Automatik B/B+ do 16.000 EUR
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
trzne kod zamene u nizu brzinu , identicno kao i kod manualca kad naglo pustis kvacilo kada iz vislje saltas u nizu, mislim sto je i normalno, posto se u momentu zamene pojaca motorno kocenje.
Naravno samo u sport modu. U normal drive bude prilicno mekan prelaz.
Naravno samo u sport modu. U normal drive bude prilicno mekan prelaz.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Pa to, rekao bih da to nije do menjaca i vremena za koji promeni brzinu nego jednostavno motor trza.
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Onda ja ne kapiram kada si napisao da trza menjac, na sta si ti konkretno mislio?
Ocito ne mislimo na isto.
Ocito ne mislimo na isto.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Sigurno dezinformacija. 1.4 su isekli na 250Nm otkad je dobio suvi DSG i žale se ljudi na kojekakve probleme sa kvačilima.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Ako je tabela tačna onda je čipovanje mog motora ozbiljan atak na menjač. 2.0tdi 170ks ide sa 6b DSG i čipom se diže na oko 450nmMarkoni je napisao:DSG na Fabiji je "jeftinija" verzija onog koji se ugradjuje u vise klase i jace motore. To je tzv "suvi", i ne trpi veliki Nm, za razliku od tzv "mokrog". Mislim da mu je i logika malo drugacija. Na Fabiji svakako zavrsava posao. Evo tabele sa vrtsama DSG-a.
Послато са SM-G928F уз помоћ Тапатока
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Šta se brineš, može samo da crkne. Ja sam sa 320 na 430Nm podigao i crkao je menjač.
Šalu na stranu, nisam jos čuo da je mokri DSG bacio kašiku sa Stage 1.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Šalu na stranu, nisam jos čuo da je mokri DSG bacio kašiku sa Stage 1.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
meni je u ateci agregat 190ps 400nm , a menjac DQ381 deklarisan na 420-430nm, sto je prilicno tesno , ali u sigurnoj granici.
I kad bih nekad radio remapiranje moralo bi jako pazljivo da se u niskim rpm ne otera na 500nm , inace sumnjam da bi preziveo dovoljno dugo .
U novog tiguana stavljaju DQ500 ako se ne varam , sto je puno bolja varijanta.
Mada kako stvari stoje ne verujem da cu ikad sta raditi po tom pitanju na ovom autu jer sa ovim sto je ispod haube odlicno se ponasa !
Upropastismo coveku temu
I kad bih nekad radio remapiranje moralo bi jako pazljivo da se u niskim rpm ne otera na 500nm , inace sumnjam da bi preziveo dovoljno dugo .
U novog tiguana stavljaju DQ500 ako se ne varam , sto je puno bolja varijanta.
Mada kako stvari stoje ne verujem da cu ikad sta raditi po tom pitanju na ovom autu jer sa ovim sto je ispod haube odlicno se ponasa !
Upropastismo coveku temu
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Cenim da je ta tabela za prikaz sta se stavlja u fabrickim varijantama a ne sta je stvarno maksimalni dozvoljeni tork. U praksi nema problema bar do stage 2+.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Au nisam znao da vitara ima tako konkurentnu cenu. Fabiju je pocepao. Jedino ona mala skoda dzip kuraq samo veeujem sije ga ako hoce opremu
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Karoq je skuplji od Octavie.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Cekamo fotke Vitare
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Bio kod vulkanizera u subotu, i tamo bila Vitara 1.4T 4x4 u najjacoj opremi rekao bih. Sta znam, meni ono deluje dosta jadno unutra. Ne znam da li bih svario. Jurio bih Ibizu DSG nekako, makar je i cekao par meseci. Dosta je komotnija od Fabije, ubedljivija u voznji itd...
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Ide mnogo dobro ta Vitara s turbo motorom. Odra sve živo na testovima...
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Ide 0.1s do 100 sporije od Fabie 110ks, ali je i dosta veci auto.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.