Stranica 3 od 8

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Poslato: 13 Sep 2018, 12:45
od carov2
Nisam siguran da je kod ovog...
Ali kod kuma na Passatu CC, 140ks, ode...i to na relativno maloj kilometraži.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Poslato: 06 Okt 2019, 15:25
od dunx81
Kakvi su 2.0tdi od 170ks koji su išli u Golf 5 gt? Da li imaju nekih poznatih boljki tipa glava,uljna pumpa i sl. i da li ppstoji neka podela u fazonu od kog godišta treba gledati?

t


Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Poslato: 06 Okt 2019, 16:50
od Gaginh0
Simens dizne. Koje su do sada verovatno vec zamenjene.
Al znam jednog od 140ks koji nema problema :mrgreen:

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Poslato: 06 Okt 2019, 17:46
od dunx81
Haha :)

A glave i pumpe ništa?

t


Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Poslato: 06 Okt 2019, 17:57
od Gaginh0
Koliko ja znam ne, Golfovi nisu imali problema sa uljnom pumpom. Audiji su imali problema jer su motori postavljeni uzduzno, pa je uljna pumpa bila lose resena.

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Poslato: 06 Okt 2019, 19:33
od dunx81
Da li su ti od 170 uopšte imali problem s glavom i koja ono beše granična godina za 2.0 140?

t


Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Poslato: 06 Okt 2019, 20:25
od kami
Ja vozim golfa 5 iz 2003 sa 290.000 pravih i glavom oznale a sto pretpostavljam da znaci da nije menjana i za sad nikakvih problema..

Sent from my SM-G955F using Tapatalk


Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Poslato: 06 Okt 2019, 20:45
od Gaginh0
Drugi deo 2006., tj 2007. pa da budes siguran. Ti od 140ks BKD su se kao najbolje pokazali, a Kabetu ili Kabalu otisla glava na Seatu sa tom oznakom motora :zbunjen: na mom Golfu je oznaka glave C, motor BKD, 16v sa dve bregaste, sto bi po iskustvina korisnika trebala biti najbolja kombinacija...

BMN, BMR, BRD, BKP (170) su sa Siemens diznama. BLB bosch dizne sa jednom bregastom, tj to su oni sa 136ks.

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Poslato: 06 Okt 2019, 21:30
od dunx81
Al ga zakomplikovaše.
Znači rezime je da su svakom od 170 slaba tačka dizne pod uslovom da već nisu menjane?

Natrčao sam još na info da su navodno izbačene 2009. prelaskom na common rail.

t


Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Poslato: 06 Okt 2019, 21:55
od Gaginh0
Da naravno da su izbacene, cak je VW davao besplatnu zamenu u garanciji ako se ne varam.
Sto se tice 170ks, dok sam kupovao Golfa pogledao sam jos dva Passata B6 i jednog Golfa svi sa 170ks i svi su bili BKP :zbunjen:

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Poslato: 06 Okt 2019, 21:58
od sasa lbg
Teška zbrka , ja sam skapirao da nema jasne granice sa godistima kod 2.0 TDI pa da ih podeliš na dobre i manje dobre.
Ja sam skoro kupio 2.0 i išao sam na Bosch i jednu bregastu oznaka BMM ali slabiji 140 ks pa šta bude.


Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока


Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Poslato: 07 Okt 2019, 00:09
od Ivan
Ja sam cuo da je taj najbolji (bosch sa 8v). Doduse taj je valjda i dosta redak. Ovi ostali sa 16v u golfu su valjda svi BKD sa tim losijim glavama koje se razlikuju po serijama A, B, C.

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Poslato: 07 Okt 2019, 06:49
od sasa lbg
Izgleda da BMM jeste redji ako ne i najredji.
Ja sam ga kupio u Caddy -ju.


Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока


Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Poslato: 07 Okt 2019, 09:24
od dunx81
Suma sumarum sdi sigurica :)

t


Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Poslato: 07 Okt 2019, 15:46
od Woodoo
'bem ti auto kad moraš da znaš koji tip dizni ide radi sigurne kupovine.