Citroen DS4
-
- Postovi: 575
- Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:52
- Garaža: Audi A3 Sportback
- Lokacija: Darmstadt, Deutschland
Re: Citroen DS4
Moj brat je u C4 Picaso imao robotizovani. Sporiji je od dsg koji sam imao u A3, ali nije tako los...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23800
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Citroen DS4
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Citroen DS4
Uf bas bi mi znacio komentar nekog ko ga je vozio...jer iskreno ako je takav menjac, nema sanse da ga kupim....
Mislim icu cu na test voznju, ali tad ce mi sve biti novo i necu verovatno stici na sve da obratim paznju....
Sve mi vise lici da cu morati da jurim neku alternativu....a to je zeznuto sa uslovima koje sam postavio....
ps sad zvao citroen zastupnistvo, nemaju ni jedan ds registrovan, samim tim, test voznje nisu moguce ....
Mislim icu cu na test voznju, ali tad ce mi sve biti novo i necu verovatno stici na sve da obratim paznju....
Sve mi vise lici da cu morati da jurim neku alternativu....a to je zeznuto sa uslovima koje sam postavio....
ps sad zvao citroen zastupnistvo, nemaju ni jedan ds registrovan, samim tim, test voznje nisu moguce ....
Re: Citroen DS4
Poz, ajd da doprinesem malo posto sam par meseci vlasnik jedne DS4-ke samo u mom slucaju 2.0 HDI (2011. godiste), a uporedicu ga bas sa C4 1.6 HDI 110KS 1. generacije koji sam vozio prethodnih ~ 7 godina. Uz napomenu da su oba manuelna menjaca 1.6HDI 5 brzina a 2.0 HDI 6. Za robotizovanog sam cuo da je jako los a automatik bi trebalo da je prosecan.
U odnosu na C4 (16") dosta je tvrdji pogotovo sa fabrickim 18", na 17" (sa zimskim gumama) je vec razlika mnogo manja, izvozao sam ~2300 km za 10-ak dana bas sad pocetkom januara i ture od po 600km su bile apsolutno bez ikakvog napora. Sto se tice dinamike voznje cini mi se da je grip bolji nego na C4 ali mi je iskreno trebalo malo vremena da se naviknem na feedback (DS4 ima hidraulicni servo dok cini mi se da C4 ima elektricni, ne mogu tacno da se setim)
U krivinama se uopste ne primecuje da je auto visi nego normalna varijanta (zato je pretpostavljam i tvrdji) a prednost je da vise ne grebem branikom ivicnjake i ulicu na raznim nagibima kao sa C4.
Velika sofersajbna je prva stvar koju ljudi primete kad sednu napred, a meni je posto sam visok 2m jedan od retkih modela u kojima mogu zapravo da vidim nebo ili gornji semafor. Enterijer je kvalitetan, plastika, gde je ima, prijatna na dodir, ja imam staru non-touch navigaciju koja se pokazala odlicnom za malo putovanja po evropi. Gepek je cini mi se malo manje praktican nego u C4 pogotovo sto u DS4 zadnji levi deo zauzima subwoofer pa dodatno smanjuje raspolozivi prostor
Auto je prilicno nepraktican, zadnji prozori se ne otvaraju, zadnja vratu mogu da posluze kao oruzje da proburazis nekoga, realno to je kupe (cak se i vodi kao 2+2 coupe na service.citroen.com). Nekoliko ljudi koji su sedeli pozadi se nisu zalili da nema mesta, ali iza mene moze samo da sedne neko vrlo sitan.
Posto ih ima vrlo malo kod nas privlaci dosta paznje. Ja se i pored ovih prakticnih nedostatkaka (za koje sam znao pre nego sto sam ga kupio) ne kajem, cak naprotiv za moje potrebe, zelje i mogucnosti bolji auto nisam da nadjem.
1.6 HDI je odlican motor, za ~130Kkm koliko sam presao sa njim nisam imao nikakav ozbiljan kvar, nikad mi se nije desilo da me ostavi na putu a motor je vrlo energican i izuzetno stedljiv. 2.0 HDI je prekratko kod mene da bih pricao o pouzdanosti ali vuce veoma veoma lepo
U odnosu na C4 (16") dosta je tvrdji pogotovo sa fabrickim 18", na 17" (sa zimskim gumama) je vec razlika mnogo manja, izvozao sam ~2300 km za 10-ak dana bas sad pocetkom januara i ture od po 600km su bile apsolutno bez ikakvog napora. Sto se tice dinamike voznje cini mi se da je grip bolji nego na C4 ali mi je iskreno trebalo malo vremena da se naviknem na feedback (DS4 ima hidraulicni servo dok cini mi se da C4 ima elektricni, ne mogu tacno da se setim)
U krivinama se uopste ne primecuje da je auto visi nego normalna varijanta (zato je pretpostavljam i tvrdji) a prednost je da vise ne grebem branikom ivicnjake i ulicu na raznim nagibima kao sa C4.
Velika sofersajbna je prva stvar koju ljudi primete kad sednu napred, a meni je posto sam visok 2m jedan od retkih modela u kojima mogu zapravo da vidim nebo ili gornji semafor. Enterijer je kvalitetan, plastika, gde je ima, prijatna na dodir, ja imam staru non-touch navigaciju koja se pokazala odlicnom za malo putovanja po evropi. Gepek je cini mi se malo manje praktican nego u C4 pogotovo sto u DS4 zadnji levi deo zauzima subwoofer pa dodatno smanjuje raspolozivi prostor
Auto je prilicno nepraktican, zadnji prozori se ne otvaraju, zadnja vratu mogu da posluze kao oruzje da proburazis nekoga, realno to je kupe (cak se i vodi kao 2+2 coupe na service.citroen.com). Nekoliko ljudi koji su sedeli pozadi se nisu zalili da nema mesta, ali iza mene moze samo da sedne neko vrlo sitan.
Posto ih ima vrlo malo kod nas privlaci dosta paznje. Ja se i pored ovih prakticnih nedostatkaka (za koje sam znao pre nego sto sam ga kupio) ne kajem, cak naprotiv za moje potrebe, zelje i mogucnosti bolji auto nisam da nadjem.
1.6 HDI je odlican motor, za ~130Kkm koliko sam presao sa njim nisam imao nikakav ozbiljan kvar, nikad mi se nije desilo da me ostavi na putu a motor je vrlo energican i izuzetno stedljiv. 2.0 HDI je prekratko kod mene da bih pricao o pouzdanosti ali vuce veoma veoma lepo