Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Ćao ljudi.
Da napravim mali uvodčić... Civica vozim tačno 4 godine. Oduševljen sam autom kao i prvog dana, sve mi odgovara u vezi njega, osim malo veće buke pri većim brzinama. Sve u svemu, za te pare /3050e pre 4 godine sa 107k na satu/ ispostavio se kao ultimativna kupovina i ne mogu da zamislim bolju. Ali pre jedno mesec dana sam se vratio sa Islanda i tamo sam terao praktično novog pola 2015. godišta, 30ak k na satu, sve novo, sve klizi, volan, menjač, muzika, sve radi kao pesma i što bi se reklo "primio sam se kao mlad majmun" da se upgrade-ujem. Jednostavno volim da vozim i uživam u tome i bolji, udobniji, noviji auto sa možda malo više opreme će mi, kontam, doneti i više radosti u vožnji i uopšte, bavljenju mojim novim ljubimcem. Tu se odprilike završava moje poznavanje materije o automobilima, sa mehanikom sam i dalje na nekom mizernom, zanemarljivom nivou pa se vodim striktno estetikom i želim da se obratim onima koji znaju više (to ste vi ovde) za pomoć i pre svega savete i mišljenja o mojim idejama a još više želim da čujem neki vaš predlog ili mišljenje šta bi mogao da uzmem u obzir.
Imam neke kriterijume, ali kad malo razmislim, spreman sam da skršim svaki usled baš neke dobre ponude. Naglašavam BAŠ. Ukoliko ponuda nije takva, ovo su mi neke smernice:
- da ne plačem 3 dana kada nešto rikne pa moram da menjam jer taj deo košta boga oca. Ok, znam da svaki auto ima skup deo, ali znate na šta mislim. Održavanje da nije boga oca
- hatchback (preglednost, parkiranje, a i lepši su mi).
- benzin 1.4, 1.6, manja potrošnja, dovoljno snage... (da li grešim? Kažu da su noviji dizeli bez neke razlike. Opet neki kažu da su dizeli skuplji za održavanje i uopšte komplikovaniji)
- prioritet japanci (vozio swifta 2000 i ovog civica, jednostavno imam neograničeno poverenje) ali spreman za druga mišljenja.
- udobnost pri vožnji, jednostavno, feeling kako auto ide i kako se ja osećam u njemu. To je verovatno dosta faktora, preglednost i sl i verovatno subjektivno, al reko aj da kažem. Viša sedišta, niža... Neki pričaju ovi su tvrdi, ovi su ovakvi, ovi onakvi...
- enterijer. Volim moderne "cyber" futuristične enterijere.
- Boja nije presudna ali bih izbegao belu, zlatnu, braon, osim ako ne bude baš dobra ponuda u pitanju.
- Francuze nikako, jednostavno ne mogu da zamislim da vozim 307, 308, možda bih razmotrio neki citroen. Reno nikako. (svestan sam da je subjektivno, ali je jednostavno tako)
- da je kilometraža oko 100k i da je godište barem 2008 kako bi mi upgrade imao neki smisao.
Da malo skratim pošto kontam da imate pametnija posla, moji neki tipovi posle dosta cunjanja po oglasima (moram da prodam moj prvo pre bilo čega konrketnog):
- civic 8. generacije. Uvek sam govorio da mi je to must sledeći auto i dalje tako mislim, ali razmatram alternative
- auris
- bravo
- focus
- ceed
Gledao još i:
- i30 (jeftin i siromašan enterijer, korektna spoljašnja linija)
- golf 5, 6
- mazda 3 (ne čini mi se kao dovoljan upgrade)
Verovtno još nešto...
Eto ljudi, izvinite molim vas na podužem postu, ali ovo je odluka koja će da me prati 4, 5 godina nadam se i želim da budem siguran da sam barem razmotrio sve opcije i saslušao iskusnije i pametnije po ovom pitanju, pre nego donesem odluku.
Dakle, 6, 6.5 hiljada možda i nešto malo preko toga, ali radije ne bih... Osim naravno u slučaju "ponude koja se ne odbija". Da budem iskren, hteo sam da uzmem novog ceeda ali nisam našao nikoga da digne kredu za mene (da li zna neko možda neki način da se to "prevaziđe"? Postoji neka još opcija van kredida i lizinga? Kontam da ne, al aj da pitam...)
