Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do 5-6
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do 5-6
Ova tema bi trebalo da prikuplja iskustva raznih vlasnika dizelasa novije generacije vezano za modele koji u praksi u Srbiji pokazuju sto manje problema a vezano za brendove koji se najvise kupuju - VW, Opel, Ford, Renault, Peugeot, Fiat itd. Motori - TDI, CDTi, dCi, TDCi, itd itd.
Takodje i drugi brendovi i vrste motora kojih ima u Srbiji.
Pokrenuo sam ovu temu jer sam u fazi zamene kola - trazim polovnjak ove starosti.
U principu trazim vozila koja ili nemaju najskuplje sklopove za odrzavanje ili se oni najmanje kvare na pomenutim modelima - plivajuci zamajac, DPF (FAP), EGR ventil, komplikovane usisne grane itd.
Bitno je da budu modeli relativno novijih, poslednjih ili pretposlednjih generacija. Znaci ako pricamo o VW ne pricamo o TDI od 90KS nego o drugim motorima, 105, 140, 165KS, na primer. Recimo mene bas zanima taj VW motor od 165KS, mislim da je common rail.
Ja mogu da pocnem temu sa Fiatovim motorom mjet (isto i GM grupa kao CDTI) od 150KS koji je ugradjivan sve do 2011. u Opele (za Fiat ne znam) koji je genijalan za voznju ali ima sve sto moze da se sjebe. S tim da je dobra vest da su jako pojeftinili delovi tako da usisna grana sada kosta 21.000 dinara, a set kvacila sa plivajucim oko 40.000. Ipak ga ne bi preporucio za gradsku voznju vec za dugacke ture. Ipak performanse su jako dobre, ubrzava oko 8 sec 0-100 a max brzina je ionako veca od onog sto moze da se vozi u Srbiji bezbedno na bilo kom putu, elasticnost motora benzinska. Kada bi na novijim kolima postojala verzija koja nema usisnu granu i DPF to bi bila idealna kupovina, apsolutno.
Takodje i drugi brendovi i vrste motora kojih ima u Srbiji.
Pokrenuo sam ovu temu jer sam u fazi zamene kola - trazim polovnjak ove starosti.
U principu trazim vozila koja ili nemaju najskuplje sklopove za odrzavanje ili se oni najmanje kvare na pomenutim modelima - plivajuci zamajac, DPF (FAP), EGR ventil, komplikovane usisne grane itd.
Bitno je da budu modeli relativno novijih, poslednjih ili pretposlednjih generacija. Znaci ako pricamo o VW ne pricamo o TDI od 90KS nego o drugim motorima, 105, 140, 165KS, na primer. Recimo mene bas zanima taj VW motor od 165KS, mislim da je common rail.
Ja mogu da pocnem temu sa Fiatovim motorom mjet (isto i GM grupa kao CDTI) od 150KS koji je ugradjivan sve do 2011. u Opele (za Fiat ne znam) koji je genijalan za voznju ali ima sve sto moze da se sjebe. S tim da je dobra vest da su jako pojeftinili delovi tako da usisna grana sada kosta 21.000 dinara, a set kvacila sa plivajucim oko 40.000. Ipak ga ne bi preporucio za gradsku voznju vec za dugacke ture. Ipak performanse su jako dobre, ubrzava oko 8 sec 0-100 a max brzina je ionako veca od onog sto moze da se vozi u Srbiji bezbedno na bilo kom putu, elasticnost motora benzinska. Kada bi na novijim kolima postojala verzija koja nema usisnu granu i DPF to bi bila idealna kupovina, apsolutno.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Imam taki dizel i nemam DPF
Tih godina si mogao birati da li hoces dpf
A kako mislis da ti radi auto bez usisne grane?
Elem, sada imas dosta isplativije i trajno resenje sa usisnom. Skinu se leptiri i naprave zaptivaci na rupama od osovina. To je trajno resenje i sa tim vise nema problema. Slicno kao za BMW 320D.
A plivajuci i kvacilo su 50% pale cene cim je istekao monopolski ugovor opela sa proizvodjacima.
Najisplativiji po meni, a govorim samo o onome sto sam vozio, je 2.0dti
Ubedljivo.
Ali ne bih ovaj nikad menjao za njega.
Tih godina si mogao birati da li hoces dpf
A kako mislis da ti radi auto bez usisne grane?
Elem, sada imas dosta isplativije i trajno resenje sa usisnom. Skinu se leptiri i naprave zaptivaci na rupama od osovina. To je trajno resenje i sa tim vise nema problema. Slicno kao za BMW 320D.
A plivajuci i kvacilo su 50% pale cene cim je istekao monopolski ugovor opela sa proizvodjacima.
Najisplativiji po meni, a govorim samo o onome sto sam vozio, je 2.0dti
Ubedljivo.
Ali ne bih ovaj nikad menjao za njega.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
U kom to autu ubrzava za 8s? Teži slučaj? Biće da je bliže desetki.
- branja
- Postovi: 3726
- Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
- Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
- Lokacija: Pančevo
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
a ako ne bude mjet onda cu ti doci sa razredjivacem...cisto zbog haube
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
8.9s na papiru.Uroš S. je napisao:U kom to autu ubrzava za 8s? Teži slučaj? Biće da je bliže desetki.
U praksi, ko to zna
U onoj maloj alfi, to vreme je jos manje.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
U alfi je 5s
Sent from my D5503 using Tapatalk
Sent from my D5503 using Tapatalk
- schonenk
- Postovi: 1868
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
jos kad cipnes ide i ispod.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Stavis wintere i ne brines za trap.
Alfatek je to!
Alfatek je to!
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
nikaragva je napisao:Imam taki dizel i nemam DPF
Tih godina si mogao birati da li hoces dpf
A kako mislis da ti radi auto bez usisne grane?
Elem, sada imas dosta isplativije i trajno resenje sa usisnom. Skinu se leptiri i naprave zaptivaci na rupama od osovina. To je trajno resenje i sa tim vise nema problema. Slicno kao za BMW 320D.
A plivajuci i kvacilo su 50% pale cene cim je istekao monopolski ugovor opela sa proizvodjacima.
Najisplativiji po meni, a govorim samo o onome sto sam vozio, je 2.0dti
Ubedljivo.
Ali ne bih ovaj nikad menjao za njega.
ko radi to sa usisnom granom (koji servis), koliko to kosta i kakve su posledice na performanse (pad snage) i trajanje motora (promena rezima rada)?
u kom opelovom vozilu starosti 5-6 godina se nalazi taj 2.0 dti?
- Sinisa G.
- Postovi: 2429
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Nas neces sigurnogazza je napisao: ..... i sve vas zeznem.