Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Zaključana tema
Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Post od Xepoj87 » 09 Nov 2017, 23:21

Onda objasni zasto je auto sa cvt ili klasicnim automatikom, skoro uvek sporiji od manuelnog menjaca?
Evo, konkretno je ovde Vitara sa automatikom citavu sekundu sporija.
A da ne pricamo sto do pre jedno 10ak godina, maltene nije ni bilo automatika koji nije sporiji od manuelnog u normalnim vozilima.

Sent from the 7th edge of the 3rd World.

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19261
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Post od Heinz » 10 Nov 2017, 08:05

DSG u Fabiji ima tri moda za vožnju: eco, normal i sport. Eco mode za gradske uslove odličan, kao i normal, jer na manje rpm prebacuje u viši stepen, i to u kombinaciji sa turbo motorom bude super. Za trkače tu je sport mode, gde se agresivnije vozi i traže se veći rpm.

ljubitelj
Postovi: 10587
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Post od ljubitelj » 10 Nov 2017, 10:08

Xepoj87 je napisao:
09 Nov 2017, 23:21
Onda objasni zasto je auto sa cvt ili klasicnim automatikom, skoro uvek sporiji od manuelnog menjaca?
To nema veze sa ovim sto je bila prica oko prekida vuce motora tokom saltanja. Manuelni ima skoro uvek manje gubitka pri prenosu do tocka.
Bila nekada znatna razlika, danas jedva primetna ako je i ima. I zasto bi bilo kome ko bira auto sa ovim ili onim tipom automata brzina bila nesto bitno. Valjda se automatik uzima pre svega zbog komfora voznje koja posebno dolazi od izrazaja u gradu.

Da li DSG moze da prebaci za 3 brzine kako si pomenuo? Automatici mislim da ne mogu. Da li si nekada na manuelcu prebacio vise od 2 brzine tokom saltanja, koliko cesto ti treba ta osobina da bi se isticala kao prednost?

Da li DSG mekse prebacuje od hidro automata? Ja nasao da " DSG" tip menjaca ume da trza pri jako sporoj voznji kada se mili i da se tad navodno ubrzava trosenje lamela.

Da li Vitarin automatik bitno povecava potrosnju pa mu je to mana u odnosu na DSG. Podlozniji nekom kvaru?

Prica je bila da je DSG u svemu bolji od Vitarinog automatika, poredjenjem ova 2 auta i samo pitam u cemu se konkretnije ogleda taj boljitak u svakodnevnoj voznji po gradu.

Meni bi bilo svejedno da li DSG ili neki drugi automatik za takvu namenu i vrstu vozila ali eto ne kapiram zasto je Vitarin automatik unapred za odbacivanje.

Neko uopste probao taj automatik u Vitari?

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9724
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Post od Markoni » 10 Nov 2017, 10:56


Heinz je napisao:DSG u Fabiji ima tri moda za vožnju: eco, normal i sport. Eco mode za gradske uslove odličan, kao i normal, jer na manje rpm prebacuje u viši stepen, i to u kombinaciji sa turbo motorom bude super. Za trkače tu je sport mode, gde se agresivnije vozi i traže se veći rpm.
Gde se bira mode za menjac? Ima D i S pozicija menjaca i to je to. U D jako rano salta svakako. Mislim da je vec na 60 u petom stepenu.


Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19261
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Post od Heinz » 10 Nov 2017, 11:13

Izvinjam se na dezinformaciji, nisam vozio ali sam bio u vozilu i moguće da ima 2 moda umesto tri kao što sam rekao. Fabija je bila crvena Alprosova, dvobojna, 1.2 TSI, DW sigurno zna više, a naravno i tebi verujem.
Posipam se pepelom za napisano, ali znam da je bilo velike razlike između modova.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Post od Ivan » 10 Nov 2017, 11:25

Vozio sam taj automatik u alfi 159, udoban je, malo je sporiji od manuelca, ali trosi dosta vise.
Ovde u suzukiju moze biti prednost jer ima 6 naspram manuelnih 5 brzina, koje su pritom dosta dugacke, tako da ce na autoputu raditi sa automatikom na jedno 1000rpm manje od saltunga,
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Post od Paja » 10 Nov 2017, 13:03

Markoni je napisao:
Heinz je napisao:DSG u Fabiji ima tri moda za vožnju: eco, normal i sport. Eco mode za gradske uslove odličan, kao i normal, jer na manje rpm prebacuje u viši stepen, i to u kombinaciji sa turbo motorom bude super. Za trkače tu je sport mode, gde se agresivnije vozi i traže se veći rpm.
Gde se bira mode za menjac? Ima D i S pozicija menjaca i to je to. U D jako rano salta svakako. Mislim da je vec na 60 u petom stepenu.


Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Isto kao kod mene.
D za svakodnevnu vožnju i on se prilagođava tempu i S kada tera u obrtaje sto je zgodno za prestizanja

Послато са SM-G928F уз помоћ Тапатока


Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Post od Xepoj87 » 10 Nov 2017, 14:59

ljubitelj je napisao:
Xepoj87 je napisao:
09 Nov 2017, 23:21
Onda objasni zasto je auto sa cvt ili klasicnim automatikom, skoro uvek sporiji od manuelnog menjaca?
To nema veze sa ovim sto je bila prica oko prekida vuce motora tokom saltanja. Manuelni ima skoro uvek manje gubitka pri prenosu do tocka.
Bila nekada znatna razlika, danas jedva primetna ako je i ima. I zasto bi bilo kome ko bira auto sa ovim ili onim tipom automata brzina bila nesto bitno. Valjda se automatik uzima pre svega zbog komfora voznje koja posebno dolazi od izrazaja u gradu.

Da li DSG moze da prebaci za 3 brzine kako si pomenuo? Automatici mislim da ne mogu. Da li si nekada na manuelcu prebacio vise od 2 brzine tokom saltanja, koliko cesto ti treba ta osobina da bi se isticala kao prednost?

Da li DSG mekse prebacuje od hidro automata? Ja nasao da " DSG" tip menjaca ume da trza pri jako sporoj voznji kada se mili i da se tad navodno ubrzava trosenje lamela.

Da li Vitarin automatik bitno povecava potrosnju pa mu je to mana u odnosu na DSG. Podlozniji nekom kvaru?

Prica je bila da je DSG u svemu bolji od Vitarinog automatika, poredjenjem ova 2 auta i samo pitam u cemu se konkretnije ogleda taj boljitak u svakodnevnoj voznji po gradu.

Meni bi bilo svejedno da li DSG ili neki drugi automatik za takvu namenu i vrstu vozila ali eto ne kapiram zasto je Vitarin automatik unapred za odbacivanje.

Neko uopste probao taj automatik u Vitari?
Sve mozes naci na internetu, a ja sam rekao sta je bolje kod dsga.
Evo i odgovor za 3 brzine.
https://youtu.be/i-9kHtySmAw

Sent from the 7th edge of the 3rd World.

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Post od Velja » 10 Nov 2017, 15:18

De si Pajo, nema te ko Todorića :)

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Post od Xepoj87 » 10 Nov 2017, 15:20

Tu je, smrdi u cosku, pa dobaci nekada ponesto :)

Sent from the 7th edge of the 3rd World.


Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

ftj
Postovi: 13036
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Post od ftj » 10 Nov 2017, 15:32

Ovo iz 5. u 2. mogu neke nove generacije a cisto sumnjam da moze ovaj u fabiji, ipak je 1.0 ne verujem da bi takvu mogucnost stavljali za taj motor.

Inace dsg nema trzaj i to mu je cak i problem jer u nekoj sportskoj voznji to daje dodatni filing pa su se onda dosetili da ubace zvuk na upshiftu da malo pojacaju filing. Drugi menjaci sa duplim kvacilom(bmw) su imali i opciju kolko brzo hoces da menja brzine i samim tim si mogao da pojacavas trzaj.

Poslednja izmena od ftj u 10 Nov 2017, 15:32, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Post od Xepoj87 » 10 Nov 2017, 15:35

Pa ovo na snimku je neki auto od pre cirke 5, 6 godina... 2 i po godine star snimak, sa 120k km na satu.
Zar Fabia nema poslednji 7 speed dsg?

Sada vidim da ima snimak rasklapanja i servisiranja tog menjaca iz 2011. godine. Zar VW 7 speed nije noviji?

Sada nadjoh, pa dq250 im je me jac iz 2003. godine, samo posle verovatno malo doradjivan?

Sent from the 7th edge of the 3rd World.




Poslednja izmena od Xepoj87 u 10 Nov 2017, 15:35, izmenjeno 3 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

ftj
Postovi: 13036
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Post od ftj » 10 Nov 2017, 15:37

Pa dobro za mene su to nove generacije :)

Ima al znas i sam da se menjaci razlikuju u zavisnosti sa kojim motorom se uparuju. Cisto sumnjam i da ima dsg fart na upshiftu na toj fabiji.

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9724
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Post od Markoni » 10 Nov 2017, 16:11

DSG na Fabiji je "jeftinija" verzija onog koji se ugradjuje u vise klase i jace motore. To je tzv "suvi", i ne trpi veliki Nm, za razliku od tzv "mokrog". Mislim da mu je i logika malo drugacija. Na Fabiji svakako zavrsava posao. Evo tabele sa vrtsama DSG-a.

Slika

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR

Post od Floyd » 10 Nov 2017, 16:17

A Mokka?

Zaključana tema