Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do 5-6
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
tacno mesec dana kako je deaktivirana usisna grana i tom prilikom izvrseno ciscenje kompletne periferije usisne grane ukljucujuci tu i EGR ventil, desilo se sledece.
bio sam u italiji na skijanju, znaci nije gradska voznja neko 850km od bgd i 5 dana zujanja po planinama.
poslednji dan da krenemo nazad, kljuc u bravu, op cvrc nece da upali. nece pa nece, mislio sam da je akumulator, pa alternator pa na kraju nista, i pozovem majstora.
dodje baja sa slep vozilom, nabacimo ga gore - javi se posle sat vremena, kaze abgas ventil, sto ce u prevodu reci EGR. naravno posto sam bio u juznom tirolu, znaci austrijanci-nemci, oni se ne bave balkanskim budzevinama nego skini pokvareni deo, stavi novi, plati, vozi.
ukupan ceh:
slepanje 110e (nekih 5km cirka)
novi EGR ventil 210e
ugradnja 60e
dijagnostika 25e
ukupan ceha toga sto mi servis nije alarmirao lose stanje ventila i predlozio zamenu - 407e.
pozitivna strana ovog iskustva je sto auto tek sad vuce ko nov i sto manje trosi. moja zena je vozila zadnju turu, iako ima laksu nogu od mene na gasu i iako smo cepali shellov dizel, potrosnja na kombinaciji otvoreni magistralni put plus autoput (slovenija, austrija, hrvatska, srbija) je bila 44 litra, 800 kilometara. znaci 5.5l/100km, jako pristojno s obzirom na cepanje na autoputu.
znaci tek sad nema sanse da ga prodam, narocito ne u bescenje - zamenjen set kvacila, EGR, sredjena usisna grana. ostao veliki servis i prednji trap.
drugo pitanje, po vasem iskustvu, da li ima sanse da se trap vozila sa skoro 270.000km dovede u stanje ne bas kao novo ali recimo kao par godina staro. dosta je losiji nego pre 6 godina, niko od majstora na proveru i bez sedanja u kola ne nalazi nista sporno i ne bi nista menjao. dajte predlog za vrhunskog trapadziju koji nije debil, pretnji trap je u pitanju.
bio sam u italiji na skijanju, znaci nije gradska voznja neko 850km od bgd i 5 dana zujanja po planinama.
poslednji dan da krenemo nazad, kljuc u bravu, op cvrc nece da upali. nece pa nece, mislio sam da je akumulator, pa alternator pa na kraju nista, i pozovem majstora.
dodje baja sa slep vozilom, nabacimo ga gore - javi se posle sat vremena, kaze abgas ventil, sto ce u prevodu reci EGR. naravno posto sam bio u juznom tirolu, znaci austrijanci-nemci, oni se ne bave balkanskim budzevinama nego skini pokvareni deo, stavi novi, plati, vozi.
ukupan ceh:
slepanje 110e (nekih 5km cirka)
novi EGR ventil 210e
ugradnja 60e
dijagnostika 25e
ukupan ceha toga sto mi servis nije alarmirao lose stanje ventila i predlozio zamenu - 407e.
pozitivna strana ovog iskustva je sto auto tek sad vuce ko nov i sto manje trosi. moja zena je vozila zadnju turu, iako ima laksu nogu od mene na gasu i iako smo cepali shellov dizel, potrosnja na kombinaciji otvoreni magistralni put plus autoput (slovenija, austrija, hrvatska, srbija) je bila 44 litra, 800 kilometara. znaci 5.5l/100km, jako pristojno s obzirom na cepanje na autoputu.
znaci tek sad nema sanse da ga prodam, narocito ne u bescenje - zamenjen set kvacila, EGR, sredjena usisna grana. ostao veliki servis i prednji trap.
drugo pitanje, po vasem iskustvu, da li ima sanse da se trap vozila sa skoro 270.000km dovede u stanje ne bas kao novo ali recimo kao par godina staro. dosta je losiji nego pre 6 godina, niko od majstora na proveru i bez sedanja u kola ne nalazi nista sporno i ne bi nista menjao. dajte predlog za vrhunskog trapadziju koji nije debil, pretnji trap je u pitanju.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
EGR su mogli da vide u servisu ako je lenj. Takođe si o istom trošku gašenja DPF mogao i njega da ugasiš.
Odnosno pločicom može da se zatvori i auto radi normalno uz grešku na tabli. Ja sam isekao pločicu od konzerve espresso kafe i tako premostio kad je krenuo da zeza.
