Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Nisam permutovao, naci cu izmerene vrednosti. Mislim da mu je vreme na 402m 12.7 sek., i to je karavan sa full opremom (panorama, el sedista itd,), dakle najtezi moguci.
Evo iz Osijeka na 402m sa nasviranim 335i (400+ KS).
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Evo iz Osijeka na 402m sa nasviranim 335i (400+ KS).
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
pa koliko konja ima ta skoda?
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Oko 360-370 KS sa Stage 1, ali krece nestvarno. Sad mi kaze drug - 4.2 sek do 100 kmh izmereno VBox-om.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
A fabricki je 280ks?
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Da. To je isti motor kao u Cupri, S3ci i eRu. Mogucnosti tjuninga su neogranicene, ali i Stage 1 zavrsava posao.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Ima u engleskoj jedna nasvirana na 600 konja ako se ne varam, i još radi .
Baš sleeper izpadne takav superb sa nekim zimskim felgama i tako...Inače kodiaq je KRAČI od superba, pošto kažeš da je problem sa parkiranjem, a ima ga i sa tsi 280 motorom valjda ( ili 220 isto je to sranje )
Edit, izgleda da je 180 najjači benzinac...bezveze
Baš sleeper izpadne takav superb sa nekim zimskim felgama i tako...Inače kodiaq je KRAČI od superba, pošto kažeš da je problem sa parkiranjem, a ima ga i sa tsi 280 motorom valjda ( ili 220 isto je to sranje )
Edit, izgleda da je 180 najjači benzinac...bezveze
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Pa zanimljivo je sto na tom motoru sa ~5-6000 EUR pravis zver od 500 KS koja ide 3.2-3.3 do 100 kmh. I sve to radi, i moze da se koristi svakodnevno.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
A koliko dugo moze da se koristi
Ako je taj drugarov onaj sivi karavan na 17" i drugar je blizu starog merkatora-vidjao sam taj auto. A i u servisu je bio zadnji put kad sam ja isao(ima nalepnicu revo preko zadnjeg stakla).
Ako imas problem sa mestom i parkingom,nemoj ni da gledas superb,santa fe koji je veci od kodiaqa(a i nema senzore) se mnogo lakse parkira od superba. Dugacak auto,dugo medjuosovinsko,nizak,i na sve to prilicno sitni retrovizori. Kodiaq je prakticniji i laksi za zivot.
Za sportline paket imam svaku preporuku,ima prednost u odnosu na ostale u najbitnijim stavkama(sedista,volan,enterijer).
Ako je taj drugarov onaj sivi karavan na 17" i drugar je blizu starog merkatora-vidjao sam taj auto. A i u servisu je bio zadnji put kad sam ja isao(ima nalepnicu revo preko zadnjeg stakla).
Ako imas problem sa mestom i parkingom,nemoj ni da gledas superb,santa fe koji je veci od kodiaqa(a i nema senzore) se mnogo lakse parkira od superba. Dugacak auto,dugo medjuosovinsko,nizak,i na sve to prilicno sitni retrovizori. Kodiaq je prakticniji i laksi za zivot.
Za sportline paket imam svaku preporuku,ima prednost u odnosu na ostale u najbitnijim stavkama(sedista,volan,enterijer).
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Jeste taj. Moze dovoljno dugo.
Ljudi satiru taj motor 50.000+ km i nemaju nikakvih problema. Iole normalan korisnik moze da se vozi bez problema dovoljno dug period siguran sam.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Ljudi satiru taj motor 50.000+ km i nemaju nikakvih problema. Iole normalan korisnik moze da se vozi bez problema dovoljno dug period siguran sam.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Stevo, probaces Kodiaq, vrlo je lak za manevrisanje i parkiranje.
Duzine je Octavie, tako da nije dramaticno.
Pritom imas i senzore i kameru
Sent from my iPhone using Tapatalk
Duzine je Octavie, tako da nije dramaticno.
Pritom imas i senzore i kameru
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
prosto neverovatno, manje snage mnogo vise tezine a ide isto ko f430 do 100tke za 10x manje love to kad bi se naguralo na 500tinak konja mnogi ferariji ne bi imali sta da traze na 402m
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
F430 ide oko 4s do 100(ne 4.5) a pritom je rwd sto je ogromna razlika za 0-100. Do 402m se stigne mnogo vise od 100 kmh tako da sve dodje na svoje.
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Jasno, brzi je auto svakako F430 osim u tih prvih 100m recimo. Pravi pokazatelj brzine je vise ubrzanje 100-200 kmh, tu je F430 sigurno dosta brzi od Superba Stage 1. Ali ima drugar recimo Octaviu VRS koja ide 100-200 kmh za ispod 9 sek. sto je jako brzo. Satro je mnogo ozbiljnih kola u medjuubrzanjima, pritom mu je maksimalna brzina 290 kmh po GPSu.
Za relativno normalnog korisnika Superb TSI Stage 1 je vise nego brz auto.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Za relativno normalnog korisnika Superb TSI Stage 1 je vise nego brz auto.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Mare, sa samo 80, 90ks joj ubrzanje skoci sa 5.8s, na 4.2?
C43t amg sa 390ks i 520Nm, sa boljim menjacem, ide 4.8s do 100.
480ks i 650Nm c63 ide 4.2s do 100, ali ajde, rwd je, mada za razliku od Skode, oba imaju launch control.
Ako uzmes u obzir i da je taj prepun opreme, te da je laksi od C43t mozda nekih svega 50ak kg, ne vidim kako je taj rezultat moguc?
4.2s je bas ozbiljna cifra, malo mi je tih 360, 370ks za to.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
C43t amg sa 390ks i 520Nm, sa boljim menjacem, ide 4.8s do 100.
480ks i 650Nm c63 ide 4.2s do 100, ali ajde, rwd je, mada za razliku od Skode, oba imaju launch control.
Ako uzmes u obzir i da je taj prepun opreme, te da je laksi od C43t mozda nekih svega 50ak kg, ne vidim kako je taj rezultat moguc?
4.2s je bas ozbiljna cifra, malo mi je tih 360, 370ks za to.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Poslednja izmena od Xepoj87 u 12 Avg 2018, 17:10, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Sumnjam da će Stevi trebati automobil od 400+ KS.
Malo smanjite predloge.
Malo smanjite predloge.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...