Finansiranje kupovine novog vozila od prosečne zarade
Finansiranje kupovine novog vozila od prosečne zarade
Neslavni rekordi u prodaji vozila
Novosti
Prodavci automobila u Srbiji zabeležili veoma loš start godine, gori čak i od prošlog januara, kada su mislili da ne može biti gore. Stala je čak i prodaja jeftinijih vozila
U JANUARU ove godine srpski prodavci automobila beleže neslavni rekord. Prodato je samo 1.573 automobila, što je još slabije nego u istom mesecu 2011. kada je prodato 25 vozila više, a kada su svi mislili da gore ne može biti.
- Do kupaca je stiglo samo 1.409 putničkih automobila i 164 komercijalna vozila. Nikada lošiji rezultat - ocenjuje predsednik Srpske asocijacije uvoznika automobila i delova Miloš Petrović. - Prodato je samo 56 „punta klasik“, iz Kragujevca, što pokazuje da srednja klasa nema više mogućnost za uzimanje kredita.
Koliko je prvi ovogodišnji mesečni rezultat prodaje vozila slab pokazuje i činjenica da je 2008. godine kada je prodaja, kako kaže Petrović, bila stabilna, u januaru prodato 3.793 novih putničkih automobila, skoro tri puta više nego sada.
Zanimljivo je pogledati i koliko je ko od uvoznika prodao vozila u prvom mesecu 2012.
Najbolji rezultat je ostvario „Folksvagen“, koji je prodao 215 automobila. Na drugom mestu je „Škoda“ sa 208, dok je na trećem mestu izbio „Hjundai“, koji sledi svetski trend proboja u vrh tržišta i u Srbiji sa 151 prodatim vozilom.
Prodato je 135 „fijata“, 116 „renoa“, 106 „dačija“, 93 „opela“.
- Na primeru „dačije“ vidite da je stala prodaja i jeftinijih vozila. To je i razlog zašto sa nadležnim državnim organima tražimo način kako da pospešimo prodaju olakšavajući ljudima da sa prosečnom platom od oko 400 evra, ipak, nekako dođu do novog automobila - kaže Petrović.
Novosti
Prodavci automobila u Srbiji zabeležili veoma loš start godine, gori čak i od prošlog januara, kada su mislili da ne može biti gore. Stala je čak i prodaja jeftinijih vozila
U JANUARU ove godine srpski prodavci automobila beleže neslavni rekord. Prodato je samo 1.573 automobila, što je još slabije nego u istom mesecu 2011. kada je prodato 25 vozila više, a kada su svi mislili da gore ne može biti.
- Do kupaca je stiglo samo 1.409 putničkih automobila i 164 komercijalna vozila. Nikada lošiji rezultat - ocenjuje predsednik Srpske asocijacije uvoznika automobila i delova Miloš Petrović. - Prodato je samo 56 „punta klasik“, iz Kragujevca, što pokazuje da srednja klasa nema više mogućnost za uzimanje kredita.
Koliko je prvi ovogodišnji mesečni rezultat prodaje vozila slab pokazuje i činjenica da je 2008. godine kada je prodaja, kako kaže Petrović, bila stabilna, u januaru prodato 3.793 novih putničkih automobila, skoro tri puta više nego sada.
Zanimljivo je pogledati i koliko je ko od uvoznika prodao vozila u prvom mesecu 2012.
Najbolji rezultat je ostvario „Folksvagen“, koji je prodao 215 automobila. Na drugom mestu je „Škoda“ sa 208, dok je na trećem mestu izbio „Hjundai“, koji sledi svetski trend proboja u vrh tržišta i u Srbiji sa 151 prodatim vozilom.
Prodato je 135 „fijata“, 116 „renoa“, 106 „dačija“, 93 „opela“.
- Na primeru „dačije“ vidite da je stala prodaja i jeftinijih vozila. To je i razlog zašto sa nadležnim državnim organima tražimo način kako da pospešimo prodaju olakšavajući ljudima da sa prosečnom platom od oko 400 evra, ipak, nekako dođu do novog automobila - kaže Petrović.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
U mamicu im njihovu,sa prosecnom platom od 400e da neko uzme nov automobil...
Ako je kod nas prosecna plata 400e,ja secem kohones...
Sa 400e covek moze da plati racune,da jede i da ostalo potrosi na svakodnevne popravke necega,odecu,malo opustanja i slicno...
A oni da neko kupi nova kola.
Ako je kod nas prosecna plata 400e,ja secem kohones...
Sa 400e covek moze da plati racune,da jede i da ostalo potrosi na svakodnevne popravke necega,odecu,malo opustanja i slicno...
