BEST BUY ZA 4200e

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Korisnikov avatar
stefanan
Postovi: 9518
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: BEST BUY ZA 4200e

Post od stefanan » 05 Mar 2016, 01:15

Taj bmw je u oglasima već duže vreme, meni se cini da je samo lepo uslikan

Sent from my MI 4LTE using Tapatalk

ljubitelj
Postovi: 10588
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: BEST BUY ZA 4200e

Post od ljubitelj » 05 Mar 2016, 10:32

Kajen1 je napisao:Sta predlazes?
Gledaj na stanje kao da imas <3000 evra za sam auto, pa se ogranici na tu kategoriju.
Svaki auto potrosi 1.000 evra, samo je pitanje za 3 ili 15 meseci, @gavran ti je lepo opisao razlog.

Sto manji budzet znaci za posledicu i starije godiste ili auto sa vise kilometara ili auto vise zapusten ili nesto zbog cega je cena odgovarajuca.

Godine kod auta ne znace mnogo osim za gumene delove i koroziju, gumene delove ionako ces menjati (creva razna) i ulazi u pocetnu kalkulaciju troska servisa a korozija zavisi od modela do modela.

Nekima treba 20+godina da pokazu prvi znak, neku tackicu a nekima je dovoljno 10tak godina za isto.

Predlazem da ne gledas godiste kao osnovni kriterijum vec odaberes po osobinama auto koji ti odgovara (velicina, tip goriva, modele) i onda trazis dobar primerak, odrzavan i sto pribliznije da bude u voznom stanju u trenutku kupovine. Stariji ili mladji koju godinu je po mom iskustvu potpuno sporedno sto se tice ukupnog troska posedovanja.

Polovni auti se uglavnom prodaju kod nas neservisirani, u ne potpuno voznom stanju i obicno onda kada zatreba neko ulaganje ide u oglase.

Ako vec imas Golfa, sto bi ga menjao, najpovoljnije resenje je njegovo odrzavanje u potpuno ispravnom stanju osim ako nije za prodaju iz malopre navedenog razloga da se vreme za ozbiljnu popravku necega.

Uprosceno, od para koje imas oduzmes pravne troskove (registracija, prenos), za 2 seta guma, za veliki servis (on podrazumeva i mali), remont kocnica i amortizera po potrebi (vrlo verovatno da nesto treba odmah ili vrlo uskoro), neku sitnu popravku...i to ti je oko 1.000-1.500 evra u prvoj godini posedovanja.

4200-1500= 2700 evra, tako da gledaj ponude 2500-3000 evra.

Koji model je nebitno, troskovi su priblizni isti tj vrlo slicni.

Korisnikov avatar
Risto
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: BEST BUY ZA 4200e

Post od Risto » 05 Mar 2016, 11:50

Preterujete malo, interesuje me, koliko vas je uzelo auto za budzet od x evra a da sa strane ima jos 30% sa strane?

Ako uzme auto kome su krucijalne stvari uradjene, recimo veliki servis i zamajac (ako je dizel), onda mu ostaju potencijalno mali kvarovi od 20, 50 ili 120 evra, ali ne mozete ocekivati da ce na svakom polovnjaku od 4000 evra imati kvarove u vrednosti od 1000 evra u roku od godinu ipo. Cak i kada kupis nov auto cekaju te neka ulaganja, recimo zimske gume, mali servis, registracija, sve to treba u roku od nekih godinu dana. Da li napominjete ljude koji uzimaju nov auto da kupe 1000 evra jeftiniji auto kako bi imali novca za sve ovo?

Cifra koju je potrebno ostaviti sa strane vise zavisi od samog auta, ja sam recimo za svoj budzet mogao uzeti razlicita auta, recimo da sam uzeo e60 sa 3 puta vise kilometara na satu onda bi mi margina za odrzavanje morala biti znatno veca u odnosu na auto koji sam uzeo. Covek gleda auto koji nije skup i za koji odrzavanje nije esktremno skupo, neke sitnice ce sigurno imati ali te sitnice se daju iz "redovnog mesecnog budzeta za zivot", problem nastaje kod vecih kvarova ali ako uzme fino odrzavan auto onda bi trebao biti miran neko vreme kada su veci kvarovi u pitanju.

