U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
Re: U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
Kupi se auto kad se ima para i srce kaze kupuj
147 pola ljudi obozava Facelift,pola ne.To je individualno.
147 pola ljudi obozava Facelift,pola ne.To je individualno.
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
Zuki kupljen tri godine po pojavljivanju, da sam sacekao te 2009 koji mesec kada se pojavio restilizovani model onda bih taj uzeo mada i nije mi zao.
- Rakhil
- Postovi: 8335
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
Definitivno restilizacija ili kraj proizvodnje. Kad vidim koliko se novih kola povlaci radi neke intervencije, jasno mi je da ni fabrika nema pojma sta ce da se pokaze lose u eksploataciji, bez obzira na testiranje. Druga stvar, tolika je razlika u ceni samo zbog aktuelnosti, da za nekoliko meseci ekskluzive bacis par hiljada evra, pa se osecas ko magarac kad taj model dozivi prvo snizenje.
Ja sam pazario sam kraj proizvodnje. Meni je super, tako sam hteo, ali sam svestan da ce mi pad vrednosti biti dosta veci nego da sam sacekao i kupio sledecu generaciju (na stranu to sto mi se Focus 3 uopste ne dopada).
Ja sam pazario sam kraj proizvodnje. Meni je super, tako sam hteo, ali sam svestan da ce mi pad vrednosti biti dosta veci nego da sam sacekao i kupio sledecu generaciju (na stranu to sto mi se Focus 3 uopste ne dopada).
Ubode me prstom u oko Meni su bas ti farovi najgori detalj na Focusu Mk2 ph1, i tek sa restilizacijom mi je sve leglo na mesto. Mada se slazem generalno da ima brdo neuspelih pokusaja, gde se vidi da je radjeno na silu.Sloba je napisao:Mislim da je promena dizajna u restilizaciji na prvom mestu potreba da se nešto po svaku cenu promeni i približi aktuelnom dizajnu ostatka game i opštih trendova, a tek posle toga da se nešto zaista ulepša. Dokaz tome je veliki broj neuspelih restilizacija. Obično se u startu sve uradi kako treba, a posle je sve kalemljenje i nasilna fuzija dva vremena. Ne mislim na stavljanje novih štofova i boje instrument table, već na spoljni dizajn, na promenu maske, farova, onog što daje karakter izgledu. Npr. Focus Mk2 - farovi na prvoj verziji su daleko više u sklopu celog dizajna, dok su novi na foru Mondea, kasnije i nove Fieste i Kuge i nekako štrče u celoj priči.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
Farovi su sami po sebi ok ali u nekom drugom kontekstu, nekom drugom autu. Ne prate minimalistički dizajn zadnjih svetala koja su se sa farovima prve generacije Mk2 itekako slagala. Znači, svetla su ok, ali dizajnerski iskaču u odnosu na celinu. Nazovimo starija svetla i staromodnijim, ok, i jesu, ali bolje prate celinu. U tom pravcu razmišljam, ništa drugo...
Slično tumačim i promenu farova na Puntu Mk2. Ona uska svetla su dizajnerski bila fora, iako su funkcionalno lošija od novih. Na trovratnom Mk2B su dodali onaj bezvezni komad plastike na vratima gepeka i tako totalno upropastili priču. Da ne bude da sam isključiv, meni se dopadaju mnoge stvari koje donosi redizajn, od bogatije opreme i nekih boljih rešenja, ali kada pomešaju babe i žabe i ubiju u pojam srž dizajna nekog modela, to ne volim da vidim.
Kao i uvek, nekom ovo, nekom ono, ali meni lično Focus Mk2 je savršeno dizajniran bio i u samom startu.
Slično tumačim i promenu farova na Puntu Mk2. Ona uska svetla su dizajnerski bila fora, iako su funkcionalno lošija od novih. Na trovratnom Mk2B su dodali onaj bezvezni komad plastike na vratima gepeka i tako totalno upropastili priču. Da ne bude da sam isključiv, meni se dopadaju mnoge stvari koje donosi redizajn, od bogatije opreme i nekih boljih rešenja, ali kada pomešaju babe i žabe i ubiju u pojam srž dizajna nekog modela, to ne volim da vidim.
Kao i uvek, nekom ovo, nekom ono, ali meni lično Focus Mk2 je savršeno dizajniran bio i u samom startu.
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
Restilizacija ili kraj proizvodnje... Ali naginjem ka kraju proizvodnje. Jednostavno tad su ubedljivo najjeftiniji, prelezane su decije bolesti, i to je to...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
Ovo pitanje mi sigurno ne bi bilo na samom vrhu prioriteta pri kupovini. I iskren da budem nije mi ni bilo, ali paradoksalno, iako nisam ni razmišljao o ovome kada sam kupovao auto, a ispalo je da je moj Clio prvi ph2 registrovan u Srbiji o čemu me je obavestio prodavac. Rekoh mu: "Lepo je u nečemu biti prvi." Who cares.
Širim haos!
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
Kada bih kupovao nov auto kupio bih ga otprilike druge godine proizvodnje kada prodje testove i vidim koje se izbace sve verzije, vidi se koje su verzije najbolje i kada se eventualne decije bolesti prevazidju. I prodao bih ga dok auto ima neku svezinu, mozda i pre pojave potpuno novog modela.