Eto, pa pucajte. Nema žurbe, civic će uskoro u oglas, pa dok se proda (preporučujem, extra stanje, bez ulaganja ), mislim da ću do tada imati već jasniju sliku šta da jurim...
Hvala unapred
Da napravim mali uvodčić... Civica vozim tačno 4 godine. Oduševljen sam autom kao i prvog dana, sve mi odgovara u vezi njega, osim malo veće buke pri većim brzinama. Sve u svemu, za te pare /3050e pre 4 godine sa 107k na satu/ ispostavio se kao ultimativna kupovina i ne mogu da zamislim bolju. Ali pre jedno mesec dana sam se vratio sa Islanda i tamo sam terao praktično novog pola 2015. godišta, 30ak k na satu, sve novo, sve klizi, volan, menjač, muzika, sve radi kao pesma i što bi se reklo "primio sam se kao mlad majmun" da se upgrade-ujem. Jednostavno volim da vozim i uživam u tome i bolji, udobniji, noviji auto sa možda malo više opreme će mi, kontam, doneti i više radosti u vožnji i uopšte, bavljenju mojim novim ljubimcem. Tu se odprilike završava moje poznavanje materije o automobilima, sa mehanikom sam i dalje na nekom mizernom, zanemarljivom nivou pa se vodim striktno estetikom i želim da se obratim onima koji znaju više (to ste vi ovde) za pomoć i pre svega savete i mišljenja o mojim idejama a još više želim da čujem neki vaš predlog ili mišljenje šta bi mogao da uzmem u obzir.
Imam neke kriterijume, ali kad malo razmislim, spreman sam da skršim svaki usled baš neke dobre ponude. Naglašavam BAŠ. Ukoliko ponuda nije takva, ovo su mi neke smernice:
- da ne plačem 3 dana kada nešto rikne pa moram da menjam jer taj deo košta boga oca. Ok, znam da svaki auto ima skup deo, ali znate na šta mislim. Održavanje da nije boga oca
- hatchback (preglednost, parkiranje, a i lepši su mi).
- benzin 1.4, 1.6, manja potrošnja, dovoljno snage... (da li grešim? Kažu da su noviji dizeli bez neke razlike. Opet neki kažu da su dizeli skuplji za održavanje i uopšte komplikovaniji)
- prioritet japanci (vozio swifta 2000 i ovog civica, jednostavno imam neograničeno poverenje) ali spreman za druga mišljenja.
- udobnost pri vožnji, jednostavno, feeling kako auto ide i kako se ja osećam u njemu. To je verovatno dosta faktora, preglednost i sl i verovatno subjektivno, al reko aj da kažem. Viša sedišta, niža... Neki pričaju ovi su tvrdi, ovi su ovakvi, ovi onakvi...
- enterijer. Volim moderne "cyber" futuristične enterijere.
- Boja nije presudna ali bih izbegao belu, zlatnu, braon, osim ako ne bude baš dobra ponuda u pitanju.
- Francuze nikako, jednostavno ne mogu da zamislim da vozim 307, 308, možda bih razmotrio neki citroen. Reno nikako. (svestan sam da je subjektivno, ali je jednostavno tako)
- da je kilometraža oko 100k i da je godište barem 2008 kako bi mi upgrade imao neki smisao.
Da malo skratim pošto kontam da imate pametnija posla, moji neki tipovi posle dosta cunjanja po oglasima (moram da prodam moj prvo pre bilo čega konrketnog):
- civic 8. generacije. Uvek sam govorio da mi je to must sledeći auto i dalje tako mislim, ali razmatram alternative
- auris
- bravo
- focus
- ceed
Gledao još i:
- i30 (jeftin i siromašan enterijer, korektna spoljašnja linija)
- golf 5, 6
- mazda 3 (ne čini mi se kao dovoljan upgrade)
Verovtno još nešto...
Eto ljudi, izvinite molim vas na podužem postu, ali ovo je odluka koja će da me prati 4, 5 godina nadam se i želim da budem siguran da sam barem razmotrio sve opcije i saslušao iskusnije i pametnije po ovom pitanju, pre nego donesem odluku.
