Clio IV ili Scenic?
Re: Clio IV ili Scenic?
Hvala na utrosenom vremenu. Ti detalji su mi ipak manje vazni, a i ja sam citao dobre stvari o Scenicu. Jedino se pitam, posto mi je ovo prvi auto, da li je mozda Scenic preveliki (voznju sam ucio na VW Polo) za grad (parkiranje, rastojanja...). Verovatno ce presuditi kvalitet konkretnog modela i osecaj kad sednem za volan (vidim da RS Auto u Zemunu ima oba modela, pa cu proveriti). Kljucno mi je da su ti 1.5 motori pouzdani.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Clio IV ili Scenic?
Ma ne brini za velicinu auta. Čas se navikneš
Da, vrlo su pouzdani. Baš ništa loše nisam pročitao
Da, vrlo su pouzdani. Baš ništa loše nisam pročitao
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Clio IV ili Scenic?
Citao sam po recenzijama da nema previse mesta pozadi za noge i da preglednost preko ramena nije bas najbolja, pa me nekako odvratilo od tog modela. Otvoren sam i za Megane doduse, ali kazem par tih 'sitnica' koje su mi vazne mi je zasmetalo (ako su te recenzije uopste bile pouzdane)Martin je napisao: ↑08 Maj 2018, 08:45A zašto ne Megan???
https://www.polovniautomobili.com/putni ... age=&sort=
Re: Clio IV ili Scenic?
Zašto ne Clio karavan?
https://www.mojauto.rs/polovni-automobi ... ?cena=high
https://www.polovniautomobili.com/putni ... dci-lednav
https://www.mojauto.rs/polovni-automobi ... ?cena=high
https://www.polovniautomobili.com/putni ... dci-lednav
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Clio IV ili Scenic?
Ovaj karavan na 'mojauto' ima i jako puno opreme, sto uopste nije lose. Uzecu i to u obzir kad budem gledao. Hvala!
Doduse, malo me je mozda pokolebalo to sto se Renoi, koliko citam, dosta kradu, ali valjda neki zeder + obd bude dovoljna zastita.
Doduse, malo me je mozda pokolebalo to sto se Renoi, koliko citam, dosta kradu, ali valjda neki zeder + obd bude dovoljna zastita.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Clio IV ili Scenic?
Da, biće to dovoljno
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Clio IV ili Scenic?
U karavanu podjednako nema mesta na zadnjoj klupi. Ako to nije bitno, onda je OK.
TT
TT
Re: Clio IV ili Scenic?
Mesto na zadnjoj mi je vazno, mada kad odem uzivo da ih vidim mogu da utvrdim sta je premalo za moje potrebe. U principu mi je vazno da bude komotno za noge za osobu oko 175cm.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Clio IV ili Scenic?
Pa sumnjam da će Clio da ti pruži taj komfort
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Clio IV ili Scenic?
Onda je verovatno Scenic bolje resenje, onamo mesta bar ima na pretek. Ko zna, mozda ja masim sa ovim Renoom, ali od svega sto sam citao, tu nalazim neku kombinaciju dobrog motora, niske potrosnje, visoke bezbednosti za budzet koji imam.
Re: Clio IV ili Scenic?
Sasvim Ok je reno, samo gledaj da kupiš održavanog i pretestiraj ti to malo pre kupovine. Da vidiš kako ti odgovara ponuda prostora, sama vožnja i slično.
Gledaš dizela ili benzinca?
Inače reno za taj budget ( megane ili scenic ) ima 81kw? Kako ide to sa tvojom probnom?
Gledaš dizela ili benzinca?
Inače reno za taj budget ( megane ili scenic ) ima 81kw? Kako ide to sa tvojom probnom?
Re: Clio IV ili Scenic?
Aj da probam sastaviti neki post. Možda bude koristan čoveku.
Vozim Clio IV od jula (mada intezivno od avgusta) 2017. Za sad sam prešao nekih ~12k km, pa možda mogu pomoći sa nekim svojim viđenjem.
Što se tiče mesta, pošto vidim da čoveka to najviše brine, stanje je sledeće:
- na prednja sedišta se dve odrasle osobe nameste kako hoće i uvek ima mesta bez obzira na zadnju klupu. Ovo kažem ja koji imam oko 192-3cm visine i imao sam putovanja i sa četiri odrasle osobe u autu. Dakle napred nisam imao problema da nađem potreban položaj spram neke potrebe sa zadnje klupe.
