Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Razne informacije u vezi kupovine automobila
gazza
Postovi: 1360
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Post od gazza » 10 Jan 2016, 11:58

hvala, ne trebaju mi prednji.

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Post od NexT » 10 Jan 2016, 12:02

Imas tih aftermarket varijanti milion, sa ekranima, bez ekrana, mozes i na multimediju da nakacis i kameru za rikverc...

Ako ti auto odgovara, takve stvari su nebitne, to je sve plug&play
https://www.facebook.com/sovadesignstudio" onclick="window.open(this.href);return false;

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 14552
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Zastava 10 1.2 8v, Lancia Delta 1.6 16V
Lokacija: Beograd

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Post od Kuzmanovic » 10 Jan 2016, 12:02

I raspitaj se da li moze na ovaj uredjaj da se priveze rikverc kamera, to je prava stvar.

Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Slika

Korisnikov avatar
Woodoo
Postovi: 1969
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:12
Lokacija: Beograd

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Post od Woodoo » 10 Jan 2016, 18:21

Day Walker je napisao:Pozovi Skodin servis i pitaj za tacnu cenu. U Autoprometu je oko 100e (zadnji senzori). Ne znam da li i kako se naknadno ugradjuju prednji.
Vitez iz Batajnice ugradjuje senzore za autokomerc, moze direktno njih da pozove, sigurno je jeftinije.

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 22092
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Astra J 1.6 turbo, Corsa D 1.3 cdti
Lokacija: Beograd

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Post od Day Walker » 10 Jan 2016, 20:58

Al treba ih ofarbati prethodno


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

gazza
Postovi: 1360
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Post od gazza » 31 Mar 2018, 01:56

Ako 1.2TSI odbacimo kao slab, posle svega sta je neki common sense, 1.4TSI ili 1.8 TSI i od kojih godista? raspadi turbina, krivljenje glava i potrosnja preko 10l stop.

maniaxxx
Postovi: 5709
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Celje-SLO

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Post od maniaxxx » 31 Mar 2018, 10:57

Onda TSI stop :djavo:

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Post od passenger » 31 Mar 2018, 11:04

onda TDI stop.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 22092
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Astra J 1.6 turbo, Corsa D 1.3 cdti
Lokacija: Beograd

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Post od Day Walker » 31 Mar 2018, 11:15

1.4 TSI


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

gazza
Postovi: 1360
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Post od gazza » 31 Mar 2018, 11:30

Day Walker je napisao:
31 Mar 2018, 11:15
1.4 TSI
od koje godine su polovni 1.4 TSI motori sigurniji za kupovinu? 2012?

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 22092
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Astra J 1.6 turbo, Corsa D 1.3 cdti
Lokacija: Beograd

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Post od Day Walker » 31 Mar 2018, 13:49

Raspitacu se detaljnije da li su u yetiu zajebavali.
1.8tsi za izbegavanje.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

maniaxxx
Postovi: 5709
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Celje-SLO

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Post od maniaxxx » 31 Mar 2018, 14:01

passenger je napisao:
31 Mar 2018, 11:04
onda TDI stop.
Stop yeti.

Ne stvarno...nikako ne verujem Tsi motorima. Posebno u toj generaciji.

Pistone
Postovi: 2
Pridružio se: 22 Apr 2020, 13:25

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Post od Pistone » 22 Apr 2020, 13:43

Znam da je stari post, al da kazem da sam vlasnik Yetija, 2010, 1.8tsi TSI 118kw od 10 mj 2019, uvoz iz CH.

Auto je sa konstruktorskom greskom, i uz dosta strpljenja na kraju to bude dobra prica, al pitanje je sada je vec 2020 i izlaze novi TSI, koji su updejtovani i ispravljene sve njihove prethodne greske na prvom SUV modelu Skode.
#SkodaYetiBiH

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 5664
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Post od Heineken » 22 Apr 2020, 14:53

Napisi malo o tom problemu i resavanju istog, mozda ce biti nekome korisno.
Sto se tice novog 1.8 TSI mislim da ce kod njega isto biti prava igranka, motor ima dve dizne po cilindru, dva varijatora, varijabilne bregove na usisnoj bregastoj.

Pistone
Postovi: 2
Pridružio se: 22 Apr 2020, 13:25

Re: Skoda Yeti 1.8TSI 4x4

Post od Pistone » 22 Apr 2020, 17:32

1.8 TSI, motor kodne oznake CDAA, imao je fabricku gresku, koristio je klipove sa karikama,(1.)82.50x1mm, (2.) 82.50x1.25 i (3.)82.50 x1.5 mm. Kao krajnji rezultat je enormna potrosnja ulja cca. 1.5 lit. na 1000- 3000 km, dok ventili i motor redovno strada na oko 150000km predjenih.
Fabrika nikad nije javno priznala gresku, bilo je dosta prigovora u UK, fabrika bi se pravdala da je to zbog nacina voznje. Nekim rijetkim sretnicima su ovlasteni zastupnici priznali oko 60% troskova...
Jedina solucija za sve ostale, ako nisu cilindri i glava motora stradali, da se zamjeni set klipova sa vecim karikama, 82.5x1.2, 82.5x1.5 i 82.5x2 mm, sa promjerom rupe 1mm, uz zamjenu ostecenih ventila. Naravno bez pretjeranog forsiranja motora i redovniju zamjenu ulja i filtera....
Epilog: Skoda je nakon 2013 g ugradjivala klipove sa debljim karikama, tako da je otklonjen problem u daljoj serijskoj proizvodnji.

Predlozeno mi je da izmjenim i separator ulja, koji je takodjer updejtovan u 3 generaciji, ocigledno da su nastojali jos u toku produkcije ispraviti greske, ali to je u konacnici mozda i okoncalo projekat Yeti, takodjer je i lanac bregaste konacno updejtovan i nije imao vise problema sa natezanjem(u mom slucaju, je ostetio i deklo motora, ali nije "preskocio").

Za sada nemam nikakvih problema sa motorom, izuzetno je tih, odziv na pedalu gasa je odlican, zbog haldexa je nesto tezi od 4x2, ali motor te snage je i vise nego dovoljan da to iznese. Sada uzivam u svakom kilometru, ponekad odem i na okolne planine oko Sarajeva, uzivam u planinskim zavojima, jer je to neko njegovo prirodno okruzenje u outdooru, mada je i u gradu jako dobar, kut okretanja, dimenzije vozila, uski parkinzi itd.
#SkodaYetiBiH

Odgovori