Renault Megane 1.2 tce 130
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Cestitam, nek je sa srecom!!
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Čestitke, nek te lepo služi!
p.s. Ja i danas posle više od 5 godina odmah primetim svaku novu "tačkicu". I nerviram se i dalje.
TT
p.s. Ja i danas posle više od 5 godina odmah primetim svaku novu "tačkicu". I nerviram se i dalje.
TT
- Darko
- Postovi: 9055
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Evo jos u par reci o samom vozilu koliko ja i ja uspeo da steknem utisak.
-Kabina, za neke moje pojmove i za ovu klasu veoma kvalitetno odradjena, masivna tabla, odlicna sedista sa kvalitetnim stofom, fino uradjeni tapacirunzi, centralni tunel, volan.. Za ovu klasi i ovaj novac nemam neke preterane zamerke. Cini mi se da lajsna oko menjaca kao i deo oko radio i klime od aluminijuma. Rekao bi da je ovo manje vise isti nivo kvaliteta kao superb mk2 u klot opremi koji smo imali kuci.
Mesta napred ima bas koliko treba, nazad je kao sto je vec receno malo skucenije, ali ja normalno sednem iza sebe tako da nemam primedbe na to.. Gepek nisam ni gledao.
Na prvoj slici se vidi da i ta obicna tabla i radio izgleda skroz pristojno uzivo.. Zapravo losa je dizajnerski ali izgleda mnogo bolje uzivo nego vecina slika na netu.
Sedista lepo drze u krivinama.
-Spolja, led prednja i zadnja svetla su sjajna, izdvajaju auto od mase drugih automobila. Veoma mi se dopadaju i preklopivi retrovizori (rade automatski sa otkljucavanjem i zakljucavanjem vozila).
Auto je redak jos uvek pa privlaci paznju, vidim da na parkingu dosta ljudi zagleda auto.
-Voznja, Druga dimenzija u odnosu na captur koji sam imao. Dosta udobniji, upija lepse neravnine plus tise prelazi preko istih.
Jednostavno kabina je vanserijski tiha. Motor se apsolutno ne cuje u voznji, kad se ugasi radio pomislis da ide na struju. Skontao sam da tamo gde dusterom vozim 80kmh u meganu idem 100 i tek na pogled na cajger vidim koliko je izolovan auto.
Menjac, kvacilo, komande sve je fantasticno mekano. Volan se okrece u gradu skoro kao city servo kod fiat punta.
Veoma i lepo lezi iako u testovima kritikuju voznu dinamiku.. mozda je ovo i lose nego sam ja navikao na ljuljanje u povisenom capturu i dusteru.
Igrom slucaja sam izbegao michelin energy saver koje svi kritikuju na forumu, dosao je sa conti eco contact, ne znam da li su nesto bolje?
-Motor, o ovome cu tek da pisem, jer sam presao tek par desetina kilometara u pazljivu voznju..
@kolega "dukens" je pisao o problemu sa mrtvilom u drugoj brzini. Videcemo kad se vozilo razradi ali mislim da je lose proracunat spoj menjaca i motora, odnosno menjac je predugacak.
U drugoj na 20kmh je na samo 1000rpm i kad das gas auto stoji. Mora se vratiti u prvu ili nista od ubrzanja. Ja licno volim kratke menjace i mislim da mi se ovaj detalj nece svidjati ali pisacu o tome tokom eskploatacije.
Kod dci ovo ne postoji. Onaj dci 90 cupa od malih brzina u drugoj, mogu tek da zamislim sta radi dci 110 i 130.
Uglavno motor je u kabini mnogo tih iako kad se izadje napolje se cuje solidno u leru, to govori o dobroj izolaciji kabine.
I jos jedan najdebilniji detalj, a to je cajger za brzinu, neko je vec pisao o tome. Pokazivac brzina je svetleca linija od 2cm koja sija iste boje kao osvetlenje i poklapa se sa linijama na cajgeru i jednostavno ne vidis kojom brzinom ides. Ja sam upalio digitalno ocitavanje brzine pa samo tu gledam. Ali stvarno mi nije jasno ko je smislio cajger. Realno cak u bivsoj zastavi ovo nikome nikad ne bi palo na pamet. Oskar za glupost.
