VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
carov2
Postovi: 4116
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od carov2 » 13 Sep 2018, 12:45

Nisam siguran da je kod ovog...
Ali kod kuma na Passatu CC, 140ks, ode...i to na relativno maloj kilometraži.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
dunx81
Postovi: 5575
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od dunx81 » 06 Okt 2019, 15:25

Kakvi su 2.0tdi od 170ks koji su išli u Golf 5 gt? Da li imaju nekih poznatih boljki tipa glava,uljna pumpa i sl. i da li ppstoji neka podela u fazonu od kog godišta treba gledati?

t


Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8779
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Sve najbolje!
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Gaginh0 » 06 Okt 2019, 16:50

Simens dizne. Koje su do sada verovatno vec zamenjene.
Al znam jednog od 140ks koji nema problema :mrgreen:
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

Korisnikov avatar
dunx81
Postovi: 5575
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od dunx81 » 06 Okt 2019, 17:46

Haha :)

A glave i pumpe ništa?

t


Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8779
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Sve najbolje!
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Gaginh0 » 06 Okt 2019, 17:57

Koliko ja znam ne, Golfovi nisu imali problema sa uljnom pumpom. Audiji su imali problema jer su motori postavljeni uzduzno, pa je uljna pumpa bila lose resena.
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

Korisnikov avatar
dunx81
Postovi: 5575
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od dunx81 » 06 Okt 2019, 19:33

Da li su ti od 170 uopšte imali problem s glavom i koja ono beše granična godina za 2.0 140?

t


kami
Postovi: 930
Pridružio se: 28 Avg 2012, 16:25
Lokacija: bg

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od kami » 06 Okt 2019, 20:25

Ja vozim golfa 5 iz 2003 sa 290.000 pravih i glavom oznale a sto pretpostavljam da znaci da nije menjana i za sad nikakvih problema..

Sent from my SM-G955F using Tapatalk


Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8779
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Sve najbolje!
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Gaginh0 » 06 Okt 2019, 20:45

Drugi deo 2006., tj 2007. pa da budes siguran. Ti od 140ks BKD su se kao najbolje pokazali, a Kabetu ili Kabalu otisla glava na Seatu sa tom oznakom motora :zbunjen: na mom Golfu je oznaka glave C, motor BKD, 16v sa dve bregaste, sto bi po iskustvina korisnika trebala biti najbolja kombinacija...

BMN, BMR, BRD, BKP (170) su sa Siemens diznama. BLB bosch dizne sa jednom bregastom, tj to su oni sa 136ks.
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

Korisnikov avatar
dunx81
Postovi: 5575
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od dunx81 » 06 Okt 2019, 21:30

Al ga zakomplikovaše.
Znači rezime je da su svakom od 170 slaba tačka dizne pod uslovom da već nisu menjane?

Natrčao sam još na info da su navodno izbačene 2009. prelaskom na common rail.

t


Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8779
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Sve najbolje!
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Gaginh0 » 06 Okt 2019, 21:55

Da naravno da su izbacene, cak je VW davao besplatnu zamenu u garanciji ako se ne varam.
Sto se tice 170ks, dok sam kupovao Golfa pogledao sam jos dva Passata B6 i jednog Golfa svi sa 170ks i svi su bili BKP :zbunjen:
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1567
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od sasa lbg » 06 Okt 2019, 21:58

Teška zbrka , ja sam skapirao da nema jasne granice sa godistima kod 2.0 TDI pa da ih podeliš na dobre i manje dobre.
Ja sam skoro kupio 2.0 i išao sam na Bosch i jednu bregastu oznaka BMM ali slabiji 140 ks pa šta bude.


Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9882
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Ivan » 07 Okt 2019, 00:09

Ja sam cuo da je taj najbolji (bosch sa 8v). Doduse taj je valjda i dosta redak. Ovi ostali sa 16v u golfu su valjda svi BKD sa tim losijim glavama koje se razlikuju po serijama A, B, C.
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1567
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od sasa lbg » 07 Okt 2019, 06:49

Izgleda da BMM jeste redji ako ne i najredji.
Ja sam ga kupio u Caddy -ju.


Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
dunx81
Postovi: 5575
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od dunx81 » 07 Okt 2019, 09:24

Suma sumarum sdi sigurica :)

t


Korisnikov avatar
Woodoo
Postovi: 2339
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:12
Lokacija: Beograd

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Woodoo » 07 Okt 2019, 15:46

'bem ti auto kad moraš da znaš koji tip dizni ide radi sigurne kupovine.

Odgovori