Stranica 13 od 35
Re: Auto do 7000 chf
Poslato: 07 Nov 2017, 10:21
od Xepoj87
Alfa 1.8 tbi TI
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Re: Auto do 7000 chf
Poslato: 07 Nov 2017, 10:29
od Darko
Taj se na papiru vozi kao dizel.
320nm/2000rpm
200ks
235kmh
7,7 do 100kmh
Smanjena tezina i dobar balans.
Potrosnja prilicno manja od V6.
Re: Auto do 7000 chf
Poslato: 07 Nov 2017, 10:31
od Xepoj87
Verovatno najbolji motor u 159.
Malcice se cipne ako sme i Bog da te vidi
Mislim, 3.2 je brza, 6.5 do 100, ali je nos tu dosta tezak, kao i na 2.4, a 159 inace ima tezak nos u pm.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Re: Auto do 7000 chf
Poslato: 07 Nov 2017, 10:35
od Darko
Verovatno moze da se chipne. Giulietta iz tog motora izvlaci 235ks.
Jos u Ti ide ovakav volan i enterijer. Brutalno i za gledati a kamoli voziti.
https://www.youtube.com/watch?v=W_Cw_hTxNew
Re: Auto do 7000 chf
Poslato: 07 Nov 2017, 11:03
od passenger
Ima li neki razlog zasto 1.8 alfa kosta sto miliona? Skoro svaka u oglasu je skupa
Re: Auto do 7000 chf
Poslato: 07 Nov 2017, 11:06
od Xepoj87
Pa, kao sto i rekosmo, najbolji motor, a i isao je samo u kasnije godiste
Darko, jel to isti motor kao u Giullieti?
Nesto mi se cini da je razlicit, ne secam se.
Inace, taj motor ima 240ks u qv-u od 2014. godine, kada je i 2.0 dizel slocio na 175ks.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Re: Auto do 7000 chf
Poslato: 07 Nov 2017, 11:07
od starac vujadin
Zato što je to noviji motor, pa nemaš starije godište 159 s tim motorom i zato što je retka.
Inače, nije baš neki motor...
Re: Auto do 7000 chf
Poslato: 07 Nov 2017, 11:30
od Darko
Darko, jel to isti motor kao u Giullieti?
Ista je zapremina, moguce da ima neke razlike, poput turbine, a mozda i nema.
Re: Auto do 7000 chf
Poslato: 07 Nov 2017, 11:59
od Blackshadow
trojanac je napisao:Merc, kakva Alfa, ne budi smešan.
Mudro zboriš
Послато са Z00D уз помоћ Тапатока
Re: Auto do 7000 chf
Poslato: 07 Nov 2017, 12:18
od starac vujadin
Darko je napisao: ↑07 Nov 2017, 11:30
Darko, jel to isti motor kao u Giullieti?
Ista je zapremina, moguce da ima neke razlike, poput turbine, a mozda i nema.
Veća kompresija i pritisak u turbo kompresoru. Najveća razlika je menjač koji je mnogo bolji kod Giuliette. Posle facelifta u Giuliettu se stavlja taj motor, ali u alu bloku kao kod 4c i u kombinaciji s menjačem s duplim kvačilom, pa je dosta lakši od prethodnika.
Re: Auto do 7000 chf
Poslato: 07 Nov 2017, 14:19
od Xepoj87
starac vujadin je napisao: ↑07 Nov 2017, 11:07
Zato što je to noviji motor, pa nemaš starije godište 159 s tim motorom i zato što je retka.
Inače, nije baš neki motor...
Pa koji motor je bolji u 159?
Re: Auto do 7000 chf
Poslato: 07 Nov 2017, 14:25
od carov2
2.4 jtdm 210ks + hard chip, da dimi što više...
Petak je petak...
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Auto do 7000 chf
Poslato: 07 Nov 2017, 14:27
od Xepoj87
2.4 mislim da je najgori motor u tom autu, tezak i spor za svoju snagu i potrosnju.
Opet, ne se razumem previse, samo sta mi ljudi prenose
Ja bih najradije pazario 3.2, ali kada sam video koliko je Nidzin 1.9 tezi napred, no pozadi, mogu misliti koje su 2.4 i 3.2 nosonje.
Cisto da se podsetimo:
Xepoj87, Mercedes C220 CDI W204
Osovina 1 - 830 kg
Osovina 2 - 760 kg
Ukupno - 1580 kg
Nidza, Alfa 159 1.9 JTDM 150 KS
Osovina 1 - 1000 kg (973 kg)
Osovina 2 - 620 kg (592 kg)
Ukupno - 1620 kg (1565 kg)
McGruja, Ford Focus C-Max II, 1.6 TDCI
Osovina 1 - 850 kg
Osovina 2 - 600 kg
Ukupno - 1450 kg
Markoni, Skoda Fabia III 1.2 TSI 110 KS
Osovina 1 - 690 kg (699 kg)
Osovina 2 - 470 kg (430 kg)
Ukupno - 1160 kg (1129 kg)
Re: Auto do 7000 chf
Poslato: 07 Nov 2017, 14:39
od carov2
2.4 težak jeste, ali spor nije...
Iz mesta do 100kmh nije šampion, ali u pokretu je dobar. Sa dobrim remapom ide onako kako takav auto i zaslužuje. Plus ima dobar zvuk...
A može Pass da juri i Q4 verziju...ozbiljan pogon je u pitanju...
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Auto do 7000 chf
Poslato: 07 Nov 2017, 14:46
od starac vujadin
Xepoj87 je napisao: ↑07 Nov 2017, 14:19
starac vujadin je napisao: ↑07 Nov 2017, 11:07
Zato što je to noviji motor, pa nemaš starije godište 159 s tim motorom i zato što je retka.
Inače, nije baš neki motor...
Pa koji motor je bolji u 159?
Od benzinaca nijedan ako se uzmu u obzir i ekonomski parametri (potrošnja, održavanje, registracija kod nas), a ne samo karakteristike motora . On je najbolji, iako, rekoh, nije ništa posebno. Jedan od onih benzinaca sa dušom dizela. Ima snage u srednjem opsegu, ali nije baš nešto eksplozivan, dosta lenj u odnosu na druge turbo motore te generacije, nije baš ni štedljiv. Mislim, nije katastrofa, ali stvarno ništa naročito motor...ako se vozi mediokritetski ok je, ako se traži nešto više u smislu dinamike tu je slab. To i nije toliki problem za 159, ali recimo jeste u 4c za koga se očekuje da ima motor koji ujeda...on jeste poboljšan, ima lakši blok, brži menjač, bolji odziv, više snage, ali i dalje ne briljira ako se poredi sa Caymanovim turbo motorom ili Lotusovim atmosfercima ili motorima sa kompresorom.
Ako se gleda samo motor kao motor ipak bih dao prednost 3.2. Ipak se on vrti lepše, ima bolji zvuk, a ima i više snage kada se stisne i oseti se to.
Teška srca, moram da priznam da su dizeli bolji deo motorne ponude za 159.
Kod 3.2 jeste težak nos, ali ima 4x4 i to ga vadi. U svakom slučaju vozne osobine su jača strana 159.