Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placev
@superboss
Na zapadu ih menjaju jer su vanredne popravke veoma skupe i potpuno je neracionalno voziti auto sa tolikom kilometrazom.
Kod nas sve moze da se ubudzi kod majstor Zileta iza coska koji uspesno popravlja od Dacije do Bugattija i to za male pare
Na zapadu ih menjaju jer su vanredne popravke veoma skupe i potpuno je neracionalno voziti auto sa tolikom kilometrazom.
Kod nas sve moze da se ubudzi kod majstor Zileta iza coska koji uspesno popravlja od Dacije do Bugattija i to za male pare
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placev
Evo jos jedan primer. Mogu misliti kako ovo izgleda uzivo, posto svi znamo da fotke nikad ne mogu prikazati realno stanje stvari. (uvek bude losije na fotkama nego uzivo).
click
Pogledajte volan, kozu, centralnu konzolu, dugmice na njoj, rukohvate, a auto ima 163000km. Koza je bukvalno matirana. Kad bi se jos uradio neki detailing ne znam ko bi provalio da ima vise od 50000km, cak i kad bi mu se vratio sat na tu cifru. Uostalom, vidjao sam auta sa do 50k km koja su u dosta losijem stanju, tako da kao sto neko rece, bitnije je stvarno stanje auta nego ono sto pise. Evo i screen shotova, za slucaj da nestane oglas.
Oni menjaju auta zato sto kupe nov i voze 5 godina, predju 150-200k km, istekne garancija, auto dosadi, a standard takav da im se jednostavno moze. Sigurno ne menjaju auto sa 100k km zbog toga sto ce krenuti da se kvari.
click
Pogledajte volan, kozu, centralnu konzolu, dugmice na njoj, rukohvate, a auto ima 163000km. Koza je bukvalno matirana. Kad bi se jos uradio neki detailing ne znam ko bi provalio da ima vise od 50000km, cak i kad bi mu se vratio sat na tu cifru. Uostalom, vidjao sam auta sa do 50k km koja su u dosta losijem stanju, tako da kao sto neko rece, bitnije je stvarno stanje auta nego ono sto pise. Evo i screen shotova, za slucaj da nestane oglas.
Oni menjaju auta zato sto kupe nov i voze 5 godina, predju 150-200k km, istekne garancija, auto dosadi, a standard takav da im se jednostavno moze. Sigurno ne menjaju auto sa 100k km zbog toga sto ce krenuti da se kvari.
Poslednja izmena od Scuderia u 14 Feb 2012, 22:20, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placev
Izgleda on super ali 160.000km i multitronic
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placev
Jbg ljudi, vi planirate da kupite polovan auto i da nemate dodatne troskove Pa njih imate i nov kad kupite Uvek nesto moze da se uradi/kupi za auto...
Problem u Srbiji je da se kupuje auto do poslednje pare, a ne da se ostavi 1000-1500 evra za sredjivanje stvari koje su dosle na red, ili mogu da dodju. Ali onda lepo imas siguran i sredjen auto...
Evo primer kupovine E klase, i to sve poznato.
auto+ prenos (bio registrovan) + kasko + komplet servis (nema veliki) + 8 novih guma (odma 4 zimske, pa jos 4 na prolece) + par sitnia kojih uvek ima... Dodje se do cifre auto + 2000-3000 evra, ali kad to zavrsis predjes 80.000 uz ulaganja za ulje i filtere...
@floyd, to je druga stvar, da je manuelni i presao tih 160k, nista mu ne bi falilo.... A mi pricamo o stanju koje vidimo na slikama...
Problem u Srbiji je da se kupuje auto do poslednje pare, a ne da se ostavi 1000-1500 evra za sredjivanje stvari koje su dosle na red, ili mogu da dodju. Ali onda lepo imas siguran i sredjen auto...
Evo primer kupovine E klase, i to sve poznato.
auto+ prenos (bio registrovan) + kasko + komplet servis (nema veliki) + 8 novih guma (odma 4 zimske, pa jos 4 na prolece) + par sitnia kojih uvek ima... Dodje se do cifre auto + 2000-3000 evra, ali kad to zavrsis predjes 80.000 uz ulaganja za ulje i filtere...
@floyd, to je druga stvar, da je manuelni i presao tih 160k, nista mu ne bi falilo.... A mi pricamo o stanju koje vidimo na slikama...
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placev
'' Po najnovijim saznanjima uvoznik je iz Rume, prošle godine su uhvatili lika iz Novog Sada koji je na ovaj način uvezao 3000 - 3500 vozila. Vozila nisu dirali a jurili su uvoznika, a inače "kao" panduri znaju da u toj situaciji najgore prođe krajnji kupac, pa zbog toga nisu jurili da oduzimaju vozila.
