Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
- pedja
- član 001
- Postovi: 14192
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Možda uvede hitnu službu, za izlazak na teren?
TapaT
TapaT
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Ako imate neki auto koji ide toliko uvek moze da se proba. Ja kazem koliko je izmereno, ko hoce neka veruje, ko nece ne mora, ali da se proveri uvek moze. Snaga nije izmerena, ali Revo Stage 1 ide maksimalno do 375 KS cini mi se.
Od istog drugara, Golf 7 R restyle, isto Stage 1 + usis, ide 3.85 sek. 0-100 kmh, 100-200 kmh 10 sek., 402m. 11.7 sek.
Kazem auto je tu, ko ima spravu za megdan uvek moze.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Od istog drugara, Golf 7 R restyle, isto Stage 1 + usis, ide 3.85 sek. 0-100 kmh, 100-200 kmh 10 sek., 402m. 11.7 sek.
Kazem auto je tu, ko ima spravu za megdan uvek moze.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Xepoj87 je napisao: ↑12 Avg 2018, 17:10Mare, sa samo 80, 90ks joj ubrzanje skoci sa 5.8s, na 4.2?
C43t amg sa 390ks i 520Nm, sa boljim menjacem, ide 4.8s do 100.
480ks i 650Nm c63 ide 4.2s do 100, ali ajde, rwd je, mada za razliku od Skode, oba imaju launch control.
Ako uzmes u obzir i da je taj prepun opreme, te da je laksi od C43t mozda nekih svega 50ak kg, ne vidim kako je taj rezultat moguc?
4.2s je bas ozbiljna cifra, malo mi je tih 360, 370ks za to.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Serijski golf R je tu negde po merenjima, tako da nasvirani superb lako može da se kreče oko tih brojki.
Dajte na 9 minut ako se vam ne gleda celi review.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30015
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Stevo, vidiš da ti je CTR ipak najbolji. Jedino bitno je koliko ide do 100.
HTC Desire 12 via Tapatalk
HTC Desire 12 via Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Dobro, sada sam video na netu da je svaki od ovih zapravo brzi od fabrickih podataka, a dosta zavisi i od puta na kome se testira i guma koje su vlasnici stavili.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Relativno je lak(1550kg) i ima 4x4,jako brze upshifte(dual clutch),plus dosta skracen menjac(u odnosu na verziju sa 220ks),launch control ima svaki 4x4 sportline(mozda i samo svaki 4x4) tako da do 100 stizu brzo,posle toga se vec "guse".
E sad ja ne mogu da zamislim ko ce da kupi novog superba(pritom porodican covek),da se odrekne 5 godina garancije i cipuje sa 280 na 350ks da bi se bolje potezao po putu.
Kod mas taj tsi ima sjajnu cenu,cini mi se 300-400e skuplji od 190 tdi dsg 4x4.
E sad ja ne mogu da zamislim ko ce da kupi novog superba(pritom porodican covek),da se odrekne 5 godina garancije i cipuje sa 280 na 350ks da bi se bolje potezao po putu.
Kod mas taj tsi ima sjajnu cenu,cini mi se 300-400e skuplji od 190 tdi dsg 4x4.
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
U praksi ostaje garancija a ti mozes i ne moras da se potezes
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Nije meni problem da parkiranje, nego mesto za parkiranje. Ovde i dalje nema opste kulture u parkiranju, pa nekad ima a nekad nema mesta za tako velik auto. No, i to je resivo (100m dalje ce biti mesta)Day Walker je napisao: ↑12 Avg 2018, 14:06Stevo, probaces Kodiaq, vrlo je lak za manevrisanje i parkiranje.
Duzine je Octavie, tako da nije dramaticno.
Pritom imas i senzore i kameru
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edit
Ne treba mi auto sa vise od 200ks realno.
320 u Type R je druga prica. Ali Kodiaq / Superb 150/170/190ks i to je to. Ono sto bi voleo je neki dobar DSG, da bude znacajna promena posle Civica (turbo + automatik)
Poslednja izmena od steva_anya u 12 Avg 2018, 21:23, izmenjeno 1 put ukupno.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Ja bih išao na ostvarenje želje, R Civic. Za 4-5 godina uzmi Superb kad budeš matoriji
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Meni je novi civik type R tako kicast(zbog eksterijera sa onim dodacima) da mi je nezamislivo da ga vozi neko stariji od 20 godina,iskreno.
Sto se superba 190 dsg 4x4 tice,ja sam bas zadovoljan,ide lepo,nekako je bas opusten na putu(obrtni moment,dsg),prostran,udoban.
Sto se superba 190 dsg 4x4 tice,ja sam bas zadovoljan,ide lepo,nekako je bas opusten na putu(obrtni moment,dsg),prostran,udoban.
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
I kao investicija mislim da je Type R bolje rešenje od Superba.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Investicija od 45k € u Civic je sve samo ne dobra investicija.. Budimo realni..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Najbolji HH današnjice.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Pa to je vec vrlo subjektivno. Meni definitivno nije.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Jaci B vs slabiji C segment, na firmu, za suprugu
Kupi limuzinu, biće ti udobniji za prevoz porodice.
Civic je koliko god bio dobar pa i najbolji hh i bolji vozački auto od većine i duplo skupljih brzih automobila i dalje Civic
A za skoro duplo manje love imaš vrlo dobar 1.5T koji se isto vozi dosta bolje od bilo kog prevoza C segmenta.
Civic je koliko god bio dobar pa i najbolji hh i bolji vozački auto od većine i duplo skupljih brzih automobila i dalje Civic
A za skoro duplo manje love imaš vrlo dobar 1.5T koji se isto vozi dosta bolje od bilo kog prevoza C segmenta.
Boringly average, but also perfect for school run mums