Restilizacija moze da dodje u obzir, mada je to cesto samo "podgrevanje" i gubi se vise na vrednosti. Sve cesce su lose restilizacije, uradjene na silu tek da bi se nesto uradilo. Ne moze se generalizovati, zavisi od modela do modela.
Zalazak modela je verovatno najgora solucija sa stnaovista padanja vrednosti, ali moze biti interesantna u slucaju jako doborog popusta i velike kolicine opreme koja se cesto stavlja u modele na kraju.
Restilizacija moze da dodje u obzir, mada je to cesto samo "podgrevanje" i gubi se vise na vrednosti. Sve cesce su lose restilizacije, uradjene na silu tek da bi se nesto uradilo. Ne moze se generalizovati, zavisi od modela do modela.
Zalazak modela je verovatno najgora solucija sa stnaovista padanja vrednosti, ali moze biti interesantna u slucaju jako doborog popusta i velike kolicine opreme koja se cesto stavlja u modele na kraju.
Re: U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
Restilizacija... mada ipak najviše zavisi od para.
Re: U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
Stvar ukusa...Sloba je napisao:Kada si pomenuo AR147, meni su farovi na prvoj generaciji daleko originalniji, primereniji i lepši nego na redizajnu.
Ja recimo ne volim uske prednje farove pa mi je zato lepsa restilizovana verzija 147 i 166.
Cajgeri su takodje lepse uradjeni kod restilizovane verzije...
Re: U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
Kraj proizvodnje.
Prvo, nov auto je nov i potpuno mi je nebitno da li postoji noviji model. To što neko sa strane misli - njegov problem. Meni je pouzdanost na prvom mestu, a kad sam ga već kupio, znači da mi se sviđa i briga me što postoji noviji.
Npr. Astra classic III se sada može kupiti za cca 11000e sa odličnom opremom i bilo bi me baš briga što se Astra J proizvodi već više od godinu i po dana... Ne može niko da me ubedi da je sada to loša kupovina.
Prvo, nov auto je nov i potpuno mi je nebitno da li postoji noviji model. To što neko sa strane misli - njegov problem. Meni je pouzdanost na prvom mestu, a kad sam ga već kupio, znači da mi se sviđa i briga me što postoji noviji.
Npr. Astra classic III se sada može kupiti za cca 11000e sa odličnom opremom i bilo bi me baš briga što se Astra J proizvodi već više od godinu i po dana... Ne može niko da me ubedi da je sada to loša kupovina.
- Jumbo
- Postovi: 647
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:34
- Garaža: Kia ceed 1,4; Renault Clio 1,2 TCe; Dacia Logan 1,4
- Lokacija: Novi Beograd
Re: U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
Kraj proizvodnje. Za najmanje para najvise opreme, i bez decijih bolesti.
Re: U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
bane valjevo je napisao:Ali naginjem ka kraju proizvodnje. Jednostavno tad su ubedljivo najjeftiniji, prelezane su decije bolesti, i to je to...
nixa je napisao:Kraj proizvodnje.
Prvo, nov auto je nov i potpuno mi je nebitno da li postoji noviji model. To što neko sa strane misli - njegov problem. Meni je pouzdanost na prvom mestu, a kad sam ga već kupio, znači da mi se sviđa i briga me što postoji noviji.
Jumbo je napisao:Kraj proizvodnje. Za najmanje para najvise opreme, i bez decijih bolesti.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30015
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
Restilizacija ili kraj proizvodnje ako bi baš gledao model koji je u tom periodu proizveden. Sa druge strane, da mi se dopada neki nov model i da imam dovoljno novca, sigurno bi uzeo taj nov. Sve u svemu, nema pravila kod mene. Bitno da mi se sviđa.
Posetite www.garaza.rs !
Re: U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
Ja sam malo specifican i volim sve najnovije
Nije da bi se drugi divili mojim kolima,ali bih uvek najradije uzeo model kada tek izadje,pa uz mogucnost,menjao za svaku sledecu verizju
Jednostavno,uvek sam voleo tehniku i uvek sam voleo da imam poslednje od iste
Nije da bi se drugi divili mojim kolima,ali bih uvek najradije uzeo model kada tek izadje,pa uz mogucnost,menjao za svaku sledecu verizju
Jednostavno,uvek sam voleo tehniku i uvek sam voleo da imam poslednje od iste
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: U kom periodu proizvodnje kola bi ste ih kupili?
Delimicno se slazem sa Hrojem tj. najracionalnija kupovina je restilizacija a novi model najbolja (npr. kupis nov auto da ga vozis 5 godina, svo vreme vozis aktuelni model a pri prodaji ne gubis puno love jer je jos aktuelan) ako imas mogucnosti.
Kupovina na kraju proizvodnje jeste najjeftinija ali ne vidim poentu kupovine novog auta koji je vec prilicno zastareo i koji ce pri prodaji mnogo vise izgubiti na vrednosti jer u vreme prodaje cak i njegov naslednik postaje stari model.
Kupovina na kraju proizvodnje jeste najjeftinija ali ne vidim poentu kupovine novog auta koji je vec prilicno zastareo i koji ce pri prodaji mnogo vise izgubiti na vrednosti jer u vreme prodaje cak i njegov naslednik postaje stari model.