Tapatalk
Odnosno pločicom može da se zatvori i auto radi normalno uz grešku na tabli. Ja sam isekao pločicu od konzerve espresso kafe i tako premostio kad je krenuo da zeza.
Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
naravno da znam sta sve moze ali ako imam servis i majstora koji radi sa time, ne razumem zasto mi nisu predlozili servis, zamenu, zatvaranje, bilo sta. strasno!
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
1.9 jtdm/cdti nije na nekom glasu u evropi, pogotovo nemacka i slicno gde se radi maksimalno po PSu, proveravaju detaljno nivo co2 itd, dok je za nase pojmove ekstra, jedva cekas da crkne EGR da ga skines za 10e, a toga tamo nema, makar ne u pribliznoj meri.
Mada stvarno cudno sto nisu ugasili egr prilikom gasenja dpfa sto kaze nidza, to je uglavnom normalna praksa, ugasi se softverski pa cak i nema potrebe za plocicom i ne pali gresku na tabli.
Ako hoces da sredis kompletan trap za sitnu lovu onda jedino da odradis komplet remont celog prednjeg trapa, ima ljudi koji to dobro rade, bolja varijanta nego da uzimas neke jeftinije i losije delove, a bas drasticno jeftinije nego da uzimas sve u originalu.
Opet ako majstori ne nalaze nista na trapu, a ti osecas da je losiji, mozda su prednji amortizeri oslabili, pogotovo ako nikad nisu menjani.
Mada stvarno cudno sto nisu ugasili egr prilikom gasenja dpfa sto kaze nidza, to je uglavnom normalna praksa, ugasi se softverski pa cak i nema potrebe za plocicom i ne pali gresku na tabli.
Ako hoces da sredis kompletan trap za sitnu lovu onda jedino da odradis komplet remont celog prednjeg trapa, ima ljudi koji to dobro rade, bolja varijanta nego da uzimas neke jeftinije i losije delove, a bas drasticno jeftinije nego da uzimas sve u originalu.
Opet ako majstori ne nalaze nista na trapu, a ti osecas da je losiji, mozda su prednji amortizeri oslabili, pogotovo ako nikad nisu menjani.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Meni i dalje nije jasno kako vama na tom motoru uopste crkava EGR.
Moj ima sad trenutno oko 310,000 i radi savrseno. Ali bas skolski.
Skinuo sam skoro, otvorio, on unutra cist, koliko moze biti cist, ako znate na sta mislim, ali nista ne glavi, sve radi jednom recju savrseno.
Malo sam ga ocetkao benzinom, skinuo taj tanak sloj garezi koji je bio, vratio i cepaj dalje.
To je jedan od modela EGR ventila, koji UVEK moze da se cisti, prakticno nema sta da crkne. Cak se toliko jednostavno cisti, da nema potrebe za odlaskom u servis.
EGR ja nikad ne bih zatvarao, barem ne ovaj. Duze ce ti trajati motor
Ako su ti stavili original EGR, a ne neki MRNJAO, onda si dobro prosao sa cenom po meni
Pa tako na svakom autu, odnosno motoru tako rade. Nema tamo skidanja ni EGR, ni katalizatora, ni DPF, nista. Nema ni cipovanja da dimi kao lud
Moj ima sad trenutno oko 310,000 i radi savrseno. Ali bas skolski.
Skinuo sam skoro, otvorio, on unutra cist, koliko moze biti cist, ako znate na sta mislim, ali nista ne glavi, sve radi jednom recju savrseno.
Malo sam ga ocetkao benzinom, skinuo taj tanak sloj garezi koji je bio, vratio i cepaj dalje.
To je jedan od modela EGR ventila, koji UVEK moze da se cisti, prakticno nema sta da crkne. Cak se toliko jednostavno cisti, da nema potrebe za odlaskom u servis.
EGR ja nikad ne bih zatvarao, barem ne ovaj. Duze ce ti trajati motor
Ako su ti stavili original EGR, a ne neki MRNJAO, onda si dobro prosao sa cenom po meni
Ivane, sta to tacno znaci?1.9 jtdm/cdti nije na nekom glasu u evropi, pogotovo nemacka i slicno gde se radi maksimalno po PSu, proveravaju detaljno nivo co2 itd, dok je za nase pojmove ekstra, jedva cekas da crkne EGR da ga skines za 10e, a toga tamo nema, makar ne u pribliznoj meri.
Pa tako na svakom autu, odnosno motoru tako rade. Nema tamo skidanja ni EGR, ni katalizatora, ni DPF, nista. Nema ni cipovanja da dimi kao lud
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Kako EGR čuva motor, zar ga on ne čadi bespotrebno/zbogEkologije ?
