Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
@kovalski
Moja preporuka sa oglasa bi bila - kupljen nov u Srbiji. Imaćeš kompletnu informaciju od dana uvoza. Isto sam i ja uradio ali mi budžet nije dozvoljavao mlađe godište pa sam uzeo kola sa 185000 km , star skoro 10 godina. Prešao za 4 godine preko 80000 km.
Prvi vlasnik ga je redovno održavao , znao sam sve o kolima. Nije trebalo ništa da se radi. Uz kola sam dobio i set zimskih, originalne nosače, parking senzore, zatamnjena stakla (sad skinuta), multimediju...
Moja preporuka sa oglasa bi bila - kupljen nov u Srbiji. Imaćeš kompletnu informaciju od dana uvoza. Isto sam i ja uradio ali mi budžet nije dozvoljavao mlađe godište pa sam uzeo kola sa 185000 km , star skoro 10 godina. Prešao za 4 godine preko 80000 km.
Prvi vlasnik ga je redovno održavao , znao sam sve o kolima. Nije trebalo ništa da se radi. Uz kola sam dobio i set zimskih, originalne nosače, parking senzore, zatamnjena stakla (sad skinuta), multimediju...
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Prešao si 80000 km nakon kupovine?Med je napisao: ↑18 Mar 2018, 15:41@kovalski
Moja preporuka sa oglasa bi bila - kupljen nov u Srbiji. Imaćeš kompletnu informaciju od dana uvoza. Isto sam i ja uradio ali mi budžet nije dozvoljavao mlađe godište pa sam uzeo kola sa 185000 km , star skoro 10 godina. Prešao za 4 godine preko 80000 km.
Prvi vlasnik ga je redovno održavao , znao sam sve o kolima. Nije trebalo ništa da se radi. Uz koča sam dobio i set zimskih, originalne nosače, parking senzore, zatamnjena stakla (sad skinuta), multimediju...
Da, i ja bih dao prednost automobilima kupljenim novim u Srbiji, pogotovo ako je istorijat takvog vozila verodostojan i lako proverljiv.
Interesantan oglas mi je, npr., http://www.polovniautomobili.com/putnic ... d-14-urban
Ima dosta pitanja vezano za taj auto, ali ima i stvari koje su pozitivne (npr., još 2 godine fabričke garancije).
EDIT by mod: Ne citirati poruku neposredno iznad. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Da, više od 80K. Pravim veoma duge ture a ako ne moram - ne palim kola za grad, bajs je zakon
Ovo ti je prosto ko pasulj. Kola se prodaju po principu - staro za novo. I ja tu ne bi postavljao previše pitanja - osim oko cene.
Verovatno je leasing bio na 5 godina i stvoreni su uslovi za kupovinu novog po istom principu. Ili kredit. Kako god.
Oprema je odlična. Idi i vidi. Illi će da planu ili će da stoje. Kad se "kupac" zaleti a kola stoje tek dva dana -cena se neznatno spušta osim
ako nekom ne gori pod nogama. A ovo je uvoznik i mislim da mu nije hića, može on da se ispruži i pokrije mesec dana čekanja.
Bezobrazno lupi cifru i na koliko se god nađete kaži - može ali i set letnjih guma pride . Sa montažom i balansom
Srećna kupovina i obavezno da se pohvališ
Ovo ti je prosto ko pasulj. Kola se prodaju po principu - staro za novo. I ja tu ne bi postavljao previše pitanja - osim oko cene.
Verovatno je leasing bio na 5 godina i stvoreni su uslovi za kupovinu novog po istom principu. Ili kredit. Kako god.
Oprema je odlična. Idi i vidi. Illi će da planu ili će da stoje. Kad se "kupac" zaleti a kola stoje tek dva dana -cena se neznatno spušta osim
ako nekom ne gori pod nogama. A ovo je uvoznik i mislim da mu nije hića, može on da se ispruži i pokrije mesec dana čekanja.
Bezobrazno lupi cifru i na koliko se god nađete kaži - može ali i set letnjih guma pride . Sa montažom i balansom
Srećna kupovina i obavezno da se pohvališ
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Bio, pogledao taj automobil. Lep je, deluje očuvan, ali je osnovna oprema (najniži nivo) i deluje da je menjan prednji branik, ali nam to niko nije mogao potvrditi (nema u servisnoj istoriji). Bio je firmin auto.
Sve u svemu, najverovatnije se nećemo odlučiti za njega - najviše zbog baš malo opreme i još tih par činjenica (verovatno menjan branik, firma koristila).
Ali generalno, auto izgleda dobro i očuvano i možda bi nekome bio baš dobra kupovina.
Sve u svemu, najverovatnije se nećemo odlučiti za njega - najviše zbog baš malo opreme i još tih par činjenica (verovatno menjan branik, firma koristila).
