Mercedes E200/220 cdi ili Bmw e60 520i
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Mercedes E200/220 cdi ili Bmw e60 520i
Zna se kako se prolazi ako se priča protiv W211 i Ramuša Haradinaja...
Re: Mercedes E200/220 cdi ili Bmw e60 520i
A gde ima da se skine free e-verzija?dragvorl je napisao:Korisnicko uputstvo imas sigurno.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mercedes E200/220 cdi ili Bmw e60 520i
Naucite malo da koristite google. U 3 klika...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- kragujevac
- Postovi: 3397
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Mercedes E200/220 cdi ili Bmw e60 520i
Što bih ja voleo da sam u stanju da se za bilo šta odlučim tako brzo. Dok ja kupim jedan auto, drugi promene tri.
Ka
Ka
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Mercedes E200/220 cdi ili Bmw e60 520i
Šta sam pogrešno rekao za SBC?NexT je napisao:Nopepassenger je napisao:W211 gledati malo kasnije, ne te prve. Imali su probleme, a najviše sa SBC-om. Kasnije su mnogi problemi ispeglani, pa bih ja gledao 2005. godine i na dalje. Idealni su 2007-2008. godište, kažu auto bez greške.
Menjači su im okej, tebi bi pao kod 200-220cdi 5g menjač koji je dosta dugotrajan.
Verovatno bi te čekale dizne, turbina, ali to je sada rešivo za niske pare u odnosu na tu klasu auta (ima reparacija dizni, reparacije turbine). Unutrašnjost im je kvalitetna, lepo dizajnirana. Opremu biraj ranije avantgarde, imaš ksenone automatski.
O E60 ne znam ništa, ima par zadovoljnih kolega sa dizelima, ali FL, tipa 2007-8. godište.
SBC je bio problem samo prve godine, vec 2003. resen.
Do restyle je ostala letva volana i kompresor klime.
Dizne, turbina, menjac, nista od toga ne pravi probleme pre jako velikih km, preko 500.000km.
Restyle jeste znatno bolji, ali je ubrizgavanje malo osetljivije, odlaze regulatori pritiska i dizne su Delphi, pa ako pocnu da zajebavaju moras sve 4 da radis...
Inace i ja bih ga uzeo pre e60.
7500 za '07 je prilicno jeftino.
Sam negiraš za dizne, posle kažeš da zajebavaju. Drug je na 2008-9. godini 200cdi zamenio sve 4 na 100 kkm ili manje. Rekao mi je da se dešava to, čini mi se da je imao čak neki dil za MB-om oko toga.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Mercedes E200/220 cdi ili Bmw e60 520i
Uzeo sam ovog mercedesa. Prezadovoljan sam. Zanima me samo kako da ukljucim da mi se pale maglenke kad skrecem. Poznanik mi ima isti i ima tu funkciju
- kragujevac
- Postovi: 3397
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Mercedes E200/220 cdi ili Bmw e60 520i
Treba ti neko sa Notebookom i StarDiagnostic softverom, onda je to samo par klikova i sve je rešeno.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: Mercedes E200/220 cdi ili Bmw e60 520i
Pa kazem, SBC je problem samo prve godine proizvodnje. Restyle o kakvom je ovde rec uopste ni nema SBC.passenger je napisao:Šta sam pogrešno rekao za SBC?NexT je napisao:Nopepassenger je napisao:W211 gledati malo kasnije, ne te prve. Imali su probleme, a najviše sa SBC-om. Kasnije su mnogi problemi ispeglani, pa bih ja gledao 2005. godine i na dalje. Idealni su 2007-2008. godište, kažu auto bez greške.
Menjači su im okej, tebi bi pao kod 200-220cdi 5g menjač koji je dosta dugotrajan.
Verovatno bi te čekale dizne, turbina, ali to je sada rešivo za niske pare u odnosu na tu klasu auta (ima reparacija dizni, reparacije turbine). Unutrašnjost im je kvalitetna, lepo dizajnirana. Opremu biraj ranije avantgarde, imaš ksenone automatski.
O E60 ne znam ništa, ima par zadovoljnih kolega sa dizelima, ali FL, tipa 2007-8. godište.
SBC je bio problem samo prve godine, vec 2003. resen.
Do restyle je ostala letva volana i kompresor klime.
Dizne, turbina, menjac, nista od toga ne pravi probleme pre jako velikih km, preko 500.000km.
Restyle jeste znatno bolji, ali je ubrizgavanje malo osetljivije, odlaze regulatori pritiska i dizne su Delphi, pa ako pocnu da zajebavaju moras sve 4 da radis...
Inace i ja bih ga uzeo pre e60.
7500 za '07 je prilicno jeftino.
Sam negiraš za dizne, posle kažeš da zajebavaju. Drug je na 2008-9. godini 200cdi zamenio sve 4 na 100 kkm ili manje. Rekao mi je da se dešava to, čini mi se da je imao čak neki dil za MB-om oko toga.
Dizne nisu problematicne nego je na 2002-2006 Bosch ubrizgavanje, i njega mozes da vozis i na loz ulje, nista mu nece biti.
Restyle krajem 2006. menja motor da bi ispunio Euro4, uvodi Delphi ubrizgavanje i osetljivije je (ne problematicno), tj ako se desi neki problem sa diznama najcesce moraju sve 4 da se urade da bi ponovo radio kako treba.
2009. u w212 prve serije je bio problem sto dizne nisu imale prelivna creva i preveliki pritisak ih je ubijao na jako malim kilometrazama po celom svetu. Relativno imun je bio 200cdi jer su od starta bile malo drugacije, ali su isto imali problema.
Mercedes ukapirao kakvo su sranje napravili, menjali su dzabe u garanciji, a MY 2010 je vec imao potpuno promenjen sistem.
Vrlo bitno je razgraniciti da w211 ph1 i w211 ph2 imaju potpuno razlicite motore, iako su iste snage i zapremine.
W212 je uveo potpuno novi OM651 koji tek nema veze sa ova dva prethodna.
Re: Mercedes E200/220 cdi ili Bmw e60 520i
Odlicno, taman sutra odvezem autoelektricaru i da mi sredi to. Zadovoljan sam i potrosnjom. 7.3l gradske voznje.