Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Onda objasni zasto je auto sa cvt ili klasicnim automatikom, skoro uvek sporiji od manuelnog menjaca?
Evo, konkretno je ovde Vitara sa automatikom citavu sekundu sporija.
A da ne pricamo sto do pre jedno 10ak godina, maltene nije ni bilo automatika koji nije sporiji od manuelnog u normalnim vozilima.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Evo, konkretno je ovde Vitara sa automatikom citavu sekundu sporija.
A da ne pricamo sto do pre jedno 10ak godina, maltene nije ni bilo automatika koji nije sporiji od manuelnog u normalnim vozilima.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
DSG u Fabiji ima tri moda za vožnju: eco, normal i sport. Eco mode za gradske uslove odličan, kao i normal, jer na manje rpm prebacuje u viši stepen, i to u kombinaciji sa turbo motorom bude super. Za trkače tu je sport mode, gde se agresivnije vozi i traže se veći rpm.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
To nema veze sa ovim sto je bila prica oko prekida vuce motora tokom saltanja. Manuelni ima skoro uvek manje gubitka pri prenosu do tocka.
Bila nekada znatna razlika, danas jedva primetna ako je i ima. I zasto bi bilo kome ko bira auto sa ovim ili onim tipom automata brzina bila nesto bitno. Valjda se automatik uzima pre svega zbog komfora voznje koja posebno dolazi od izrazaja u gradu.
Da li DSG moze da prebaci za 3 brzine kako si pomenuo? Automatici mislim da ne mogu. Da li si nekada na manuelcu prebacio vise od 2 brzine tokom saltanja, koliko cesto ti treba ta osobina da bi se isticala kao prednost?
Da li DSG mekse prebacuje od hidro automata? Ja nasao da " DSG" tip menjaca ume da trza pri jako sporoj voznji kada se mili i da se tad navodno ubrzava trosenje lamela.
Da li Vitarin automatik bitno povecava potrosnju pa mu je to mana u odnosu na DSG. Podlozniji nekom kvaru?
Prica je bila da je DSG u svemu bolji od Vitarinog automatika, poredjenjem ova 2 auta i samo pitam u cemu se konkretnije ogleda taj boljitak u svakodnevnoj voznji po gradu.
Meni bi bilo svejedno da li DSG ili neki drugi automatik za takvu namenu i vrstu vozila ali eto ne kapiram zasto je Vitarin automatik unapred za odbacivanje.
Neko uopste probao taj automatik u Vitari?
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Gde se bira mode za menjac? Ima D i S pozicija menjaca i to je to. U D jako rano salta svakako. Mislim da je vec na 60 u petom stepenu.Heinz je napisao:DSG u Fabiji ima tri moda za vožnju: eco, normal i sport. Eco mode za gradske uslove odličan, kao i normal, jer na manje rpm prebacuje u viši stepen, i to u kombinaciji sa turbo motorom bude super. Za trkače tu je sport mode, gde se agresivnije vozi i traže se veći rpm.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Izvinjam se na dezinformaciji, nisam vozio ali sam bio u vozilu i moguće da ima 2 moda umesto tri kao što sam rekao. Fabija je bila crvena Alprosova, dvobojna, 1.2 TSI, DW sigurno zna više, a naravno i tebi verujem.
Posipam se pepelom za napisano, ali znam da je bilo velike razlike između modova.
Posipam se pepelom za napisano, ali znam da je bilo velike razlike između modova.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Vozio sam taj automatik u alfi 159, udoban je, malo je sporiji od manuelca, ali trosi dosta vise.
Ovde u suzukiju moze biti prednost jer ima 6 naspram manuelnih 5 brzina, koje su pritom dosta dugacke, tako da ce na autoputu raditi sa automatikom na jedno 1000rpm manje od saltunga,
Ovde u suzukiju moze biti prednost jer ima 6 naspram manuelnih 5 brzina, koje su pritom dosta dugacke, tako da ce na autoputu raditi sa automatikom na jedno 1000rpm manje od saltunga,
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Isto kao kod mene.Markoni je napisao:Gde se bira mode za menjac? Ima D i S pozicija menjaca i to je to. U D jako rano salta svakako. Mislim da je vec na 60 u petom stepenu.Heinz je napisao:DSG u Fabiji ima tri moda za vožnju: eco, normal i sport. Eco mode za gradske uslove odličan, kao i normal, jer na manje rpm prebacuje u viši stepen, i to u kombinaciji sa turbo motorom bude super. Za trkače tu je sport mode, gde se agresivnije vozi i traže se veći rpm.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
D za svakodnevnu vožnju i on se prilagođava tempu i S kada tera u obrtaje sto je zgodno za prestizanja
Послато са SM-G928F уз помоћ Тапатока
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Sve mozes naci na internetu, a ja sam rekao sta je bolje kod dsga.ljubitelj je napisao:To nema veze sa ovim sto je bila prica oko prekida vuce motora tokom saltanja. Manuelni ima skoro uvek manje gubitka pri prenosu do tocka.