Dakle, 6, 6.5 hiljada možda i nešto malo preko toga, ali radije ne bih... Osim naravno u slučaju "ponude koja se ne odbija". Da budem iskren, hteo sam da uzmem novog ceeda ali nisam našao nikoga da digne kredu za mene (da li zna neko možda neki način da se to "prevaziđe"? Postoji neka još opcija van kredida i lizinga? Kontam da ne, al aj da pitam...)
Eto, pa pucajte. Nema žurbe, civic će uskoro u oglas, pa dok se proda (preporučujem, extra stanje, bez ulaganja ), mislim da ću do tada imati već jasniju sliku šta da jurim...
Hvala unapred
- grujicd
- Postovi: 8337
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Bez da sad gledam umesto tebe u oglase, pisaću malo napamet na osnovu sećanja.
civic 8. generacije i auris - bojim se da je premali budžet za njih, naročito za Civic-a. I ako nađeš nešto to će biti 1.4 motor za Civic-a ili 1.33 za Aurisa što je slabo, i plus neka lošija oprema.
Focus bi mi bio pik broj jedan jer mislim da je potcenjen, i da ćeš moći da nađeš bolji auto od ostalih za iste pare. Pri čemu se odlično vozi, pravi vozački auto, ima dosta mesta, gepek među najvećima u toj klasi, 1.6 motor ima i korektno snage... Imamo ovde par ljudi koji su vozili ili voze takvog Focusa pa sigurno mogu da daju više detalja.
civic 8. generacije i auris - bojim se da je premali budžet za njih, naročito za Civic-a. I ako nađeš nešto to će biti 1.4 motor za Civic-a ili 1.33 za Aurisa što je slabo, i plus neka lošija oprema.
Focus bi mi bio pik broj jedan jer mislim da je potcenjen, i da ćeš moći da nađeš bolji auto od ostalih za iste pare. Pri čemu se odlično vozi, pravi vozački auto, ima dosta mesta, gepek među najvećima u toj klasi, 1.6 motor ima i korektno snage... Imamo ovde par ljudi koji su vozili ili voze takvog Focusa pa sigurno mogu da daju više detalja.
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Noviji Civic po svemu sudeci bi ti bio najbolji izbor, ne znam samo da li ima za te pare dobar
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Neo je napisao:Noviji Civic po svemu sudeci bi ti bio najbolji izbor, ne znam samo da li ima za te pare dobar
Evo ovaj civic npr:grujicd je napisao:Bez da sad gledam umesto tebe u oglase, pisaću malo napamet na osnovu sećanja.
civic 8. generacije i auris - bojim se da je premali budžet za njih, naročito za Civic-a. I ako nađeš nešto to će biti 1.4 motor za Civic-a ili 1.33 za Aurisa što je slabo, i plus neka lošija oprema.
Focus bi mi bio pik broj jedan jer mislim da je potcenjen, i da ćeš moći da nađeš bolji auto od ostalih za iste pare. Pri čemu se odlično vozi, pravi vozački auto, ima dosta mesta, gepek među najvećima u toj klasi, 1.6 motor ima i korektno snage... Imamo ovde par ljudi koji su vozili ili voze takvog Focusa pa sigurno mogu da daju više detalja.
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... -dsi-swiss
Deluje ok, šta znam. Nenormalno drže cenu, pratim ga već sigurno godinu - ne ovog već civic uopšte.
1.4 imam motor sada i dosta mi je. Misliš da bi mi na 8. bila velika razlika?
I da, slobodno overi oglase, možda ne gledamo isto... Ja uvek iskopam nešto novo.
-
- Postovi: 575
- Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:52
- Garaža: Audi A3 Sportback
- Lokacija: Darmstadt, Deutschland
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
meni ovo nesto jeftino....
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Honda Civic po meni.
Ima i taj 'space' enterijer koji ti se dopada, izuzetno je varijabilna (pogledaj malo po meni kako se sedista preklapaju i koliko ima mesta jer je rezervoar ispod vozackog sedista), atraktivna, sa 1.8 motorom moze biti i zujalica (za tebe svakako), dovoljno kvalitetna, nije velik potrosac...zaista je onako, po tvojim parametrima.
