni napred ni pozadi, koji umeju da budu korisni, nego full obican crni branik i napred i nazad. neko mi je objasnjavao da je ovo bila 4x4 verzija za sluzbena kola sa koje je to ocerupano. ja to ne bi uzeo da se ne reflektuje u ceni (max 2700-2800)
ovde ti se bolje vidi o cemu pricam (mada je komad tesko sranje, menjana su sedista napred ili pozadi, svejedno)
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... t-panda-12
ovde ti se bolje vidi o cemu pricam (mada je komad tesko sranje, menjana su sedista napred ili pozadi, svejedno)
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... t-panda-12
Re: Jeftini terenac za off road
Nisu menjana sedišta nego je bio VAN. Panda koja nema zadnji brisač obično je dostavnjak.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Jeftini terenac za off road
ne bih rekao da je ta bila van upravo zbog tih ojacanja koja regularna 4x4 putnicka verzija ima, svejedno da li je obicna ili climbing. lepo se vidi da ima osovina za brisac. mislim ne poznajem pandu dovoljno da bih 100% tvrdio ali ne znam zasto bi ojacavali branike napred i nazad za van, ko da ce da dostavljaju robu u neko zbunje.
Re: Jeftini terenac za off road
Uzmi range rover budi gospodin covek.
Re: Jeftini terenac za off road
Pa moze i tako, ja sam mislio na starije generacije pre 96te. A Land Rover ima i mladjih.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Jeftini terenac za off road
ne bih imao problem sa kratkim LR za moje potrebe kada bi bila opcija sa motorom do 2000ccm. a ni klima uredjaj ne bi bio naodmet, ostalo odgovara.
Re: Jeftini terenac za off road
Kratki je previse spartanski, to stvarno nikom ne bih pozeleo. Classic je vec druga prica, a ima ih i sa 2.5td. Ako ce ti trebati samo na ostrvu u toku leta, sto ne vidis onu oldtimer registraciju, pa ga registrujes samo za tih 6 meseci. Drugar tako registruje svoje benzince.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Jeftini terenac za off road
ispitacu o cemu se radi. hvala za hint.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Jeftini terenac za off road
neka dodatna razmisljanja, naime nesto sam analizirao pande 4x4 za koje se cesto pominjalo da nemaju zakljucavanje diferencijala.
medjutim citajuci sta od opreme ima verzija cross, shvatim da na njima postoji dugme za zakljucavanje diferencijala koje se nalazi na komandoj tabli odmah desno od crvenog dugmeta za 4 migavca.
istrazujuci dalje shvatim da se to dugme pojavljuje i na nekim climbing verzijama. mislim da je pravilo da mora da ima 1.3 mjet motor i da ova opcija ne postoji na benzincima.
ovo mi se bas nije toliko dopalo jer sam pikirao benzinac zbog manjih troskova odrzavanja ali i tu se ispostavi da nije tako crno, jer postoji neka godina pre koji nisu ugradjivali DPF u motor, mislim 2007.
tako da sam sada u listu kola koja trazim ozbiljno dodao i pandu 4x4 sa blokadom diferencijala, najverovatnije mjet 1.3.
to je ovo dugme ELD na slici. na 4x4 pandama koje nemaju ovu blokadu, nema ovog dugmeta nego gola plastika.
mozda ste ovo svi znali, ja nisam.
medjutim citajuci sta od opreme ima verzija cross, shvatim da na njima postoji dugme za zakljucavanje diferencijala koje se nalazi na komandoj tabli odmah desno od crvenog dugmeta za 4 migavca.
istrazujuci dalje shvatim da se to dugme pojavljuje i na nekim climbing verzijama. mislim da je pravilo da mora da ima 1.3 mjet motor i da ova opcija ne postoji na benzincima.
ovo mi se bas nije toliko dopalo jer sam pikirao benzinac zbog manjih troskova odrzavanja ali i tu se ispostavi da nije tako crno, jer postoji neka godina pre koji nisu ugradjivali DPF u motor, mislim 2007.
tako da sam sada u listu kola koja trazim ozbiljno dodao i pandu 4x4 sa blokadom diferencijala, najverovatnije mjet 1.3.
to je ovo dugme ELD na slici. na 4x4 pandama koje nemaju ovu blokadu, nema ovog dugmeta nego gola plastika.
mozda ste ovo svi znali, ja nisam.