Bila nekada znatna razlika, danas jedva primetna ako je i ima. I zasto bi bilo kome ko bira auto sa ovim ili onim tipom automata brzina bila nesto bitno. Valjda se automatik uzima pre svega zbog komfora voznje koja posebno dolazi od izrazaja u gradu.
Da li DSG moze da prebaci za 3 brzine kako si pomenuo? Automatici mislim da ne mogu. Da li si nekada na manuelcu prebacio vise od 2 brzine tokom saltanja, koliko cesto ti treba ta osobina da bi se isticala kao prednost?
Da li DSG mekse prebacuje od hidro automata? Ja nasao da " DSG" tip menjaca ume da trza pri jako sporoj voznji kada se mili i da se tad navodno ubrzava trosenje lamela.
Da li Vitarin automatik bitno povecava potrosnju pa mu je to mana u odnosu na DSG. Podlozniji nekom kvaru?
Prica je bila da je DSG u svemu bolji od Vitarinog automatika, poredjenjem ova 2 auta i samo pitam u cemu se konkretnije ogleda taj boljitak u svakodnevnoj voznji po gradu.
Meni bi bilo svejedno da li DSG ili neki drugi automatik za takvu namenu i vrstu vozila ali eto ne kapiram zasto je Vitarin automatik unapred za odbacivanje.
Neko uopste probao taj automatik u Vitari?
Evo i odgovor za 3 brzine.
https://youtu.be/i-9kHtySmAw
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
De si Pajo, nema te ko Todorića
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Tu je, smrdi u cosku, pa dobaci nekada ponesto
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Ovo iz 5. u 2. mogu neke nove generacije a cisto sumnjam da moze ovaj u fabiji, ipak je 1.0 ne verujem da bi takvu mogucnost stavljali za taj motor.
Inace dsg nema trzaj i to mu je cak i problem jer u nekoj sportskoj voznji to daje dodatni filing pa su se onda dosetili da ubace zvuk na upshiftu da malo pojacaju filing. Drugi menjaci sa duplim kvacilom(bmw) su imali i opciju kolko brzo hoces da menja brzine i samim tim si mogao da pojacavas trzaj.
Inace dsg nema trzaj i to mu je cak i problem jer u nekoj sportskoj voznji to daje dodatni filing pa su se onda dosetili da ubace zvuk na upshiftu da malo pojacaju filing. Drugi menjaci sa duplim kvacilom(bmw) su imali i opciju kolko brzo hoces da menja brzine i samim tim si mogao da pojacavas trzaj.
Poslednja izmena od ftj u 10 Nov 2017, 15:32, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Pa ovo na snimku je neki auto od pre cirke 5, 6 godina... 2 i po godine star snimak, sa 120k km na satu.
Zar Fabia nema poslednji 7 speed dsg?
Sada vidim da ima snimak rasklapanja i servisiranja tog menjaca iz 2011. godine. Zar VW 7 speed nije noviji?
Sada nadjoh, pa dq250 im je me jac iz 2003. godine, samo posle verovatno malo doradjivan?
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Zar Fabia nema poslednji 7 speed dsg?
Sada vidim da ima snimak rasklapanja i servisiranja tog menjaca iz 2011. godine. Zar VW 7 speed nije noviji?
Sada nadjoh, pa dq250 im je me jac iz 2003. godine, samo posle verovatno malo doradjivan?
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 10 Nov 2017, 15:35, izmenjeno 3 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Pa dobro za mene su to nove generacije
Ima al znas i sam da se menjaci razlikuju u zavisnosti sa kojim motorom se uparuju. Cisto sumnjam i da ima dsg fart na upshiftu na toj fabiji.
Ima al znas i sam da se menjaci razlikuju u zavisnosti sa kojim motorom se uparuju. Cisto sumnjam i da ima dsg fart na upshiftu na toj fabiji.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
DSG na Fabiji je "jeftinija" verzija onog koji se ugradjuje u vise klase i jace motore. To je tzv "suvi", i ne trpi veliki Nm, za razliku od tzv "mokrog". Mislim da mu je i logika malo drugacija. Na Fabiji svakako zavrsava posao. Evo tabele sa vrtsama DSG-a.