VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 7354
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Sve najbolje!
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Gaginh0 » 03 Nov 2019, 22:09

Pa imao si prethodne sa Bosch ubrizgavanjem, koji su isli u npr. Golf 3 i Golf 4 sa pocetka proizvodnje.

E sad da li su to u sustini isti motori samo sa drugim ubrizgavanjima nemam pojma...
Kaže gara da je Golf u modi, a ja doš'o u ćaćinoj Škodi!!!

Slika

ljubitelj
Postovi: 6841
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od ljubitelj » 04 Nov 2019, 08:48

dunx81 je napisao:
03 Nov 2019, 22:05
Zar nisu svi 1.9 i prvi 2.0tdi pd a da su se kasnije prebacili na cr?

t
Jeste.

ftj
Postovi: 10186
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od ftj » 04 Nov 2019, 09:05

90 i 110 ks nisu bili pd.

Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 7354
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Sve najbolje!
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Gaginh0 » 04 Nov 2019, 09:06

:D

A jebote bar je to lako proveriti, ako uzmemo konkretno Golf 4, 1.9TDI od 90 i 110ks nisu biki PD.

Sad vidim da me je Jefta pretekao.
Kaže gara da je Golf u modi, a ja doš'o u ćaćinoj Škodi!!!

Slika

Filiiip
Postovi: 3
Pridružio se: 23 Nov 2019, 22:29

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Filiiip » 24 Nov 2019, 05:50

Pozdrav ljudi nov sam clan.Imam dilemu oko kupovine ww eosa...Naime nisam znao da su toliko problematicni ti famozni TDI motori
Ukratko
Naisao sam na jedan primerak eosa
Sa motorom 2.0 tdi 8v oznaka motora BMM bosh dizne.Auto je 2007 god i presao je navodno 230000km
Zamolio bih ako neko ima inf.o tom motoru konktretne jer planiram sl.nedelje da pazarim isti.Svaka pomoc i savet je dobrodosao.

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 5748
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od dag81 » 24 Nov 2019, 09:07

Famozni, a predju 500-600+k km.
8v nema problem sa glavom, nema problem sa uljnom pumpom(Eos, Golf i ostali iz klase). Moze da se desi dizna, ali i ne mora.
Gledaj opste stanje, a za taj konkretan motor sa 8v se ne brini.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 7354
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Sve najbolje!
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Gaginh0 » 24 Nov 2019, 09:14

Da, znaju dizne da zajebavaju i ne mogu da se repariraju, ali polovna ti je tipa 60-70e (mozda gresim).
Kaže gara da je Golf u modi, a ja doš'o u ćaćinoj Škodi!!!

Slika

Filiiip
Postovi: 3
Pridružio se: 23 Nov 2019, 22:29

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Filiiip » 24 Nov 2019, 12:11

Hvala na savetu,resio sam da idem da pogledam,jeste da se auto nalazi daleko od mene(bg-np)al sta da se radi😁😁
Na jos jednom forumu sam procitao isto to da taj 8v ima najmanje problema tj da nema problem sa gavom i uljnom pumpom,doduse nisam nasao nikakav detaljan komentar o tom modelu bmm konkretno.hvala jos jednom na pomoci

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1428
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od sasa lbg » 24 Nov 2019, 16:06

Ja sam kupio BMM od 140 ks, Bosch i jedna bregasta.
Mozda i najbolji 2.0 PD ,nisu cesti za pronaći.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока


Filiiip
Postovi: 3
Pridružio se: 23 Nov 2019, 22:29

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Filiiip » 24 Nov 2019, 18:05

sasa lbg je napisao:
24 Nov 2019, 16:06
Ja sam kupio BMM od 140 ks, Bosch i jedna bregasta.
Mozda i najbolji 2.0 PD ,nisu cesti za pronaći.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
Da li si imao nekih problema?ja bih svakako zamenio tu osovinicu uljne pumpe,preventive radi.Ujutru idem pa cemo videti,inace eos je u individual opremi i stvarno fino izgleda na slikama,sad videcemo kakva je prica uzivo!😀😀

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1428
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od sasa lbg » 24 Nov 2019, 20:22

Kupio sa sam ga pre 2-3 meseca ,kratko je kod mene.
Od problema imam ono sa čim sam ga kupio,progorela je klapna na hladnjaku egr- trebao bi ga sledecem servisu zameniti.
Ja sam potrošio 8 meseci kupujući adekvatan TDI pa ti sad vidi :)
Nemam nameru da diram uljnu pumpu bar za sada.
Naporni su ti TDI za kupovinu meni je prosto neverovatno da jedan vw ima tako strahovite razlike u serijama tih 1.9 i 2.0 .
Lakše je kupiti HDI, odlucis se izmedju 1.6 i 2.0 i kupis nema zezanja kao kod vw.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 5748
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od dag81 » 24 Nov 2019, 20:35

Nema osovinice kod poprecnih motora.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока


Odgovori