A oni da neko kupi nova kola.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10595
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Verujem da je to gruba pretpostavka da su u kući dve takve plate, ne samo jedna, i da se kupuju kola ne skuplja od 10.000€ sa mesečnom ratom ne većom od 100€. U tom slučaju stotinak eura može da se izdvoji pod uslovom da se već ne otplaćuje neki kredit i sl. Mahom su ljudi koji su kupili Punta, Dačiju i slična kola upravo iz takve priče.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
To za prosecnu platu mogu da okace o rep macku, to je za dnevnik. Da su takve realne zarade stanje sa prodajom sigurno ne bi bilo ovakvo.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Onda se kaze bracni par sa prosecnim primanjima(koji da se ne lazemo,nisu 400e)...Sloba je napisao:Verujem da je to gruba pretpostavka da su u kući dve takve plate, ne samo jedna, i da se kupuju kola ne skuplja od 10.000€ sa mesečnom ratom ne većom od 100€. U tom slučaju stotinak eura može da se izdvoji pod uslovom da se već ne otplaćuje neki kredit i sl. Mahom su ljudi koji su kupili Punta, Dačiju i slična kola upravo iz takve priče.
Onda covek koji nema srece u ljubavi,bas nema srece...
Samo sto je 100e rata,100e gorivo,100e odrzavanje,registracija,osiguranje,minimum...
A gde je ako se planira dete ili nesto drugo od cistog prezivljavanja?
Ja samo kazem,jebeno je kupiti i polovnjak od 1.000e jer za sobom vuce tezak teret,a ne nov auto od 5-10.000e...
2 meseca nemas da platis zato sto si recimo kao ja poslednjih mesec i po morao da das 200e na insulin,posto je prestala proizvodnja u decembru i nigde ga nije bilo do pre 3 dana i propade ti 4.000e koje si dao vec za auto... Ili ti tvoja maltene godisnja zarada...
Sve je to zajebano,ali ovakve price da se neko cudi sto pored ovakve bede u Srbiji ljudi ne kupuju nova kola,stvarno su van mozga...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
+1dragvorl je napisao:To za prosecnu platu mogu da okace o rep macku, to je za dnevnik. Da su takve realne zarade stanje sa prodajom sigurno ne bi bilo ovakvo.
I ne samo sa prodajom, nego i sa drugim stvarima.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Slazem se sa Herojem.
U zemlji kakva je Srbija je zahebano uzeti auto na kredit / lizing ako nemas konstantno jake prihode (mali broj ljudi to ima) a jos veca budalastina je iskesirati gomlu ustedjenog kesha (opet ne racunam one kojima taj kesh relativno brzo dolazi...privatnici npr.).
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
U zemlji kakva je Srbija je zahebano uzeti auto na kredit / lizing ako nemas konstantno jake prihode (mali broj ljudi to ima) a jos veca budalastina je iskesirati gomlu ustedjenog kesha (opet ne racunam one kojima taj kesh relativno brzo dolazi...privatnici npr.).
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
- sasa lbg
- Postovi: 1573
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ja imam utisak da je neki realni prosek sivo/belo jedva 250 eur.
Kako vreme odmice u poslu svega mozes da nadjes samo ne kesa ..upravo je najveci br novih auta i kupljen 2006,7,8 kad je i keša bilo neuporedivo vise.
Kako vreme odmice u poslu svega mozes da nadjes samo ne kesa ..upravo je najveci br novih auta i kupljen 2006,7,8 kad je i keša bilo neuporedivo vise.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Stvar je u tome sto nase drustvo pociva na generacijama Srba,te od 6 miliona nas,jedno 4 miliona ima nekakva primanja van posla,pa je moguce preziveti sa platom od 150e u Sapcu recimo ili jos manjim platama po juznim selima...
Jbsh ti to sto ja u BG-u nadjem platu od 300e sa pola mozga,kada mi je grejanje mesecno 50e(ko ima gradsko parno),pod uslovom da imam vec svoje mesto stanovanja,struja,prevoz,odeca,hrana,higijena,kozmetika... Brale,trebao bi u BG-u kao Robinson Kruso da zivim da bih preziveo sa 300e...
Sa strane jedan covek ako dodje u BG,bez 400e ne moze da prezivi,garantujem. Moze da se muci godinama dok na kraju ne dodje do toga da nema ni za odecu,ni za autobus,hranu...
Problem je u tome sto nama Evropa diktira cene,ali ne diktira plate...
Jbsh ti to sto ja u BG-u nadjem platu od 300e sa pola mozga,kada mi je grejanje mesecno 50e(ko ima gradsko parno),pod uslovom da imam vec svoje mesto stanovanja,struja,prevoz,odeca,hrana,higijena,kozmetika... Brale,trebao bi u BG-u kao Robinson Kruso da zivim da bih preziveo sa 300e...
Sa strane jedan covek ako dodje u BG,bez 400e ne moze da prezivi,garantujem. Moze da se muci godinama dok na kraju ne dodje do toga da nema ni za odecu,ni za autobus,hranu...
