Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
Poslato: 28 Jun 2017, 19:39
Pozdrav svima. Dugo pratim forum, a sada reših da potražim savet za kupovinu polovnog auta.
Imam 2500 e, čuvam nešto pored u rezervi za veliki servis,registraciju i slično ako zatreba. Auto tražim već tri meseca i nakon što sam pogledao desetak auta, umesto da sam bliži kupovini, sve sam dalji, jer sam se uverio da su kilometraže na većini auta vraćene i to puno, a ako nisu, stanje auta je mnogo lošije nego što je to prikazano na slikama u oglasu.
Auto mi treba za međugradsko putovanje na posao i vožnju u gradu, odnos 20-80% grad-otovrena. Na auto put bih izašao možda dva puta godišnje. Nameravam da prelazim 15-20 000 godišnje, tako da mi je potrošnja najbitnija, naravno pored umerenog održavanja. Zbog cene vožnje, naginjem dizelu, kao prvoj opciji ili autogas-u. Registracija može biti malo veća.
Od modela sam do sada razmatrao sledeće:
Opel Astra G 1,7DTI (CDTI) -teško naći očuvan primerak, svi koji imaju 185 000 na satu ustvari imaju 400 000.
Honda Civic 1,7 CDTI - isto kao i gore, malo veća potrošnja?
Pežo 307 1,5 ili 1,6 HDI - dobar motor, kvarovi elektronike?
Punto 1,3 mjt ili 1,2 8V - vozio sam drugarov Punto i prilično loše iskustvo u vožnji, udobnost i upravljivost su daleko lošiji od Kadeta starog 30 godina kog trenutno vozim.
Fiat Grande Punto 1,3 mjt- ne znam ništa o ovom autu osim da ga je verovatno teško naći za ove pare.
Tojota Yaris I - bilo koji motor - sviđa mi se potrošnja i izdržljivost, ali auto je premali, isto kao i Pežo 206, za Yaris II nedovoljno para.
Toyota Corolla, Mazda 323F, Mazda 3 - sviđa mi se izdržljivost japanskih automobila, na placevima sam viđao da su u boljem stanju od zapadnih parnjaka, ne znam puno o potrošnji i ceni održavanju, teško naći očuvan model.
I najbitnije, kako naći primerak koji će preći bar 100-150 000 bez velikih kvarova? Nemam nikakvog iskustva sa automobilima iz ovog milenijuma, a i sva ta gomila motora u ponudi me je još više zbunila. Auto bih najpre kupio na nekom autoplacu koji daje bar nekakvu garanciju (10 000 km i sl), ali sam otvoren i za druge predloge.
Saveti?
Imam 2500 e, čuvam nešto pored u rezervi za veliki servis,registraciju i slično ako zatreba. Auto tražim već tri meseca i nakon što sam pogledao desetak auta, umesto da sam bliži kupovini, sve sam dalji, jer sam se uverio da su kilometraže na većini auta vraćene i to puno, a ako nisu, stanje auta je mnogo lošije nego što je to prikazano na slikama u oglasu.
Auto mi treba za međugradsko putovanje na posao i vožnju u gradu, odnos 20-80% grad-otovrena. Na auto put bih izašao možda dva puta godišnje. Nameravam da prelazim 15-20 000 godišnje, tako da mi je potrošnja najbitnija, naravno pored umerenog održavanja. Zbog cene vožnje, naginjem dizelu, kao prvoj opciji ili autogas-u. Registracija može biti malo veća.
Od modela sam do sada razmatrao sledeće:
Opel Astra G 1,7DTI (CDTI) -teško naći očuvan primerak, svi koji imaju 185 000 na satu ustvari imaju 400 000.
Honda Civic 1,7 CDTI - isto kao i gore, malo veća potrošnja?
Pežo 307 1,5 ili 1,6 HDI - dobar motor, kvarovi elektronike?
Punto 1,3 mjt ili 1,2 8V - vozio sam drugarov Punto i prilično loše iskustvo u vožnji, udobnost i upravljivost su daleko lošiji od Kadeta starog 30 godina kog trenutno vozim.
Fiat Grande Punto 1,3 mjt- ne znam ništa o ovom autu osim da ga je verovatno teško naći za ove pare.
Tojota Yaris I - bilo koji motor - sviđa mi se potrošnja i izdržljivost, ali auto je premali, isto kao i Pežo 206, za Yaris II nedovoljno para.
Toyota Corolla, Mazda 323F, Mazda 3 - sviđa mi se izdržljivost japanskih automobila, na placevima sam viđao da su u boljem stanju od zapadnih parnjaka, ne znam puno o potrošnji i ceni održavanju, teško naći očuvan model.
I najbitnije, kako naći primerak koji će preći bar 100-150 000 bez velikih kvarova? Nemam nikakvog iskustva sa automobilima iz ovog milenijuma, a i sva ta gomila motora u ponudi me je još više zbunila. Auto bih najpre kupio na nekom autoplacu koji daje bar nekakvu garanciju (10 000 km i sl), ali sam otvoren i za druge predloge.
Saveti?