Kvalitet ZASTAVINIH automobila...

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
posetilac
Postovi: 6
Pridružio se: 12 Nov 2017, 16:59

Kvalitet ZASTAVINIH automobila...

Post od posetilac » 26 Apr 2018, 20:42

Zanimaju me neki automobili proizvedeni od recimo 2005-2008-ZASTAVA-Skala,CORAL IN,Florida...

-Coral In -Da li svi imaju pežoov motor?kakva je limarija i dr.?

-Florida-Pežoov motor?Da li su svi tako lošikao što se priča?kažu da:
- U toku vožnje škripi,cvrči,naročito komandna tabla( kažu da se može staviti od drugog auta)...
-često curi ulje negde na motoru
-limarija jako brzo istrune
-volan i papučice su pod nekim jako nezgodnim uglom...

Zastava Skala- Kakva je ?Motor,limarija

Koji je od svih ovih najbolji/najgori)?
-Koji je najudobniji,najmekši?
-Koji ima najbolju limariju
-Kočnice?

I još nešto
-Koliko košta ugradnja plina?
-Može li se ugraditri klima (polovana od drugog auta)?Cena?

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8045
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Kvalitet ZASTAVINIH automobila...

Post od OMP » 26 Apr 2018, 20:58

pezoov motor imaju samo modeli sa oznakom L bilo da je florida ili jugo, pored onog IN treba da stoji i slovo L , na tim modelima jedino taj motor sto i vredi. jedini iole kvalitetni jugici i floride bili su do pocetka rata u hrvatskoj, sve posle toga uzas, modeli oko 1999. i posle, trpalo se sve i svasta, mnogo delova je mala privreda itd. skoljke sve gore i gore, trulile i gde treba i gde ne treba, najbolje skoljke su iz zastave izlazile 88.-91. godine, uz iole malo cuvanja mogle su da traju decenijama bez korozije.
floridu smo imali sredinom 90ih, bila je stara 4-5 godine, sem komfora i solidne udobnosti sve je bilo nikakvo. krckala, puckala, gomila nekih problema, itd. komande realno kod zastavinih vozila jesu pod malo cudnim uglom u odnosu na sediste ali meni licno nije nikad smetalo a promenio sam jedno 5 jugica svojevremeno, mozda je kod floride to izrazenije davno nisam sedeo ni u jednoj pa ne mogu da se setim kako bese.
problem In modela i korizije je jos izrazeniji zbog dodatnih plastika tipa duboki branici , sajtne, i sl. gde se zadrzava voda, so i sta god pa najeda karoseriju, nisu se u zastavi potrudili da dobro zastite limariju na tim delovima i zato ima problema. a i sam kvalitet plastike jako los, lako puca nije kvalitetna abs plastika kao kod stranih proizvodjaca.
ne znam u koje svrhe ti treba takav auto u danasnje vreme kad se moze kupiti mnogo bolji strani auto za malo vise para, ja se ne bih patio sa floridom i jugicem nikako vise.

keca tj skalu da ne pominjem, to je tek shit od kola iako je mnogo nas imalo nekog stojadina u zivotu ali te novije serije keceva nisu ni za prineti starim kecivima iz 70ih i 80ih.

klima je postojala u floridama fabricka, a verujem da se na pezoovim motorima moze lako ugraditi ali je pitanje isplativosti. cak su i neke stare 128ice za izvoz imale klimu ali to je tek bio shou kako je reseno :)

Korisnikov avatar
Dare4x4
Postovi: 3160
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Kvalitet ZASTAVINIH automobila...

