Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Zar nije Hinda jedno vreme davala milion km ili 10hod garanciju na taj 1.6 dizel? Toliko su bili ponosni i sigurni u taj motor
- grujicd
- Postovi: 8373
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
SAT je imao taj motor u supertestu i već u prvih 5k km je bio problem sa DPF-om. Možda sam motor može da pređe tih milion km, ali ne bi rekao da u celom paketu dobiješ bezbrižnost tipičnu za benzinske atmo Honde.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Za taj 1.6 dizel, na UK sajtovima su se zalili na masovne DPF probleme vec nakon 60k km, i to na autima vozenim na autoputu.
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Navodno je problematičan u CR-V onaj od 160 KS, slabiji od 120 KS nije (ni u Civicu). Ne bih znao.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Ah taj DPF i ostale ekologije
- Saša
- Postovi: 13042
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Ljudi, morate shvatiti da kratke gradske relacije i vožnja maltene stalno pothlađnog motora jednostavno nisu za dizel motore. Na otvorenom je druga priča. Evo, firmin Doblo 1.6 MultiJet svaki dan ide za BG i nazad do NS-a i za 180.000 km i nepune 3 godine nikakav problem sa DPF-om (ne znamo maltene ni da ga imamo u autu) a pročitao sam masu slučajeva gde se ljudi žale baš na to kod tog motora. No kad naš čovek gleda i kupuje dizela a godišnje prelazi 6-7.000 km onda u najavi želi i traži nevolju. Imam jednog komšiju, skoro kupio Grande Punta sa dizel motorom (pre toga imao Clia dizela), odmah u startu imao zajebanciju sa DPF-om, skidao, čistio, pa onda mu majstor još i sipao pogrešno ulje, sve se opet začepilo, motor otišao u safe mode, jedva se vukao. Ja ga pitam šta će mu uopšte dizel za tu pomenutu kilometražu, kaže "pa manje troši, jeftinija je vožnja". Pokušao sam da mu objasnim neke stvari i napravim računicu (da je u stvari i nema kod te kilometraže) ali to jednostavno ne dopire do njega. Benzin i samo benzin, a koga muči potrošnja nek ubaci plin i uživa.
TT
TT
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Pogresno gledas stvari, taj ko uzme dizela koji odmah ima problema sa DPFom, pa nesto toboz cisti, pa ide kod majstora koji sipa pogresno ulje itd.
Uzeo bi tako i nekog benzinca zgazenog sa losim karikama, prljavim/starim svecicama, kablovima koji probijaju, losim step motorom itd. pa onda isao kod majstora koji bi uzimao pare i menjao pogresne stvari.
Uzeo bi tako i nekog benzinca zgazenog sa losim karikama, prljavim/starim svecicama, kablovima koji probijaju, losim step motorom itd. pa onda isao kod majstora koji bi uzimao pare i menjao pogresne stvari.
- Saša
- Postovi: 13042
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Stvar je u tome da su daleko veće šanse da uzmeš nalickanog krš dizela nego tako lošeg benzinca. Brat mi je u Nemačkoj i traži sebi nešto i nema ništa po ovim našim cenama polovnjaka a da valja. Sve je daleko skuplje. Pa kako onda ovakve cene kod nas, gde prodavci prave razliku i ostvaruju zaradu? Odgovor se nameće sam po sebi: uvoze se kršine koje su prešle boga oca ili su havarisane pa popravljane. I statistika kaže da su više od 2/3 novoregistrovanih automobila kod nas baš dizeli. No dobro, svako ima pravo na izbor.
TT
TT
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Nisi u pravu, uopste, jedino ako racunas sto dizela ima vise u ponudi, pa ako se uhvatis za krsa vece su sanse da ce biti dizel jer ih ima vise
Najvise krseva benzinaca imas u B segmentu upravo, jer se koriste uglavnom za dostavu po gradu, komercijalisti itd.
Najvise krseva benzinaca imas u B segmentu upravo, jer se koriste uglavnom za dostavu po gradu, komercijalisti itd.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
dodji kod mene da vidis kakva kola uvozim, evo mogu da te pozovem cim stigne sa prikolice da ga vidis pa mi onda reci dal je krs, ako si realan. Takodje ti mogu dati i screenshot originala oglasa da vidis stanje auta kao i km koju je imao prilikom kupovine, cuvam za svaki auto koji kupim.Saša je napisao: ↑28 Avg 2020, 16:06Brat mi je u Nemačkoj i traži sebi nešto i nema ništa po ovim našim cenama polovnjaka a da valja. Sve je daleko skuplje. Pa kako onda ovakve cene kod nas, gde prodavci prave razliku i ostvaruju zaradu? .....uvoze se kršine koje su prešle boga oca ili su havarisane pa popravljane.
