Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Post od passenger » 15 Sep 2017, 17:08

Kupi ga, ugradi turbo i čipuj ga. Pozz
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Kljajic 1
Postovi: 11
Pridružio se: 10 Sep 2017, 23:15

Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Post od Kljajic 1 » 15 Sep 2017, 17:08

15''su gume,
Ftj je rekao ne Heinz , odnosno ti, avezano za ulaganja. Kasnije, roleri i spaner su 28.000, a racuna samo kasnije, jer je ovo menjao pre 30k. Medutim,, alnaser, alternator a, servo pumpa, letva volana, kakve mogu biti ako se auto ne vozi, tek povremeno 4 godine. Nosa i motora, amortizeri, opruge, i da su nove, vreme i stajanje cini svoje. Razmislim debelo. Pa kad bi u zenu toliko ulozio, bila bi kao iz holivud. :rofl:

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Post od dragvorl » 15 Sep 2017, 17:19

Da je dobar i neudaran da, ovako ne.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

ljubitelj
Postovi: 10551
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Post od ljubitelj » 15 Sep 2017, 17:35

Kljajic 1 je napisao:
15 Sep 2017, 17:08
, alnaser, alternator a, servo pumpa, letva volana, kakve mogu biti ako se auto ne vozi, tek povremeno 4 godine. Nosa i motora, amortizeri, opruge, i da su nove, vreme i stajanje cini svoje.
Na ovo sve pobrojano stanje i vreme nema uticaja, apsolutno nista ne smeta sto se auto ne vozi ili tek povremeno 4 godine da bude bez greske u radu jos mnogo godina.

Troskovi 0 (nula) evra, ako je iole tacna kilometraza a to se da proveriti na vise nacina.

Ovo je auto jos iz vremena kada se nisu pravili da traju dok ne istekne garancija, visoki kvalitet i kontstrukcij i izrade.

Ako ti ne odgovara godiste kao takvo ili velicina motora i pratece takse to je sasvim ok ali ovako pausalno ocenjivanje troskova i stanja bih rekao da je danak neiskustvu sa takvim i slicnim autima.
Nisi naveo gumena creva, kociona creva i slicno sto je verovatno pre za zamenu nego bilo sta od elektrike.

To sto je matirala boja je sasvim normalno, pogotovu ako je tamna nijansa jer su vodene boje koriscene tih godina prosto takve. I prilicno lako se otiru, skidaju. To im je takva osobina i kod svih auta je tako. Ekologija :)

Farbanje auta se radi kada se vrsi restauracija radi dalje prodaje, veoma retko neko kupi polovan auto i ulaze novac u estetske efekte tako da taj trosak ne bih uzimao u ozbiljno razmatranje.
Sjaj boje nema uticaja na funkcionalnost ili pouzdanost vozila...gume, kocnice, upravljac, vesanje to je ono sto mora da bude ispravno potpuno i sto mora da se sredi pre bilo kakve voznje. Tako ja gledam na bilo koji auto bez obzira na godiste i marku.

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7234
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Post od dag81 » 15 Sep 2017, 17:56

Kaisevi, tecnosti, gume ok zameniti odmah.
Ali sto remontovati alternator, anlaser, servo pumpu ako je ispravno?
Ako ima korozije i ako je bio dobro udaren otpozadi, bez obzira na sve ne bih bas reskirao. Ipak je ovaj auto egzotika.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Kljajic 1
Postovi: 11
Pridružio se: 10 Sep 2017, 23:15

Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Post od Kljajic 1 » 15 Sep 2017, 17:57

Ma kakav danak.
Doduše, nisam vozio 3.0 v6, i kada bolje razmislim trebam ga uzeti, srediti, jer bolje je uzeti i ovakav auto tog godišta pa ulozi tu, nego na placu za 2-3hiljade, koji je posle par godina za reciklažu a pojede isto novca.
Da se razumemo, ovaj auto ne omalovazavam, jedino bih ga i kupio zbog Busso atmosfefskog motora. Ali da je bar uzivo kao na slikama iz oglasa. Motorna grupa, mehanika, registracija nisu problem. Jako umorno i tužno izgleda estetski, a komplet je farban(2008 i to jako lose), pa posle toga jos jednom napred. Jedino sto je + taj motor koji moze jos dosta preci i zguzvati asfalta. Jer 3.0 ne kupujem za lokal i izivljavanje, vec za dalje pute. Vozio sam i:
-Picasso HDi 2.0 koji pojede novca na sitne gluposti
-Alfa 147 koji je samo lep i nista vise
-Ford Courier - najizdrzljiviji benzinac
-Xsara - org. km145000 onako
-Espace 4, - najveći i najgori miniven
-Peugeot 106, 1.5dizel, spor i dobar
-Brava 1.9jtd - stalno cilindra kvacila
Na vecina gore navedenih auta je radjena, glava motora, turbina, ili puna generalna ili torzija.
Nemačke autentični cenim, ali nisam ljubitelj-isti enterijer 30 godina.
Mozda i kupim ovu Lancia, marka je nikakva, za prodaju je nikakva, ali mi se najviše dopada sto su u tako ogavan auto stavili zver od motora.