Post od Dare4x4 » 26 Apr 2018, 22:13

Vozio sam par godina službenu Floridu In L 1.6 sa Peugeot motorom i na njoj zaista jedino što vredi je taj motor. Enterijer je sav klimav, pokušavali smo da sve utegnemo da ne krcka ali nema šanse. Školjka je slaba i cela se uvija. Kočnice jako slabe. Volan težak. Ipak, auto je veoma izdržljiv. Prilično smo je maltretirali, vozili su i oni što znaju i što ne znaju i nikada nije stala. Čak je jedan kolega uspeo da upadne u vodu do stakala i za divno čudo posle par dana sušenja na suncu ponovo je bila u akciji. Nekim čudom baš ništa nije oštećeno. Da se vratim na motor. Zaista jako dobro ide. Ima oko 100 konja, a šasija je lagana. Bukvalno svaki put izvlači osmeh na lice.

Koral In sam vozio kao student, a čuvam ga i dan danas i vozim povremeno čisto jer mi je žao da ga prodam, a imam gde da ga čuvam. Vožen je 50-60km skoro svaki dan dok je bio u upotrebi za koju je kupljen. Prešao 70 000km bez i jednog kvara ili problema. Motor je DMB 1.1 sa karburatorom. Vrlo ekonomičan, a ide pristojno (90% vremena je proveo na magistrali samo sa vozačem, tj sa mnom :) ). Neki neće verovati ali sve na trapu je još uvek originalno, kao i birač brzina koji je i danas bez lufta.

Što se limarije tiče, na mom primerku je bez ikakvih problema ali možda je i do čuvanja. Tačnije, čim je kupljen dobio je plastične korube i pozadi, a sva vozila pa i njega uvek perem pomoću perača i tom prilikom izduvam svu nečistoću i sa vidljivih i sa nevidljivih mesta. Zimi se uvek može uhvatiti neki topao dan da se auto opere kako treba. Takođe, pre zime ga uvek premažem voskom kako bi odbijao prljavštinu...

Slika

Slika

Loš kvalitet branika je bio kod prvih verzija In-a jer tada su bili od poliestera. Kasnije su pravljeni od plastike koja se savija kao guma. Jedino su ove obloge na pragovima nekako skoro odmah promenile nijansu :(

Za pohvalu kod ovog auta su i veoma kvalitetni farovi ( 21. oktobar), a takođe i maglenke koje zaista rade posao kom su i namenjene.

Ukratko, ja se ne kajem što sam u tom trenutku izabrao ovaj auto. Putovanje mi je ispalo jeftinije nego autobusom i nisam morao da žurim i gledam na sat... Neki su pričali da smo budale što nismo uzeli polovnjaka nekog ali meni je uvek bio prioritet da je auto nov pa neka je i Yugo. O jeftinoći održavanja da ne trošim reči. Servis (koji radim sam) se svodi na zamenu ulja i filtera, a ponekad i kaiševa. Naravno, svaki zamenski potrošni deo se uzima najkvalitetniji koji je u ponudi (Creva goriva Conti, kaiševi Goodyear, svećice NGK, pločice Valeo od nekog Fiata...) ali sve to ima prihvatljive cene i glupo je uzeti nešto drugo.

posetilac
Postovi: 6
Pridružio se: 12 Nov 2017, 16:59

Re: Kvalitet ZASTAVINIH automobila...

Post od posetilac » 26 Apr 2018, 22:48

Loš kvalitet branika je bio kod prvih verzija In-a jer tada su bili od poliestera. Kasnije su pravljeni od plastike koja se savija kao guma.
-Od koje godine su bolji branici?
-Da li tvoj auto ima pežoov motor?Koje je godište?
-

Korisnikov avatar
Dare4x4
Postovi: 3160
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Kvalitet ZASTAVINIH automobila...

Post od Dare4x4 » 26 Apr 2018, 23:01

Nisam siguran od koje godine su plastični branici, možda od 2006. Lako ih je raspoznati na konkretnom primerku.
Moj je iz septembra 2007, ima DMB motor tj nije Peugeot. Otprilike tada se pojavila i korejska instrument tabla sa obrtomerom, displejem i osvetljena kao kod novijih vozila - svetle samo brojevi i kazaljke.

Izgleda ovako (slika nije moja)

Slika

Odgovori