Novi propisi o uvozu polovnjaka
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Ja sam se samo salio, znam da alternative ne postoje
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Ma otišao je opet ovaj čovek po auto. Možda nam završe taj eur1, a ako ne malo će spustiti cenu.
- sasa lbg
- Postovi: 1572
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Sta ti je trgovina , bravo!
Pa da cestitam onda na novoj masini.
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Pa da cestitam onda na novoj masini.
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Ništa ne čestitaj dok ne vidim auto ovde kod mene i ne umem tablice.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Slazem se za skucenost u CLS-u, takav je koncept i napravili su ga da bude bas kao kupe, cime ni ja nisam odusevljen.
Ali dugmici ne znam koji su ti izgledali jeftino, meni je u sustini u ovom novom, sve u enterijeru bilo na visem nivou u odnosu na A7, i ako mislim da bih ja pre pazario A7.
Ali dugmici ne znam koji su ti izgledali jeftino, meni je u sustini u ovom novom, sve u enterijeru bilo na visem nivou u odnosu na A7, i ako mislim da bih ja pre pazario A7.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Ne znam kako da ti objasnim ali nekako mi je jeftino delovano. Pogotovo dugmići na vratima.
Samo platika i mnogo jednostavno.
Samo platika i mnogo jednostavno.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Pa tu uzmi w222 tu sigurno nije nista jeftino...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- sasa lbg
- Postovi: 1572
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Ma to je gotova stvar cim su spremni da spuste cenu.
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Vazno da covek kupi auto kojim ce biti zadovoljovan, sa sto manje kompromisa
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Q7?
Uzivo izgleda brutalno
Sent from my iPhone using Tapatalk
Uzivo izgleda brutalno
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
E sad malo o tom EUR1.
Ispao je neki problem jer taj papir potvrđuje da je auto proizveden u eu.
Da bi se auto vodio kao proizveden u eu bar 40% delova mora biti proizvedeno u eu.
Sad je izbila neka afera i ispostavilo se da to nije slučaj kod većine eu automobila.
Naši to mogu da reše tako što bi prestali da traže taj dokument i tu potvrdu. Sve dok to traže biće znatno skuplje uvoziti kako nova tako i polovna auta.
Ispao je neki problem jer taj papir potvrđuje da je auto proizveden u eu.
Da bi se auto vodio kao proizveden u eu bar 40% delova mora biti proizvedeno u eu.
Sad je izbila neka afera i ispostavilo se da to nije slučaj kod većine eu automobila.
Naši to mogu da reše tako što bi prestali da traže taj dokument i tu potvrdu. Sve dok to traže biće znatno skuplje uvoziti kako nova tako i polovna auta.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Nadam se da će pokazati karakter i da neće ukinuti tu odredbu, a ako je ukinu trebalo bi svi uvoznici (pravna i fizička lica) ne-EU automobila da im traže povraćaj novca za carinu.
- grujicd
- Postovi: 8373
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Koliko nam je Japan ono donirao automobila i autobusa? I niko da se seti da za japanska vozila važi ista ta stopa kao za EU.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Ja mislim da je to ima veze sa SSP. Ne bi oni nikom ukidali carinu da ih nisu naterali
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Carina na polovnjake – ponovo!?
http://www.polovniautomobili.com/auto-v ... ponovo.php
Javilo nam se više vozača koji su planirali da uvezu auto neke od nemačkih marki, da bi ostali zbunjeni kada su saznali kako će morati da plate carinu od 12,5%, iako je carina na vozila proizvedena u Evropskoj uniji odavno ukinuta.
U čemu je problem? Proizvođači nemačkih automobila odlučili su da prestanu da izdaju potvrde neophodne za overu EUR1 obrasca kojim se na našoj Carini dokazuje da je vozilo proizvedeno u Evropskoj uniji i da je oslobođeno carine – tako su nam objasnili vozači koji su se susreli sa ovim problemom.
Ovaj potez je prvi povukao BMW (od 1. januara 2016.), da bi mu se od 1. februara pridružili i svi ostali nemački proizvođači (bez obzira na zemlju u kojoj je auto proizveden i iz koje se uvozi).
Nezvanično saznajemo da bi i francuski proizvođači mogli da učine isto.