Ali generalno, auto izgleda dobro i očuvano i možda bi nekome bio baš dobra kupovina.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29982
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Samo strpljivo. Kad naiđe pravi znaćeš.
Posetite www.garaza.rs !
- dag81
- Postovi: 7256
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Ha ha, zamisli menjan branik pa to je katastrofa za polovan auto.
Meni stvarno nije jasno takvo tripovanje kod kupovine polovnog auta, pa na 99% auta od 3+ godine je neki deo farban/menjan.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Meni stvarno nije jasno takvo tripovanje kod kupovine polovnog auta, pa na 99% auta od 3+ godine je neki deo farban/menjan.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Apsolutno je tačno da je na većini polovnih automobila nešto menjano.
Međutim, ovde prodavac nije mogao to da nam potvrdi, a nije ni zavedeno u servisnoj istoriji. Pritom, i levo krilo ima ispupčenje u odnosu na vrata. Deluje da je auto udaren, popravljen, ali to niko nije nigde zaveo.
Automatski se postavljaju pitanja gde je to odrađeno, ko je odradio, koliko kvalitetno, da li garancija i dalje važi ili je to samo reklama i sl.
Nije nikakav problem da je auto blago udaren i nešto, uslovno rečeno, potrošno (kao branik) zamenjeno. Ali to onda može i da se prizna/kaže/pokaže/objasni.
Na kraju, tu je i dosta "mršava" oprema i činjenica da je bio firmin auto. Možda su poštovani intervali održavanja, ali ko zna koliko osoba ga je vozilo, kako, u kakvim uslovima i sa kakvom pažnjom. Pogotovo u Srbiji, sa srpskim putevima i uslovima saobraćaja.
To su otprilike moji "problemi" sa tim autom. Možda su subjektivni (svako ima ukus i stvari koje smatra bitnima), ali mislim da je suma koja se traži dovoljno velika da može da se traži i dobije "čist" istorijat stanja vozila i bolja oprema.
Međutim, ovde prodavac nije mogao to da nam potvrdi, a nije ni zavedeno u servisnoj istoriji. Pritom, i levo krilo ima ispupčenje u odnosu na vrata. Deluje da je auto udaren, popravljen, ali to niko nije nigde zaveo.
Automatski se postavljaju pitanja gde je to odrađeno, ko je odradio, koliko kvalitetno, da li garancija i dalje važi ili je to samo reklama i sl.
Nije nikakav problem da je auto blago udaren i nešto, uslovno rečeno, potrošno (kao branik) zamenjeno. Ali to onda može i da se prizna/kaže/pokaže/objasni.
Na kraju, tu je i dosta "mršava" oprema i činjenica da je bio firmin auto. Možda su poštovani intervali održavanja, ali ko zna koliko osoba ga je vozilo, kako, u kakvim uslovima i sa kakvom pažnjom. Pogotovo u Srbiji, sa srpskim putevima i uslovima saobraćaja.
To su otprilike moji "problemi" sa tim autom. Možda su subjektivni (svako ima ukus i stvari koje smatra bitnima), ali mislim da je suma koja se traži dovoljno velika da može da se traži i dobije "čist" istorijat stanja vozila i bolja oprema.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Deluje da više odgovara novi auto. To ko je kada koliko i gde vozio polovni auto ne postoji kao evidentirani podatak, barem ja ne znam za tako nešto.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Ja uopšte ne bih ni razmatrao auto koji ima opran motor (u vezi ove bele kia klotare).
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Pa kod ovih kola si barem mogao da znaš koliko ga je vozilo, zar ne? Nema zilion zaposlenih valjda? A i od njih toliko na prste može da se nabroji ko je uopšte smeo da uđe u kola. To je prvo šta sam hteo da napišem kad sam video belu boju - po difoltu su kola na firmu. Ne znam ni kakve to veze ima baš, ali dobro . Većina firmi koja može sebi da priušte nova kola ih daje komercijalistima koji većinom vijaju ture van grada. Za gradska cimanja većinom imaju van verzije ili pikapove...trošimo energiju bespotrebno.... a to šta kom treba od opreme je upitno. Meni je ovo solidno. Ali, o ukusima i potrebama se ne raspravlja. Zar ne?
Daću svoju "opservaciju" (haha, čuj izraz). Ako ne znam ja, znam ko zna. Ne znam kako bi mom poznaniku (limar+farbar) promaklo da je nešto čukano na kolima?!?! Par minuta mu treba.
I za moj auto je kad sam ga doterao rekao odma šta je i kad je rađeno. Ali ne mogu da idem u sitna crevca - kupio sam polovno a ne novo. Opran motor? Normalno mi je pošto se radi o
salonu. I ja bi prvi rekao - mogli ste barem da ga operete. Da je čist auto plac ili neko ko prodaje svoj auto - ne bi ni ja gledao. Ne ulazim u pekaru koja ima prljav izlog - taki sam.