Ja nisam fan boy, jebe mi se i za reno i za opel i za fiat.. itd pisacu vam o vozilu onako kako ja dozivim.
Ps. zbog svih komplikacija koje sam imao u petak do kasno oko auta i resavanja problema oko kupovine koji su se pojavili, nisam ni stigao da se vidim sa pojedinim forumasima koji su me zvali na druzenje
Ps. 2. Hvala na cestitkama.
-Kabina, za neke moje pojmove i za ovu klasu veoma kvalitetno odradjena, masivna tabla, odlicna sedista sa kvalitetnim stofom, fino uradjeni tapacirunzi, centralni tunel, volan.. Za ovu klasi i ovaj novac nemam neke preterane zamerke. Cini mi se da lajsna oko menjaca kao i deo oko radio i klime od aluminijuma. Rekao bi da je ovo manje vise isti nivo kvaliteta kao superb mk2 u klot opremi koji smo imali kuci.
Mesta napred ima bas koliko treba, nazad je kao sto je vec receno malo skucenije, ali ja normalno sednem iza sebe tako da nemam primedbe na to.. Gepek nisam ni gledao.
Na prvoj slici se vidi da i ta obicna tabla i radio izgleda skroz pristojno uzivo.. Zapravo losa je dizajnerski ali izgleda mnogo bolje uzivo nego vecina slika na netu.
Sedista lepo drze u krivinama.
-Spolja, led prednja i zadnja svetla su sjajna, izdvajaju auto od mase drugih automobila. Veoma mi se dopadaju i preklopivi retrovizori (rade automatski sa otkljucavanjem i zakljucavanjem vozila).
Auto je redak jos uvek pa privlaci paznju, vidim da na parkingu dosta ljudi zagleda auto.
-Voznja, Druga dimenzija u odnosu na captur koji sam imao. Dosta udobniji, upija lepse neravnine plus tise prelazi preko istih.
Jednostavno kabina je vanserijski tiha. Motor se apsolutno ne cuje u voznji, kad se ugasi radio pomislis da ide na struju. Skontao sam da tamo gde dusterom vozim 80kmh u meganu idem 100 i tek na pogled na cajger vidim koliko je izolovan auto.
Menjac, kvacilo, komande sve je fantasticno mekano. Volan se okrece u gradu skoro kao city servo kod fiat punta.
Veoma i lepo lezi iako u testovima kritikuju voznu dinamiku.. mozda je ovo i lose nego sam ja navikao na ljuljanje u povisenom capturu i dusteru.
Igrom slucaja sam izbegao michelin energy saver koje svi kritikuju na forumu, dosao je sa conti eco contact, ne znam da li su nesto bolje?
-Motor, o ovome cu tek da pisem, jer sam presao tek par desetina kilometara u pazljivu voznju..
@kolega "dukens" je pisao o problemu sa mrtvilom u drugoj brzini. Videcemo kad se vozilo razradi ali mislim da je lose proracunat spoj menjaca i motora, odnosno menjac je predugacak.
U drugoj na 20kmh je na samo 1000rpm i kad das gas auto stoji. Mora se vratiti u prvu ili nista od ubrzanja. Ja licno volim kratke menjace i mislim da mi se ovaj detalj nece svidjati ali pisacu o tome tokom eskploatacije.
Kod dci ovo ne postoji. Onaj dci 90 cupa od malih brzina u drugoj, mogu tek da zamislim sta radi dci 110 i 130.
Uglavno motor je u kabini mnogo tih iako kad se izadje napolje se cuje solidno u leru, to govori o dobroj izolaciji kabine.