TT
To gde ja kao prodavac ostvarujem zaradu je u pogadjanju cene prilikom kupovine auta tamo, to sto neki auto tamo na oglasu ima cenu od 2000e ne znaci da se po toj ceni i kupuje, tu je umece u trgovini i zarada, zato nekad mesec dana ne mogu da nadjem nikakav auto jer ne mogu da postignem cenu koja mi odgovara, takodje moras biti aktivan stalno na oglasima i spreman za akciju jer se neretko pojave jako dobra kola za jako malo love...dizela izbegavam iz vise razloga, uzimam samo kad je nesto bas provereno i kad je ok cena.
Naravno da se uvoze i krsine, ali svaka roba ima svog kupca, tako da ne treba generalizovati. Taj ko uvozi krseve taj i ne moze da igra na neku zaradu, takvi se zadovoljavaju sa 100-200e zarade a realno i ne mogu vise da uzmu, znam i takve trgovce zato i kazem sve ima svoje
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Kupovina na veliko. Zajednicki slep.
Muljanje na carini i umanjenje vrednosti vozila.
Ditejling i farbanje na veliko pa imaju popust (ima farbar kod mene, solidan, branik mu je 80-90€, ovima iz uvoza radi za 70€ posto mu non-stop dovoze).
To su razlike izmedju toga kad kupuje obican gradjanin i ovi sto uvoze kola
Muljanje na carini i umanjenje vrednosti vozila.
Ditejling i farbanje na veliko pa imaju popust (ima farbar kod mene, solidan, branik mu je 80-90€, ovima iz uvoza radi za 70€ posto mu non-stop dovoze).
To su razlike izmedju toga kad kupuje obican gradjanin i ovi sto uvoze kola
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- Saša
- Postovi: 13042
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
A pre toga su automobili kupljeni tamo na nekom velikom placu gde je muljano sa kilometražom i slično, pa je onda i kod nas još malo domuljana kilometraža... Pa onda isti auto, isto godište i ista kilometraža bude hiljadu ili više evra jeftiniji kod nas nego isti takav u DE. I to bez troškova dovoza, carine, zarade preprodavca... Znamo. Zato ili novo, ili od prvog vlasnika kupljeno ovde, ili lično tamo kupljeno od prvog vlasnika. Sve ostalo je mačka u džaku od odnosno kocka. Pa ko voli ili mora nek izvoli.
TT
TT
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Najbolje je da se uveze auto sa nekim banalnim kvarom (tipa plivajući) ili lakšim oštećenjem, ili od lizinga...
Inače ni Nemac ni Francuz neće dati u bezcenje auto za koji su izdvojili preko 30k eur i održavali uredno
Inače ni Nemac ni Francuz neće dati u bezcenje auto za koji su izdvojili preko 30k eur i održavali uredno
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Dobri su argumenti, ali i dalje nisu odgovor na zapazanje coveka. Vise su dimna zavesa. Mogu li da nadjem kola za 6 hiljada preko, a onda da mi posrednik odradi sve i da ih dobijem za 5? I on da zaradi i drzava da se namiri? Ne mogu. Tesko je da se tamo cene obaraju tek tako, tim pre sto nasi ta kola najcesce ne uzimaju direktno od vlasnika, nego opet od nekog preprodavca koji radi na veliko uz kakvu takvu zaradu.
Ima raznoraznih sema i ne treba generalizovati, slazem se.
Na Horgosu sam vise puta pricao sa ljudima koji dovoze kola i uglavnom su bili krajnje otvoreni jer nismo trgovali nego ubijali vreme. Ima puno razlicitih sema, od korektnih do onih koje se granice sa kriminalom. Covek ispred mene u koloni na slepu nosi SX4 slican mom bivsem, otvara i zatvara haubu, vrata, vrti se oko kola... vidim nesto ga muci. Pitam mogu li pomoci, imao sam do skoro isti... Kaze trazim broj sasije, trebace mu uskoro na carini. Pokazem mu i tu krene prica. SX4 - sa 20m kao iz salona, a fakticko stanje - nagnjecen a stub, podvrnut zadnji tocak, zadnji blatobran se raspunktovao, tacnije pukao je spoj unutrasnjeg i spoljnog lima... Unutra - ispucani jastuci na volanu i tabli, nema unutrasnjeg retrovizora, plasticne maske na stubu i jos par stvari, vec sam i zaboravio. Kaze covek - 4x4, presao neku malu kilomtrazu, placen 2.200€ u Svajcarskoj... i krene da nabraja - tabla 80, jastuk na volanu 50, felna toliko i toliko, limar, farbar toliko i toliko... Dosao na 3.500 sa papirima i taj u oglas ide na 4.700. A, za toliko sam ja prodao malo ranije svoj par godina stariji, sa slabijim motorom, slabijom opremom, bez 4x4. I sad neko treba da misli da je taj auto u Svajcarskoj kostao 6.500, ali da je kupljen u paketu pa zato kosta 4.700... Kljucno je da bi popravka u Eurosumaru bila 300-400k dinara, a preko verovatno i vise. Tu se stvara prostor.