Čovek koji je uzeo mog sivika (ista bila ki Trojketova) je otišao sa mnom u Trio servis i oni su ga pregledali pola sata. Otvarali, dizali, merili....samo sam im rekao - pošto čovek plaća pregled a vi meni kažite ako nije šta u redu, odo da popravim ako čovek neće da uzme kola. Završili, ostavio kaparu i došao drugi dan po kola. Simple as that.
Garant ovo znate al je u skladu sa nazivom teme
Daću svoju "opservaciju" (haha, čuj izraz). Ako ne znam ja, znam ko zna. Ne znam kako bi mom poznaniku (limar+farbar) promaklo da je nešto čukano na kolima?!?! Par minuta mu treba.
I za moj auto je kad sam ga doterao rekao odma šta je i kad je rađeno. Ali ne mogu da idem u sitna crevca - kupio sam polovno a ne novo. Opran motor? Normalno mi je pošto se radi o
salonu. I ja bi prvi rekao - mogli ste barem da ga operete. Da je čist auto plac ili neko ko prodaje svoj auto - ne bi ni ja gledao. Ne ulazim u pekaru koja ima prljav izlog - taki sam.
Čovek koji je uzeo mog sivika (ista bila ki Trojketova) je otišao sa mnom u Trio servis i oni su ga pregledali pola sata. Otvarali, dizali, merili....samo sam im rekao - pošto čovek plaća pregled a vi meni kažite ako nije šta u redu, odo da popravim ako čovek neće da uzme kola. Završili, ostavio kaparu i došao drugi dan po kola. Simple as that.
Garant ovo znate al je u skladu sa nazivom teme
- Nikolaa
- Postovi: 1316
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
neki imaju u ECU ili kompu table broj paljenja i radnih sati... tako da moze koliko da se sazna relativno lako koliko i gde je vozen(grad/ap), pod uslovom da nije menjana neka od tih komponenti(sto se lako proveri sem ako se neko nije bas iscimao da lepo prikrije)
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Ova kia nije klotara. Skuplja je bila skoro 2000 evra od osnovnog modela, koji je bio aktuelan te godine.
Moja je ista, samo je doplacena boja i placena je 13600.
Klotara je bila oko 11.000...
Al nebitno.... Svi bi ful za par "iljada".
Sad ce nemci da puste....
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Na konto "kie klotare" - nije baš bila klot, ali nije bila ni daleko od toga.
A na konto opranog motora - nije bio opran, samo prebrisan. Podigli smo haubu, zagledali i videlo se da je neko samo krpom prešao preko vrha elemenata, a u unutrašnjosti je bilo prašnjavo, masnjikavo i ostalo. Što se tiče pranja motora, informacije koje sam dobio su uglavnom da se to ne radi zbog čistoće, već da prodavci to rade da prikriju neko puštanje ulja ili kakav već drugi problem koji bi se u suprotnom vizuelno lakše primetio. Neka me neko ispravi ako grešim.
A na konto opranog motora - nije bio opran, samo prebrisan. Podigli smo haubu, zagledali i videlo se da je neko samo krpom prešao preko vrha elemenata, a u unutrašnjosti je bilo prašnjavo, masnjikavo i ostalo. Što se tiče pranja motora, informacije koje sam dobio su uglavnom da se to ne radi zbog čistoće, već da prodavci to rade da prikriju neko puštanje ulja ili kakav već drugi problem koji bi se u suprotnom vizuelno lakše primetio. Neka me neko ispravi ako grešim.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
mahom se radi da bi prekrili neke masnoce i sl. mane koje se mogu uociti na motoru, to je bila osnova ali se kasnije ustalilo jer je narodu pocelo to da se svidja sad se cak i bune kad vde prasnjav motor tako da se sad to na placevima i kod vecina preprodavaca radi po difoltu.
ja licno prezirem pranje motora posebno ono "lakiranje" na kraju kad se sve ucakli bolje nego kad je iz fabrike izasao, volim cist motorni prostor ali ne dalje od brisanja prasine suvom krpom, tako sam uvek radio i na svojim i na automobilima za prodaju ali kao sto rekoh musterije umeju da zamere zasto motorni prostor nije opran ko ce narodu udovoljiti
ja licno prezirem pranje motora posebno ono "lakiranje" na kraju kad se sve ucakli bolje nego kad je iz fabrike izasao, volim cist motorni prostor ali ne dalje od brisanja prasine suvom krpom, tako sam uvek radio i na svojim i na automobilima za prodaju ali kao sto rekoh musterije umeju da zamere zasto motorni prostor nije opran ko ce narodu udovoljiti
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Top Cars Obrenovac?