Jurili su samo uvoznika jer je baja ladno uradio pečat carine i sve automobile carinio nedeljom da ga ne bi provalili, i onda ih registrovao u Mup-u i dalje prodavao, a inače svi automobili su legalni i nisu kradeni. Kazna za takav carinski prekršaj je od 4000,00 do 30000,00 dinara.''
Jedan od primera....a inace, E2 koji su registrovani kao E3 ima stvarno dosta....a ima dosta i onih koji su E3 ali stariji od 2001, koji su registrovani, predpostavljam da homologizacija nije radjena....tada
Jurili su samo uvoznika jer je baja ladno uradio pečat carine i sve automobile carinio nedeljom da ga ne bi provalili, i onda ih registrovao u Mup-u i dalje prodavao, a inače svi automobili su legalni i nisu kradeni. Kazna za takav carinski prekršaj je od 4000,00 do 30000,00 dinara.''
Jedan od primera....a inace, E2 koji su registrovani kao E3 ima stvarno dosta....a ima dosta i onih koji su E3 ali stariji od 2001, koji su registrovani, predpostavljam da homologizacija nije radjena....tada
Veruj mi sem provere u servisu preko kompa, ovo apsolutno nista ne mora da znaci....dosta ovih stvari su provalili i menjaju, da se ne bi primetilo koliko je auto presaoScuderia je napisao:Evo jos jedan primer. Mogu misliti kako ovo izgleda uzivo, posto svi znamo da fotke nikad ne mogu prikazati realno stanje stvari. (uvek bude losije na fotkama nego uzivo).
click
Pogledajte volan, kozu, centralnu konzolu, dugmice na njoj, rukohvate, a auto ima 163000km.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placev
Ma dobro nebitno sad to. Ima ih recimo i manuelnih. Govorim o stanju auta.
Slazem se sa NexTom. Veci problem je sto se da zadnji dinar za auto pa se onda kuka. Nebitno da li je nov ili polovan. Kod automobila mi uopste ne pije vodu ona 'novo je novo', sem mozda nekih cifara od preko 100k evra. Pogotovo kad neko kupi auto sa 20k km. Pa sta je tu polovno :roll: Jedino ko se lozi na skidanje celofana, to je druga stvar, a ostale stvari o pouzdanosti bas i ne piju vodu. Bar ne onoliko koliko se forsiraju
Slazem se sa NexTom. Veci problem je sto se da zadnji dinar za auto pa se onda kuka. Nebitno da li je nov ili polovan. Kod automobila mi uopste ne pije vodu ona 'novo je novo', sem mozda nekih cifara od preko 100k evra. Pogotovo kad neko kupi auto sa 20k km. Pa sta je tu polovno :roll: Jedino ko se lozi na skidanje celofana, to je druga stvar, a ostale stvari o pouzdanosti bas i ne piju vodu. Bar ne onoliko koliko se forsiraju
A ma normalno, ovo je samo primer potencijalno dobro ocuvanog auta. Neke stvari se mogu promeniti, a sad koliko im se isplati resavati 'zategnutost' koze po sedistima i slicne stvari to vec ne znam.Veruj mi sem provere u servisu preko kompa, ovo apsolutno nista ne mora da znaci....dosta ovih stvari su provalili i menjaju, da se ne bi primetilo koliko je auto presao
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placev
Manuelni je druga stvar kao i tiptronic, problemi su uoceni samo kod multitronica...NexT je napisao:@floyd, to je druga stvar, da je manuelni i presao tih 160k, nista mu ne bi falilo.... A mi pricamo o stanju koje vidimo na slikama...
Ja svakako iz dva razloga ne bih kupovao auto sa vise od 100kkm, pogotovu ne neku visu klasu.
1. potencijalne vanredne popravke su preskupe (ok, za Srbiju to ne vazi)
2. kome da ga prodam kad napravim jos 150kkm?...da muljam kilometrazu i da lazem necu jer nisam takav
Pa stanje enterijera je najmanji problem jer se na zapadu uglavnom voze dugacke relacije i kilometraza se lako napravi a nema se dovoljno vremena za unistavanje enterijera.Scuderia je napisao:Ma dobro nebitno sad to. Ima ih recimo i manuelnih. Govorim o stanju auta.
Moja Alfa ima 105kkm a po stanju enterijera bi mogao slobodno da stavim 40kkm...
Inace mnogo zavisi i nacin na koji ce se i koliko ce se voziti auto.
Za onog ko pravi 5000km godisnje nije nikakav problem da uzme auto sa 200kkm.