- zadnja klupa... nisam provodio vreme tamo. Ali sedele su pozadi 1-2 osobe, odrasle, bez problema. I putovalo se po 2-3h. Do duše te osobe nisu bile preko 180cm sigurno. Imao sam zimogrožljive iza, al nije bilo pritužbi za mesto za glavu (zbog krova npr) ili noge (zbog prednjih sedišta). 100% da meni na dužim relacijama ne bi bilo prijatno pozadi da sedim. Pogotovu ako je neko mojih dimenzija na sedištu ispred.
-gepek... pun kompromisa. Pakovanje mora biti promišljeno sa stvarima, kako bi torbe bile kompaktne (pogotovu kad su u pitanju žene, deca zbog kojih uvek ide gomila stvari). Jeste značajno povećanje zapremine kad se obore zadnji nasloni. Ali kad se sedi na zadnjoj klupi, ta opcija otpada. Dakle gepek jeste kompromis. Trollana porodica sa bebom može nalaziti kompromisna rešenja u vidu korišćenja prednjeg suvozačkog sedišta i prostora pred nogama za pakovanje stvari, dok su majka i dete pozadi. Ili krovni kofer. Sam gepek kad bi se išlo na letovanje, zimovanje i slične višednevne odmore, pokazaće svoje mane i to je realnost.
-pride ako se u gepeku treba prevesti neka bicikla, komad iverice... Može da se gimnastiči, ali nije samo sitem "susti unutra, i zatvori peta vrata".
Preglednost je super. Za parkiranje je takođe zahvalan kao i svaki gradski auto.
Za svakodnevno normalno korišćenje (dakle kad se ne pakuješ svaki čas "do krova") to je auto koji sasvim dobro vrši funkciju.
Što se tiče održavanja, mogu reći samo neki odnos cena za redovan servis, jer za ispitivanjem ostalog nisam imao potreba:
ovlašćeni servis traži oko 14k din za redovan mali servis;
kupovina delova za servis zan vlašćenog iznosi oko 5k din i na to treba dodati cenu rada majstra iz tamo nekog servisa da to i zameni. Dakle značajna razlika.
Ja vozim 1,2b motor. Tema, malo bajata al ajde, je sledeća (čisto ako čovek hoće da stvori sliku):
viewtopic.php?f=2&t=4859
Po gradu nisam osetio nedostatak snage. Na otvorenom putu kad vozim manje više konstantno nekom brzinom (tipa oko 70-80 ili 80-90, primeri čisto da prikažu "konstantnu brzinu") nema problema. U preticanjima nije eksplozivan, što je i razumljivo. Pa kad poznaješ auto onda znaš i šta može i šta ne može, i nema problema. Ne dovodiš ni sebe ni druge u rizične situacije počinjanjem preticanja koje ne možeš izvesti u datim uslovima.
Kad vidi uzbrdicu... ide, al ni "grize". Izaćiće gde treba, nema problema. Izašao sam na Kopaonik sa punim autom i ljudi i stvari. Nigde nije bilo problema. Al ne može se očekivati da iz krivine na uzbrdici grize i da do sledeće već "napumpa" 90km/h. Stav kao i za preticanja. Znaš šta je realno i nema frke.
Potrošnja... može i 4,8 prosečna, a može 9. Sve je do uslova na putu, kuda se pretežno vozi i stila vozača.
Vozim Clio IV od jula (mada intezivno od avgusta) 2017. Za sad sam prešao nekih ~12k km, pa možda mogu pomoći sa nekim svojim viđenjem.
Što se tiče mesta, pošto vidim da čoveka to najviše brine, stanje je sledeće:
- na prednja sedišta se dve odrasle osobe nameste kako hoće i uvek ima mesta bez obzira na zadnju klupu. Ovo kažem ja koji imam oko 192-3cm visine i imao sam putovanja i sa četiri odrasle osobe u autu. Dakle napred nisam imao problema da nađem potreban položaj spram neke potrebe sa zadnje klupe.