Kajen1
Postovi: 38
Pridružio se: 29 Feb 2016, 00:49
Garaža: Gold 4 1.9 SDI
Lokacija: Novi Sad

Re: BEST BUY ZA 4200e

Post od Kajen1 » 05 Mar 2016, 13:00

Golfa je uvezen od strane caleta iz belgije 2004 ili 2006 godine ne secam se za 10000e. Jos uvek je kod nas ja ga vozim zadnjih 6 godina . MEnjao bi ga samo zato sto kao i sa devojkama dosadi brate jedno te isto !!!! :kezo: :kezo:
Србија је вечна док су јој деца верна!

botr
Postovi: 451
Pridružio se: 27 Maj 2013, 19:10
Lokacija: Istok Srbije

Re: BEST BUY ZA 4200e

Post od botr » 05 Mar 2016, 14:04

Ivan je napisao:Imao sam slicnog 520i e39, izuzetno zahvalan auto i jeftin za odrzavanje osim vece potrosnje benzina (u proseku 10l kombinovano).
Neuporedivo bolji auto od 156ice, pa cak ni novija 159 ne moze ravnopravno da mu parira jer je auto nize klase.

Proveri samo dobro limariju, ako je bio cuknut negde hoce korozija da krene, valjda je samo povrsinska zastita.

Moj je imao 300.000km na satu i trosio je liteu ulja na 10.000km, osim toga je savrseno radio, a posle 2001 su te probleme sa potrosnjom ulja resili.

Slika

Послато са GT-N7100
Alfa 166 BMW e39, to je za uporedjivanje. Ne znam da li je MilosABS ili kako vec nick aktivan na ovom forumu, vozio je oba.
Xepoj87 je napisao:Naravno da menja celu sustinu price.

Iskreno, ne vidim sta je tu skupo?
Ima taj komp ABS-a i za 100e, ako se iscimas pa sam narucis deo preko ebaya ili negde drugde.
A za Alfu 156 isto kosta recimo.
Koliko su to skupi diskovi za e39, a koliko su za recimo Alfu 156?
ABS Alfa 156 30 evra, ima i jeftinije (20).
http://frame.goglasi.com/frame?eid=1001 ... 4%87eno%29

Toliko o toj skupoj Alfi 156, za koju ste se svi uhvatili. Od 156 je jedino Punto jeftiniji, sto se tice polovnih delova.

Brembo, Alfa 156 prednji, 5000 par, zadnji 3200 par, kupljeni prosle godine.


Skuplji je BMW i sto se tice novih i sto se tice polovnih delova. Rashladni sistem nije bas nesto pouzdan, ako pogledas jeftinije primerke po oglasima, svima je menjan motor, pricamo o benzincima.

Za peticu, realno, treba da imas dobre prihode, da bi taj auto odrzavao kako treba. Mozes ti da kupis i da se vozis dok nesto ne crkne, al to nije resenje.

Ja tu nista ne bih dirao, za te pare, ne mozs da kupis (mnogo) bolji auto od tog Golfa kog vec imas. Ako nije totalni raspad, bolje ulozi koju stotku, na farbanje, poliranje, utezanje mehanike.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BEST BUY ZA 4200e

Post od Xepoj87 » 05 Mar 2016, 15:01

Ovo je hit nedelje, jeftini polovni delovi stari samo 15ak godina :kezo:

Za cenu diskova da ne pricam koliko je bespoentno porediti cene, a pogotovo sto diskovi prosecnom vozacu traju barem 150k km.

Dodamo na to da Alfi menjas tri puta vise delova i eto kako je jeftinije voziti Bmw.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

botr
Postovi: 451
Pridružio se: 27 Maj 2013, 19:10
Lokacija: Istok Srbije

Re: BEST BUY ZA 4200e

Post od botr » 05 Mar 2016, 15:37

Isto toliko su stari i za BMW, pa su skupi.

Daleko od toga da auto treba odrzavati polovnim delovima, ali nesto se jednostavno mora uzeti polovno, kad nema novo ili je novo preskupo.

Ti si se uhvatio za diskove, ne ja, procitaj ono sto si ti napisao, da ne citiram ponovo, to je bio odgovor na tvoj post.

BTW, posto sve znas, navedi koji se to delovi tri puta vise menjaju na Alfi nego na BMW-u?

Odgovori