I jos jedan najdebilniji detalj, a to je cajger za brzinu, neko je vec pisao o tome. Pokazivac brzina je svetleca linija od 2cm koja sija iste boje kao osvetlenje i poklapa se sa linijama na cajgeru i jednostavno ne vidis kojom brzinom ides. Ja sam upalio digitalno ocitavanje brzine pa samo tu gledam. Ali stvarno mi nije jasno ko je smislio cajger. Realno cak u bivsoj zastavi ovo nikome nikad ne bi palo na pamet. Oskar za glupost.
Ja nisam fan boy, jebe mi se i za reno i za opel i za fiat.. itd pisacu vam o vozilu onako kako ja dozivim.
Ps. zbog svih komplikacija koje sam imao u petak do kasno oko auta i resavanja problema oko kupovine koji su se pojavili, nisam ni stigao da se vidim sa pojedinim forumasima koji su me zvali na druzenje
Ps. 2. Hvala na cestitkama.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Strašna i neozbiljna greška tj prevara od hiljadu evra.
Čestitke i da te služi dobro.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Čestitke i da te služi dobro.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12306
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Cestitke na autu
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- Darko
- Postovi: 9055
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Zapravo 500e.
To su mali servisi (filteri i ulje) ostalo se placa. A ti mali servisi su mozda po 10k dinara.
Kasko sam prvu godinu platio 265e. doduse sam uzeo neku jeftiniju varijantu.
To su mali servisi (filteri i ulje) ostalo se placa. A ti mali servisi su mozda po 10k dinara.
Kasko sam prvu godinu platio 265e. doduse sam uzeo neku jeftiniju varijantu.
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Prilično povoljan kasko.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
- jocas
- Postovi: 2284
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:09
- Garaža: Mazda 3 G120 Challenge 2015
- Lokacija: Niš
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Hajde da čestitam ovde, mada ćeš verovatno otvoriti novu temu da predstaviš auto.
Dobro je da si konačno završio, stvarno težak bezobrazluk, kao da si kupovao nešto od 50 eur a ne auto.
Opet se pokazalo da su naši dileri (uglavnom) totalno nesposobni, ili bezobrazni, ili oba.
Dobro je da si konačno završio, stvarno težak bezobrazluk, kao da si kupovao nešto od 50 eur a ne auto.
Opet se pokazalo da su naši dileri (uglavnom) totalno nesposobni, ili bezobrazni, ili oba.
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Ja ću da čekam novu temu, ali ću samo da kažem da centralna konzola na Darkovoj slici izgleda mnogo lepše nego na slikama sa neta. Takođe, video sam i uživo (ne kod Darka) i dopala mi se.
- Darko
- Postovi: 9055
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
@vladapetr, Kasko bio bio jos povoljniji da nisam zbog prelaska preko 15k e. Usao u klasu za kasko od 15 do 17.5 k eura.
@jocas, ako si dobro procitao onaj moj post, nije greska do prodavca nego do lose informacije od lizinga. Takodje delimicno i moja greska jer ja za 3 meseca nisam ni jednom rekao prodavcu sta su mi rekli u lizingu (za te dodatne stvari) jer sam smatrao da je to tako 100% pa prodavac nije ni imao priliku da mi kaze kako je zaista jer o tome nismo ni pricali niti je on bio upucen kakvo sam ja finansiranje i uslove odabrao, vec samo o procesu narucivanja, dodatnoj opremi i cekanju.
Kad napravim malo bolje fotke okacicu u novu temu.
Konacna racunica je ovakva.
-Redovna cena vozila plus dodatna oprema je 16940e.
-Na to ide trenutni akcijski popust od 1000e.
-Ja sam kao stari kupac nekoliko vozila i korisnik servisa dobio jos 530e dodatnog popusta (to je inace jako tesko ostvarivo za novog kupca, neki koje sam slao u salon, nisu mogli da izguraju nista extra iz razloga sto vazi akcija)
-Konacna cena vozila 15410e
-Beskamatno finansiranje 10000e na 60 rata, 166e mesecno (ovu beneficiju placa reno srbija).
-5 godina garancije i pomoci na putu u evropi.
