Darko je napisao:Zar C4 1.2t ne startuje od 14.490e?
Ide za nepunih 13 000, provereno. Da je HDI, ne bi bilo dileme, ali mali motor iz kog je izvucena snaga...
Ne znam koliko je trejan. Ako se odlucim da iskoristim ovu ponudu, taj auto ce biti kod mene jako dugo ako se u drzavi nesto ne promeni.
miroslavm je napisao:mozda da sacekas sajam tad su neke povoljne akcije i kod dilera i kod bankara
Pozajmica nema veze sa bankom i beskamatna je, tako da...
Akcije uvek postoje, cenu iz cenovnika platis samo ako si...
Svi spustaju cenu na licu mesta ili dodaju nesto od opreme.
pedja je napisao:Nisam video da je spominjan po forumu. Rasprodaja, dok se ne penzionise.
Jeste da nije hatch, ali ima 5v i lepu opremu, pogotovo sa onih +1000€/biznis paket. Doduse, nista od drzanja cene, jer je na izdisaju. A i TopGear ga ne voli uopste - kazu da je Rapid bolji, a najjeftiniji Rapid je skuplji od ovog
Ako ces da drzis cenu, onda Polo ili Octavia.
Ako ces da budes drugaciji i rizikujes - Nissan Note Acenta
Bio je ispod 13k na akciji, u jednom trenutku.
Limuzina mi ne odgovara, treba mi da u gepek mogu da ubacim kabaste stvari.
Uroš S. je napisao:13.020e je Fabija 1.2TSI 110ks DSG u Style (najvišem) paketu. Po meni niko ne može da prismrdi ponudom. 12.000 bez DSG-a.
Fabia bi isla iskljucivo kao karavan, to sam propustio da napomenem. Video sam tvoju kada si dolazio po transporter, vozio sam sluzbenu, ali mi je nekako...nikakva. Bez uvrede, takav utisak na mene ostavlja taj auto. U opticaju je (na zadnjem mestu) samo iz razloga jer je solidnog kvaliteta, relativno lako se prodaje i koliko-toliko drzi cenu, a to mi u nekom trenutku moze dosta znaciti. Na kraju krajeva, tudjim novcem kupujem, treba taj novac vratiti, a niko ne zna sta nas ceka sutra. Trudim se da razum nadvlada srce, koliko je to moguce. Da placam svojim novcem, da se ne zaduzujem, sve bi lakse bilo, a ovako...
Treba biti pametan, a ni to nije lako
pedja je napisao:Fabia je klasa sa Tipom/Rapidom ali ne i sa C4/i30/Ceed.
Mislim da je Baleno CVT ispod 13k. Dobro, znam...
Ne znam ni zasto je uzimao Fabiu u razmatranje, kao najmanji auto, a ne svidja mu se...
Da uzimam auto te klase, pre bih uzeo Rio ili i20. Dizeli se uklapaju u cenu, pa i benzinci. Koliko li trosi 1.1crdi sa start/stop sistemom? 1.4crdi je jos jeftiniji. Cak i ozbiljan auto, kao Clio npr, moze da se kupi za 13k, u najvisem nivou opreme, 90ks tce
Medjutim, mislim da se cilja na broj veci automobil. Kad vec ne moze do Talismana da dobaci...
Naveo sam gore zasto Fabia iako mi je zadnja opcija.
Octavia je nedostizna, mada da mogu da dobacim do nje, bilo bi tu jos zanimljivih modela. Skoda je klasican vagenov auto- teska klotara, cak se i klima doplacuje. Kad dodas sve sto drugi daju uz osnovni model, Skoda uopste nije jeftina.
Pezo 301, tj C-elysse bi bio idealan u dizel varijanti, samo da mu se gepek otvara kao na hac varijati. To je mozda i jedina stvar koja mi se kod Octavije bas svidja.
Darko, 12 je ono na sta racunam, 13 je natezanje. Nema dalje. Necu da se zaduzujem vise nego sto mogu da podnesem, u nared nih 5 god zelim da vratim sve. To je 200 evra mesecno, sto opet nije malo izdvojiti svaki mesec.