Ralee
Postovi: 3478
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Post od Ralee » 15 Sep 2017, 17:59

Kako sad 2ke ulaganja kad je bilo samo da se dopuni klima i registruje? :kezo: Meni se ta kappa nikad nije svidjala, pre bih se odlucio za 166 sa istim motorom.

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11391
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Post od starac vujadin » 15 Sep 2017, 18:05

Ako hoćeš samo ovaj model, onda je ovo jedna od boljih primeraka jer je ponuda slaba, a taj auto ne može da se uveze. Ako ti je stalo do busso motora, onda možeš da sačekaš neku 164-ku ili 166-icu.

Korisnikov avatar
carov2
Postovi: 4123
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Post od carov2 » 15 Sep 2017, 18:06

Kljajic 1 je napisao: Mozda i kupim ovu Lancia, marka je nikakva, za prodaju je nikakva, ali mi se najviše dopada sto su u tako ogavan auto stavili zver od motora.
Nemoj da je kupiš, nije za tebe.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


ljubitelj
Postovi: 10551
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Post od ljubitelj » 15 Sep 2017, 18:21

Ovo je atmo 6 cilindara benzinac. Kakva glava, kakva turbina, pa torzija :kezo:

Ovo je limuzina od 50.000 dem neto, i prema tome je i napravljena kako valja.
Sa 200k km jedva se razradi auto tog kalibra i te klase.

Ako je udaran, korodirao, zahteva znatna limarijska ulaganja je jedna stvar a ako je pitanje estetike farbe, pitanje poredjenja imidza marke, pitanje poredjenja sa nizom klasom a novijeg godista to su vec sasvim drugi razlozi koji su tebi mozda prioritet.

Gume, registracija, kocnice i slicno je svakako trosak kod polovnog auta ako ne odmah onda u narednih najvise 12 meseci. Priblizno 1000 evra je sasvim ocekivano za bilo koji auto te kategorije da se izdvoji nevezano za godiste.

Ako auto zadrzavas za sebe u duzem periodu, recimo 5 godina, onda se isplati da ga sredis da bude tip top mehanicki. Ako ces da ga vozis godinu dve do prvog servisa onda se obicno radi krpez tek da se nekako kotrlja.
I jedno i drugo odredi vlasnik prema prioritetima koriscenja.

Kako si naveo da ti je potreban auto za van grada pretezno obicno se ovakvi i slicni auti E segmenta pokazu kao zahvalniji polovnjaci od onih iz B/C segmenta po pouzdanosti pogotovu ako su ovako malo presli.

Tacno je da su skuplji popravci sestaka ali su istovremeno i vrlo retki kvarovi takvih benzinskih motora. Po 350-400.000km bi svaki sestak trebao sa lakocom da predje bez diranja motora tj popravki.

Iz opisane istorije koliko se secam takvu Kappu je koristila Rada tzv Lambada (ne secam se prezimena sada, Andjelkovic?) dok je bila predsednica UO.

ftj
Postovi: 12985
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Post od ftj » 15 Sep 2017, 18:40

rada lambada lol.

Ovo je 98. godiste auto a mislim da je ona ipak bila ranije aktuelna.

Kljajic 1
Postovi: 11
Pridružio se: 10 Sep 2017, 23:15

Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Post od Kljajic 1 » 15 Sep 2017, 19:41

Torzija, turbina, glava motora su pomenuti u mom postu o svakom autu pojedinačno navedenom....
Hvala unapred svima, na savetu i komentarima.
P.S.
...

Kljajic 1
Postovi: 11
Pridružio se: 10 Sep 2017, 23:15

Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Post od Kljajic 1 » 15 Sep 2017, 21:30

LJUBITELJ - za tebe
U odnosu na druge komentare nas desetak vidi se da si neki :! '' strucnjak'', pa ga onda kupi ti, a ne da pametujes. Tvoje komentare za navodećjenje na kupovinu ne treba citati.

ikac2000
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Post od ikac2000 » 16 Sep 2017, 16:17

Mislim da nije na mestu komentar, jer na forumu svako ima pravo na svoje misljenje, ma koliko bilo drugacije od ostalih.

Licno volim da citam ljubiteljeve postove, jer je za vise stvari u koje se razumem bio u pravu (termotehnika i jos po nesto).

Inace licno nikada ne bih kupio auto za duga purovanja koji je bio udaran, i gde je pocela korozija.

Korisnikov avatar
carov2
Postovi: 4123
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Lancia kappa 3.0 POMOĆ

Post od carov2 » 16 Sep 2017, 16:50

Naravno da nije na mestu komentar...
...čim je njemu Lancia nikakva marka, i Ljubitelj nikakav stručnjak...hmm...


Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Odgovori