-Jeftiniji kasko - 265e prva godina sa 10% ucesca (zbog saranje RNS i generalija).
Od dodatne opreme sam uzeo:
-Alu felne 16, zatamljena zadnja stakla, led prednja svetla C oblika, prednji i zadnji parking senzori, elektro pomerivi i grejani retrovizori i sport alu pedale. (Ova oprema je u zbiru kostala 950e i u uracunata je u cenu vozila od 15410e).
@jocas, ako si dobro procitao onaj moj post, nije greska do prodavca nego do lose informacije od lizinga. Takodje delimicno i moja greska jer ja za 3 meseca nisam ni jednom rekao prodavcu sta su mi rekli u lizingu (za te dodatne stvari) jer sam smatrao da je to tako 100% pa prodavac nije ni imao priliku da mi kaze kako je zaista jer o tome nismo ni pricali niti je on bio upucen kakvo sam ja finansiranje i uslove odabrao, vec samo o procesu narucivanja, dodatnoj opremi i cekanju.
Kad napravim malo bolje fotke okacicu u novu temu.
Konacna racunica je ovakva.
-Redovna cena vozila plus dodatna oprema je 16940e.
-Na to ide trenutni akcijski popust od 1000e.
-Ja sam kao stari kupac nekoliko vozila i korisnik servisa dobio jos 530e dodatnog popusta (to je inace jako tesko ostvarivo za novog kupca, neki koje sam slao u salon, nisu mogli da izguraju nista extra iz razloga sto vazi akcija)
-Konacna cena vozila 15410e
-Beskamatno finansiranje 10000e na 60 rata, 166e mesecno (ovu beneficiju placa reno srbija).
-5 godina garancije i pomoci na putu u evropi.
-Jeftiniji kasko - 265e prva godina sa 10% ucesca (zbog saranje RNS i generalija).
Od dodatne opreme sam uzeo:
-Alu felne 16, zatamljena zadnja stakla, led prednja svetla C oblika, prednji i zadnji parking senzori, elektro pomerivi i grejani retrovizori i sport alu pedale. (Ova oprema je u zbiru kostala 950e i u uracunata je u cenu vozila od 15410e).
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Daleko od toga, ali problem kakav je Darko imao i ranije je umeo da napravi RNS. Po pitanju dužine garancije, diler je tu stavljen pred svršen čin. Nažalost beznačajno smo tržište da bi se neko u centrali potres'o.dag81 je napisao:A Sekulic inace poznat kao Svetac.
Čestitam Darko! Sve je dobro što se dobro završi. Neka te Megane dobro služi!Darko je napisao:Izvinite sto se tek sada javljam. Ne stizem od posla ovih dana ni da probam auto a kamoli na forum, jos me zakacio neki stomacni virus pa se sve lepo sklopilo
Za kraj... Molim te otvori posebnu temu o autu. Ovde je cirkus.
Širim haos!
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Čestitam, Darko
Bela boja mu lepo stoji
Bela boja mu lepo stoji
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Bravo Darko, cestitke.
Verujem da ces biti zadovoljan, i da ga vozis i promenis kad pozelis
Drago mi je da si na kraju dobio manje sve sto su ti obecali.
Nije bas normalno da prodavci u salonu ne znaju sta prodaju i po kojim uslovima.
Verujem da ces biti zadovoljan, i da ga vozis i promenis kad pozelis
Drago mi je da si na kraju dobio manje sve sto su ti obecali.
Nije bas normalno da prodavci u salonu ne znaju sta prodaju i po kojim uslovima.
- 123456
- Postovi: 1956
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
Čestitke na autu
Samo, kako ovako "pojede" felne ?!?
A za prodavce
Samo, kako ovako "pojede" felne ?!?
A za prodavce
Re: Renault Megane 1.2 tce 130
A tih 5 godina, da nije u stvari fabricke 2 i jos 3 samog dilera, kako to rade drugi distributeri, plus sto su ti 3 god kao dodatno odobrili?
Inace super auto
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
Inace super auto
Sent from my SM-G903F using Tapatalk