Drugar radi sa kolima iz Holandije. Inace je farbar, jedan brat limar, drugi radi nabavku delova. Iskljucivo ostecena kola sa preskupim popravkama u Holandiji. I samo ostecenja koja izgledaju strasnija nego sto jesu. Tipa spustila se garazna vrata na c stub, pao sneg-led, gradska cukanja...sve kola sa velikom materijalnom stetom, ali bez ostecenja na sasiji, podvozju, motoru, enterijeru... Sve sa slika uzima, ima svog coveka gore i to je to. Kad uradi svojim rukama i delovima koje mu Aks po srpskim cenama donese iz Sapca, eto zarade. Da se razumemo, odlicna kola dovozi i odlicno ih uradi. Neka i zadrzi po par godina kao porodicna.
I onda...tu su oni sto spustaju km, prepakuju, falsifikuju...ima ih raznih sigurno. Bitno je da iza drasticno nize cene postoji neka prica. Ne moze kupovina na veliko i sta ja znam, uvek biti odgovor. Nismo mali.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Ima raznoraznih sema i ne treba generalizovati, slazem se.
Na Horgosu sam vise puta pricao sa ljudima koji dovoze kola i uglavnom su bili krajnje otvoreni jer nismo trgovali nego ubijali vreme. Ima puno razlicitih sema, od korektnih do onih koje se granice sa kriminalom. Covek ispred mene u koloni na slepu nosi SX4 slican mom bivsem, otvara i zatvara haubu, vrata, vrti se oko kola... vidim nesto ga muci. Pitam mogu li pomoci, imao sam do skoro isti... Kaze trazim broj sasije, trebace mu uskoro na carini. Pokazem mu i tu krene prica. SX4 - sa 20m kao iz salona, a fakticko stanje - nagnjecen a stub, podvrnut zadnji tocak, zadnji blatobran se raspunktovao, tacnije pukao je spoj unutrasnjeg i spoljnog lima... Unutra - ispucani jastuci na volanu i tabli, nema unutrasnjeg retrovizora, plasticne maske na stubu i jos par stvari, vec sam i zaboravio. Kaze covek - 4x4, presao neku malu kilomtrazu, placen 2.200€ u Svajcarskoj... i krene da nabraja - tabla 80, jastuk na volanu 50, felna toliko i toliko, limar, farbar toliko i toliko... Dosao na 3.500 sa papirima i taj u oglas ide na 4.700. A, za toliko sam ja prodao malo ranije svoj par godina stariji, sa slabijim motorom, slabijom opremom, bez 4x4. I sad neko treba da misli da je taj auto u Svajcarskoj kostao 6.500, ali da je kupljen u paketu pa zato kosta 4.700... Kljucno je da bi popravka u Eurosumaru bila 300-400k dinara, a preko verovatno i vise. Tu se stvara prostor.
Drugar radi sa kolima iz Holandije. Inace je farbar, jedan brat limar, drugi radi nabavku delova. Iskljucivo ostecena kola sa preskupim popravkama u Holandiji. I samo ostecenja koja izgledaju strasnija nego sto jesu. Tipa spustila se garazna vrata na c stub, pao sneg-led, gradska cukanja...sve kola sa velikom materijalnom stetom, ali bez ostecenja na sasiji, podvozju, motoru, enterijeru... Sve sa slika uzima, ima svog coveka gore i to je to. Kad uradi svojim rukama i delovima koje mu Aks po srpskim cenama donese iz Sapca, eto zarade. Da se razumemo, odlicna kola dovozi i odlicno ih uradi. Neka i zadrzi po par godina kao porodicna.
I onda...tu su oni sto spustaju km, prepakuju, falsifikuju...ima ih raznih sigurno. Bitno je da iza drasticno nize cene postoji neka prica. Ne moze kupovina na veliko i sta ja znam, uvek biti odgovor. Nismo mali.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Kupovina na veliko definitivno ima najvise ustede, ali to rade placevi, oni kupe 20 auta od kojih su 15 krsevi, pa otud i toliko losih kola na placevima. Kod prodavaca koji uvoze po par auta tu nema ustede.