Problem je u tome sto nama Evropa diktira cene,ali ne diktira plate...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10595
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Pazi, ne kažem ja da je ta računica super, ali je činjenica da je masa ljudi baš tako kupila nova kola. To im je bio jedini način da u ovom životu kupe nova kola i tako su i uradili. Da ne ulazimo u to za šta im pare trebaju ili za šta im mogu zatrebati u životu...Xepoj87 je napisao:Onda se kaze bracni par sa prosecnim primanjima(koji da se ne lazemo,nisu 400e)...Sloba je napisao:Verujem da je to gruba pretpostavka da su u kući dve takve plate, ne samo jedna, i da se kupuju kola ne skuplja od 10.000€ sa mesečnom ratom ne većom od 100€. U tom slučaju stotinak eura može da se izdvoji pod uslovom da se već ne otplaćuje neki kredit i sl. Mahom su ljudi koji su kupili Punta, Dačiju i slična kola upravo iz takve priče.
Onda covek koji nema srece u ljubavi,bas nema srece...
Samo sto je 100e rata,100e gorivo,100e odrzavanje,registracija,osiguranje,minimum...
A gde je ako se planira dete ili nesto drugo od cistog prezivljavanja?
Ja samo kazem,jebeno je kupiti i polovnjak od 1.000e jer za sobom vuce tezak teret,a ne nov auto od 5-10.000e...
2 meseca nemas da platis zato sto si recimo kao ja poslednjih mesec i po morao da das 200e na insulin,posto je prestala proizvodnja u decembru i nigde ga nije bilo do pre 3 dana i propade ti 4.000e koje si dao vec za auto... Ili ti tvoja maltene godisnja zarada...
Sve je to zajebano,ali ovakve price da se neko cudi sto pored ovakve bede u Srbiji ljudi ne kupuju nova kola,stvarno su van mozga...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Dobro to stoji,sto bi rekli,svako svome
Ali mi samo jedno reci,koliko ljudi znas da im nije zatrebalo par stotina eura jednom u 5 godina za nesto hitno?
Ne pitam koliko ih nije imalo,nego kolikom broju je trebalo...
Ja ne znam ni jednog. Uvek nesto iskrsne,koliko god mi zeleli drugacije.
Samo kazem,ona prica je van mozga,gde se cude sto ljudi ne kupuju nova kola,a realno retko ko i za polovnjaka ima...
Ali mi samo jedno reci,koliko ljudi znas da im nije zatrebalo par stotina eura jednom u 5 godina za nesto hitno?
Ne pitam koliko ih nije imalo,nego kolikom broju je trebalo...
Ja ne znam ni jednog. Uvek nesto iskrsne,koliko god mi zeleli drugacije.
Samo kazem,ona prica je van mozga,gde se cude sto ljudi ne kupuju nova kola,a realno retko ko i za polovnjaka ima...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Finansiranje kupovine novog vozila od prosecne zarade
upravo tako, moja keva ima platu 140e, i to im ne placaju redovno, a cale 250e, ali je hvala Bogu redovna. I sta onda oni hoce da forsiraju, teraju drzavu da nesto dodaju kako bi njima radna mesta ostala tu. Umesto da se povecaju plate i da prestanemo da prezivljavamo kao svinje, od danas do sutra. Slepacki je ovaj zivot nas ljudi, da ako ti ne daj Boze puknu patike, moras da cekas mesec-mesec ipo dana da uzmes druge. A posle triti se tadic i ostali , EVROPA EVROPA, RADNA MESTA RADNA MESTA, kad vidi narod da od toga nema nista, pa posle da bi kupio i taj yebeni novi auto, moras kao floyd da odes odavde, i da "uzivas" u tim novcima van svoje drzave...
Re: Finansiranje kupovine novog vozila od prosecne zarade
10 godina totalnog raspada, zatim 10 godina izneverenih očekivanja, kako da bude bolje.
Ali u SLO i HR, ide prodaja, i to dobro.
Ali u SLO i HR, ide prodaja, i to dobro.
Re: Finansiranje kupovine novog vozila od prosecne zarade
Ma najmanji je problem kupiti auto... Aj ga odrzavaj posle i vozi se....
A, gore nije napisano da je prosecna plata 400, nego da ljudi koji imaju bar 400 mogu da kupe nov auto. Ili sam bar ja tako skontao.
Ugl, u BG je vrlo moguce da je tolika prosecna, ali ostatak Srbije mislim da ne prelazi 250...
A, gore nije napisano da je prosecna plata 400, nego da ljudi koji imaju bar 400 mogu da kupe nov auto. Ili sam bar ja tako skontao.
Ugl, u BG je vrlo moguce da je tolika prosecna, ali ostatak Srbije mislim da ne prelazi 250...
Re: Finansiranje kupovine novog vozila od prosecne zarade
Pa nije najmanji nego najveci. A voziti i platiti sve ostalo je drugi problem po velicini