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
samo da kazem da je dim neopisivo gadno smrdeo ovih mesec dana po deaktivaciji grane. mislim da je cela ta operacija indijanstina, kako se za mesec dana EGR napunio garezi toliko da auto ne moze da upali nemam pojma ali eto. inace sam se setio da sam imao indiciju problema, 4 dana pre nego sto je trajno gecrkt, posle 10 min na parkingu sam ga upalio i posle 10 sek se ugasio sa sindromom gusenja gasa. upalio je odmah posle toga, isturirao sam ga i isao je ok sledeca 4 dana dok na kraju nije odbio poslusnost, sto je ogromno sranje jer kapiram da je normalno upalio da bi se bez problema odvezao do bgd.
nikaragva, video sam sta su mi ugradili, isti koji je na ebay najskuplji i kosta slicno, oko 200e. inace ima EGR da se kupi i za 120. ovo za sada radi fenomenalno, da nisam platio slep i dijagonostiku i da je sve ostalo u rangu 250e koliko bi me takav kostao u srbiji sa rukama, ne bi jaukao. zapravo ne jaucem ni sada, samo pominjem zbog "majstora"....
nikaragva, video sam sta su mi ugradili, isti koji je na ebay najskuplji i kosta slicno, oko 200e. inace ima EGR da se kupi i za 120. ovo za sada radi fenomenalno, da nisam platio slep i dijagonostiku i da je sve ostalo u rangu 250e koliko bi me takav kostao u srbiji sa rukama, ne bi jaukao. zapravo ne jaucem ni sada, samo pominjem zbog "majstora"....
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Uopšte nije tolika drama s obzirom gde se desilo.
Na EGR crkne motor, nekad nema veze sa zaglavljivanjem. Kod mene nije sasvim crkao, nego je počeo da kasni za parametrima koje mu je zadavao ECU. Uglavnom nije bilo simptoma, sem ponekad da se auto zagrcne uz oblačić dima. Ništa što limčić nije mogao da reši, a zatim je i odjavljen softverski. Prvi put kad je zatvoren nije ni pokazivao nikakve simptome, videlo se na dijagnostici da kasni.
Na EGR crkne motor, nekad nema veze sa zaglavljivanjem. Kod mene nije sasvim crkao, nego je počeo da kasni za parametrima koje mu je zadavao ECU. Uglavnom nije bilo simptoma, sem ponekad da se auto zagrcne uz oblačić dima. Ništa što limčić nije mogao da reši, a zatim je i odjavljen softverski. Prvi put kad je zatvoren nije ni pokazivao nikakve simptome, videlo se na dijagnostici da kasni.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
EGR vraca deo izduvnih gasova nazad u motor tako da sigurno skracuje vek motora
Neki motori nemaju tih problema, tj. nisu im slabe tacke, cak ni posle chipa, recimo 2.4jtdm nema tih problema, daleko je kvalitetniji od 1.9, a kod nas nije popularan jer je registracija skuplja 200-300e.
Takodje je i 2.0jtdm u neku ruku svileniji od 1.9 za torturu, a u normalnom rezimu i sve po PS ima manje problema.
Neki motori nemaju tih problema, tj. nisu im slabe tacke, cak ni posle chipa, recimo 2.4jtdm nema tih problema, daleko je kvalitetniji od 1.9, a kod nas nije popularan jer je registracija skuplja 200-300e.
Takodje je i 2.0jtdm u neku ruku svileniji od 1.9 za torturu, a u normalnom rezimu i sve po PS ima manje problema.
- LukaMaletin
- Postovi: 1393
- Pridružio se: 31 Maj 2015, 23:43
- Garaža: Renault Clio 1.5 dci 2015
- Lokacija: Novi Sad
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
mene na 1.5 dci je poceo da zajebava egr, baci ga ponekad u safe mode na sekund pri jacem opterecenju i odmah posle sve ok. Sta su negativne strane gasenja egr-a ?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Nema negativnih strana po motor. Emisija štetnih gasova sa zatvorenim EGR će biti veća u sferi NOx, manja u sferi COx.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Nidzo nema taj egr, kod njega i kod mene, a ni kod tebe, motor. Ima solenoid, koji prakticno ne moze da crkne. Mozda na nekim bas velikim km. A i to se lako resi. Posto ne crkne, nego garez udje u njega i zapusi ga, te ne moze da se pomera ona igla gore dole.