Umanjenje vrednosti na carini je sasvim normalna stvar, ali tu nema bitne ustede, jer manje vise za sve uvoznike vazi ista ili slicna tarifa obzirom da 95% njih carini u SU ili BG tako da razlike od spedicije do spedicije su 20-30e. Ja radim sa dva uvoznika koji doteruju 100 auta mesecno, uvek su mi cene carine i kod jednog i drugog u 20e gore dole a rade sa bar 5-6 razlicitih spedicija u SU i BG.
Sto se prevoza tice tu imas ustedu jedino ako imas svoj kamion ili svih 9 auta na birazki bude tvoje pa dobijes manju cifru po autu (oko 150e manje nego ovako), ovako kad ti doteruju na prikolici je cena kod svih manje vise ista.
Farbarije ovde i detailing imaju smisla u ustedi ali ne i za one koji kupuju automobile kojima ne treba farbanje, dubinsko pranje i sta god vec.
Vracanje km u inostranstvu , konkretno CH, je kaznjivo ako te provale, sto bi se neki plac cimao sa tim i rizikovao posao kad ionako prodaju kola kao alvu obzirom na to koliko zemalja uvozi kola iz CH osim nas, tako da prodavcu km ne igra bitnu ulogu a kupcu jos manje jer sam moze da je smanji kako zeli. Prodavcima tamo je bitan faktor brza prodaja, automobili se prodaju u zatecenom stanju kako su ih oni otkupili, retko ko i opere auto za slikanje, usisavanje a tek dubinsko je misaona imenica, tako da i vracanje km je nerealna rabota jer pre ce auto prodati kad je lepo opran i cist nego sto mu je vratio km. Kod kupovine od vlasnika vracanje km je tek nerealno.
I da se nadovezem na prethodni post a to sam vec pisao par puta, najvece razlike u ceni i zarade su na skupljim i novijim kolima koja se tamo kupuju pokvarena ili slupana pa se ovde pakuju kako je kolega pisao, tu lezi najbolja zarada i zato uvek kazem najrizicnije je kupiti skuplji i noviji auto iz uvoza na placu ili sl., za takva kola se ide direktno u CH ili D ili se kupuju po narudzbini ili se kupuju u srbiji od vlasnika. Km je najmanje bitna stavka u celoj prici kod bilo kog auta.
Umanjenje vrednosti na carini je sasvim normalna stvar, ali tu nema bitne ustede, jer manje vise za sve uvoznike vazi ista ili slicna tarifa obzirom da 95% njih carini u SU ili BG tako da razlike od spedicije do spedicije su 20-30e. Ja radim sa dva uvoznika koji doteruju 100 auta mesecno, uvek su mi cene carine i kod jednog i drugog u 20e gore dole a rade sa bar 5-6 razlicitih spedicija u SU i BG.
Sto se prevoza tice tu imas ustedu jedino ako imas svoj kamion ili svih 9 auta na birazki bude tvoje pa dobijes manju cifru po autu (oko 150e manje nego ovako), ovako kad ti doteruju na prikolici je cena kod svih manje vise ista.
Farbarije ovde i detailing imaju smisla u ustedi ali ne i za one koji kupuju automobile kojima ne treba farbanje, dubinsko pranje i sta god vec.
Vracanje km u inostranstvu , konkretno CH, je kaznjivo ako te provale, sto bi se neki plac cimao sa tim i rizikovao posao kad ionako prodaju kola kao alvu obzirom na to koliko zemalja uvozi kola iz CH osim nas, tako da prodavcu km ne igra bitnu ulogu a kupcu jos manje jer sam moze da je smanji kako zeli. Prodavcima tamo je bitan faktor brza prodaja, automobili se prodaju u zatecenom stanju kako su ih oni otkupili, retko ko i opere auto za slikanje, usisavanje a tek dubinsko je misaona imenica, tako da i vracanje km je nerealna rabota jer pre ce auto prodati kad je lepo opran i cist nego sto mu je vratio km. Kod kupovine od vlasnika vracanje km je tek nerealno.
I da se nadovezem na prethodni post a to sam vec pisao par puta, najvece razlike u ceni i zarade su na skupljim i novijim kolima koja se tamo kupuju pokvarena ili slupana pa se ovde pakuju kako je kolega pisao, tu lezi najbolja zarada i zato uvek kazem najrizicnije je kupiti skuplji i noviji auto iz uvoza na placu ili sl., za takva kola se ide direktno u CH ili D ili se kupuju po narudzbini ili se kupuju u srbiji od vlasnika. Km je najmanje bitna stavka u celoj prici kod bilo kog auta.