Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
to sto je motor pran ti moze a ne mora nista reci, danas 99% placeva ili prodavaca pere motore ne zato jer mora nego sto je to nekako postalo default kod automobila iz uvoza i medju kupcima, ja licno ne perem nikad motore, obrisem prasinu i malo namazem plastike silikonskim mlekom i to je to, cisto da ne bude prasnjavo i zapusteno, to volim i kod svojih kola, ali mi se desavalo da dodje kupac i pita sto je motor ovako "prljav" jer je navikao da vidja uglancane i nalakirane motore, nekom se pak svidi sto nije pran tako da se ljudima ne moze udovoljniti.
Pa prvi moj ćale kad je kupovao auto iz uvoza pre 6 godina, kad je video prasnjav motor okrenuo se i hteo da ide , dok ga nisam ubeio da je to u stvari dobro jbg covek navikao na pedantnost automobila pa voli i motorni prostor da mu bude uredan koliko je god moguce. evo sad taj isti auto vozi bez ijednog problema svih ovih godina a isto tako je moj burazer kupio auto sa uglancanim motorom i takodje nije imao nikakvih problema ni posle xx hiljada km, znaci nije bio zamaskirano nista tim pranjem ali ima i dosta slucajeva gde je suprotno.
u svakom slucaju ti za svaki auto mozes da u ovlascenom servisu cak i preko telefona pokusas da saznas nesto preko VIN-a, evo drugar je saznao da mu je menjan retrovizor na autu u garantnom roku a to nigde nema u servisnoj.
za neke VIN-ove na sajtovima postoji i podatak dal je auto na nekoj od poternica
Pa prvi moj ćale kad je kupovao auto iz uvoza pre 6 godina, kad je video prasnjav motor okrenuo se i hteo da ide , dok ga nisam ubeio da je to u stvari dobro jbg covek navikao na pedantnost automobila pa voli i motorni prostor da mu bude uredan koliko je god moguce. evo sad taj isti auto vozi bez ijednog problema svih ovih godina a isto tako je moj burazer kupio auto sa uglancanim motorom i takodje nije imao nikakvih problema ni posle xx hiljada km, znaci nije bio zamaskirano nista tim pranjem ali ima i dosta slucajeva gde je suprotno.
u svakom slucaju ti za svaki auto mozes da u ovlascenom servisu cak i preko telefona pokusas da saznas nesto preko VIN-a, evo drugar je saznao da mu je menjan retrovizor na autu u garantnom roku a to nigde nema u servisnoj.
za neke VIN-ove na sajtovima postoji i podatak dal je auto na nekoj od poternica
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
@OMP
Koliko košta dovoz auta iz CH? Kako sam razumeo, ne ideš lično po auto nego ti stigne kamionom.
Koliko uopšte izlaze troškovi i dadžbine za auta iz CH.
Npr.za neki auto od 5000franaka.
Koliko košta dovoz auta iz CH? Kako sam razumeo, ne ideš lično po auto nego ti stigne kamionom.
Koliko uopšte izlaze troškovi i dadžbine za auta iz CH.
Npr.za neki auto od 5000franaka.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Auto od 5000 CHF te ugrubo ovde izadje oko 5500 EUR.
Dovoz je 500-600 EUR kako kod koga. Cenu u CHF mnozis sa 0.87 da dobijes EUR. To je to otprilike.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Dovoz je 500-600 EUR kako kod koga. Cenu u CHF mnozis sa 0.87 da dobijes EUR. To je to otprilike.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
A motor?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Kako bi uopste funkcionisalo da neko to doveze a mi biramo? Da li npr ja odem na neki plac, ugovorim kupovinu i onda kazem nekome da mi ga doveze do BG?
Ono sto me zapravo zanima, nisam ovde nasao, pa moze neko i samo link da da, ili na pp ako bi tako bilo po pravilima, da li se mozda od ovdasnjih placeva, bolje isplati naci nesto na stranom sajtu i onda nekog angazovati da auto dobaci do BG i onda odraditi registraciju?
Ono sto me zapravo zanima, nisam ovde nasao, pa moze neko i samo link da da, ili na pp ako bi tako bilo po pravilima, da li se mozda od ovdasnjih placeva, bolje isplati naci nesto na stranom sajtu i onda nekog angazovati da auto dobaci do BG i onda odraditi registraciju?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Meni je neprihvatljivo uzeti auto koji ne proveris uzivo, sem ako neko moze to umesto tebe u koga imas apsolutno poverenje.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Evo jednog pitanja. Dosta automobila koje gledam imaju, kad se upale, nekoliko upaljenih svetala na kontrolnoj tabli. Crvena baterija (akumulator), crveni znak uzvika (kociona tecnost, cini mi se) i, ono sto ovde hocu da vidim, ono sto lici na cev, a oznacava problem sa izduvnim gasovima (emission control system fault). Koliko je ovo poslednje ozbiljno? Znam da ne moze bez dijagnostike, ali zanima me ako ste se sretali s tim pre kupovine ili u toku voznje, kakva su generalno vasa iskustva?