Pa ako ti je 1.4 ok trenutno, zasto ne bi bilo i u novijoj generaciji. Svakako bih prvo ciljao 1.8.
Automatik, manual?
Ima i taj 'space' enterijer koji ti se dopada, izuzetno je varijabilna (pogledaj malo po meni kako se sedista preklapaju i koliko ima mesta jer je rezervoar ispod vozackog sedista), atraktivna, sa 1.8 motorom moze biti i zujalica (za tebe svakako), dovoljno kvalitetna, nije velik potrosac...zaista je onako, po tvojim parametrima.
Pa ako ti je 1.4 ok trenutno, zasto ne bi bilo i u novijoj generaciji. Svakako bih prvo ciljao 1.8.
Automatik, manual?
Dobra sisa zlata vredi.
- starac vujadin
- Postovi: 11390
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Za te pare, u tom godištu, samo Fiat Bravo i Citroen C4 mogu da se nađu u dobrom stanju, sa pristojnom kilometražom i da nisu izgaženi.
- grujicd
- Postovi: 8337
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
To je i-DSI motor koji imam u Jazz-u i tu je i više nego ok jer mu je najviši obrtni na nekih 2700-2800 o/min što je zgodno po gradu. To nije VTEC, pa nema one živosti na višim obrtajima na koju si možda navikao. Civic je osetno teži i sa tim motorom mu treba 14s do 100. Nije to sad neupotrebljivo, ali se nećeš napreticati na magistrali. Vidi koliko ti je to bitno, u ostalim režimima vožnje neće biti toliki hendikep. Tu je glavni problem što je baš velika razlika u performansama između 1.4 i 1.8, taj 1.8 ide oko 9s do 100. Zato 1.4 i može da bude osetno jeftiniji, ali će te stalno gristi što nisi skupio za jači motor.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15130
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Ako nije problem velicina ili broj vrata: http://www.polovniautomobili.com/putnic ... wift-sport
Jedino ne znam kakav je sto se tice cene odrzavanja i rezervnih delova.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Jedino ne znam kakav je sto se tice cene odrzavanja i rezervnih delova.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Hvala na odzivu ljudi
Da, da, enterijer je apsolutno savršenstvo, odlepljujem na njega. Ukratko i glavni razlog zašto ga praktično godinama kibicujem.
Manual preferiram. Jednom sam vozio automatik, imao ortak 307icu sa istim, šta znam. Malo sam vozio da bi više komentarisao.
p.s. gledao sam i jazza, kod njega me zeza isto što i kod swifta.. Manji je jednostavno auto, brinem se oko udobnosti na duže staze i sl.. Jazz mi je bio prvi pick za auto pre civica al su me tad na hondinom forumu prešaltali na civica i hvala im.
Comi je napisao:Honda Civic po meni.
Ima i taj 'space' enterijer koji ti se dopada, izuzetno je varijabilna (pogledaj malo po meni kako se sedista preklapaju i koliko ima mesta jer je rezervoar ispod vozackog sedista), atraktivna, sa 1.8 motorom moze biti i zujalica (za tebe svakako), dovoljno kvalitetna, nije velik potrosac...zaista je onako, po tvojim parametrima.
Pa ako ti je 1.4 ok trenutno, zasto ne bi bilo i u novijoj generaciji. Svakako bih prvo ciljao 1.8.
Automatik, manual?
Da, da, enterijer je apsolutno savršenstvo, odlepljujem na njega. Ukratko i glavni razlog zašto ga praktično godinama kibicujem.
Manual preferiram. Jednom sam vozio automatik, imao ortak 307icu sa istim, šta znam. Malo sam vozio da bi više komentarisao.
Počele su cene poslednjih meseci da se "normalizuju" tj da padaju. Sve više je takvih ponuda. Do pre jedno 6 meseci nije se moglo ni zamisliti.zex je napisao:meni ovo nesto jeftino....
Pazi, naleteo sam na ceeda 2008 sa 33k na satu koji još ima najlone unutra za 6200, pa ga je lik digao na 6500 malo kasnije. Uglavnom sve što sam gledao sam uspeo da iskopam oko 100k. Neki od navedenih modela po kojima sam čeprkao su i 2008, 2009 i mlađe, a tu već manje kilometraže nisu nikakvo čudo...starac vujadin je napisao:Za te pare, u tom godištu, samo Fiat Bravo i Citroen C4 mogu da se nađu u dobrom stanju, sa pristojnom kilometražom i da nisu izgaženi.