Više špeditera koji se bave sređivanjem dokumentacije za uvoz polovnjaka nam je potvrdilo postojanje ovog problema, ali kažu da se ipak uvoze neka vozila sa EUR1 obrascem. Naime, postoje lizing kuće koje imaju godišnje ugovore sa proizvođačima automobila da u njihovo ime mogu da izdaju ove potvrde, ali neće moći još dugo to da rade.
Da li to znači da se za sve nemačke automobile plaća carina?
Ako ste fizičko lice, zavisi od koga kupujete. Ako kupujete auto:
na auto-placu - prodavac može da vam na fakturi da izjavu da je auto proizveden u EU, pa ne morate da platite carinu, ali samo za vozila vrednosti do 6.000 evra po AMSS katalogu! (ograđujemo se – možda neki zbog novonastale situacije neće želeti to da urade, pa dobro proverite pre kupovine)
od zvaničnog i ovlašćenog dilera za određene marke automobila - on može da vam, bez obzira na vrednost automobila, obezbedi neophodnu dokumentaciju (izjavu, autorizaciju, EUR1) kojom potvrđuje da je auto proizveden u EU, što znači da ne morate da plaćate carinu
od privatnog lica – bez potvrde proizvođača ne možete da overite EUR1, što znači da morate da platite carinu
Koji je razlog za ovakav potez nemačkih proizvođača?
Kupac koji je želeo da ostane anoniman, rekao nam je da je od prodavca na auto placu u Nemačkoj dobio objašnjenje od proizvođača da smo mi „suviše malo i beznačajno tržište“ da bi se bavili „dodatnom papirologijom“.
http://www.polovniautomobili.com/auto-v ... ponovo.php
Javilo nam se više vozača koji su planirali da uvezu auto neke od nemačkih marki, da bi ostali zbunjeni kada su saznali kako će morati da plate carinu od 12,5%, iako je carina na vozila proizvedena u Evropskoj uniji odavno ukinuta.
U čemu je problem? Proizvođači nemačkih automobila odlučili su da prestanu da izdaju potvrde neophodne za overu EUR1 obrasca kojim se na našoj Carini dokazuje da je vozilo proizvedeno u Evropskoj uniji i da je oslobođeno carine – tako su nam objasnili vozači koji su se susreli sa ovim problemom.
Ovaj potez je prvi povukao BMW (od 1. januara 2016.), da bi mu se od 1. februara pridružili i svi ostali nemački proizvođači (bez obzira na zemlju u kojoj je auto proizveden i iz koje se uvozi).
Nezvanično saznajemo da bi i francuski proizvođači mogli da učine isto.
Više špeditera koji se bave sređivanjem dokumentacije za uvoz polovnjaka nam je potvrdilo postojanje ovog problema, ali kažu da se ipak uvoze neka vozila sa EUR1 obrascem. Naime, postoje lizing kuće koje imaju godišnje ugovore sa proizvođačima automobila da u njihovo ime mogu da izdaju ove potvrde, ali neće moći još dugo to da rade.
Da li to znači da se za sve nemačke automobile plaća carina?
Ako ste fizičko lice, zavisi od koga kupujete. Ako kupujete auto:
na auto-placu - prodavac može da vam na fakturi da izjavu da je auto proizveden u EU, pa ne morate da platite carinu, ali samo za vozila vrednosti do 6.000 evra po AMSS katalogu! (ograđujemo se – možda neki zbog novonastale situacije neće želeti to da urade, pa dobro proverite pre kupovine)
od zvaničnog i ovlašćenog dilera za određene marke automobila - on može da vam, bez obzira na vrednost automobila, obezbedi neophodnu dokumentaciju (izjavu, autorizaciju, EUR1) kojom potvrđuje da je auto proizveden u EU, što znači da ne morate da plaćate carinu
od privatnog lica – bez potvrde proizvođača ne možete da overite EUR1, što znači da morate da platite carinu
Koji je razlog za ovakav potez nemačkih proizvođača?
Kupac koji je želeo da ostane anoniman, rekao nam je da je od prodavca na auto placu u Nemačkoj dobio objašnjenje od proizvođača da smo mi „suviše malo i beznačajno tržište“ da bi se bavili „dodatnom papirologijom“.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...