Prica je malo komplikovanija od puke ekologije. EGR kada potopis gas je zatvoren. Zato price kako auto ide bolje kada se skine EGR nemaju smisla. Mora da ide isto.
A u vezi skracivanja veka motora, ima veze sa temperaturama kod dizela i pritiscima nekim, ne secam se detalja. Znam samo da sam davno nesto citao o tome. Zato i ne moze samo da se zatvori fizicki.
Ako meni traje ovoliko, ne znam zasto vama ne bi trajao. To samo znaci da nesto ne radite kako treba
@gazza
Gazi malo taj auto
Sto ga vise gazis duze ce ti trajati.
Taj motor je mazga, ako je ovoliko trajao meni, trajace i drugima.
Taj auto, kao i motor, bas i nisam nesto stedeo, pa mu nista ne fali.
Realno jedina mana na tom citavom autu je krs menjac. Sve ostalo je peri deri. Ako znas da peres
Neko je spominjao vreo gas iz izduva, pa u motor ... Taj gas se hladi. Postoji nesto sto se zove ab gas kuler.
Prica je malo komplikovanija od puke ekologije. EGR kada potopis gas je zatvoren. Zato price kako auto ide bolje kada se skine EGR nemaju smisla. Mora da ide isto.
A u vezi skracivanja veka motora, ima veze sa temperaturama kod dizela i pritiscima nekim, ne secam se detalja. Znam samo da sam davno nesto citao o tome. Zato i ne moze samo da se zatvori fizicki.
Ako meni traje ovoliko, ne znam zasto vama ne bi trajao. To samo znaci da nesto ne radite kako treba
@gazza
Gazi malo taj auto
Sto ga vise gazis duze ce ti trajati.
Taj motor je mazga, ako je ovoliko trajao meni, trajace i drugima.
Taj auto, kao i motor, bas i nisam nesto stedeo, pa mu nista ne fali.
Realno jedina mana na tom citavom autu je krs menjac. Sve ostalo je peri deri. Ako znas da peres
https://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculationIn internal combustion engines, exhaust gas recirculation (EGR) is a nitrogen oxide (NOx) emissions reduction technique used in petrol/gasoline and diesel engines. EGR works by recirculating a portion of an engine's exhaust gas back to the engine cylinders. This dilutes the O2 in the incoming air stream and provides gases inert to combustion to act as absorbents of combustion heat to reduce peak in-cylinder temperatures. NOx is produced in a narrow band of high cylinder temperatures and pressures.
Neko je spominjao vreo gas iz izduva, pa u motor ... Taj gas se hladi. Postoji nesto sto se zove ab gas kuler.
EGR systems can also add abrasive contaminants and increase engine oil acidity, which in turn can reduce engine longevity.[10]
Though engine manufacturers have refused to release details of the effect of EGR on fuel economy, the EPA regulations of 2002 that led to the introduction of cooled EGR were associated with a 3% drop in engine efficiency, bucking a trend of a .5% a year increase.[11]
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
??gazza je napisao:kako se za mesec dana EGR napunio garezi toliko da auto ne moze da upali nemam pojma ali eto.
Ne vidim nikakvu vezu koja je opisana.
Dizel ne moze da upali kada nema kompresiju ili dovod goriva., EGR i nema uticaja na paljenje...koliko je meni do sada bilo poznato jer povezuje usisnu i izduvnu granu.
Motoru je svejedno ima ili nema EGR za paljenje...mozda ako ima neku elektronsku ekolosku blokadu koja se aktivira ako nije ispravan EGR
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Nisi ga razumeo.
Vremenom je EGR začađavio usis, ako sam ja uspeo dobro da ga skapiram, do te mere da nije mogao da upali auto. Automobil je verovatno duže vreme morao slabo da ide.
Vremenom je EGR začađavio usis, ako sam ja uspeo dobro da ga skapiram, do te mere da nije mogao da upali auto. Automobil je verovatno duže vreme morao slabo da ide.
- dag81
- Postovi: 7259
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Mislim da je klapna gasenja na EGRu i da je verovatno ona crkla i nije kogao da upali. Nemavazduha.A i gazza rece da je imao simptom da radi 10s i da se ugasio.
Zet je imao identican problem upali normalno radi 10s i ugasi se. Promenjen sklop egr klapna i resen problem za 130e 2.0tdi pd A4 Pirburgov egr je stavljan
Zet je imao identican problem upali normalno radi 10s i ugasi se. Promenjen sklop egr klapna i resen problem za 130e 2.0tdi pd A4 Pirburgov egr je stavljan