Gledao sam i njega, kao i sx4. Bio je neki sx4 sa 60ak k na satu za oko 6000, baš je bilo povoljno, ali nestao... Što se tiče swifta, on je ipak manji auto, nešto bi malo veće...Kuzmanovic je napisao:Ako nije problem velicina ili broj vrata: http://www.polovniautomobili.com/putnic ... wift-sport
Jedino ne znam kakav je sto se tice cene odrzavanja i rezervnih delova.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Ma da, 1.8 je naravno realna opcija, nisam ja imun na snagu, volim da auto može da povuče. Sadašnji sivik je srećom baš pri većim obrtajima dobijao više snage i brže ubrzavao pa to nije bio problem. Ne znam kakav je za osmicu slučaj, al ako sa ovim nisam imao problema sa preticanjem, kontam da neću ni sa novim. Ključna reč je osetno jeftiniji. Rado bih doplatio više za 1.8, samo da to nije baš osetno "osetno" višegrujicd je napisao:To je i-DSI motor koji imam u Jazz-u i tu je i više nego ok jer mu je najviši obrtni na nekih 2700-2800 o/min što je zgodno po gradu. To nije VTEC, pa nema one živosti na višim obrtajima na koju si možda navikao. Civic je osetno teži i sa tim motorom mu treba 14s do 100. Nije to sad neupotrebljivo, ali se nećeš napreticati na magistrali. Vidi koliko ti je to bitno, u ostalim režimima vožnje neće biti toliki hendikep. Tu je glavni problem što je baš velika razlika u performansama između 1.4 i 1.8, taj 1.8 ide oko 9s do 100. Zato 1.4 i može da bude osetno jeftiniji, ali će te stalno gristi što nisi skupio za jači motor.
p.s. gledao sam i jazza, kod njega me zeza isto što i kod swifta.. Manji je jednostavno auto, brinem se oko udobnosti na duže staze i sl.. Jazz mi je bio prvi pick za auto pre civica al su me tad na hondinom forumu prešaltali na civica i hvala im.
- Delija
- Postovi: 18943
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Bez bar 7.5k Civic 1.8 da valja ces jako tesko naci.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
U tom slučaju otpada.Delija je napisao:Bez bar 7.5k Civic 1.8 da valja ces jako tesko naci.
Mada je meni van pameti da auto 2007. godišta košta "barem" 7500, bila honda po 100 puta. Pa to je 10 godina star auto.
Edit:
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... per-stanje
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Civic je poznat kao auto koji dobro drzi cenu, uz to je kao nov bio skuplji od konkurencije. Kako god, ti mozes uzeti jako lep polovnjak star 7-8 godina za te pare ali Civica tesko.
Pogledaj neku Astru H ili Focusa, mozda i Leona.
Pogledaj neku Astru H ili Focusa, mozda i Leona.
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Uleti povremeno neki sedan, uzmi ga u obzir, bar pogledaj.
pri gornjoj granici te cene...
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... onda-civic
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... -18-benzin
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... c-18-es-4d
pri gornjoj granici te cene...
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... onda-civic
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... -18-benzin
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... c-18-es-4d
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Leona sam gledao, užasan mi je iznutra. Astra me ne privlači, opela nikad nisam voleo, pre svega zbog ogavnih enterijera ali su to u poslednje vreme dosta popravili, ranije je bilo plač.
Gledam sad C4 picasso, jako je zanimljiv auto, video sam par uživo, ali ne mogu da se setim da li su uživo veliki koliko deluju ovako na slici... Deluje mi više kao porodični auto.
Edit: što se tiče sedana, gledao sam i njih naravno. Ima li još nekih razlika osim repa?
Gledam sad C4 picasso, jako je zanimljiv auto, video sam par uživo, ali ne mogu da se setim da li su uživo veliki koliko deluju ovako na slici... Deluje mi više kao porodični auto.
Edit: što se tiče sedana, gledao sam i njih naravno. Ima li još nekih razlika osim repa?