Poslednja izmena od Floyd u 14 Feb 2012, 22:34, izmenjeno 1 put ukupno.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placev
Nema to veze sto je automatik, u neku ruku to moze cak i da bude dobro, jer ako je zveknuo cena mu dosta pada napolju jer je opravka skupa, a ovde se moze taj CVT pa i skoro bilo koji automatik reparirati da predje bar jos 150k za 1500-2500e (u ekstremnim slucajevima, neki noviji BMW, Audi i slicni modeli sa motorima od preko 3 litre ide do 3k remont). Recimo moze se naci malo stariji auto (7+ godina) za zaista smesne pare sa pokvarenim automatikom, a pretpostavljam i motorom. Kako je popravka skupa cena mu napolju drasticno pada jer se taj auto ne isplati popravljati i moze da stoji mesecima pa cak i vise na placu dok nekome ne zapadne za oko. Tu moze biti dobrih pazara.Floyd je napisao:Izgleda on super ali 160.000km i multitronic
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placev
E ovo je nov auto fakticki, tek razradjen
http://www.polovniautomobili.com/oglas1 ... enz_190_e/
Iskreno, vredi....on sigurno moze da predje mnogo vise nego ovi danas.
http://www.polovniautomobili.com/oglas1 ... enz_190_e/
Iskreno, vredi....on sigurno moze da predje mnogo vise nego ovi danas.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placev
@dragvorl
OK to za jeftine remonte automatika u Srbiji znam (od tebe)
Ja samo kazem zasto skoro niko na zapadu nece da kupi taj auto pa je zbog toga i mala cena i 99% ide u izvoz gde se spusti na 90kkm (za ovaj A6 prolazi bez problema) i proda se za dobru lovu.
OK to za jeftine remonte automatika u Srbiji znam (od tebe)
Ja samo kazem zasto skoro niko na zapadu nece da kupi taj auto pa je zbog toga i mala cena i 99% ide u izvoz gde se spusti na 90kkm (za ovaj A6 prolazi bez problema) i proda se za dobru lovu.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placev
Najvise zavisi od samog kupca i njegovog odnosa prema vozilu. Imam druga koji bi ovakav A6 nasao za 10k i kupio (kanta naravno) ga bez razmisljanja, s druge strane nekog auto zanima samo kao prevozno sredstvo od tacke A do tacke B, pa mu je dovoljan i nov auto manje klase i manje opremljen, neko je uslovljen kreditom, lizingom itd itd... Sto ljudi, sto cudi.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placev
Floyd je napisao:@dragvorl
OK to za jeftine remonte automatika u Srbiji znam (od tebe)
Ja samo kazem zasto skoro niko na zapadu nece da kupi taj auto pa je zbog toga i mala cena i 99% ide u izvoz gde se spusti na 90kkm (za ovaj A6 prolazi bez problema) i proda se za dobru lovu.
Upravo to, to su vec neke spacificnosti trzista koje ne mogu bas na svakoj lokaciji da se eksploatisu.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Dule
- Postovi: 110
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 12:09
- Garaža: S350 bluetec, CLS350 cdi, smart
- Lokacija: Beograd
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placev
Pa pre ce neko ko ne vodi racuna da rasturi set kvacila na 160.000km nego automatski menjac. :roll:NexT je napisao:
@floyd, to je druga stvar, da je manuelni i presao tih 160k, nista mu ne bi falilo.... A mi pricamo o stanju koje vidimo na slikama...
Ko zna nase oglase zna i da su sva vozila u njima presla ili 120.000 ili 180.000km, bez obzira da li su stara 3 ili 33 god. Jednostavno neka psiholoska granica za nase ljude je 200.000km (ok slazem se da posle te km ima vise ulaganja nego posle 100.000) i da postoji puno vozila koja nisu projektovana da predju vise od recimo 250.000km, ali kupovina auta sistemom za sve pare sto rece Next nikada ni meni nece biti jasna. Pa ko hoce polovan auto automatski ne mari za garanciju, niti bi trebalo nesto da se opterecuje mogucim kvarovima. Stekao sam utisak da 90% ljudi na nasim forumima zivi u strahu da ce nesto da mu rikne na kolima, kao da je auto kupio coveka, a ne covek auto.
Elem km se kod nas toliko nehumano skidaju, a procenat bezobrazluka zavisi od klase auta. 100.000km je vec postalo standardno, a cim je neko vodio racuna o autu i uspeo da predje vise km sa sto manje habanja, taj auto na placu ima i najvise skinutu km. Kilomteraza moze biti merlio za neki auto starosti tu do 5-6 god. Posle toga ustanoviti istu je jako tesko, a najsmesnije mi je kad neko trazi polovnjak star 10 god. ili vise i onda gleda koliko je auto presao :ljutko: A nagledao sam se svega i auta sa 500-600.000km koja izgledaju jako,jako dobro i lomova u fazi raspadanja sa 4 puta manje km.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placev
To sam i ja pokusao da kazem.Floyd je napisao:@superboss
Na zapadu ih menjaju jer su vanredne popravke veoma skupe i potpuno je neracionalno voziti auto sa tolikom kilometrazom.
Kod nas sve moze da se ubudzi kod majstor Zileta iza coska koji uspesno popravlja od Dacije do Bugattija i to za male pare
Problem je sto kod novih automobila Zile tesko moze sta da uradi....a delovi uopste nisu naivni za promeniti
What i do for the livin'? I live for the livin'.