- zadnja klupa... nisam provodio vreme tamo. Ali sedele su pozadi 1-2 osobe, odrasle, bez problema. I putovalo se po 2-3h. Do duše te osobe nisu bile preko 180cm sigurno. Imao sam zimogrožljive iza, al nije bilo pritužbi za mesto za glavu (zbog krova npr) ili noge (zbog prednjih sedišta). 100% da meni na dužim relacijama ne bi bilo prijatno pozadi da sedim. Pogotovu ako je neko mojih dimenzija na sedištu ispred.
-gepek... pun kompromisa. Pakovanje mora biti promišljeno sa stvarima, kako bi torbe bile kompaktne (pogotovu kad su u pitanju žene, deca zbog kojih uvek ide gomila stvari). Jeste značajno povećanje zapremine kad se obore zadnji nasloni. Ali kad se sedi na zadnjoj klupi, ta opcija otpada. Dakle gepek jeste kompromis. Trollana porodica sa bebom može nalaziti kompromisna rešenja u vidu korišćenja prednjeg suvozačkog sedišta i prostora pred nogama za pakovanje stvari, dok su majka i dete pozadi. Ili krovni kofer. Sam gepek kad bi se išlo na letovanje, zimovanje i slične višednevne odmore, pokazaće svoje mane i to je realnost.
-pride ako se u gepeku treba prevesti neka bicikla, komad iverice... Može da se gimnastiči, ali nije samo sitem "susti unutra, i zatvori peta vrata".
Preglednost je super. Za parkiranje je takođe zahvalan kao i svaki gradski auto.
Za svakodnevno normalno korišćenje (dakle kad se ne pakuješ svaki čas "do krova") to je auto koji sasvim dobro vrši funkciju.
Što se tiče održavanja, mogu reći samo neki odnos cena za redovan servis, jer za ispitivanjem ostalog nisam imao potreba:
ovlašćeni servis traži oko 14k din za redovan mali servis;
kupovina delova za servis zan vlašćenog iznosi oko 5k din i na to treba dodati cenu rada majstra iz tamo nekog servisa da to i zameni. Dakle značajna razlika.
Ja vozim 1,2b motor. Tema, malo bajata al ajde, je sledeća (čisto ako čovek hoće da stvori sliku):
viewtopic.php?f=2&t=4859
Po gradu nisam osetio nedostatak snage. Na otvorenom putu kad vozim manje više konstantno nekom brzinom (tipa oko 70-80 ili 80-90, primeri čisto da prikažu "konstantnu brzinu") nema problema. U preticanjima nije eksplozivan, što je i razumljivo. Pa kad poznaješ auto onda znaš i šta može i šta ne može, i nema problema. Ne dovodiš ni sebe ni druge u rizične situacije počinjanjem preticanja koje ne možeš izvesti u datim uslovima.
Kad vidi uzbrdicu... ide, al ni "grize". Izaćiće gde treba, nema problema. Izašao sam na Kopaonik sa punim autom i ljudi i stvari. Nigde nije bilo problema. Al ne može se očekivati da iz krivine na uzbrdici grize i da do sledeće već "napumpa" 90km/h. Stav kao i za preticanja. Znaš šta je realno i nema frke.
Potrošnja... može i 4,8 prosečna, a može 9. Sve je do uslova na putu, kuda se pretežno vozi i stila vozača.
Re: Clio IV ili Scenic?
Sjajno, puno hvala za detaljne utiske! Ono sto mi najvise fali kad citam zvanicne recenzije je kako se ponasa auto posle duzeg koriscenja. Ovo sve sto je napisano jeste dosta ohrabrujuce. Ja sam uglavnom gledao modele sa 1.5 dizel motorom. Ne znam da li je nuzno jaci od 1.2 koji ima ovaj model, ali pretpostavljam da nije ni slabiji. Sasvim mi je dovoljno da moze da izvuce uzbrdice napunjen. Nemam potrebe za divljim preticanjem, u voznji mi se cini da cu uzivati pre ako je sporija i mirnija (sve u skladu sa stanjem na terenu, naravno).
Samo jedno pitanje, u temi si napisao da ti je Clio nekako 'tvrd'. Sta si tu mislio?
Inace, Megan mi je prejak od 81kw..jbg da ne rizikujem da me gnjave za taj 1kw.
Samo jedno pitanje, u temi si napisao da ti je Clio nekako 'tvrd'. Sta si tu mislio?
Inace, Megan mi je prejak od 81kw..jbg da ne rizikujem da me gnjave za taj 1kw.