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Liči na DPF filter. Čišćenje je 100 eura, zamena dosta skuplja.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Ovo prvo bi bilo bolja varijanta, naravno. A koliko je lako (tesko) utvrditi da li je za zamenu, tj. da li je moguce onim pregledom u servisu pre kupovine?
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
90+% sanse je da je za zamenu, zato sto novi kosta od 500-6.000 evra na zapadu ti auti i idu samo u export, tj kod nas.
Ali, pitanje je da li je filter sam po sebi, ili creva sa senzorom ili racunar(i) koji kontrolisu njegov rad itd... a opsta greska je ta antipolution fault i ne znaci bas nista konkretno osim da negde postoji neki problem u nekom od elemenata kontrole sagorevanja.
Na iole ispravnom autu nijedna crvena lampica ne sme da svetli, osim one za podignutu rucnu, i ne bi trebalo nijedna zuta. Naravno dok radi motor.
Svaka od tih lampica upozorenja se upali jer postoji razlog za to, neki razlozi se relativo jeftino resavaju a neki krecu od par stotina evra nagore.
Treba biti oprezan i dobro utvrditi o cemu se radi, a shodno tome preskociti auto ili uci u nabavku.
Takodje, radi se i maskiranje lampica odnosno njihovo namerno prevezivanje ili uklanjanje da prevari onoga ko gleda, pa i to imaj u vidu tokom pregleda auta.
Da li se sve predvidjene lampice pale i po predvidjenom tajmingu gase.
Naravno jako je korisno ako mozes odmah na licu mestu da ocitas kodove greske, ti ili servirser. Uvek ce se naci neko ko moze da protumaci kodove kada ih vec imas skenirane.
Ali, pitanje je da li je filter sam po sebi, ili creva sa senzorom ili racunar(i) koji kontrolisu njegov rad itd... a opsta greska je ta antipolution fault i ne znaci bas nista konkretno osim da negde postoji neki problem u nekom od elemenata kontrole sagorevanja.
Na iole ispravnom autu nijedna crvena lampica ne sme da svetli, osim one za podignutu rucnu, i ne bi trebalo nijedna zuta. Naravno dok radi motor.
Svaka od tih lampica upozorenja se upali jer postoji razlog za to, neki razlozi se relativo jeftino resavaju a neki krecu od par stotina evra nagore.
Treba biti oprezan i dobro utvrditi o cemu se radi, a shodno tome preskociti auto ili uci u nabavku.
Takodje, radi se i maskiranje lampica odnosno njihovo namerno prevezivanje ili uklanjanje da prevari onoga ko gleda, pa i to imaj u vidu tokom pregleda auta.
Da li se sve predvidjene lampice pale i po predvidjenom tajmingu gase.
Naravno jako je korisno ako mozes odmah na licu mestu da ocitas kodove greske, ti ili servirser. Uvek ce se naci neko ko moze da protumaci kodove kada ih vec imas skenirane.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
dpf filter moze da se proveri dijagnostikom dal je zapusen, drugar mi je skoro gledao na jednom auto sto sam imao, ja iskreno ne znam sta i kako ali gledao je neke pritiske dal se menjaju pri dodavanju gasa, ako se ne menjaju i ako su isti kao u leru sve ok ako se menjaju znaci da je dpf zapusen u nekoj meri. opet kazem ne znam pojedinosti ali tako je on gledao i kaze da je bio ok
ovo su neke od lampica na tabli kojie svetle za dpf.
meni samo nije jasno kako neko moze da prodaje auto i da ima lajt shou na tabli? ajde dpf ali kako da dozvoli da mu svetli lampica za kocionu tecnost, pa to se bar lako dolije ako fali ili ako je neki problem da se sredi, takodje mnogima svetli i check engine i prodaju ti pricu kako nije nista nego neka glupost, ili air bag, ja to ne razumem, vecina tih stvar se lako resava, mene bi takve stvari prve odbile od kola, neke osnovne bar mogu da se srede pre prodaje i ne kostaju mnogo
ovo su neke od lampica na tabli kojie svetle za dpf.
meni samo nije jasno kako neko moze da prodaje auto i da ima lajt shou na tabli? ajde dpf ali kako da dozvoli da mu svetli lampica za kocionu tecnost, pa to se bar lako dolije ako fali ili ako je neki problem da se sredi, takodje mnogima svetli i check engine i prodaju ti pricu kako nije nista nego neka glupost, ili air bag, ja to ne razumem, vecina tih stvar se lako resava, mene bi takve stvari prve odbile od kola, neke osnovne bar mogu da se srede pre prodaje i ne kostaju mnogo
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Check engine ili airbag lampica obicno kostaju obicno puno para da se srede pa ih ni originalni prodavac nije sredjivao.
Zamena ispucalih airbegova je sve samo nije jeftino, a uz njih se obavezno menjaju i ispucani pojasevi za vezivanje.
Check engine kod benzinaca se prodaje kao "ma samo cemo zameniti lamda sondu" prica dok je lambda sonda ubedljivo najcesce pominjan pojam ujedno je i najmanje kvarljiva u celom sistemu regulacije rada motora.
I obicno, ta lako cemo zamena se pokaze kao potrebna skupa popravka stvarnog uzroka paljenja lampice. Lambda samo tacno prijavi da postoji odstupanje u gorivoj smesi. I jos jedna bajka prodavaca, gorivo nije uzrok paljenja lambda tj, check engine.
DPF se ocitava bas tako, ali to nije nikakav pokazatelj ako gori DPF lampica da nije zapusen. Prosto neki izbuse sace da se ocita pritisak bez zapusenja a sam filter je time ostecen i mora na zamenu.
Uglavnom, velika je sansa da na placu auto bude prodavan bez ikakvog ulaganja u popravku vec uvezenog neispravnog u necemu, da je popravka jednostavna i jeftine ne bi bilo popaljenih lampica koje obavestavaju da kvar i dalje postoji.
Svasta sam se nagledao, komotno mislim da tek koji procenat ponude sa placa moze da iz prve prodje tehnicki kao ispravan. Vecina auta se prodaje u neispravnom ili cak nevoznom stanju.
Zato cetvore oci, i neka prespava odluka. I ne gledati estetiku previse, tu se najlakse "sredi" i zamaskira da prija oku kupca.
Zamena ispucalih airbegova je sve samo nije jeftino, a uz njih se obavezno menjaju i ispucani pojasevi za vezivanje.
Check engine kod benzinaca se prodaje kao "ma samo cemo zameniti lamda sondu" prica dok je lambda sonda ubedljivo najcesce pominjan pojam ujedno je i najmanje kvarljiva u celom sistemu regulacije rada motora.
I obicno, ta lako cemo zamena se pokaze kao potrebna skupa popravka stvarnog uzroka paljenja lampice. Lambda samo tacno prijavi da postoji odstupanje u gorivoj smesi. I jos jedna bajka prodavaca, gorivo nije uzrok paljenja lambda tj, check engine.
DPF se ocitava bas tako, ali to nije nikakav pokazatelj ako gori DPF lampica da nije zapusen. Prosto neki izbuse sace da se ocita pritisak bez zapusenja a sam filter je time ostecen i mora na zamenu.
Uglavnom, velika je sansa da na placu auto bude prodavan bez ikakvog ulaganja u popravku vec uvezenog neispravnog u necemu, da je popravka jednostavna i jeftine ne bi bilo popaljenih lampica koje obavestavaju da kvar i dalje postoji.
Svasta sam se nagledao, komotno mislim da tek koji procenat ponude sa placa moze da iz prve prodje tehnicki kao ispravan. Vecina auta se prodaje u neispravnom ili cak nevoznom stanju.
Zato cetvore oci, i neka prespava odluka. I ne gledati estetiku previse, tu se najlakse "sredi" i zamaskira da prija oku kupca.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Zato ti je dizel najgora varijanta za polovan auto ako ima preko 150k km.
Dpf, ako imas pretezno gradsku voznju, dovodis ga do tacke kada vise ni ciscenje ne pomaze. EGR isto. Imas i plivajuci zamajac pride
Moj C Max benzin je trosio na 2500 km ruti 6.8, a isti prethodni auto na istoj ruti sa dizelom 5.8. Autoban sa prosekom preko 120 kmh.
Samo jos na balkanu je najbolji auto dizel auto. Vazilo za golfa 2. Za dzipove i teze aute je drugo.
Dpf, ako imas pretezno gradsku voznju, dovodis ga do tacke kada vise ni ciscenje ne pomaze. EGR isto. Imas i plivajuci zamajac pride
Moj C Max benzin je trosio na 2500 km ruti 6.8, a isti prethodni auto na istoj ruti sa dizelom 5.8. Autoban sa prosekom preko 120 kmh.
Samo jos na balkanu je najbolji auto dizel auto. Vazilo za golfa 2. Za dzipove i teze aute je drugo.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Da, i ja sam pomislio sta li me ceka posle kupovine. Najgore je sto to nije neki slj auto, nego Pikaso 2013 za 6600e. Mada, gledajuci mobile.de, to je zapravo i suvise jeftino.
Evo auta na koji mislim:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... i-airdream
Slicno je i na onom placu Balkan koji bi trebalo da je pouzdan.
Evo auta na koji mislim:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... i-airdream
Slicno je i na onom placu Balkan koji bi trebalo da je pouzdan.